Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Tankuj korzyści z Toyota Bank" z premią do 110 zł, czas uzupełnić dane!

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

19.06.2016

Uczestniku promocji "Tankuj korzyści z Toyota Bank" z premią do 110 zł, czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami akcji Agory i Toyota Banku czas na finalizację promocji.

finalizacja promocji tankuj korzyści z toyota bank uzupełnienie danych
Został ostatni, ale jakże ważny etap. Aby uzyskać premię za spełnienie warunków promocji niezbędne jest uzupełnienie danych do jej wypłaty.

W promocji udział mogli wziąć zarówno nowi, jak i obecni klienci Toyota Banku (pod warunkiem założenia konta w jednej z wcześniejszych wspólnych akcji banku i Agory). Zasady udziału w promocji "Tankuj korzyści z Toyota Bank", jak i warunki do spełnienia były więc zróżnicowane. Elementami wspólnymi były jednak m.in. czas przystąpienia do promocji (od 29.01. do 29.02.2016 r.), jak i konieczność założenia lokaty "Plan Depozytowy na 100 dni" na kwotę co najmniej 10 000 zł.

Szczegółowy opis promocji znajdziesz we wpisie prześwietlającym ofertę: Premia do 110 zł za lokatę i konto. Rusza promocja "Tankuj korzyści z Toyota Bank" dla nowych i obecnych klientów.

Do 14.06. uczestnicy którzy spełnili warunki promocji mieli od organizatora otrzymać maila z informacją o przysługującej premii. Jak wynika z komentarzy Czytelników pod podlinkowanym wyżej wpisem, część osób maile dostała w tym dniu, część z opóźnieniem. Teraz, najpóźniej do 21.06.2016 r. należy zalogować się na stronie wskazanej w mailu i uzupełnić dane (imię, nazwisko, numer swojego aktywnego Konta Jedynego oraz adres zamieszkania), dzięki którym organizator będzie mógł przelać premie. Wypłata gratyfikacji ma nastąpić najpóźniej do 30.06.2016 r.

Nowi klienci otrzymają 100 zł, a obecni 50 zł. Osoby, które zarejestrowały się w bankowej promocji "Tankuj korzyści do pełna" mogą też liczyć na dodatkowy bonus w kwocie 10 zł.

W razie braku maila informującego o przyznaniu premii, przypomnę zasady zgłaszania reklamacji. Zgodnie z regulaminem promocji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją prosimy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres tankujkorzysci@bankzpremia.pl. 
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację"
Lubisz zarabiać na promocjach bankowych? Polub Bankobranie na Facebooku:

54 komentarze:

  1. Warto dodać ze Toyota Bank zmienia regulamin 1. lipca więc można umowę wypowiedzieć w trybie natychmiastowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wypowiedzieć możesz do 30.6 a to data wypłaty premii do której konto musisz mieć. Więc z tego nic nie wyjdzie.

      Usuń
    2. Najlepiej jeszcze przed otrzymaniem nagrody :)

      Usuń
    3. Wypowiedzenie umowy ze skutkiem natychmiastowym przed otrzymaniem nagrody... oznacza brak jej otrzymania. Więc w przypadku rezygnacji z konta pozostaje uwzględnienie standardowego okresu wypowiedzenia.

      Usuń
    4. Nagroda prawdopodobnie będzie pierwszym przelewem a nawet gdyby była ostatnią sesją przychodzącą to może warto napisać w bankowości internetowej wiadomość o sprzeciwie dotyczącym wprowadzanych zmian lub telefon na infolinię i jakby nie było sprzeciw będzie wyrażony do dnia wprowadzenia zmian więc może przejdzie :)

      Usuń
    5. Lola, 20 czerwca 2016 15:53

      "Nagroda prawdopodobnie będzie pierwszym przelewem' - a może i nie :)

      Usuń
  2. Ja do tej pory nie dostałam wiadomości, a spełniłam warunki promocji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz reklamację na tankujkorzysci@bankzpremia.pl. Wystarczy zgłosić brak maila i najlepiej już w tej wiadomości przekazać wymagane dane.

