Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Masz kartę w Raiffeisen Polbank? Aktywuj portfel MasterPass i zgarnij 50 zł

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

25.09.2015

Masz kartę w Raiffeisen Polbank? Aktywuj portfel MasterPass i zgarnij 50 zł

Po wielu promocjach V.me by Visa, przyszedł czas na okazję do bankobrania dla posiadaczy konkurencyjnego portfela elektronicznego.

Propozycja skierowana jest do klientów Raiffeisen Polbanku. Za założenie portfela i dowolną transakcję opłaconą za pomocą MasterPass, bank sprezentuje bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie Merlin.pl.

Z promocji "Wygraj bon do Merlin.pl" - trwającej od 23.09. do 31.10.2015 r. (lub do wcześniejszego wyczerpania puli 4500 nagród) - skorzystać mogą posiadacze karty debetowej (do konta) lub kredytowej w Raiffeisen Polbank, którzy nie wyrazili sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Z kolei w promocji nie mogą wziąć udziału osoby, których umowa o kartę w okresie trwania promocji znajduje się w okresie wypowiedzenia oraz użytkownicy dodatkowych kart kredytowych.

Aby załapać się na bon o wartości 50 zł do wykorzystania na merlin.pl należy:

  • aktywować portfel MasterPass na stronie masterpass.raiffeisenpolbank.pl (w moim przypadku podałem numer telefonu, który mam też zarejestrowany w banku - dostałem SMS weryfikacyjny i po krótkiej konfiguracji dostałem się do portfela, gdzie widoczna była już ma karta kredytowa w Raiffeisen Polbank)
  • nadać mPIN do kart zarejestrowanych w portfelu w czasie promocji (zgodnie ze screenshotem niżej)
  • wykonać co najmniej jedną płatność za pomocą portfela MasterPass 

Nadanie mPINu w portfelu MasterPass:


Zgodnie z regulaminem promocji, nagrodę otrzyma 4 500 osób, które jako pierwsze spełnią powyższe warunki  Każdy uczestnik promocji może zdobyć wyłącznie jeden bon. Zostanie on przekazany w formie kodu przesłanego SMSem, a ma to nastąpić najpóźniej do 30.11.2015 r.

Czym jest portfel elektroniczny i jak z niego korzystać pisałem kilka miesięcy temu (przy okazji kilku promocji V.me by Visa) tutaj. Gdzie płacić portfelem MasterPass dowiesz się na stronie dedykowanej portfelowi (oprócz płatności w sklepach można tam wybrać doładowanie telefonu lub pomoc organizacji humanitarnej). 

27 komentarzy:

  1. Aktywowałem portfel, na PAH przekazałem 1 zł. Wszystko zrobione w 4 min. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z PAHem świetny :) Chyba najmniejszy koszt z możliwych, przy okazji pomoc, a na czysto +49 zł.

      Usuń
    2. bycie dobrym do nas wraca ;) masz za to od raiffeisena 49 PLN :)
      też już aktywowałam i sprawdzam czym to się je ;)

      Usuń
  2. Dobra promocja jest też z NextBike. Doładowując konto za min. 10 zł, NextBike dorzuca bonus 20 zł. Więc wydając zaledwie 10 z można mieć 30 zł na rowery i 50 zł na merlin.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I SB można zasilić więc grzech nie skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SB? Służbę Bezpieczeństwa można zasilić? Myślałem że zasilamy ich w podatkach.

      Usuń
    2. Cały naród w służbie państwu ;) Chodziło o Srytnego Billa ;)

      Usuń
  4. Warto wiedzieć, że aby aktywować portfel MasterPass trzeba mieć kartę do konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Nie ma w regulaminie takiego zapisu??

      Usuń
  5. Nie działa założenie konta w masterpass raiffeisen. Klikam na aktywuj, wpisuje nr telefonu i przekierowuje mnie na stronę logowania bez żadnego komunikatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinno być w tytule "Masz kartę" a nie "Masz konto" bo mając same konto z promocji nie skorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dużo zmienia, wyjaśnia. W v.me w raiffeisen można było korzystać bez karty w ich banku.

      Usuń
  7. Także skorzystałam. Dzięki za podpowiedź z PAH. Przy okazji wsparłam Nepal

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna opcja. Raiffeisen pozytywnie mnie zaskoczył. już skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta promocja nadal działa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwaga na tę promocję MasterPass . MasterCard udostępnia dane kart płatniczych bez zgody właściciela!
    Ku przestrodze! Wiecej detali tu.

    http://www.wykop.pl/ramka/2802525/mastercard-udostepnia-dane-kart-platniczych-bez-zgody-wlasciciela/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie uroki. Zaciąga zawartość portfela tam gdzie też MasterPass jest stosowany.

      Usuń
  11. A ja nie mogę aktywować tej usługi w Polbanku, bo nie rozpoznaje mojego nr telefonu. Wczoraj spędziłem kwadrans na infolinii by rozwikłać ten problem, aż mi pani w końcu powiedziała, że to najpewniej chwilowe trudności techniczne. No niestety wygląda na to, że wcale nie takie chwilowe i że nie będę mógł się załapać na tę promocję :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostaliście już sms z bonem?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś zamiast bonów (Merlin ma kłopoty ponoć) na konto powiązane z karta wpłynęła gotówka jako 'PROMOCJA MASTERPASS" w wysokości 50zł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Raiffeisen wypłaca rekompensatę za bony w gotówce. Ponoć Merlin ma kłopoty, więc nie dostaniemy bonów. Dziś na konto powiązane z kartą wpłynęło 50 zł jako 'promocja masterpass'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, u żony jest 50 zł. U mnie jednak nic nie ma. I nie wiem dlaczego. Różnica jedynie taka, że żona płaciła debetówką, a ja kredytówką. No zobaczymy, zaczekam jeszcze.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...