Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Mobilni mają lepiej - II edycja promocji dla klientów mBanku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

26.11.2015

Mobilni mają lepiej - II edycja promocji dla klientów mBanku

Premia w promocji wynosi zaledwie 55 zł, ale zdobyć można ją bardzo łatwo.

Mobilni mają Lepiej – II edycja promocja mBanku 55 zł
Jeśli posiadasz konto osobiste w mBanku, wystarczy przystąpić do promocji, zainstalować aplikację mobilną i regularnie się do niej logować. Warunkiem uczestnictwa w akcji jest zaproszenie od banku, ale... można się też wprosić ;)

Premie w promocji "Mobilni mają Lepiej – II edycja" wypłacane są przez cztery miesiące - de facto w niewielkich transzach - ale uzbierać można łącznie 55 zł. Zasady są proste. Należy zainstalować aplikację i przez cztery kolejne miesiące kalendarzowe pamiętać o logowaniu się do aplikacji mobilnej banku. W pierwszym okresie (od 23.11. do 31.12.2015 r.) należy to zrobić jeden raz, a w kolejnych miesiącach (styczeń, luty, marzec 2016 r.) po minimum cztery razy. Za każdy miesiąc na konto uczestnika promocji wpływać ma odpowiednio 20 (do 15.01.), 15 (do 15.02.), 10 (do 15.03.) i 10 zł (do 15.04.2016 r.). Zasady promocji mBank przedstawił obrazowo na grafice:


Do końca roku do promocji mogą przystąpić klienci banku, którzy spełnili poniższe warunki:
"1.1. otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku, zwany dalej Rachunkiem przed dniem 01.08.2015 r., 
1.2. nie logowali się poprzez aplikację mobilną mBanku do serwisu transakcyjnego po dniu 01.08.2015 r., 
1.3. w terminie od 23.11.2015 r. do 31.12.2015 r. zapisali się na Promocję „Mobilni mają Lepiej – II edycja” i zaakceptowali Regulamin Promocji"
Rejestracji można dokonać podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Call Center mBanku. Jednakże wczytując się w regulamin akcji, można znaleźć pewien niepokojący warunek:
"Promocja skierowana jest do Klientów Banku, którzy otrzymali od Banku zaproszenie do wzięcia udziału w Promocji"
Osobiście zaproszenia do promocji nie otrzymałem, ale... wprosiłem się. Zadzwoniłem na infolinię i poinformowałem, że jestem zainteresowany udziałem w akcji. Konsultant przeczytał stosowne oświadczenie o przystąpieniu do promocji i wysłał SMS z linkiem do pobrania aplikacji mobilnej. Chyba po raz pierwszy mam szansę zarobić na promocji zorganizowanej w mBanku. Konto osobiste założyłem tam kilka lat temu - bez okazji do bankobrania. Utrzymuję je tylko ze względu na bezpłatny rachunek maklerski (choć i z niego od dłuższego czasu już nie korzystam).


Załap się na okazje do zarobku. Warto pośpieszyć się ze skorzystaniem z okazji, którą jest Lokata Bezkarna w BGŻ Optima - to 3,2% na trzy miesiące i bonus 50 zł. Pula bonusów jest jednak ograniczona do 1000 sztuk. Nielimitowana jest za to akcja Comperia Bonus. Tu za otwarcie konta i lokaty 4% w Alior Banku dostaniesz gwarantowane 55 zł oraz szansę na jedną z 59 nagród rzeczowych.

72 komentarze:

  1. Panie Złotówa, chyba nie ten link do regulaminu. W podlinkowanym PDFie jest zapis:
    "1) otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Banku, zwany dalej Rachunkiem, przed dniem 01.04.2015 r.,"
    A dalej przewijają się daty sierpniowe... dobrze widzę, czy to już zmęczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ja wszędzie widzę datę 1.08.2015 r. Zarówno w § 5 w punkcie 1.1., jak i 1.2.

      Usuń
    2. Ja trochę Z innej beczki, zaszły zmiany w regulaminie smart bank może objasnisz co i jak ;p?