      Usuń
  3. U mnie mail był w spamie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agora naprawdę da się lubić :)

    http://bankobranie.blogspot.com/2016/01/uczestniku-promocji-konta-4-z-premia-100-zl-nie-przegap-maila.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ktoś, kto się zakwalifikował nie musi automatycznie dostać nagrody - co za czasy:)

      Ciekawe czy tym razem będzie normalnie?

      Usuń
    2. Raczej nie.
      Pomimo otrzymania e-maila z powiadomieniem o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii w wysokości 60 zł. Po kliknięciu na link: tankujkorzyści.zpremia.pl po zalogowaniu wyskakuje informacja: Konkurs zakończony. Zakończono przyjmowanie zgłoszeń. Wysłałem już kilka Reklamacji. Otrzymałem odpowiedź, że mojego adresu e-maila nie ma w ich Aplikacji. Szkoda słów. To moja 3 Akcja w promocji z Agorą i Toyotą. Za 2 premię premię otrzymałem a z 3 kombinują. Prawdopodobnie to moja ostatnia z nimi współpraca.

      Usuń
    3. Też mam to. Jutro wysyłam reklamację

      Usuń
  5. Bez nerwacji, cierpliwości - konto kosztuje tylko 2,49 miesięcznie, a list polecony jest tani jak barszcz :)

    Jak każdy by zamykał konto już 30.06 przez internet, to nie byłoby tyle zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba listem poleconym, wystarczy zwykłym 2 zł. Mój dotarł 03.06.2016r. otrzymałem SMS-em potwierdzenie z Banku.

      Usuń
    2. Jak by na to nie patrzeć, to jest mocno groteskowe, że bank w 100% internetowy nie zezwala na zamknięcie konta lub zastrzeżenie karty przez internet, a wymóg listu to wręcz kpina!

      Usuń
  6. Przed chwilą otrzymałem informację od Partnera Toyota Bank, Agory, że Reklamacja została uznana. Po zalogowaniu się na http://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/ była już możliwość wpisania danych do przelewu premii gwarantowanej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szczęściarz z Ciebie, bo u mnie ani maila, ani odzewu na reklamację, ale w końcu maja na to 30 dni...

      Usuń
  7. U mnie maila nie było, bo bank uznał, że nie utrzymałem wymaganego salda po założeniu nowej lokaty. A ja wszystkie środki trzymałem (na nowych innych lokatach) o też założyłem nową wymaganą. Poszła reklamacja. Krótko, 2 zdania. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Czekam więc na wypłatę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szanowni Państwo,
    Wszelkie reklamacje dot. wypłaty premii prosimy kierować bezpośrednio do Organizatora Akcji promocyjnej mailowo na adres: tankujkorzysci@bankzpremia.pl lub przez formularz kontaktowy: https://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/kontakt/. Wszystkie zgłoszenia rozpatrywane są indywidualnie przez Toyota Bank. Organizator akcji dołoży wszelkich starań, aby reklamacje rozpatrzone zostały w najkrótszym możliwym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. złożyłem reklamację 15 czerwca dziś przyszła odpowiedź że reklamację uznali :-) po raz trzeci w związku z Toyotą i Agorą.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do trzech razy sztuka - porzekadło starożydowskie :)

      Usuń
  10. W związku z reklamacjami, dziś od Agory otrzymałem wiadomość o poniższej treści do przekazania uczestnikom promocji:

    "Wszelkie reklamacje dot. wypłaty premii prosimy kierować bezpośrednio do Organizatora Akcji promocyjnej mailowo na adres:tankujkorzysci@bankzpremia.pl. lub przez formularz kontaktowy: https://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/kontakt/. Wszystkie zgłoszenia rozpatrywane są indywidualnie przez Toyota Bank w najkrótszym możliwym czasie"

