Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie lutego 2016 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

27.03.2016

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie lutego 2016 roku

W wielkanocną niedzielę... czas podsumować bankobranie.

Poniżej, jak co miesiąc, przedstawiam swoje wyniki z zarabiania na bankach. Dzielę się informacjami o tym ile pojawiło się zysków, ale też ile przy tym wszystkim wydałem. Przy tej okazji przypomnę też o kilku niebawem kończących się promocjach.

Jeśli tu jesteś i czytasz ten wpis w święta, odrywając się od świątecznego stołu i rodzinnych spotkań, bardzo mi miło :) Ja w dni świąteczne odpoczywam, ale jak w każdą ostatnią niedzielę publikuję wpis z podsumowaniem mego bankobrania. Przygotowany tuż przed świętami, ale publikowany dziś.

Po raz kolejny największe zwroty przyniósł mi moneyback Banku BPH. 3-procentowy zwrot naliczany - dzięki niedostępnej już promocji "Pieniądze Cię lubią! - za płatności kartą w dowolnym miejscu zaowocował maksymalnymi premiami. Na dwóch kontach, które posiadamy w ramach gospodarstwa domowego wpadły dwie maksymalne premie - po 50 zł. Takiego wyniku nie udało mi się osiągnąć nigdy dotąd. No ale w końcu by dostać cały przysługujący na jednej karcie zwrot w miesiącu trzeba nią wydać ok. 1 667 zł. To dużo. Ale poprzedni miesiąc sprzyjał wydatkom z powodu... remontu jaki przeprowadza moja mama. Jedna wizyta w dużym sklepie z wyposażeniem wnętrz pomogła osiągnąć taki wynik.

Zwroty z BPH powoli jednak dobiegają końca. Z założenia program zwrotów ma trwać 12 miesięcy. Czy bankowi będzie zależało na utrzymaniu klientów i zaproponuje coś nowego? Trudno powiedzieć, bo na razie w temacie cicho sza. Przy tej okazji taka "kartka z kalendarza", bo przypomniała mi się historia sprzed dwóch lat... Bank BPH mógłby wziąć wzór z Toyota Banku, który po tym jak w 2013 roku dawał klientom 10-procentowy zwrot, po upływie promocyjnego okresu, celem zatrzymania klientów postanowił dawać zwrot 5-procentowy przez okres kolejnych 6 miesięcy. Ten miły gest banku opisywałem tutaj i dobrze by było gdyby inne banki postępowały podobnie.

Jeśli nie pojawi się nic przekonującego, konto w BPH zastąpi konto w mBanku, dające możliwość zdobycia nawet 500 zł zwrotów i premii. [Aktualizacja: pojawiały się próby różnych interpretacji regulaminu w zakresie możliwości udziału w promocji dotychczasowych klientów mBanku, jak i klientów Orange Finanse - który jest bankiem powstałym w wyniku mariażu telekomu Orange i mBanku właśnie. Są już jednak komentarze Czytelników, którzy sprawdzili jak jest naprawdę ;) Czyli w praktyce. I są to komentarze bardzo optymistyczne. Jeden z nich:
"Informacja dla wszystkich którzy mają wątpliwości i pytania: 
Miałem konto w mBanku (zamknąłem jakoś w grudniu ub.r.), a aktualnie mam konto w Orange Finanse. Założyłem teraz eKonto w powyższej promocji i 10 zł już wpadło. Więc wszystko gra!"]
Na szczęście już kilka miesięcy temu dla moneybacku Banku BPH pojawiła się już alternatywa w postaci aż 5-procentowego zwrotu jaki daje T-Mobile Usługi Bankowe. Ten zwrot jest limitowany do 25 zł miesięcznie na jednym koncie, ale klient może posiadać dwa rachunki w tym banku, a tym samym zebrać można nawet 50 zł miesięcznie. Więc jest to godziwa promocja. Problem pojawia się jednak w sytuacji, gdy ktoś konto w T-Mobile Usługi Bankowe (lub wcześniejszym Alior Syncu) już posiadał i zamknął. Bank przywołuje zapis z regulaminu, który pozwala zawrzeć wyłącznie dwie umowy o rachunek z bankiem i nawet jeśli taka umowa została wcześniej rozwiązana to wlicza się do tego limitu. To chyba ewenement na skalę ogólnopolską - nie kojarzę by gdziekolwiek indziej znajdował się tak kuriozalny zapis (czy też była stosowana tak kuriozalna interpretacja regulaminu). Teraz mamy jednak dwa konta w T-Mobile Usługi Bankowe (i możliwość założenia trzeciego o czym zaczynam myśleć). Dzięki temu za luty zarobiliśmy 2 razy po 25 zł.

