Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja Agory i BZ WBK w kolejnej, nowej odsłonie na Grouponie

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

8.09.2015

Promocja Agory i BZ WBK w kolejnej, nowej odsłonie na Grouponie

Konto Godne Polecenia doczekało się kolejnej wersji promocji.

Dopiero co organizatorzy podbili premię za konto do 80 zł (w wariancie z lokatą), a już można skorzystać z nowej propozycji promocji wzbogaconej o dodatkową premię w postaci 90 zł do wykorzystania przy okazji zakupów w serwisie Groupon. Jest więc plus, ale są też minusy.

W promocji dostępnej na Grouponie zainwestować należy 5 zł w zakup kuponu, co "zjada" część premii wypłacanej w gotówce. Dodatkowo uczestnicy promocji dostępnej w serwisie zakupów grupowych pozbawieni są szansy na zdobycie tabletu. Aby skorzystać z dodatkowej opcji zysku należy:
  • do 30.09.2015 r. zarejestrować się w aplikacji (link do niej znajdziesz w Grouponie), podając przy tym adres mail oraz nr kuponu Groupon
  • w powyższym terminie za pomocą linka (który otrzymasz na swą skrzynkę mailową) złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia 
  • wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie określonym w zaznaczanej klauzuli 
  • do 30.10.2015 r. zawrzeć umowę o w/w konto z kartą płatniczą MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni - kartę należy aktywować i wykonać za jej pomocą płatność lub płatności na łączną sumę co najmniej 100 zł 
Po spełnieniu powyższych warunków uzyskasz prawo do premii gwarantowanej 70 zł. Premię dodatkową 10 zł otrzymasz po spełnieniu powyższych warunków i otwarciu lokaty mobilnej za pomocą aplikacji BZWBK24 mobile. Depozyt na kwotę min. 1 000 zł należy założyć najpóźniej do 30.10.2015 r.

Jeśli spełnisz warunki do uzyskania premii gwarantowanej (i opcjonalnie też dodatkowej) w dniu 16.11.2015 r. otrzymasz powiadomienie mailowe. Wtedy też będzie niezbędne uzupełnienie danych (najpóźniej do 24.11.2015 r.) niezbędnych do wypłaty nagród (do podania będzie wówczas między innymi numer rachunku otwartego w akcji). Realizacja przelewów premii przez organizatora ma nastąpić do 4.12.2015 r.

Z kolei środki do wykorzystania podczas zakupów na Grouponie po spełnieniu warunków promocji, pojawią się do 20.11.2015 r. W sam raz na wykorzystanie przy okazji zakupów świątecznych prezentów, ale w sumie tego czasu będzie niewiele - ważność środków to tylko okres do 31.12.2015 r.

Zgodnie z regulaminem akcji:
"Uczestnikami Akcji nie mogą być: (...) klienci Banku posiadający konto osobiste prowadzone w złotych polskich na dzień 19 sierpnia 2015 roku; (...) klienci, którzy przed dniem 07 września 2015 złożyli wniosek o Konto Godne Polecenia; (...) klienci którzy wzięli udział w Akcji promocyjnej „Konto z premią” oraz Konkursie „Szybsi zyskują więcej”
Szczegóły dotyczące konta i karty płatniczej wydawanej do rachunku, jak również informacje dotyczące sposobów zawarcia umowy o konto opisywałem w pierwszym wpisie dedykowanym promocji "Konto z premią". Tam również znajdziesz informacje o konkursie, w którym wcale nietrudno (przy odrobinie szczęścia, ale przede wszystkim refleksu) zdobyć można tablet Samsung.

O promocji donieśli Czytelnicy: Paweł, Karolina i Andrzej - serdeczne dzięki!

12 komentarzy:

  1. Jedynie miesiąc na wykorzystanie środków na grouponie, gdzie obecnie oferty są śmieszne i niekorzystne to jakiś żart. Groupon był coś wart 3-4 lata temu, ale nie dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam. Groupon kiedyś, a Groupon dziś to inna bajka. Same ściemy, bełkot marketingowy i brak prawdziwych okazji.

      Usuń
  2. Ze złożeniem wniosku w ogóle miałem problem. Nie przechodził ani przez Chrome, ani przez IE. Dopiero w Firefoxie się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jest problem z założeniem wniosku o konto, mi poszło przez IE, a prze Chrome miałem komunikat:
      "Dla jednego konta, można wypełnić tylko jeden wniosek" <- i tak ciągle, mimo usunięcia historii, itp.

      Usuń
  3. W BZ WBK ponownie jest dostępna promocja na parkowanie z apką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ;) Wpis na ten temat już gotowy. Będzie dosłownie za minutkę opublikowany.

      Usuń
  4. Hmmm.... Mam takie wrażenie, że te promocje są coraz lepsze. W Citi mam kartę więc nie brałem udziału ale jak doszli do TV to swoją wypowiedziałem i założyłem na żonę. Tu też poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem pewien czy zaznaczyłem zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie określonym w zaznaczanej klauzuli, ale kliknąłem przy zgodach zaznacz wszystko, wiec powinno być ok, co o tym sądzicie? W ogóle jakieś "jaja" są przy zakładaniu konta przelewem z innego banku, a mianowicie otrzymałem umowę oraz informacje sms, że konto zostało aktywowane, a wczoraj po ponad tygodniu przelew zwrotny, w który było napisane weryfikacja negatywna, więc zadzwoniłem do banku raz to powiedzieli, że dane się zapewne nie zgadzały, ale po szczegóły żebym zadzwonił jutro między 8 a 16 więc dzwonię dziś, a Pani mówi, że u nich jestem klientem, tylko nik jaki otrzymałem w tytule przelewu zwrotne nie jest prawidłowy, a prawidłowego nie może mi podać przez telefon. Dziś udaje się do oddziału banku w celu wyjaśnienia, mam tylko nadzieje, że promocja jest wciąż dla mnie aktywna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to mam założone dwa konta. Jedno kurierem, a drugie przelewem. I nie wiem co tu teraz robić. Chyba trzeba odstąpić przy jednym od umowy. 14 dni jeszcze nie minęło. Orientuje się ktoś czy robi się to listownie czy w placówce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko oddział. dopytaj lepiej, które było otwarte pierwsze, by zamknąć te drugie

      Usuń
  7. A jak założyłem konto 15.09.2015 z linka do rejestracji z poprzedniego wpisu na blogu o promocji bz wbk i nie bylo tam informacji ani miejsca na wklejenie kodu groupona to mam jeszcze jakies szanse go otrzymać? Konto juz aktywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli z normalnego linka wnioskowałeś to bierzesz udział w tej standardowej promocji z premią 70+10 pln. Z Grouponem, rejestracja przed otwarciem konta powinna być tu https://konto.zpremia.pl/promocja/
      Jeśli nie minęło 14 dni, zwróć kupon - powinni Ci 5 pln oddać

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...