Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Lokata Andrzejkowa 3,25% na 4 miesiące dla każdego w Idea Banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

23.11.2015

Lokata Andrzejkowa 3,25% na 4 miesiące dla każdego w Idea Banku

Idea Bank właśnie zaproponował nową promocyjną lokatę.

To Lokata Andrzejkowa, którą założyć może każdy. Nie ma bowiem żadnych warunków typu "dla nowych środków" czy "dla nowych klientów". Aby skorzystać z lokaty nie potrzeba też konta. Ulokować można nawet do miliona złotych.

Lokata Andrzejkowa to 4-miesięczny depozyt w Idea Banku, na którym ulokować można od 1 000 do 1 000 000 zł. Oprocentowanie stałe wynosi 3,25% w skali roku.

Zgodnie z kartą produktu:
"Oferta Lokaty ANDRZEJKOWEJ („Lokata”) jest ważna od dnia 23 listopada 2015 r. do odwołania nie krócej jednak niż do 24 listopada 2015 r. Jest to okres ważności oferty, w którym mogą być składane Wnioski o założenie Lokaty"
Klient może założyć dowolną liczbę Lokat Andrzejkowych. Czas na opłacenie wniosku to pięć dni (taka data widnieje po złożeniu wniosku w bankowości internetowej), aczkolwiek karta produktu zawiera informację o okresie... 14 dni ważności wniosku).

Jeśli byłeś/-aś już klientem Idea Banku i posiadasz dostęp do bankowości internetowej Idea Banku, wniosek o Lokatę Andrzejkową złożysz właśnie w taki sposób. Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z produktów tego banku, współpracę z Idea Bankiem warto zacząć od lokaty dedykowanej wyłącznie dla nowych klientów.

To Lokata Happy, czyli powitalna propozycja skierowana właśnie do nowych klientów, którzy dotąd nie korzystali z żadnych produktów banku. Taką okazję warto wykorzystać, bo na 3-miesięcznej lokacie można uzyskać 4% w skali roku dla kwoty do 10 000 zł. Lokatę założysz online również bez zakładania konta czy innych produktów banku. Po złożeniu wniosku otrzymasz dane do przelewu celem zasilenia lokaty. Przelew na zasilenie pierwszej lokaty pamiętaj wykonać ze swego rachunku w innym banku. Korzystając z lokaty, uzyskasz również dostęp do bankowości internetowej banku, dzięki któremu pojawi się możliwość zakładania kolejnych lokat i zarządzania posiadanymi. Złóż wniosek o Lokatę Happy.

Na stronie banku można również znaleźć inny wariant tego depozytu: Lokatę Happy Plus. Tu warunki założenia lokaty, jak i jej okres są takie same. Ale wpłacić można od 10 000,01 do 100 000 zł i uzyskać 3,25% w skali roku (ale na okres trzech, a nie czterech miesięcy). Złóż wniosek o Lokatę Happy Plus.

Dziś mamy dzień dobrych wiadomości dla oszczędzających. Wszak zaledwie przed kilkoma godzinami pisałem o Lokacie Bezkarnej w BGŻ Optima (3,2% na 3 miesiące do 100 000 zł), którą nowi, jak i powracający (po 12 miesiącach) klienci mogą założyć z bonusem 50 zł.

W ostatnim czasie pojawiło się zresztą sporo ciekawych ofert z całkiem przyzwoitym oprocentowaniem. W Alior Banku oprócz lokaty 4% dostaniesz premię 55 zł i uzyskasz szansę na jedną z 59 nagród rzeczowych.

Chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu? Pomoże Ci w tym: FacebookGoogle+TwitterBloglovin lub kanał RSS. Warto również zapisać się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia o najlepszych promocjach bankowych i lokatach):
Adres e-mail

48 komentarzy:

  1. Szukałem lokat i dosłownie z godzinę-dwie temu byłem na stronie Idea Banku. Nie było tej lokaty, więc nie wiem jak Mr. Złotówo szybko to potrafisz wyhaczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wpis ten pojawił się tuż po publikacji oferty lokaty :) No ale po to jest blog Bankobranie, by donosił o najlepszych promocjach i lokatach :)

      Usuń
  2. Miałem kiedyś lokatę happy ,po zakończeniu zrezygnowałem z dostępu internetowego, w jaki sposób teraz założyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałbym złożyć wniosek na stronie idea banku, a jak nie przyjdzie mail z danymi do przelewu to wtedy zadzwoń na infolinię.

      Usuń
  3. Ciekawe czy to to przez co tak usilnie chcą się dzisiaj dodzwonić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie. Jak dzwonią to proponują lokaty strukturyzowane.