W dzisiejszym wpisie padła już nazwa mBanku i padnie jeszcze raz. Bo konto w mBanku już posiadam i w promocji "mobilni mają lepiej - II edycja" wpadła kolejna premia 10 zł za... logowanie do aplikacji mobilnej. Łatwiejszego bankobrania niż to nie ma ;) Szkoda, że niebawem wygaśnie.

W ramach programu poleceń "Mam PKO" (aktualnie dostępnego) otrzymałem premie z tytułu polecenia: 50 zł. To program w którym zarabiają zarówno obecni klienci (premia we wspomnianej kwocie), jak i osoby, które konto z polecenia założą i zrealizują płatności na sumę co najmniej 210 zł. W programie poleceń obowiązuje 3-letni okres karencji. Jeśli tego warunku nie spełniasz, sprawdź alternatywną promocję: 100 zł za Konto za Zero i płatności na sumę 10 zł (słownie: dziesięć złotych). Promocja ta dostępna jest już tylko do 31.03.2016 r. (lub do wyczerpania puli promocyjnych wniosków - jednak licznik na stronie akcji cały czas pozwala bez obaw załapać się na premię).

W lutym zyskałem też dzięki usłudze PayU Express. W promocji dostępnej na Allegro możliwe było zyskanie kuponu rabatowego o wartości 20 zł na kolejne zakupy i kupon ten zdobyłem i wykorzystałem :)

Uzupełnieniem lutowego bankobrania są zwroty w BZ WBK i dzięki robotowi finansowemu BM.PL. W obydwu przypadkach są one naliczane z tytułu opłacania faktur za media. W BZ WBK była to kwota 10,00 zł, a w BM.PL 7,70 zł, ale tym razem liczone podwójnie, bo jednego z tych zwrotów nie umieściłem w podsumowaniu bankobrania opublikowanym w ubiegłym miesiącu.

W zestawieniu brakuje premii od Orange Finanse. Bank ten ma jednak czas na wypłatę premii do końca miesiąca i z tego prawa korzysta, bo póki co premii brak. Mam tylko nadzieję, że nie będzie tego czasu naginał tak jak to miało miejsce w poprzednim miesiącu, gdy premia za grudzień wpłynęła dopiero na początku lutego.

Wszystkie zwroty, premie i bonusy za zeszły miesiąc, zbiorczo przedstawia poniższa tabela:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
BPH
Lubię to! Konto otwarte w promocji „Pieniądze Cię lubią!” – 3% moneybacku za płatności kartą w dowolnym miejscu
Ok.  3500 zł (wystarczająca kwota dla uzyskania maksimum zwrotów to 3 334 zł)
2 x 50 zł
T-Mobile Usługi Bankowe
Konto z moneybackiem 5%
1 000 zł
2 x 25 zł
mBank
Premie za logowanie do aplikacji mobilnej – promocja „Mobilni mają lepiej – II edycja”
-
10 zł
PKO BP
Program poleceń „Mam PKO”
-
50 zł
PayU
Promocja „Zapłać PEXem”
Wydatki pokrywają się z płatnościami w/w kartami
20 zł
BZ WBK
Konto 1|2|3. Zwrot 1-3% płatności za media
-
10 zł
BM.PL
Robot finansowy – zwrot 5% płatności za media
-
2 x 3,85 zł

Dokumentujące print screeny wpływów na konta prezentują się następująco:

Łącznie z lutowego bankobrania uzbierało się 247,70 zł. Nie odnotowuję żadnych kosztów utrzymania kart, ani kont, gdyż takowych nie było. Wszystkie aktywności wymagane do spełnienia warunków promocji idealnie pokrywały się z warunkami zwalniającymi z opłat za konto i/lub kartę.

