Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Lokata Bezkarna 3,2% w BGŻ Optima z bonusem 150 zł do wykorzystania na Grouponie

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

28.04.2016

Lokata Bezkarna 3,2% w BGŻ Optima z bonusem 150 zł do wykorzystania na Grouponie

W serwisie zakupów społecznościowych pojawiła się kolejna okazja do bankobrania.


Za założenie jednej z najkorzystniejszych obecnie lokat zyskać można nie tylko odsetki, ale też dodatkowe 150 zł. Bonus nie jest jednak wypłacony w gotówce, ale w postaci środków do wykorzystania wyłącznie na zakupy w serwisie Groupon.pl.

Aby wziąć udział w promocji "Bezkarny Zysk" i otrzymać 150 zł na zakupy należy:
  • najpóźniej do 10.05.2016 r. 15.05.2016 r.: 
    • nabyć kupon o wartości 5 zł (liczba kuponów w promocji została ograniczona do 2 000 sztuk; w razie wcześniejszego wykorzystania przewidzianej puli, oferta zostanie zakończona przed terminem)
    • do 17.05.2016 r. zarejestrować się na stronie promocji (podając przy tym kod z zakupionego kuponu) i dalej z tej strony przejść do złożenia wniosku o Lokatę Bezkarną wraz z Kontem Indywidualnym BGŻ Optima (dane podane podczas rejestacji i we wniosku muszą być takie same!)
  • do 13.05.2016 r. 20.05.2016 r. zawrzeć umowę i aktywować w/w konto
  • do 16.05.2016 r. 23.05.2016 r. zasilić Lokatę Bezkarną kwotą od 1 000 do 100 000 zł
  • do 8.07.2016 r. utrzymać Lokatę Bezkarną z saldem min. 1 000 zł
Jeśli spełnisz powyższe warunki, organizator akcji (firma Ad Astra mająca już swego rodzaju monopol na organizację akcji promocyjnych dla BGŻ BNP Paribas i BGŻ Optima) powiadomi Cię mailowo o przyznaniu nagrody. Ma to nastąpić do 21.07., a kwota 150 zł zasili Twe konto na Grouponie najpóźniej do 28.07.2016 r. Środki Groupon będzie można wykorzystać najpóźniej do końca 2016 r.

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem, udział w promocji mogą wziąć uczestnicy, którzy:
"nie byli posiadaczami Konta Indywidualnego BGŻOptima w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień zawierania Umowy Ramowej dotyczącej tego konta (...)"
Każdy uczestnik może wziąć udział w promocji tylko raz. I także tylko raz może być wykorzystany dany kupon. Więc jeśli uczestniczyć w promocji zechce też ktoś z Twych najbliższych, wówczas niezbędne będzie zakupienie kolejnego kuponu.

Lokata Bezkarna i konto oszczędnościowe - prześwietlenie oferty


Zakładając Lokatę Bezkarną w BGŻ Optima niezbędne jest również założenie konta oszczędnościowego. Jest to jednak rachunek prowadzony bezwarunkowo za 0 zł, a służy on obsłudze lokaty, jak również lokowaniu oszczędności. O szczegółach oferty i obowiązujących aktualnie stawkach oprocentowania na lokacie i koncie oszczędnościowych pisałem niedawno tutaj.

Sprawdź aktualnie najpopularniejszą promocję: Moneymania 5 - premia nawet 600 zł za konto w mBanku.

Jeśli chcesz dowiadywać się o tym co nowego na blogu, jak i o najważniejszych wydarzeniach w bankowości:

41 komentarzy:

  1. A mnie 1 kwietnia minął rok od zamknięcia konta w BGŻ Optima i w zeszłym tygodniu założyłem Bezkarną ponownie. Ech, usiadł i zapłakał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czego żałować. Na Grouponie kiedyś były fajne oferty. Teraz wygląda to o wiele słabiej.

      Usuń
    2. ale mozna kupic tez produkty z grupona na prezent

      Usuń
  2. Jak posiadam konto w BNP Paribas to jestem wykluczony z promocji?

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak byłem posiadaczem konta bnp to mogę brać udział czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w styczniu br. zamknęłam konto w paribasie i założyłam lokatę bez problemu

      Usuń
    2. BGŻOptima traktowany jest jako odrębny bank. Nawet gdybyś miał teraz ROR w BGŻ BNP to nie ma przeszkód.

