Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "NFC dla aktywnych" - premia 200 zł dla zaproszonych klientów BPH

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

28.10.2015

"NFC dla aktywnych" - premia 200 zł dla zaproszonych klientów BPH

Bank BPH postanowił wyróżnić wybranych klientów.

Zaproszone osoby otrzymały powiadomienie o możliwości udziału w promocji, dzięki której łatwo można zarobić nawet 200 zł. Przez cztery miesiące do wzięcia są nagrody po 50 zł za wykonanie 10 płatności zbliżeniowych NFC na łączną kwotę min. 100 zł.

Zgodnie z regulaminem promocji:
"Propozycja wzięcia udziału w Ofercie Specjalnej będzie skierowana do Posiadacza Rachunku w terminie do 31.10.2015 r."
Propozycję taką mogą otrzymać zarówno posiadacze karty kredytowej BPH, jak i konta osobistego. Gdzie szukać takiego zaproszenia? To również bank sprecyzował w regulaminie:
"zaproszenie do udziału w Ofercie Specjalnej (...) przekazane przez Bank Uczestnikowi Oferty Specjalnej za pomocą: 
1) wiadomości tekstowej przekazanej na ostatni podany Bankowi numer telefonu komórkowego lub 
2) wiadomości e-mail przekazanej na ostatni podany Bankowi adres email lub 
3) wiadomości udostępnionej na Platformie Internetowej Sez@m lub 
4) wiadomości przekazanej przez pracownika Banku podczas rozmowy telefonicznej z Klientem"
Aby skorzystać z promocji wystarczy:
  • zawnioskować o kartę NFC i zainstalować ją w telefonie w okresie od otrzymania zaproszenia do zakończenia promocji, tj. do 29.02.1016 r. 
  • utrzymać kartę NFC co najmniej do w/w daty 
Jeśli w danym miesiącu wykonasz co najmniej 10 transakcji kartą NFC na łączną kwotę min. 100 zł spełnisz warunki otrzymania nagrody. A ta zostanie wypłacona w terminie do 30 dni od zakończenia promocji pod warunkiem spełnienia wszystkich w/w warunków. Maksymalnie można uzyskać 4 nagrody po 50 zł, co oznacza szansę nawet na 200 zł.

Czym jest NFC? 


NFC jest technologią pozwalającą płacić telefonem. Nie są to jednak takie transakcje, jak w przypadku BLIKa (gdzie generuje się kod w aplikacji mobilnej banku), ale płacenie kartą umieszczoną w telefonie. Aby skorzystać z takiej formy płatności należy posiadać telefon w technologii NFC oraz kartę SIM NFC. To jednak niestety kolejne ograniczenie promocji dla klientów BPH, bo karta taka dostępna jest wyłącznie w sieci Orange oraz T-Mobile.

O kartę NFC można zawnioskować w bankowości internetowej lub odwiedzając placówkę banku. W większości przypadków kont czy kart do których można wyrobić również kartę NFC, opłata miesięczna wynosi 3 zł, ale nie jest pobierana gdy wykonasz co najmniej cztery płatności za pomocą karty NFC.


Pamiętaj, że już tylko do końca miesiąca możesz zostać finansowym bonsu. W promocji Comperia Bonus odbierz gwarantowaną premię 50 zł, a przy odrobinie szczęścia oraz kreatywności być może zdobędziesz samochód, iPhone lub iPad:

22 komentarze:

  1. Chyba mnie w tym BPH nie lubią. Znów mnie nie zaprosili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, a ja dostałam zaproszenie :) Tylko muszę ogarnąć to NFC bo jakoś nie czuję póki co

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko fajnie ale mam play...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... I co mi przyszło po smsie... nic

      Usuń
    2. Spoko, ja mam Orange, na kartę, ale na infolinii powiedzieli mi, że musi być Orange abonament.

      Usuń
    3. http://www.orange.pl/binaries/o/map/ak/nfcpass/czesto_zadawane_pytania.pdf
      zgodnie z odpowiedzią na pierwsze pytanie w tym FAQ, karte NFC jest też dla prepaidowców.
      Ja mam zamiar iść tam się kłócić.

      Usuń
    4. co więcej, mi się udało wymienić kartę na NFC, choć też mam Orange Prepaid.

      Usuń
    5. Dzięki za wiadomość. No więc idę też do Orange. Ile kosztowała wymiana??

      Usuń
  4. 5 minut temu dostałem SMS. Wchodzę na Bankobranie by napisać do Złotówy... a tu już artykuł jest. Szac!

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak z innej beczki, czy takie płatności NFC są bezpieczne, ktoś nam podprowadzi telefon to nie dość ze ma telefon to jeszcze sobie popłaci zbliżeniowo i mamy podwójne straty.

    OdpowiedzUsuń
  6. W § 4 pkt 2 jest "zainstalowana w telefonie NFC Klienta" - nie wiem jak działa taka karta NFC , jak się ją instaluje - stąd moje laickie pytanie: czy (a jeśli tak to skąd - jak to działa ) bank będzie wiedział czy zainstalowałem taką kartę na swoim telefonie czy np. na telefonie żony ? I czy żeby zapłacić taką kartą NFC to muszę mieć w telefonie aktywny internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedzi na wszelkie wątpliwości i pytania:
      http://www.bph.pl/repo/bph/microsite/platnosci_mobilne/index.html

      Usuń
    2. na moje pytanie nie widzę tam odpowiedzi

      Usuń
    3. Internet jest potrzebny przy instalacji - potrzebne jest połączenie i musi to być komórkowe (LTE, 3G itp.), a nie może być Wi-Fi. Takie wykluczenie jest przynajmniej przy NFC Pass w Orange - pewnie z racji bezpieczeństwa. Później transakcje już nie wymagają dostępu do internetu

      Usuń
  7. No i mankamentem jest, że w chwili obecnej NFC w BPH działa tylko na urządzeniach z Androidem

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaprosili mnie, ale...jakoś nie ufam temu NFC. Muszę dokładniej to ogarnąć. Czy ktoś opowiedziałby dokładniej co i jak z tym systemem. Rozumiem, że można sobie regulamin poczytać, ale po to jest taki blog aby ludzie na zasadzie uwag i spostrzeżeń pomagali sobie. Czy ktoś już to stosuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaciłem NFC w Orange Finanse. Trzeba mieć telefon w technologii NFC (dziś ma już je sporo smartfonów, ja mam Samsung Core Prime więc żaden tam high level), kartę SIM NFC i zainstalować aplikację (taki był wymóg w OF). Spoko rozwiązanie. Choć raczej traktuję to jako dodatkową formę, ot takie zabezpieczenie na sytuację gdy nie mam ze sobą portfela, a telefon mam jednak zawsze. Wszędzie tam gdzie masz logo MasterCard PayPass możesz zapłacić. Do 50 zł bez pinu, powyżej z pinem. Myślę, że to nawet bezpieczniejsze niż karta zbliżeniowa bo kartę niepożądana osoba użyje od razu, a telefon może mieć blokadę - np. wężykiem czy jakimś kodem.

      Usuń
  9. Czy do działania NFC w chwili płatności trzeba mieć aktywne połączenie z internetem?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale spójrz na odpowiedź Anonimowego z 28 października z godz.22.07 (dziękuję Anonimowy)

      Usuń
  10. Witam, czy płatność NFC jest traktowania jako płatność kartą i będzie zaliczana dodatkowa na poczet zwrotu w promocji "Pieniądze Cię Lubią!"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem odpowiedź na infolinii, że nie.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...