Gdy powyższą kwotę odnieść do kwoty oszczędności jaką musiałbym posiadać i ulokować na na najlepszych kontach oszczędnościowych, by uzyskać z nich po całym miesiącu taką samą kwotę odsetek jak mój wynik z bankobrania to suma ta wyniosłaby 119 905,43 zł.

Ostatnie chwile na okazje do bankobrania


Korzystając ze sposobności przy dzisiejszym wpisie, przypomnę o promocjach, które niebawem dobiegają końca. Wyłącznie do 31.03.2016 r. można załapać się na następujące akcje:
Dzień dłużej, tylko do 1.04.2016 r. można z kolei zarejestrować się w innej promocji Citibanku. To bardzo popularna wśród Czytelników bloga akcja, w której za wyrobienie bezpłatnej karty kredytowej i płatności nią czeka nagroda do wyboru: tablet Lenovo lub telefon Samsung.

Dowiaduj się o tym co pojawia się na blogu, a także o nowościach i zmianach w bankowości: 

37 komentarzy:

  1. Czytałam Twoje wpisy i podziwiałam, ale też się dziwiłam jak można ogarnąć tyle różnych kont i kart. Ale w końcu spróbowałam. Rozkręciłam się i też nam jakoś idzie :) Bankobranie wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie odnośnie konta rozsądnego w aliorze. Czy warto w to wchodzić? Korzystam z 2xtmobile, ale niekiedy jestem w stanie wiecej wydać. Zamiast karty wziąłbym naklejkę. Czy tytuł "wynagrodzenie" od kogoś z rodziny załatwi premię? Proszę o odpowiedź od kogoś kto aktualnie korzysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko niekiedy wydajesz więcej to nie warto. Żeby odrobić opłatę za wydanie naklejki musisz się trochę nią namachać. Wynagrodzenie z tego co kojarzę bo miałem to konta zaraz jak weszło do oferty ze 3 lata temu musiało być z konta firmy/instytucji.

      Usuń
    2. Załóż sobie konto w mBanku. 2/4% ale wszędzie a nie tylko spożywczaki jak alior. Wydasz po 250 zł przez 5 mies i oprócz zwrotów wpadnie 240 zł.

      Usuń
    3. Co się tyczu mBanku, to jak należy to rozumieć "Transakcje te powinny być wykonywane w punktach handlowo-usługowych i rozliczane w tym samym miesiącu kalendarzowym, w którym je wykonano."? Czy to oznacza, że płatność przez internet też się liczy do zwrotu?

      Usuń
    4. Data transakcji to nie to samo co data tzw. "księgowania"

      Usuń
    5. Najprawdopodobniej internetowa płatność kartą w mBanku nie liczy się do zwrotu.

      Usuń
  3. w tak piękny dzień życzę złotówie za super blok , wszystkim bankobiorcom wesołych świąt i jak najlepszych promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako jeden z bankobiorców poczułem się adresatem życzeń więc je odwzajemniam! Wesołych świąt dla czytelników i Złotówy!

      Usuń
    2. Dziękuję! Wzajemnie! :)

      Usuń
  4. W BPH czekam ostatniej premii i zobaczymy czy coś dadzą czy nie, ale ostatnio coś ucichli z promocjami jakimikolwiek bo w międzyczasie coś jeszcze rzucali ale od kilku miesięcy cichosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tu moje pytanie z tym związane. Płatności mam już porobione, więc się zastanawiam czy już kartę zastrzec? Czy czekać do wypłaty premii?