      Usuń
  4. Przyłączam się do pytania. Posiadam ROR w BGŻ BNP, mogę skorzystać z tej oferty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczekam aż dadzą żywą gotówkę. Już jakiś czas temu też tak było - dawali Groupon-coins a później była kasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepsza mniejsza kasa w łapie niż kupowanie czegoś na siłe

      Usuń
  6. kupowanie na siłę.. Na siłę bym nie poszedł z żoną na kolację za 200-250zł, a mając kupon za 150 mogę spokojnie znaleźć taki grupon i udać się bez żalu na darmową drogą kolację bez większego żalu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Klienci BGŻ BNP Paribas są traktowani jako Klienci BGŻ Optima i są wykluczeni z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj kilka komentarzy wzwyż.

      Usuń
  8. Witam serdecznie wszystkich :)
    Orientuje się ktoś z Was czy jeśli mam konto w BNP Pariba to czy kwalifikuje się do tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jest w komentarzach wyżej.

      Usuń
  9. patrz . czytaj wyzej .ile razy mozna o to samo pytac

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedzcie mi czy przy zakładaniu tej lokaty oni wysyłają mailowo numer konta na którą mam wpłacić zdeklarowaną kwotę? bo na razie to złożyłem wniosek, wysłałem tam zdjęcia dowodu osobistego i podałem numer rachunku z którego będzie wykonany przelew.. ale nie dostałem konta na ktore mam te pieniądze wpłacić tak jak w przypadku innych kont..i zastanawiam się czy coś źle zrobiłem czy to przyjdzie po prostu w mailu po weryfikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer konta masz w umowie.

      Usuń
    2. tylko ze ja nie mam zadnej umowy jeszcze nic nie dostalem

      Usuń
    3. Ja zakładałam jakoś na koniec grudnia. Dostałam wtedy maila "Twoje Konto BGŻOptima zostało otwarte. Aktywuj je już dziś!". Sprawdź może spam itp. Dane do przelewu kojarzę, że były chyba również na ostatnim etapie składania wniosku, już w podsumowaniu.

      Usuń
    4. U mnie sytuacja wygląda podobnie. Wniosek wysłany 1 maja, do dzisiaj brak jakiegokolwiek potwierdzenia ze strony banku.

      Usuń
    5. U mnie też zero odpowiedzi na wniosek.

      Usuń
    6. wniosek wypelniony na stronie dzis 03,05 godz 7.00 i caly czas brak odp

      Usuń
    7. Czy można zwrócić tego groupona gdy bank dalej nie odpowie na wniosek? Czy raczej pozostaje 5zł w plecy?

      Usuń
    8. W ciągu 14 dni można odstąpić od umowy.

      Usuń
  11. podane daty założenia,zasilenia,zawarcia umowy; są nie prawdziwe. Należy je poprawić zgodnie z regulaminem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, niektóre terminy zostały przesunięte. Dzięki za info :)

      Usuń
  12. A ja dostalam maila ze mam wplacic przelew weryfikacyjny w wysokosci 1000 zl na wskazane konto. Przyslali mi tylko ramowa umowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wygląda w BGŻ Optima. Przelew weryfikacyjny jest na kwotę lokaty. Np. 100 tysi :)

      Usuń
    2. Jest sposób by to obejść. Przelewasz 1 zł i otwierają ci konto oszczędnościowe. Później przelewa docelową kwotę lokaty i dzwonisz na infolinię. Lokatę Bezkarną założy konsultant.

      Usuń
  13. Panie Złotówo, a jeżeli muszę zerwać lokatę przed jej zakończeniem, ale po 8.07, to premia na grouponie tak czy tak będzie wypłacona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lokata została utrzymana do 8.07. to już można ją zrywać - nie wpłynie to na wypłatę premii.

      Usuń
  14. witam, czy otrzymał już ktoś premię na Grouponie? 26 mija a tam cisza i zero..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Są środki. Dziś wpłynęły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie stan środków zero :(

      Usuń
    2. U mnie też. Nie pamiętam jeszcze promocji z grouponem bez problemów. Reklamacja już poszła: kontakt@bezkarnyzysk.pl

      Usuń
  17. no i mam odpowiedź na reklamację:
    "Nagroda nie została Pani wypłacona, ponieważ była Pani posiadaczem Konta w Banku na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy od momentu rozpoczęcia udziału w Promocji."

    to tyle w temacie komentarzy powyżej...
    miałam lokatę bezkarną w 11.2015 w BGŻoptima
    teraz mam lokatę w BGŻ BNP Paribas SA - czyli jedna grupa i jestem "starym" klientem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale BGŻOptima jest nadal BGŻOptimą więc jeśli miałaś tam lokatę w listopadzie ub.r. to niestety nie minął rok a więc premia się nie należy słusznie.
      Ale swoją drogą taka sama zasada jest z samą lokatą i jej oprocentowaniem. Też jest 12 miesięczna karencja. I co?? miałaś jednak 3,2%??

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...