Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Masz kartę VISA? Masz szansę na spore pieniądze przy okazji zakupów na Allegro

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

2.09.2015

Masz kartę VISA? Masz szansę na spore pieniądze przy okazji zakupów na Allegro

Trwa akcja VISA i Allegro mająca na celu promowanie płacenia kartą przy okazji zakupów online.

Warunki są proste i nie wymagają dużego zaangażowania. Za zakupy w kwocie min. 50 zł wystarczy zapłacić kartą VISA i odpowiedzieć na jedno pytanie. Codziennie do zdobycia jest 10 nagród po 500 zł, a w finale nagroda 10 000 zł.

Nagrodzone osoby nie otrzymują jednak gotówki, a kupony do wykorzystania podczas kolejnych zakupów w aplikacji mobilnej Allegro. Zasady konkursu "Lato VISA na Allegro":

  • zrób na Allegro zakupy za min. 50 zł (nie wliczając do tego kosztów dostawy) 
  • zapłać kartą VISA (z dowolnego banku) 
  • wyraź zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych Grupy Allegro
  • odbierz maila z linkiem do zadania 
  • udziel odpowiedzi na konkursowe pytanie: Jakie są największe zalety płacenia kartą VISA na Allegro?
Konkursowe jury codziennie wybiera 10 najciekawszych odpowiedzi i nagradza kuponem o wartości 500 zł. Dodatkowo wśród osób, które zostaną nagrody codzienne, w finale wyłoniona zostanie najlepsza odpowiedź i jej autor otrzyma nagrodę główną o wartości 10 000 zł. 

Zakupy za min. 50 zł mogą być zakupami kilku przedmiotów. Zwróć jednak uwagę, że zgodnie z regulaminem:
"Transakcje na Allegro obejmujące wyłącznie zakup: napojów alkoholowych, wyrobów lub rekwizytów tytoniowych (lub produktów je imitujących), produktów leczniczych, preparatów do początkowego żywienia niemowląt, przedmiotów służących do karmienia niemowląt są wyłączone z Konkursu"
Konkurs trwa już od kilku dni, ale nadal jest szansa wzięcia w nim udziału. Zabawa przewidziana jest do 6.09.2015 r. Czas na wykorzystanie kuponów podczas zakupów będzie dość krótki - ich ważność minie 30.09.2015 r.

14 komentarzy:

  1. Żeby jeszcze się dało zapłacić kartą, to by było dobrze. Od czwartku mi się to nie udaje, sprzedawcy już wysyłają maile, że czekają na pieniądze.
    Chciałem połączyć kilka promocji: kod z wifi w galerii (20 zł za zakupy min. 50 zł), mokazję (20 zł za płatność min. 100zł.) i ten konkurs visa. Wybrałem więc zakupy za 121 zł, żeby wszystko pogodzić. Podobnie z mojego konta i z konta Żony.
    Przy wyborze płatności kartą visa mbanku od 5 dni ciągle jest status płatności "rozpoczęta", chcoć według allegro taki status może być max do następnego dnia roboczego.
    Allegro odpisało, że mam anulować płatność i wybrać inny sposób płatności. Ale przy innym sposobie płatności tracę możliwość udziału przynajmniej z jednej z tych 3 promocji. Jeśli mi się nie uda zapłacić kartą mbanku, to będę próbował zrezygnować z dokonanych zakupów (podobno niemożliwe)
    Radzę więc uważać z zakupem rzeczy, które nie są Wam niezbędne lub których cena jest dla Was zadowalająca dopiero po uwzględnieniu wszystkich zniżek (tak było w moim przypadku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałem taki problem przy okazji jednej z wcześniejszych akcji z kuponem rabatowym. Status "rozpoczęta" trwał kilka dni. Interweniowałem, wymieniałem się mailami z Allegro i w końcu musiałem transakcję zrobić od nowa. Kupon z rabatem na szczęście mi przywrócili.

      Usuń
    2. Kupon z rabatem mi przywrócili. Ale co z tego, skoro ponowiłem zapłatę kartą i ciąle mam "rozpoczęta". Wygląda na to, że do końca tygodnia (=koniec konkursu Visa) nie zdążę zapłacić.
      Pani z allegro stwierdziła, że mam spróbować innej metody płatności. I że nie moge zrezygnować z zakupu.
      To tak, jakby ubezpieczyciel się reklamował, że przy zapłacie kartą jest 10% zniżka za ubezpieczenie a potem by nie można było zapłacić kartą. Po czym dostałbym informację, że mam spróbować innej formy płatności (=zrezygnować ze zniżki) a z ubezpieczenia już nie mogę zrezygnować, bo już je kupiłem. To się do UOKiK nadaje.

      Usuń
  2. Po jakim czasie przychodzi mail od allegro?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się można zapisać do tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://konkurs.allegro.pl/visa/ - po zakupie powinien przyjść mail, ale jakoś go nie ma. Wyślę zapytanie do allegro, ale znając ich to trochę się naczekam za odpowiedzią. Byle do 6-go się wyrobili.

      Usuń
    2. Mi przyszedł stosując tą metodę

      Usuń
  4. W jaki sposób wyraźa się zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych Grupy Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też nie wiem... zrobiłam wczoraj zakupy, zapłaciłam kartą visa i nie zauwazyłam nigdzie żadnego okienka aby móc wyrazić zgodę na otrzymanie informacji od Allegro. Może dlatego nie mogę się doczekać maila z ich strony, a przecież chcę wziąć udział w promocji :) Prosimy o sprecyzowanie tej informacji.

      Usuń
    2. Właśnie weszłam na pocztę i przyszedł mail z Allegro, więc nic nie trzeba zaznaczać z tym wyrażeniem zgody...

      Usuń
  5. a ja zrobiłam zakupy ponad 2 godziny temu i @ nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas oczekiwania na mail to do 24h.

      Usuń
  6. Ta promocja skończyła się z tego co czytam 3 dni temu, nie ma kontynuacji, np. drugiej edycji ?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...