Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja "Zdobądź swoje PayU Express" czyli... zaoszczędź 15 zł kupując na Allegro

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

6.03.2016

Promocja "Zdobądź swoje PayU Express" czyli... zaoszczędź 15 zł kupując na Allegro

Dla kupujących na Allegro pojawiła się kolejna okazja do zaoszczędzenia.

Do zdobycia jest kupon rabatowy o wartości 15 zł do wykorzystania podczas kolejnych zakupów. Aby go zdobyć wystarczy zrealizować transakcję na co najmniej 5 zł i przy okazji aktywować usługę PayU Express lub mTransfer mobilny. Tym razem z promocji mogą jednak skorzystać wyłącznie klienci wybranych banków.

Grupa wyróżnionych - co jest efektem współpracy tylko kilku banków z PayU w ramach usługi - to klienci Alior Banku, BGŻ BNP Paribas, Getin Banku, mBanku i Pekao S.A. (to banki wymienione w regulaminie, aczkolwiek na stronie promocji można jeszcze znaleźć Noble Bank, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Bankowe, a więc banki w różny sposób "powiązane" z tymi wcześniej wspomnianymi).

Zgodnie z regulaminem, promocja skierowana jest do użytkowników Allegro, którzy:
"a. założyli Konto nie później niż 29.02.2016 roku, 
b. nie posiadali zapisanej usługi PayU Express lub mTransfer mobilny przed 29.02.2016 roku. Użytkownik może sprawdzić swoje usługi PayU Express i mTransfer mobilny w Koncie w zakładce „Moje zakupy -> PayU/Lista moich kart i kont”. 
c. w Okresie promocyjnym korzystali z usług Allegro i dokonali Transakcji o minimalnej kwocie 5 złotych (bez kosztów dostawy), skutecznie opłacili Transakcję przelewem bankowym (płatność PayU o statusie „Zakończona”) i aktywowali usługę PayU Express lub mTransfer mobilny poprzez udzielenie odpowiedniej zgody (na stronie Allegro lub po zalogowaniu do banku) w trakcie opłacania Transakcji. Szczegółowe informacje na temat dodawania PayU Express i mTransfer mobilny w poszczególnych bankach Użytkownik może znaleźć na stronie www.payuexpress.allegro.pl. Poprawnie dodane usługi PayU Express i mTransfer mobilny Użytkownik zobaczy w Koncie w zakładce „Moje zakupy -> PayU/Lista moich kart i kont”. 
d. zaakceptowali niniejszy Regulamin"

Czym jest PayU Express i mTransfer mobilny?

"PayU Express, mTransfer mobilny to usługi świadczona przez PayU na rzecz Użytkownika we współpracy z Bankiem, polegająca na wydawaniu przez PayU elektronicznego instrumentu płatniczego umożliwiającego Użytkownikowi składanie zleceń płatniczych oraz przeprowadzaniu płatności"
Instrukcję korzystania z usługi znajdziesz na stronie promocji.

Zasady promocji


Promocja podzielona jest na dwa etapy: 3-12.03.2016 r. (I etap) oraz 17-27.03.2016 r. (II etap). W zależności od tego kiedy zrobisz zakupy i spełnisz warunki uzyskania kuponu rabatowego, różny będzie okres ważności, w którym możliwe będzie jego wykorzystanie.

Zdobywcy kuponów przyznanych w I etapie, kupon mogą wykorzystać do 16.03.2016 r., a w II etapie do 31.03.2016 r. Kupony mają być przyznawane w ciągu dwóch dni roboczych i będą widoczne w aplikacji mobilnej, jak i przesłane mailem (pod warunkiem zgody na otrzymywanie od Allegro informacji handlowych)

Kupon można wykorzystać przy zakupach na kwotę co najmniej 15 zł (do sumy tej nie wliczają się koszty przesyłki). Za tę transakcję również należy zapłacić z wykorzystaniem usługi PayU Express lub mTransfer mobilny.

W odróżnieniu od wcześniej opisywanej promocji PayU Express, tym razem w ramach jednego konta na Allegro można otrzymać i wykorzystać tylko jeden kupon rabatowy.