      Usuń
    3. Zmiany podyktowane są m.in. wprowadzeniem nowych produktów. W zakresie Tabeli Oprocentowania, Opłat i Prowizji zmiany dotyczą tylko karty kredytowej. Jedna z opłat dotyczy nowej usługi, a druga poniekąd zmiany nazewnictwa, a nie wysokości. Żadnej rewolucji nie ma. Konto i karta do konta niezmiennie pozostają darmowe.

      Usuń
  2. To chyba jakas stara promocja bo regulamin jest stary
    § 2. Czas trwania Promocji
    1. Do Promocji można przystąpić od 15.07.2015 roku do 31.08.2015 roku.
    2. Promocja trwa od 15.07.2015 r. do 15.01.2016 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czary ;) W jednej przeglądarce link kierował do prawidłowego, aktualnego regulaminu. W innej do poprzedniej edycji. Teraz regulamin jest już zapisany na mym dysku. Jest z datami cytowanymi w tekście. Za zamieszanie przepraszam.

      Usuń
  3. Panie Złotówa!
    Dzięki za info o wpraszaniu się. Tak bym czekał na Godota... a tak - promocja aktywna :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za świetną robotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam sms: Pobierz aplikacje mobilna mBanku i korzystaj gdziekolwiek jestes z wygodnego i bezpiecznego konta, historii, przelewow. Sprawdz:mbank/app2

      Usuń
    2. Da się wprosić. Również dziękuję Złotówo. Trzeba tylko zaakceptować dziwaczne oświadczenie, w którym akceptuje się, że bank może utworzyć przyszłe promocje o zmienionych warunkach, które będą wykluczały obecnych uczestników. Oświadczenie jest bez sensu, bo przecież po zakończeniu promocji bez pytania mnie o zdanie bank może sobie tworzyć promocje jakie chce. Chyba chcą zebrać zgody przed przyszłą promocją, która będzie korzystniejsza, żebyśmy nie mogli korzystać.

      Usuń
  4. Dzwoniłem na mlinie pani mi powiedziała ze mogę przystapic do promocji
    ja jej odpowiedziałem ze juz mam zainstalowana aplikację ale mogę ją usunac
    sprawdziła to i ze rzeczywiscie aplikacja jest zainstalowana i jesli bym ja odinstalował i zainstalował ponownie to bedzie widać w systemie i ze jej przykro ale nie mogę skorzystać z promocji , dowiadywała sie u jakiego konsultanta

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny dowód na to, że bez promocji nie ma co zakładać konta, ale i instalować aplikacji. Bo może się to bardziej opłacić.

    OdpowiedzUsuń
  6. a konto firmowe się liczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to promocja dla indywidualnych, bo mowa i rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym, a nie np. o rachunku złotówkowym

      Usuń
  7. A co z kontem wspólnym, jeśli jeden ze wspólwlascicieli korzystał juz a aplikacji a drugi nie? Czy moze teraz skorzystac i otrzymać bonus?

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocja dotyczy osoby i jak jest współwłaściciel do konta, to on może zadzwonić i wprosić się i potem odebrać 55 zł. Ja już wprosiłam się, a jutro mąż zadzwoni i też wprosi się. Razem zgarniamy 110 zł. Super promocja. Dzwoniłam na mlinię i taką informację dostałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja :D

      Usuń
    2. To prawda, że tak łatwo zarobić, bez płacenia, przelewów itp., rzadko kiedy się zdarza. Tym bardziej dla obecnych klientów.

      Usuń
  9. niestety ale w call center już doczytali regulamin... wprosić mi się nie udało :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaproszenia nie miałem, dzwoniłem ok. 19:30 i mnie zakwalifikowano.