      Usuń
    2. A na facebooku w polubieniach bankobranie nie ma tej informacji,dlaczego?

      Usuń
    3. @Anonimowy 23 listopada 2015 19:19, w czasie Twego komentarza przygotowywałem informację. O 19:24 pojawiło się udostępnienie na Facebooku.

      Usuń
  4. To jak to w końcu jest? 5 czy 14 dni ważności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłem wniosek po zalogowaniu. Ważny jest do 28.11.2015

      Usuń
    2. To dla kogo taka data może być?! Przecież w sobotę przelewy nie dojdą.

      Usuń
    3. Np. dla klientów banku, którzy mają tam lokaty kończące się w sobotę.

      Usuń
    4. czy po zerwaniu lokaty w Idea Banku można zamienić ją na inną. Kiedy zrywam pokazuje się tylko nr konta w innym banku. Czy ta operacja jest możliwa tylko na infolinii

      Usuń
    5. Z tego co pamiętam to na infolinii kiedyś mi tak zrobili. Z kolei w bankowości musiałbyś najpierw złożyć wniosek, a później numer rachunku dla tego wniosku wpisać jako ten rachunek do zwrotu przy zrywanej lokacie i po zerwaniu środki wpłyną na tą nową.

      Usuń
    6. serdeczne dzięki

      Usuń
  5. Zakończenie lokaty 4-miesięcznej zakładanej w tym tygodniu wypadnie w okresie świąt wielkanocnych więc lokaty kończące się 26, 27 lub 28 marca zostaną "przetrzymane" przez bank do wtorku po Wielkanocy. Ciekawe co z oprocentowaniem za ten okres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokata odnowi się na zasadach 3-miesięcznej lokaty standardowej. Ale w drugiej połowie miesiąca Idea Bank regularnie rzuca takie okazyjne lokaty (miesiąc temu była Lokata Halloween, 2 mies. temu bodajże nazywała się Tylko Dziś). I już tak od jakiegoś czasu przerzucam ciągle u nich lokaty bo wypada mi że co miesiąc jakieś się kończą. Dotąd mnie nie rozczarowali. Jeśli przed wielkanocą rzucą jakąś promocję to będzie można złożyć dyspozycję tak by Lokata Andrzejkowa przeszła w nową. Jakąś Pisankową czy jaką tam wymyślą.

      Usuń
  6. Tak się zastanawiam, czy nie warto się wstrzymać z lokatą do końca miesiąca. Skończą się te oprocentowane na 3,5% i możliwe, że wpadną wyżej oprocentowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię. Raczej pociągną ofertę do końca tygodnia albo i dłużej. Do tego dodaj 5 dni. Wtedy będziesz też szansa by te kończące się lokaty na 3,5 można zamienić ana te. 3,25% bez warunków nigdzie nie znajdziesz.

      Usuń
    2. Staram się nie spekulować, ale też mi tak się wydaje, że już >3,25% na przełom listopada/grudnia nie będzie. Zawsze można asekurować się składaniem wniosków każdego dnia i tym samym zabezpieczać sobie opcję opłacenia lokaty w nieco bardziej odległej przyszłości (o jeden dzień). Wnioski dobrze składać do wczesnego przedpołudnia - wtedy jest szansa jeszcze się na nie załapać (oczywiście gdy nadal będą dostępne po 24.11.). A ewentualnie nieopłacone wnioski nie rodzą żadnych konsekwencji - po prostu wygasną.

      Usuń
  7. Już kilka razy próbowałem założyć lokaty, w tym banku, przez internet ale nigdy nie dostałem od nich maila zwrotnego z nr rachunku. Czy to znaczy ze musze kontaktowac sie z bankiem telefoniczmie? Czy ktoś miał podobne doswiadczemia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oznacza, że kiedyś pewnie coś miałeś w Idea Banku i masz login albo nawet o coś kiedyś składałeś wniosek. Więc zadzwoń odzyskać login albo by Ci wyjaśnili co stanowi problem

      Usuń
    2. Mam podobną sytuację i już 2x dzwoniłam w tej sprawie - usłyszałam, że coś jest zablokowane - i tak już 5 dzień mi odblokowują...

      Usuń
    3. Również dzwoniłem, podobnie e-mail zablokowany i służby techniczne mają to usunąć. Przed chwilą próbowałem wysłać wiadomość przez ich formularz kontaktowy, ale niestety ta droga kontaktu z bankiem również nie działa (przycisk "wyślij" nieaktywny).