      Usuń
    2. Tydzień temu pani z BPH zadzwoniła z propozycją kredytu. Zapytałem co dalej z promocją 3%. Niestety bank nie przewiduje czegoś nowego. W maju ostatni zwrot i zamykam konto.

      Usuń
    3. Jankesi od dłuższego czasu starają się sprzedać BPH ... być może PZU ich przejmie, więc ta pani od kredytów nie za wiele w tej sprawie wie.

      Usuń
    4. @Anonimowy28 marca 2016 11:56 zaczekaj do wypłaty premii. Akurat w BPH nie jest ciężko uniknąć opłaty za kartę.

      Usuń
    5. No to już można założyć ze 100-procentową pewnością, że nic od BPH nie dostaniemy. Już go przejmuje Alior: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-Bank-kupuje-Bank-BPH-3508197.html

      Usuń
  5. Mr. Złotówie i wszystkim bankobiorcom wszystkiego naaaaaaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie mamy konta z żoną. Uzbierało się 350 zł. Dzięki wielkie za wszystkie doniesienia o promocjach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doniesienia o promocjach przynoszą efekty. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Bankobranie wciąga :) Wraz z mężem uzbieraliśmy 308,51. Ale powinna wpaść jeszcze premia z Orange Finanse oraz Toyota 140+50.
    Mr. Złotówie oraz wszystkim bankobiorcam najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak dalej! Dzięki serdeczne i życzę wzajemnie :)

      Usuń
  8. U mnie tamten miesiąc był rekordowy: 400 zł (polecenie Citi), 2*25 (faktury Orange Finanse), 3x25 (T-Mobile Bankowe), 50 (BGŻ Optima, promocja lokaty), 70 (Millenium promocja + bilet na kino), 600 (zwrot pół roku monayback Orange Finanse), 20 (Allegro), 10 zł w payback przy zakładaniu kredytówki w BZ WBK. Razem 1275 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wynik! Gratulacje!

      Usuń
    2. @Arko, również wielkie uznanie i gratulacje! Oby tak dalej!

      Usuń
    3. No to już w okolicach najniższej krajowej. Masakra. Inni pracują 160-172 godz. miesięcznie by tyle zarobić.

      Usuń
    4. No ale taki miesiąc jest raczej przypadkowym nałożeniem się kilku promocji. Średnio miesięcznie jednak mam zwrotów ok. 200 zł. Od zeszłego roku już 3000 zł - kupię sobie laptopa i żona nie będzie miała nic do gadania - wszak tych pieniędzy nie ma :)

      Usuń
    5. 1275 zł z bankobrania w miesiąc? Rząd zamiast wprowadzać podatek bankowy powinien każdemu obywatelowi nakazać bankobranie :)

      Usuń
    6. Bardzo dobre. Rząd powinien zobligowac banki do dawania większej liczby łatwiejszych promocji i z większymi kwotami. Społeczeństwo będzie zadowolone, a budżetu państwa to nie obciąży.

      Usuń
    7. Taaaa.... podatek bankowy. Biorę akurat kredyt hipoteczny to widzę, kto tak na prawdę płaci ten podatek - MY. Różnica w kosztach kredytów przed nowym rokiem a po jest dość spora. Tak na prawdę bankobranie jest metodą aby nieco sobie ulżyć te większe raty z tytułu tego podatku.

      Usuń
  9. Witam
    Dziękuję Mr Złotówie za przypomnienie polecam PKO, wpadło 150 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pierwszy miesiąc zarabiania. 2 tablety (citibank), 10 zeta aplikacja mobilna MBANK i 100 z PKO.

    pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się pochwalę. Tablet, telefon to wiadomo od Citi. 2x25 z TMUB, 20 zł Pocztowy, spóźnione 100 zl Agora i NA WBK, wczoraj Toyota 140 i 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wynik! Życzę dalszego owocnego bankobrania :)

      Usuń
  12. A dostaliście już premie od Millenium za moneymanię? Miały być do 31.03.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...