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Toyotę i bardzo sobie chwalę to auto, jak również obsługę serwisową. NATOMIAST - Toyota Bank - to jakieś totalne nieporozumienie. Pobierają opłatę za kartę (2,49 PLN) MIESIĄC Z GÓRY. A oddają 10-tego dnia następnego miesiąca. Oczywiście 1-go dnia następnego miesiąca pobierają za kolejny miesiąc i tak ... "neverending". Zrezygnowaliśmy z żoną z rachunku u nich, wysyłając W JEDNEJ KOPERCIE dwa wypowiedzenia. I teraz cyrk jest taki: 1) Rozliczono nas zupełnie inaczej. 2) Nie zwrócono nam opłaty (2,49 PLN - za poprzedni, rozliczony miesiąć), bo ... W DNIU ZWROTU KONTA (rzekomo) MIAŁY BYĆ ZAMKNIĘTE. Tak jednak nie było (bo interweniowałem telefonicznie w tej sprawie), na co bank wymyślił taką historyjkę: "Konta (okazuje się!) były zamknięte, a to, że mogłem się logować i m.in. przeglądać operacjie, usuwać odbiorców przelewów itp. - okazuje się być OKRESEM, W KTÓRYM BANK ZASTRZEGA SOBIE CZYNNOŚCI WERYFIKACYJNE PO ZAMKNIĘCIU." Innymi słowy: opłatę pobrali, spełniliśmy warunki do jej zwrotu (400 PLN wydane kartą), ale oddać nie chcą, bo "TEORETYCZNIE" konto (DLA KLIENTA) już zostało zamknięte. Moje dzieci-przedszkolaki nie wymyśliłyby równie idiotycznych wyjaśnień. Oni myślą chyba, że klientami tego banku są ludzie z niedorozwojem lub poziomem IQ zbliżonym do stonogi (nie ubliżając temu owadowi).

    RADZĘ WSZYSTKIM - nie wchodźcie w żadne relacje z Toyota bankiem, bo to jest tylko strata czasu i nerwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie z tego błoga pytają się jeszcze przed otworzeniem o sposób i termin najszybszego możliwego zamknięcia konta i nie ma absolutnie żadnego znaczenia o jaki bank idzie :)

      PS. Samochody Toyota i Toyota Bank Polen nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego!

      Usuń
    2. Toyota Bank to jedynie malutka filia centrali na Europę mającej siedzibę w Niemczech.

      Usuń
  12. tak tylko chciałem się upewnić czy dobrze myślę: jeśli wyślę wypowiedzenie jeszcze w tym miesiącu, to okres 30 dniowy minie w lipcu więc opłata za konto zostanie pobrana, ale na to konto jeszcze wpłynie premia z Agory? czy tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premia będzie 30.czerwca ale ja zamierzam wysłać list już jutro z zastrzeżeniem zamknięcia najpóźniej do 30. lipca

      Usuń
    2. Agora miewała większe niż 30-dniowe poślizgi z wypłatami, więc na dwoje babka wróżyła: ryzykujesz utratę premii oszczędzając 2,49 zł na opłacie za "obsługę" konta.

      Czy w czasie trwania 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia obowiązuje opłata 2,49 zł i czy w owym czasie konto jest uważane jako aktywne?

      Usuń
    3. Toyota Bank stosuje miesiąc wypowiedzenia.

      Usuń
    4. Ponadto co zrobić z ichnim tokenem? Wysłać razem z wypowiedzeniem?

      Usuń
    5. Anonimowy, 27 czerwca 2016 16:35

      Okres wypowiedzenia to 1 miesiąc od daty otrzymania wypowiedzenia w Toyota Bank, a więc data wysyłki nie jest brana pod uwagę.

      Usuń
    6. Pytałem o to na infolinii i za pomocą formularza kontaktowego. Tokena odsyłać nie trzeba.

      Usuń
    7. Anonimowy27 czerwca 2016 18:35 no to tym razem bez poślizgu. Można słać jutro wypowiedzenie więc do końca czerwca nawet i list ekonomiczny dojdzie by okres wypowiedzenia upłynął do końca lipca.

      Usuń
    8. Polecony idzie dłużej i jest droższy!

      Usuń
  13. Wow! U mnie kasa już jest. 50 + 10 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj dostałem 110 zł - nadawca Agora!

      Usuń
    2. I u mnie kasa jest :) Postarali się przed czasem.

      Usuń
  14. U mnie premii 50 + 10 zł jeszcze nie ma. Reklamacja była rozpatrzona pozytywnie. Podałem dane do przelewu w terminie, a kasy jeszcze nie ma. Czy ktoś tak ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam i czekam ....zobaczymy , termin jest do jutra.

      Usuń
    2. Jest 30 godzina 14 i ja jeszcze kasy nie dostałem, reklamacja pozytywnie rozpatrzona..

