Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "Kino dla mobilnych”: załóż Lubię to! Konto w BPH i odbierz darmowe bilety do kina

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

11.08.2015

"Kino dla mobilnych”: załóż Lubię to! Konto w BPH i odbierz darmowe bilety do kina

Bank BPH powraca z promocją swego konto osobistego.

Tym razem bank nie oferuje moneybacku naliczanego od płatności kartą, ale mobilizuje do skorzystania z aplikacji mobilnej. Za jej instalację i wykonanie trzech dowolnych przelewów mobilnych już należy się nagroda.

Zważywszy na fakt, że w zakończonej już promocji "Pieniądze Cię lubią!" bank dał nam szansę zyskać nawet 600 zł w ciągu roku aktywnego korzystania z karty, aktualna promocja wypada blado. Ale w tym przypadku na nagrodę można załapać się szybko i bardzo łatwo, a przy okazji założyć całkiem fajne konto.

Co zrobić by otrzymać kody na dwa bilety do Cinema City? Krok po kroku:
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o konto zainstaluj aplikację mobilną banku (dostępną na urządzenia z systemem operacyjnym Android oraz iOS) i wykonaj za jej pomocą co najmniej trzy przelewy zewnętrzne (zgodnie z regulaminem promocji "z wyłączeniem przelewów na rachunki własne Uczestnika prowadzone w innym banku")
I to wszystko. W ciągu 30 dni od spełniania powyższych warunków otrzymasz SMS z dwoma kodami wymienialnymi na bilety do Cinema City. Kody obowiązują na dowolne seanse 2D (z wyjątkiem seansów w kinach IMAX, pokazów specjalnych, pokazów Ladies Night) i mają być ważne do 28.02.2016 r.

Udział w promocji mogą wziąć osoby, które w dniu złożenia wniosku o konto nie będą posiadaczami, ani współposiadaczami konta osobistego w BPH.

A na koniec garść informacji o rachunku otwieranym w promocji. Lubię to! Konto prowadzone jest za 0 zł bez warunków, co oznacza, że nie musisz uzyskiwać regularnych wpływów. Karta płatnicza do konta jest również darmowa, jeśli miesięcznie wykonasz nią co najmniej cztery płatności na dowolną kwotę. Jeśli tego warunku nie spełnisz opłata wyniesie 6 zł. Złotówkowe przelewy zlecane za pośrednictwem bankowości internetowej czy mobilnej realizowane są za darmo. Tak samo jest z wypłatami z bankomatów: z dowolnego urządzenia w Polsce gotówkę podejmiesz bez żadnych dodatkowych kosztów.

Złóż wniosek o Lubię to! Konto i odbierz kody na bilety do Cinema City.

23 komentarze:

  1. Wyłączone przelewy na własne konto w innym banku.
    Ma ktoś pomysł jak wykręcić normę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) robisz przelew choćby po groszy na konto kogoś z rodziny, znajomych itp. lub
      2) robisz płatności za rachunki, a właściwie nawet za jeden, rozbijając to na 3 transzy lub
      3) robisz przelew na swoje konto. Ale jako nadawcę podajesz kogo chcesz. Przelew i tak dojdzie, ważne by numer rachunku się zgadzał

      Usuń
  2. Rozumiem, że żadnej lojalni nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam mam konto z moneybackiem, więc ta promocja mnie nie interesuje, ale muszę przyznać, że aplikacja mobilna BPH, to jedna z najgorszych aplikacji na polskim rynku. Jako przykład podam fakt, że apka nie zapamiętuje loginu i dodatkowo za każdym razem trzeba logować się hasłem maskowanym, przez co człowieka trafia jasny szlag. Chyba tylko T-Mobile Bankowe ma gorszą aplikację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak zaloguję się tylko jeden jedyny raz ;)

      Usuń
  4. Niby mało, ale z drugiej strony 2 bilety to jakieś 50 zł. Żeby wytargać 50 zł zwrotu w poprzedniej promocji z moneybackiem 3% trzeba kartą wydać prawie 1700 zł!!! Tu bilety są w praktyce za darmochę, za 3 byle jakie przelewy. Więc warto jeśli ktoś mało płaci kartą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Złożyłem wniosek przed dwunoszą i nadal nie dostałem telefonu od konsultanta, zaczynam się niepokoić - w Inteligo odsłaniają po 10 minutach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, BPH może oddzwonić w ciągu tygodnia. Zupełnie inny standard działania.

      Usuń
    2. W poprzedniej promocji, jak ja złożyłem wniosek, zadzwonili do mnie po 2 dniach, ale do mamy już po 7 właśnie. Masakra jakaś. Tłumaczyli się nawałem pracy i dużą liczbą wniosków

      Usuń
    3. Ja nie mogłem czekać, zadzwoniłem do nich z rana, że zależy mi na uwinięciu się z tematem przed wyjazdem na wakacje i poskutkowało. Popołudniu oddzwonili, kurier umówiony.

      Usuń
  6. dwa bilety za założenie konta...średnia ta promocja, konkurencja jest dużo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Telefon po 6 dniach. Mam nadzieję, że z kurierem pójdzie już sprawniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś wie, gdzie można znaleźć hasło startowe? Na stronie niby jest, że powinienem je dostać razem z umową, a nic takiego nie widzę w papierach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wniosek składałem 12.08, kurier był dopiero 19.08 i do teraz nie mam żadnej informacji, żadnego sms-a, hasła startowego, nic w ten deseń, więc sam już nie wiem. Za niedługo okaże się, że zakładam konto przez miesiąc O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały BPH. Jak Bank Pocztowy został w XX wieku

      Usuń
  10. Konto otwarte. Z oczekiwaniem na telefon, z kurierem i powiadomieniem o otwarciu zajęło to bankowi 12 dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi tydzień czekam na telefon. Wniosek składałam w pierwszym tygodniu września.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten bank to prawdziwa tragedia - minęło już ponad 30 dni, nie dostałem żadnego kodu - w oddziale banku pani w ogóle pierwszy raz słyszała o takiej promocji, przekierowała mnie do innego pracownika, tamten odesłał mnie na infolinię, na której wisiałem 40 minut, żeby się dowiedzieć, że moje przelewy z aplikacji mobilnej wyglądają tak samo jak zwykłe przelewy Sezam, więc mogłem złożyć reklamację i teraz będę czekał kolejne 30 dni na rozpatrzenie, a znając BPH pewnie przeciągnie się do 300 dni. Nie powierzyłbym im żadnych pieniędzy juz nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no słabe to. ale wystarczy, że sprawdzą czas logowań do apki oraz czas zlecenia przelewów i im wyjdzie jak jest rzeczywiście.

      Usuń
  13. Czy jest więcej osób, które nie otrzymały kodu? Dodam, że pomimo upływu 30 dni również nie otrzymałam.
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tam jakąś zamułę. Polecam reklamację. Można napisać wiadomość w bankowości - odpowiadają bardzo szybko

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...