      Usuń
    4. wczoraj złożyłem wniosek, dzwoniłem wczoraj raz, dziś po raz drugi, i po 2 godzinach przyszedł wniosek na maila i na telefon. miałem kiedyś konto techniczne lokatowe w idei ale zamknąłem je. teraz mam nowy rachunek.

      Usuń
  8. Rano jeszcze była, teraz już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dziś Idea Bank wycofał Lokatę Andrzejkową, Wielką Trzynastkę i Tylko Teraz, a nadal utrzymuje... Lokatę Piątek Trzynastego ;) Aktualne zestawienie rzecz jasna w rankingu lokat.

      Usuń
  9. W jaki sposób można wyłączyć autoodnawialność tej lokaty? W systemie takiej opcji nie widzę... Trzeba dzwonić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości internetowej Idea Banku należy wejść: Lokaty > "Szczegóły" przy danej lokacie > u dołu z prawej przycisk "Edycja" > trzecia pozycja to "Odnawialność" - wybierz "NIE". U dołu pojawi się pole w którym można uzupełnić dane do zwrotu środków po zakończeniu lokaty.

      Usuń
    2. Nie widzę czegoś, co by się nazywało "Szczegóły", ani tym bardziej przycisku "Edycja"... Mam przycisk "Zerwij" i możliwość pobrania potwierdzenia założenia lokaty.

      Usuń
    3. U mnie wygląda to tak jak opisałem (podgląd tutaj). Jeśli brak opcji "Edycja" to pozostaje jednak kontakt z infolinią.

      Usuń
    4. To wygląda na ten starszy serwis? Bo ja mam logowanie przez Idea Cloud.

      Usuń
    5. Zgadza się. Korzystam ze starej wersji bankowości internetowej.

      Usuń
    6. No tak, to dlatego. Ja, jako świeżynka w Idea Banku, nie dostałam już do niej dostępu, a w nowej wersji tej opcji nie ma. Wygląda na to, że życzą sobie telefonów... Albo może jeszcze to zmienią, dobrze by było.

      Usuń
    7. Ja mam konto w starej wersji, mąż w nowej i w jednej i w drugiej jest opcja zerwania lokaty czy też zrobienia z niej nieodnawialnej

      Usuń
    8. Okej, a możesz wytłumaczyć, w którym to jest miejscu?

      Usuń
    9. Przy konkretnej lokacie. Nie poprowadzę Cię teraz krok po kroku, bo na koncie męża nie mam obecnie żadnej lokaty abym mogła to dokładnie sprawdzić, ale jest na 100%, bo każdą lokatę zamieniam na nieodnawialną

      Usuń
    10. Szkoda, bo za skarby świata nie mogę tego znaleźć. Jeśli ktoś wie, to proszę o odzew.

      Usuń
    11. Czy można opłacić wniosek,który był do wczoraj tj. 01.12.15 , ale widnieje nadal w systemie, i status w nim lokaty jest: aktywna?

      Usuń
    12. Zawsze było tak, że takie wnioski już znikały. Ale teraz widzę, że u mnie też on nadal jest dostępny mimo daty 1.12. Nie mam już kasy by go opłacić. Ale może to jest rekompensata za błąd, bo pierwotnie w karcie produktu widniało info o 14 dniach ważności wniosku? Na twoim miejscu bym wniosek opłacił. Jeśli będzie nieważny przelew wróci. A jak się uda to zobaczysz otwartą lokatę

      Usuń
    13. Podpowie ktoś jak zmienić autoodnawialność w IdeaCloud? Wysłanie do nich wiadomości też nie działa :(

      Usuń
    14. Wejdź w tą lokatę - tam masz opcję "zmień" - screen shot

      Usuń
  10. Byłoby miło gdyby w Idea Banku coś fajnego się pojawiło jeszcze przed świętami. Bo w święta kończy mi się trochę lokat i fajnie byłoby odnowić na czymś dobrym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczyłem. A pamiętam dokładnie jak dziś, że rok temu w wigilię dali fajną lokatę 3,5%. No a tu w tym roku nic. Tylko Grudniowa jest na marne 2,75% :(

      Usuń
    2. No i sylwester, a tu nic :( Rozczarowany jestem.

      Usuń
    3. Nawet Ping Pong od dziś przycięty z 2,5 na 2,35% :( Już nie ma szans na coś lepszego, skończyło się Eldorado w Idea Banku.

      Usuń
    4. od dziś ping-pong już 2,15% :(

      Usuń
    5. No i ping pong już 1,85%. To wyścig z oprocentowaniem lokat PKO? Kto da mniej?

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...