Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 30 złotych od Citi Mobile za logowanie do bankowości mobilnej Citibanku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

8.06.2016

30 złotych od Citi Mobile za logowanie do bankowości mobilnej Citibanku

Ruszyła kolejna promocja Citibanku. Tym razem dla obecnych klientów.

30 zł od Citi Mobile
Aby wziąć udział w promocji wystarczy posiadać konto lub kartę kredytową Citibanku. A w związku z licznymi promocjami zapewne wielu z Was posiada kredytówkę tego banku. Teraz w łatwy sposób można zyskać bonus 30 zł.

O promocji "30 złotych od Citi Mobile" bank informuje klientów banerem "wyskakującym" po zalogowaniu do bankowości internetowej.

Baneru nie sposób nie zauważyć. Wygląda on tak:

Zgodnie z regulaminem propozycja skierowana jest do posiadaczy:
"Konta Osobistego Citibank (...) lub Karty Kredytowej Citibank (...), którzy w okresie 90 dni poprzedzających dzień 1 czerwca 2016 r. nie skorzystali z systemu bankowości mobilnej Citi Mobile i zostaną powiadomieni przez Bank o Ofercie bannerem w Citibank Online"
Jeśli więc bank zaprasza Cię do promocji, a Ty zechcesz zarobić to dalej należy zaakceptować regulamin promocji oraz logować się do bankowości mobilnej Citibanku co najmniej jeden raz w każdym z miesięcy objętych promocją (czerwiec-sierpień). Ostatnim z wymogów jest posiadanie konta lub karty Citibanku do 30 dni od zakończenia promocji.

Jeśli chodzi o logowanie do bankowości mobilnej to masz alternatywę:
"Uczestnik Oferty w celu zalogowania się do Citi Mobile może korzystać z: 
- wersji przeglądarkowej Citi Mobile dostępnej pod adresem www.mobile.citibank.pl 
- wersji aplikacyjnej Citi Mobile dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz telefonów iPhone z systemem operacyjnym Apple iOS"
Nagrody mają zostać wypłacone w ciągu 14 dni roboczych od daty zakończenia oferty (a ta będzie trwać do 30.08.2016 r.; choć bank zastrzegł w regulaminie możliwość jej wcześniejszego zakończenia w razie wyczerpania puli nagród - aczkolwiek brak informacji o wielkości tej puli)


Dla tych, którzy karty kredytowej w Citibanku jeszcze nie posiadają, przypomnę, że do darmowej karty Citi Simplicity można otrzymać w prezencie tablet Lenovo Tab 2 lub voucher o wartości 400 zł na zakupy w sklepie morele.net.

Za podrzucenie newsa o promocji "30 złotych od Citi Mobile" dziękuję Sebastianowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję nieprześwietloną dotąd na blogu, napisz. Wystarczy krótka notka lub sam link do promocji. Formularz kontaktowy znajdziesz w zakładce Kontakt.

Nie przegap żadnej promocji bankowej. Zapisz się na newsletter:
Adres e-mail

29 komentarzy:

  1. Wczoraj logowałem się. Baneru jeszcze nie było. Dzięki za info! Mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrozumiałem zacytowany fragment regulaminu? Nie muszę pobierać aplikacji bo wystarczą też logowania na stronie mobilnej, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nie ma potrzeby ściągania aplikacji. Można też korzystać z "wersji przeglądarkowej Citi Mobile dostępnej pod adresem www.mobile.citibank.pl".

      Usuń
  3. Mam kartę Simpicity U mnie nie wyskakuje żaden baner. Czy nie wszyscy mogą skorzystać z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "i zostaną powiadomieni przez Bank o Ofercie bannerem w Citibank Online" zdanie możesz sugerować że wybrani zostają zaproszeni.

      Usuń
    2. U mnie baner był.

      Usuń
  4. Gdzie ten baner jest? Mam propozycję podniesienia limitu, otwarcia konta i inne. Ale brak czegokolwiek z Citi Mobile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner na pewno byś zauważył(a), bo widoczny jest od razu po zalogowaniu i przysłania serwis. Post uzupełniłem o screen shot.

      Usuń
  5. Czyli jeśli mam telefon z windows phone to mogę logować się tylko przez przeglądarkę. Logowanie musi być z telefonu czy można użyć komputera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przez przeglądarkę. W sumie nie jest to chyba ważne na jakim urządzeniu. Byle www.mobile.citibank.pl

      Usuń
  6. "...którzy w okresie 90 dni poprzedzających dzień 1 czerwca 2016 r. nie skorzystali z systemu bankowości mobilnej Citi Mobile i zostaną powiadomieni przez Bank o Ofercie bannerem w Citibank Online." Może banery rozsyłane są do osób które przez 90 dni nie logowały się? Niech ktoś z zaproszonych wypowie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę mam od 1,5 roku. Nigdy się nie logowałem mobilnie. Przez komputer raz na miesiąc.

      Usuń
  7. Kolejny dowód na to by nigdy nie logować się do aplikacji gdy bank za to nie płaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Tak samo jak zakładać konta. Jeśli bank nie płaci nigdy w nic nie wchodzę :)

      Usuń
  8. ja się nie logowałam mobilnie, a przez komp. logowałam się ostatni raz w marcu. dziś się zalogowałam i niestety nie mam zaproszenia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas w rodzinie mamy 3 karty. Przy 2 zaproszenia były. A przy żadnej nigdy nie było logowań mobilnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie zasady chyba nie znajdziesz. Ja z żoną wyrobiliśmy karty mniej więcej w tym samym okresie. Baner miałem tylko ja.

      Usuń
  10. Ja mam kartę ponad rok. Nigdy nie logowałem się w aplikacji ani przez telefon. Ale zaproszenia nie mam. Najwyraźniej maszyna losująca mnie nie wskazała. Trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A może nie częstotliwość logowań i korzystania z karty ma znaczenie czy zaproszenie jest czy nie ma, a jakieś zgody na marketing?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno mi jak i mojemu M baner zapraszający do promocji wyskoczył dopiero wczoraj. Lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo u mnie.
      Muszę logować się lipiec/sierpień/wrzesień? Promocja jest do 30.08.
      A może logowanie jest wymagane w tym przypadku lipiec/sierpień?

      Usuń
    2. A może macie jakąś inną edycję? Miesiące sprawdźcie w regulaminie.

      Usuń
    3. gdzie znajdę ten regulamin?

      Usuń
  13. Baner pojawił się w lipcu. Logowałem się już w czerwcu. Dałem się naciągnąć na zalogowanie, ale skoro taki regulamin to natychmiast usuwam aplikację. Nie dla zwodniczych naciągaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale logowałeś się do aplikacji jak nie miałeś baneru w CitiOnline??

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. U mnie ciągle brak :(

      Usuń
    2. Już premia jest. Wszystko się zgadza :)

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...