      Usuń
  10. Też zadzwoniłem na infolinię i mnie dopisali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mr. Złotówa - jesteś Wielki :D
    Na swojej stronie zamieszczasz nie tylko same opisy promocji, ale też praktyczne wskazówki i porady, aby z nich skorzystać (choć z początku może się komuś wydawać, że nie załapuje się na daną promocję ;) - w tym jesteś daleko poza konkurencją.
    Dzięki informacjom z Twojej strony już udało mi się zarobić "parę" złotych na bankach, choć wcześniej to banki zarabiały na mnie :D
    Rób dalej swoją robotę - jesteś w tym naprawdę dobry.
    Dziękuję za tą stronę i myślę, że nie tylko ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że blog pomaga! Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  12. witam
    co znaczy zapis :" Uczestnik Promocji otrzyma jednorazowy zwrot o wartości 20 zł"

    jaki zwrot, za co zwrot czy trzeba coś kupić poprzez aplikację ?

    dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje przypuszczenie, że twórcy regulamin korzystali z opcji kopiuj-wklej z innego regulaminu i tak zostało albo w jakimś departamencie prawnym banku uznano, że ze sformułowań zwrot/bonus/premia trzeba jednak użyć pierwszego. Nam pozostanie tkwić już w sytuacji, że nie wiemy dlaczego. Ale nic kupować nie trzeba. Tylko zainstalować apkęi logować się trzeba. I koniec.

      Usuń
    2. A i nazwy nazwy użyte w regulaminie: "Moneyback nr 1", "Moneyback nr 2" itd. też wprowadzają w błąd. Ale pal licho ich nazewnictwo. Ważne by kasa się zgadzała ;)

      Usuń
  13. wszystko działa, zadzwoniłem do mbanku przez wirtualny oddział i pani mi uruchomiła promocję, a w dodatku porozmawiałem sobie z panią i otrzymałem jeszcze dodatkowo rachunek emax plus z oprocentowaniem 2,5%, więc dzięki za Twoją pracę włożoną w blog Panie Złotówa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie było ciekawie, bo pani konsultantka stwierdziła, że nie mogę przystąpić do promocji, bo konto założyłam 15.10., czyli nie spełniam wymogu założenia konta przed 1.8.2015. I dopiero załapała po mych tłumaczeniach, że założyłam 15.10., ale w 2010 r.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałem zwyczaju wpraszać się gdzie mnie nie chcą. Ale natchnęliście mnie komentarzami, no i przede wszystkim Mr. Złotówa przytoczoną instrukcją. Pomyślałem sobie też, że skoro od 10 lat jestem klientem mBąka i nic dotąd mi nie dali to w końcu się należy. Przystąpiłem do promocji, aplikacja zainstalowana i już się logowałem. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dają trzeba brać ;) Cieszę się, że wpis i komentarze Czytelników Cię przekonały, że warto zadzwonić.

      Usuń
  16. A mi powiedzieli, że to tylko dla nowych klientów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba niewyedukowany konsultant. Ja zadzwoniłbym jeszcze raz.

      Usuń
  17. Ja mam pytanie. Zadzwoniłem na Call Center, tam konsultant złożył dyspozycję dopisania mnie do promocji.
    Następnie dostałem smsa z linkiem do pobrania aplikacji.
    Kiedy wejdę do systemu internetowego widzę że jest złożony wniosek o tę promocję jednak jego status = 0% (tylko wysłany).

    Czy teraz:
    1 - mam czekać na akceptację wniosku i dopiero instalować aplikację?
    czy
    2 - wniosek zostanie zatwierdzony dopiero po zainstalowaniu aplikacji?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na nic nie czekałem. Od razu zainstalowałem aplikację. Nic w regulaminie nie ma, że wniosek musi być jakoś zatwierdzany.

      Usuń
    2. Byłem w identycznej sytuacji. Dzisiaj w wolnej chwili zainstalowałem apkę, zalogowałem się itp. itd. Po sprawdzeniu w serwisie okazało się, że mam wniosek wciąż na 0%. Napisałem na czacie. Konsultantka powiedziała, że promocja jest włączona, a w systemie jest błąd. Radzę skontaktować się z bankiem i jak konsultant potwierdzi, że wszystko gra - apkować :)

      Usuń
  18. Dzwoniłem dzisiaj na infolinię i chciałem "wprosić się" do tej promocji. Konsultant powiedział, ze mogę przystąpić do niej, owszem, ale zwrot pieniędzy będzie nie w postaci "żywej gotówki" tylko w zwrocie określonych kwot u partnerów banku (Multikino itp.) - w każdym miesiącu inna paczka partnerów,