      Usuń
    3. jest przelew z ostatnią sesją :-). i jestem po reklamacji rozpatrzonej pozytywnie.

      Usuń
    4. Dalej nie ma przelewu. Reklamacja była rozpatrzona pozytywnie. Dane do przelewu podałem w regulaminowym czasie, czyli 21.06.2016r. Czekam na rozpatrzenie drugiej Reklamacji, braku wypłaty premii na 60 zł. Wypowiedzenie Konta Jedynego wysłane, listem zwykłym 2 zł. Z Agorą, od tej chwili nie chcę mieć do czynienia.

      Usuń
  15. Otrzymałem maila w dniu 28.06.2016r. takiej treści:

    "Witaj,

    Dziękujemy za udział w promocji "Konto za Zero" organizowanej przez Bonnier Business Polska Sp. z o.o..
    Przelew na Twoje konto został wykonany.

    Gratulujemy wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych promocjach, które są dostępne na stronie www.ZgarnijPremie.pl .

    Pozdrawiamy,
    Zespół ZgarnijPremię.pl"

    A do dzisiaj 30.06.2016r. godz. 17.15 na koncie brak wpływu ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki pomyłka promocji, ale fakt iz na konto w toyota bank nic nie wpłynęło, jak dalej mam postępować ?

      Usuń
  16. Dziś otrzymałam odpowiedź na reklamację - negatywna, gdyż nie spełniłam wszystkich warunków (moim zdaniem - bzdura). Mam się kontaktować z bankiem. Najgorsze jest to, że to konto mojego taty, za którego wszystko załatwiam i teraz jak mam go namówić na kontakt z bankiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość reprezentowania ojca, ale potrzebne jest do tego upoważnienie :)

      Usuń
    2. Ale w czym tkwi problem? Czego się czepiają, że reklamacji nie uwzględnili??

      Usuń
    3. Mnie po pierwszej Reklamacji Agora odpisała, że nie ma mojego i żony e-maila w ich Aplikacji: Tankuj Korzyści z Idea Bank. Totalna Bzdura. Piszą odpowiedź na reklamację- "odczep się, czego chcesz". Na moją odpowiedź, że to jest bzdura poparta potwierdzeniami, że uczestniczę w tej promocji. Następna odpowiedź Agory, że sprawa została wyjaśniona i rozpatrzona pozytywnie, bez słowa PRZEPRASZAM. To moja ostatnia z oszustami promocja. Mocne słowo, ale poparte dowodami.

      Usuń
    4. Wracając do ojca - oczywiście tato podpisuje się sam itd. Chodzi o to, że to ja muszę pisać reklamacje, wszystko załatwiać itd... On niechętnie robi cokolwiek, ale chętnie czerpie korzyści z banków :-).
      A czepiają się ogólnie "niespełnienia wszystkich warunków promocji" - niestety nie podają, których...

      Usuń
    5. Ale w czym problem? Napisz najpierw krótką wiadomość w bankowości internetowej (chyba do 500 znaków), że prosisz o wyjaśnienie dlaczego nie spełniasz warunków promocji. Odpowiadają dość szybko. Jeśli potrzebujesz sie rozpisać to mail kontakt@toyota (coś w tym stylu musisz sprawdzić na stronie) oczywiście z maila z zakładania konta. Wcale nie trzeba dzwonić, ja zawsze zaznaczam, że mam problem z odbiorem telefonów i proszę o odpowiedź w formie wiadomości tym bardziej jeśli jest to bankowość internetowa, więc nie wiem skąd ta panika, spróbuj najpierw tą drogą. Da mnie dzwonią naprawdę wyjątkowo ostatnio przy reklamacji jak jakiejś tam zgody nie było podobno

      Usuń
  17. Jest 5 lipca a ja nie otrzymałem jeszcze premii chociaż wcześniej odebrałem od Toyoty list o jej przyznaniu, wypełniłem również wszystkie dane do przelewu premii. Czy jest jeszcze ktoś w podobnej sytuacji? Nie wiem czy czekać czy składać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelewy już były. Napisz do nich i upomnij się.

      Usuń
    2. Ja nic nie dostałem, ani maila, ani odpowiedzi na reklamację, ani wpłaty na konto.
      Jednym słowem - słabo.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...