Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Darmowa dostawa z kurierem Poczty Polskiej dla płacących kartą Visa

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

15.03.2016

Darmowa dostawa z kurierem Poczty Polskiej dla płacących kartą Visa

Ruszyła kolejna promocja, która ma zachęcać do płacenia kartą w Internecie.

darmowa dostawa poczta polska karta visa za darmo gratis
Wiele e-sklepów daje możliwość darmowej dostawy, ale zazwyczaj jest to uwarunkowane realizacją zakupów na niemałą kwotę. Dzięki promocji zorganizowanej przez Visa, Pocztę Polską i kilka sklepów można liczyć na przesyłkę za darmo bez względu na wartość zamówienia.

Promocja "Dostawa Gratis" trwa od 15.03. do 15.04.2016 r. Zasady są proste:
  • zrób zakupy na dowolną kwotę w jednym ze sklepów objętych promocją 
  • jako sposób dostawy wybierz Pocztę Polską (usługi  Pocztex Kurier 48 oraz Pocztex Ekspres 24)
  • za zakupy zapłać kartą płatniczą z logo Visa
Rabat w równowartości kosztów przesyłki ma być udzielany przez zakończeniem płatności - kwota należna będzie pomniejszona o koszt przesyłki.

Sklepy objęte promocją to: Bdsklep.pl, Krakvet.pl, Czasnabuty.pl, Sport-shop.pl, Szkla.com, Ravelo.pl, 4Home.pl oraz Endo.pl.


Regulamin promocji definiuje kartę Visa następująco:
"dowolna karta Visa umożliwiająca przeprowadzenie Transakcji poprzez skorzystanie z przyznanego limitu kredytowego, wydana przez dowolny bank krajowy, zagraniczny lub instytucję kredytową (...)"
Taki zapis może sugerować, że płacić możemy wyłącznie kartami kredytowymi Visa. Ale przecież wiele kart debetowych (wydawanych do kont osobistych bez przyznanego limitu kredytowego) również umożliwia płacenie w Internecie.

Darmowa wysyłka Pocztą Polską nie obejmie zamówień za które zapłacisz kartą przy odbiorze lub poprzez portfel mobilny (PayU lub PayPal).

Wszystko wskazuje na to, że liczba darmowych przesyłek w promocji nie jest limitowana. W regulaminie można jedynie znaleźć zapis, że organizator może zawiesić wydawanie rabatów przed końcem okresu promocji wyłącznie "w przypadku wystąpienia siły wyższej".

Aktualnie Visa niezmiennie udostępnia też usługę Visa Oferty, w której rozdaje moneybacki za płatności w wybranych sklepach. Liczba propozycji niestety nie powala, od wielu tygodni są to niezmiennie te same oferty. Aczkolwiek np. przed zintensyfikowanymi zakupami przedświątecznymi można znaleźć całkiem sensowny zwrot 10% za zakupy o wartości co najmniej 60 zł w sklepach Carrefour.
Jeśli jakimś trafem nie masz w portfelu żadnej karty z logo Visa, możesz skorzystać np. z promocji Citibanku, w której z kartą Visa BP-Payback do wzięcia jest wideorejestrator samochodowy w prezencie.

Powyższy wpis nie jest artykułem sponsorowanym, a jedynie przeglądem aktualnie dostępnych promocji, przygotowanym w oparciu o własne obserwacje oraz informacje podsyłane przez Czytelników.

20 komentarzy:

  1. Nie mam karty kredytowej, ale mam debetową Visa. Proszę o info jeśli ktoś przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowałem przed chwilą. Zakup za 3,69 zł w bdsklep. Płatność kartą wydaną do konta (BPH ze zwrotem 3%) przeszła bez problemu. Przesyłka za darmo :)

      Usuń
  2. A ja mam kilka kont i kilka kart. Wszędzie wciskają MasterCard.
    BZWBK - MasterCard
    BPH - MasterCard
    T-Mobile - MasterCard
    Orange Finanse - MasterCard
    Citi Bank - MasterCard
    Vise mam tylko w wersji mobile (HCE od BZWBK).
    Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. W okazjach dla bankobiorców dominuje MasterCard. W wymienionych przez Ciebie właściwie tylko w BPH była alternatywa w postaci Visy.

      Usuń
    2. Ale też tylko do czasu. Mąż założył w marcu dostał Visa a ja w czerwcu juz tylko Mastercard miałam do "wyboru";)

      Usuń
    3. W CitiBanku mam kredytówkę od VISA - VISA Silver. W momencie zakładania (niecałe 3 lata wstecz) mogłem wybierać. I właśnie dlatego, że większość plastiku w portfelu miałem ze stajni MasterCard, wówczas świadomie i rozważnie (tj. dywersyfikująco) wziąłem VISA.

      Usuń
    4. Niedawno czytałem, że w Polsce Visa ma 60% rynku, MasterCard 39%, a reszta to inne. Więc gdzie się kryją te Visy?!

      Usuń
    5. Wystarczy, że Visę daje PKO i już 25% zapewnione.

      Usuń
    6. VISA jest też w mbanku i millenium

      Usuń
  3. Z tego co przejrzałem regulamin widzę, że nie ma ograniczenia. Można korzystać do woli płacąc nawet jedną kartą.

    OdpowiedzUsuń
  4. W bdsklep warto się jeszcze zapisać na newsletter. Na pierwsze zakupy będzie rabat 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy zakupach powyżej 200 zł

      Usuń
    2. Fakt, teraz zauważyłem. Ale jak się zakupów uzbiera to trochę można zaoszczędzić.

      Usuń
  5. Nie wiem czy w tych bankach jest wybór, zwyczajnie nie pamiętam ale do założonych kont w tych bankach mam Visę: Toyota Bank, Inteligo, PKO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisać można jeszcze ING.

      Meritum Bank też miał VISA, ale jak połknął go Alior, odgórnie kazali zmieniać na MasterCard. Niestety.

      Usuń
    2. Millennium daje też Visę. W BZ WBK można MC zamienić na Visa Sol.

      Usuń
  6. mi tam nie przeszkadza ze mam same MC i tylko jedna Vise bo i tak nie ma dla mnie ofert... jak na razie tylko raz skorzystalam i zarobilam 8 zl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe muszą być kulisy bankowości i wydawania kart. Bo jest coś dziwnego, że promocje są z Master Cardem, a z Visą ubogo. Visa robi więcej promocji własny, loterie, Visa Oferty itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na bdsklep polecam dział promocje - można tam czasem wyłapać coś w bardzo dobrej cenie. Z przesyłką mała ilość by się nie opłacała, ale skoro jest dostawa gratis to można. Ja już trzy zakupy zrobiłam. Kurier Pocztexu za każdym razem dzwoni i się umawia.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...