W bankobraniu sporo się ostatnio dzieje. Możesz zarobić 500 zł otwierając konto w mBanku albo 100 zł za konto w PKO BP. Jeśli masz oszczędności i szukasz dobrego oprocentowania to sprawdź promocję lokaty 4% (do 10 000 zł) w Raiffeisen Polbanku z dodatkowym bonusem 50 zł. A dla większych oszczędności (do 30 000 zł), choć bez bonusu, także 4% na lokacie 3-miesięcznej możesz uzyskać w promocji Eurobanku.

18 komentarzy:

  1. Kiedyś założyłem konto alternatywne na Allegro. Nie korzystałem, ale teraz wiem, że warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatniej promocji była odrębna rejestracja maila na stronie promocji. Kupon dostałem bez problemu. Wcześniej takich rejestracji nie było, za każdym razem musiałem pisać reklamacje bo kupon na czas nie przychodził.
    Teraz rejestracji nie ma, więc w ciemno trzeba szykować reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tylko te banki, a karta się nie zaliczy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś już dostał kupon? Wysyłają go w czasie? Bo za długo nie chcę czekać - zależy mi na zakupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w nd płatność, a w pn był kupon.

      Usuń
  5. u mnie przy płatności przez BGŻ już 3 razy informacja, że "transakcji nie udało się zrealizować, proszę spróbować za kilka minut". Mimo tego w @ "wybrałeś sposób zapłaty, transakcja rozpoczęta". Dwa razy anulowałam (z konta pieniądze zeszły - mam nadzieję, że wrócą), nie było możliwości aktywowania PayU Express, w ogóle przy płatności nie połączyło mnie za stroną banku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mBank przeszedł sprawnie. Wyślij zgłoszenie problemu.

      Usuń
  6. W aplikacji mobilnej allegro widzę, że mam już dostępny kupon z tą zniżką 15 zł, ale wyświetla się pole: "wprowadź kod kuponu". O co chodzi? Czy coś mi przyjdzie na maila, sms czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam wszystkim którzy zapisali swoje karty do konta payU - usunąć je. W razie gdyby ktoś się włamał na konto może sobie zakupić czego dusza zapragnie...

    Miałem włamanie na konto allegro, ktoś sobie zmienił podmienił maila na czas zakupu, oraz usunął przedmiot z listy na: Moje allegro > Kupione.
    Jedynie miejsce gdzie było widoczne to: Moje allegro > Moje zakupy > PayU > Lista moich wpłat (http://allegro.pl/myaccount/newpayments_my_payments.php)

    Zamówili sobie artykuł za ponad 1000zł z odbiorem w paczkomacie w Warszawie.

    Na szczęście udało mi się wychwycić transakcję na czas i anulować wysyłkę. Sklep zwrócił pieniądze, a sprawa zgłoszona na policję - może coś im się uda (chociaż wątpię).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ja chyba też zacznę jak czytam takie historie. Ciekawe na jakim poziomie hasła i loginy wyciekają?

      Usuń
  8. Witam zakupiłem zgodnie z regulaminem i nie dostałem kupony , gdzie i do kogo napisać relacje , proszę o dokładny odnośnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz link z regulaminu: https://www.payu.pl/pomoc/kupuje - u dołu jest formularz kontaktowy do zgłaszania reklamacji.

      Usuń
  9. Nie wiem o co chodzi z tym kuponem 15 zł. W regulaminie, do którego jest link jest mowa o kuponie na 20 zł i taki właśnie dostałem po zapłacie ok. 7 zł. Gdy klikam na kupon w aplikacji allegro, to widzę, że można wykorzystać go przy zakupach na min. 20 zł. I tak jest tez w regulaminie. Nie wiem więc dlaczego w opisie promocji na bankobraniu mowa o kuponie na 15 zł do wykorzystania za zakupy powyżej 15 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe... promocja najwyraźniej została zmieniona. Z nowego regulaminu można wysnuć, że zmiana nastąpiła 17.03., a więc wraz ze startem II etapu.

      Usuń
  10. Czy otrzymal juz ktos kupon 20zl za ll edycje, ktora trwa od 17.03 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie dostałem i wysłałem reklamację wczoraj.

      Usuń
    2. Zawsze jak jest promocja gdy kupony niby mają być z automatu to ich nie dostaję. W jednej z poprzednich akcji była odrębna rejestracja maila który służy do logowania i... to był jedyny raz gdy kupon dostałem bez upominania się. Tak zawsze musi iść reklamacja.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...