    Czy coś się zmieniło i czy to jest faktycznie tak, jak mi konsultant naopowiadał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej konsultantowi coś się pomyliło ;) W poprzedniej edycji (opisywałem ją tutaj) faktycznie były gratyfikacje w postaci zniżek u partnerów. Ale tamta akcja już się zakończyła. Teraz jest gotówka :)

      Usuń
    2. Już w komentarzach widać jak wyszkoleni są pracownicy infolinii mBanku. Domyślam się że te parę przypadków wpadek jest kroplą wobec ogółu czytelników bloga- klientów mBanku którzy teraz dzwonią się wprosić. Ale nawet jeśli to mały promil to i tak dużo. Czy na takiej infolinii nie mają jakiś szkoleń? Bank który stawia na internetowo-telefoniczną obsługę powinien o to dbać szczególnie.

      Usuń
  19. Najpierw męczą, żeby skorzystać z aplikacji mobilnej. Jak już się skorzysta i przeboleje choroby wieku dziecięcego, robią promocję do której już nie można przystąpić. Cały mBank...

    OdpowiedzUsuń
  20. DObra robta panie złotówa, ja tylko dodam że na graniczy polsko-ukraińskiej w Medyce jak byłem kilka razy w 2003 roku była celniczka ukraińska "pani złotóweczka" ją nazywali ludzie i ona brala od tych co przechodzili pieszo po złotówce "dobrowolnej" opłaty za ustawianie ich w kolejce z Ukraińskiej budki do terminalu na którym odprawiali celnicy przypuszczam że teraz ma ksywe pani dwie złotóweczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaproszenie od mbanku "wyżebrane" :P można online przez strone też się połączyć z expertem

      Usuń
  21. Dziś powinna być kasa. Ale póki co cisza. U mnie i u kolegi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nic do tej pory nie otrzymałam. Czy ktoś już dostał te obiecane 20 zł w pierwszym miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Na czacie dostałem taką wiadomość: W tej sytuacji konieczne jest złożenie reklamacji. Proponuję się wstrzymać do jutra ponieważ dzień jeszcze się nie skończył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dzisiaj poradzili zaczekać do poniedziałku. To sobie zaczekam :)
      Ale kartę chyba najwyższa pora zastrzec - mOkazje osłabły i szkoda wydawać te 200 PLN miesięcznie.

      Usuń
    2. Poniedziałek, połowa dnia a tu nic. Premii brak.

      Usuń
    3. Potwierdzam, u mnie także wciąż brak. Będzie reklamacja...

      Usuń
  24. Nie ma obiecanych 2 dyszek :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj mBanku, mBanku, a jak ja bym się spóźnił z ratą to bym miał telefony, wezwania, karne opłaty, odsetki. A wam terminowość zwisa. No ale reklamacja już poszła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nadal brak obiecanych 20zł.

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie również brak, u żony brak. Coś ostatnio banki mają nas w....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to czekamy jak jeden mąż i żona ;)

      Usuń
  28. Przed chwilą otrzymałem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie brak.

      Usuń
    2. Wysłałem reklamację. Zobaczymy co bank zrobi.

      Usuń
  29. Przed chwilą dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Potwierdzam, u mnie też jest 20 zł z opisem "ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam 2 dyszki są ale też z lagami

      Usuń
  31. 20 stycznia i pieniędzy nie ma. Dzwoniłem parę razy na mLinię i nie dostałem, żadnej sensownej odpowiedzi co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasę za styczeń ktoś już dostał? Dziś mają ostatni dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest premia na koncie! W tym miesiącu terminowo.

      Usuń
  33. A za luty premii jeszcze nie ma. Znów zapewne czekają do 15-go.

    OdpowiedzUsuń
  34. Minął 15.03. a premii za luty brak. Jak jest u Was?

    OdpowiedzUsuń
  35. Brak. Oj porządnie się po mbanku przejadę. Styczeń - opóźnienie, marzec - opóźnienie. Mają w d.... klientów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lepiej by dali sobie dłuższe terminy w regulaminie niż się tak spóźniali. Słabe to.

      Usuń
  36. i tak oto przyszła ostatnia transza w postaci dyszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to postarali się na ostatni raz nie czekając do ostatniego dnia.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...