Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Kupon na PizzaPortal.pl do Konta Smart - II edycja

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

21.09.2015

Kupon na PizzaPortal.pl do Konta Smart - II edycja

Bank Smart wznawia promocję na wypasie. 

Warunki promocji, podobnie jak w poprzedniej edycji, są banalnie proste. Zmieniło się jedno. W chwili obecnej na kupon do wykorzystania na PizzaPortal.pl załapać się mogą wyłącznie osoby, które nie ukończyły 26. roku życia.

Nagrodę otrzymać i za darmo zjeść mogą osoby, które:
"na dzień złożenia Wniosku (...) nie ukończyły 26 roku życia i nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) wcześniej rachunku SMART KONTO w Banku SMART jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Bank SMART"
Teraz wystarczy:
  • nie korzystać z uprawnienia do odstąpienia od umowy (...) w terminie i na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa
I... to koniec warunków. Na adres email w ciągu 20 dni roboczych od spełnienia warunków promocji otrzymasz kupon o wartości 40 zł do wykorzystania przy okazji zamówienia na PizzaPortal.pl. 

Tak jak proste i przejrzyste są zasady promocji, takie są też zasady konta:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej do konta 
  • 0 zł za przelewy złotówkowe zlecane przez bankowość elektroniczną
  • 0 zł za wypłaty z dowolnego bankomatu w Polsce 
  • 0 zł za wypłaty gotówki w ramach usługi cashback (przy dowolnej płatności kartą podczas zakupów w punktach handlowo-usługowych, umożliwiających wypłacenie gotówki)
Umowę o konto możesz zawrzeć na dwa sposoby: online (wykonując przelew ze swego konta w innym banku) lub za pośrednictwem kuriera. 

Promocja wystartowała dziś i ma obowiązywać do 21.10.2015 r. (lub do wcześniejszego wyczerpania puli sześciuset kuponów). Patrząc na popularność poprzedniej edycji, która zakończyła się po kilu dniach, z wnioskiem o konto nie ma co zwlekać.

26 komentarzy:

  1. Czy ktoś dostał kupon w poprzedniej edycji tej promocji? Założyłem konto w pierwszym dniu po publikacji informacji na Bankobraniu, ale żadnego kuponu nie dostałem jak dotąd. Gdzie można pytać w sprawie tego kuponu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostałem. Ale pytałem. Mają 20 dni roboczych, a nie kalendarzowych więc pewnie jeszcze trzeba zaczekać

      Usuń
    2. Żona dostała dziś, ja nie.

      Usuń
    3. Ja dostalem kod dzis na maila

      Usuń
    4. Witamy,
      bony są od wczoraj sukcesywnie wysyłane, niebawem każda z osób, która wzięła udział w promocji i założyła SMART Konto, otrzyma swój bon zakupowy.

      Pozdrawiam
      Zespół SMART

      Usuń
    5. Poteierdzam, kod dotarl.

      Usuń
    6. Potwierdzam, kod dotarl.

      Usuń
    7. i u mnie kod również jest. Już wykorzystany, było smacznie ;)

      Usuń
    8. Gdzie dostaliście te kody, bo minął tydzień od komunikatu Banku Smart o tym, że kody są rozsyłane, a ja nadal swojego nie dostałem, nie wiem dlaczego.

      Usuń
    9. na maila podanego we wniosku

      Usuń
    10. Witamy, jeżeli wystąpiła sytuacja, że ktoś nie otrzymał bonu zakupowego, a złożył wniosek z dedykowanej strony promocji, proszę o kontakt na maila promocje@banksmart.pl z podaniem danych osobowych lub numeru wniosku. Oczywiście wyjaśnimy sytuację.

      Pozdrawiamy
      Zespół Banku SMART

      Usuń
    11. Tak, dostałam kod na adres e-mail, a nawet już zrealizowałam. :) Jeśli macie konta Payback czy Qassa to przy okazji możecie zgarnąć punkty (może i niewiele, ale zawsze coś).

      Usuń
    12. Ja nie dostałem kodu. Na maila podanego powyżej nikt nie odpowieda. Niestety świadczy to o podejściu do klienta. Szkoda, bo wiazalem z bankiem nadzieje.

      Usuń
  2. Ostatnio 600 szt rozeszło się od 2 do 11. września. Teraz też jest tyle sztuk, ale ograniczony target na studentów. Ciekawe jak szybko się rozejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla studentów Smart, dla studentów Getin, no i ciekawe czy będzie coś jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy będzie jakaś informacja gdy skończy się pula bonów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikając w link prowadzący do wniosku powinno się wtedy pojawić info o zakończeniu promocji - tak było w poprzedniej edycji. Na chwilę obecną bony są nadal dostępne.

      Usuń
  5. Czy jak założę konto z pizzą będą dla mnie dostępne promocyjne lokaty i konto oszczędnościowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw musiałbyś założyć lokatę na Powitanie bez konta na smartlokaty.pl, a później założyć konto w promocji z bonem bo warunek "na dzień złożenia Wniosku (...) nie ukończyły 26 roku życia i nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) wcześniej rachunku SMART KONTO w Banku SMART jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Bank SMART" jak najbardziej spełnisz. Konto oszczędnościowe jak najbardziej będzie Ci się należało z 3%

      Usuń
  6. dostał ktoś kod z tej edycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kumpel brał udział i coś mi wspominał, że bodajże dziś dostał.

      Usuń
    2. ja nic nie dostałem i nie wiem czy mam już reklamować, czy jeszcze poczekać

      Usuń
    3. Już kod powinieneś dostać, więc składaj reklamację.

      Usuń
  7. Ja kuponu nie dostałem, a ma maile bank nie odpowiada :-/

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy można sie zrezygnoać z konta? Kupon otrzymałem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nic nie stoi na przeszkodzie by już zrezygnować ;)

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...