Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: mBank i Allegro: nowa odsłona promocji dla zakupoholików

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

14.07.2015

mBank i Allegro: nowa odsłona promocji dla zakupoholików

Jeśli na Allegro kupujesz dużo, a właściwie bardzo dużo, to promocja powinna Cię zainteresować. 

mBank w mariażu z Allegro przygotował nową ofertę promocyjną dla osób, które zdecydują się na otwarcie konta osobistego. Do wzięcia jest aż 500 zł. Dużo, całkiem efektywnie, bo moneyback może przekroczyć 20%, ale nie tak łatwo. Musisz dać się wciągnąć w wir zakupów na Allegro.

To kolejna propozycja mBanku przygotowana we współpracy z największą polską platformą e-commerce. Organizatorzy akcji coraz bardziej rozdrabniają się jednak w sposobie premiowania, ale zliberalizowali za to zapis definiujący osoby, które z promocji mogą skorzystać.
"Przez nowego Klienta Banku dla potrzeb niniejszej Promocji rozumie się osobę fizyczną o pełniej zdolności do czynności prawnych, która w dniu przystąpienia do promocji nie jest stroną umowy z Bankiem na mocy której Bank prowadzi na jej rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy. Udziału w Promocji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może wziąć pełnomocnik strony a także przedstawiciel ustawowy"
Jeśli nie spełniasz warunków bycia nowym klientem sprawdź inne aktualnie obowiązujące okazje do bankobrania.

Udział w promocji trwającej w okresie 13-26.07.2015 r. zapewnia:
  • złożenie wniosku i zawarcie umowy o eKonto mobilne (w promocji nie biorą udziału wnioski o konto wspólne)
I odtąd możesz zacząć zarabiać. Zaczyna się dość łatwo:

mOkazja nr 1 "mOkazja za mTransfer mobilny"


W ciągu 7 dni roboczych od momentu zawarcia umowy, w Twoim systemie bankowości internetowej mBanku pojawi się "mOkazja za mTransfer mobilny" ważna aż przez 150 dni kalendarzowych. Dzięki niej otrzymasz 100 zł pod warunkiem spełnienia we wspomnianym okresie następujących warunków: 
  • aktywacji mOkazji 
  • zainstalowania aplikacji mobilnej Allegro (dostępnej na urządzenia z systemami Android, iOS lub Windows Phone) 
  • aktywacji usługi mTransfer mobilny powiązanej z Twym nowo otwartym kontem w mBanku
  • dokonaniu za pomocą aplikacji zakupów na Allegro na dowolną kwotę oraz płatności za ten zakup za pośrednictwem usługi mTransfer mobilny
Wypłatę 100 zł otrzymasz w ciągu 4 dni roboczych od spełnienia powyższych wytycznych.

mOkazja nr 2 "mOkazja za zakupy na Allegro"


Prosto już było. Teraz zaczynają się zakupowe wyzwanie. Po otwarciu konta, w ciągu 7 dni roboczych otrzymasz również "mOkazję za zakupy na Allegro". Tu wymogi dotyczące realizacji mOkazji zaczynają się od instalacji aplikacji, co jest tożsame z wyżej już wspomnianym warunkiem przy mOkazji nr 1. W ciągu 150 dni kalendarzowych od chwili otrzymania mOkazji należy także: 
  • za pomocą aplikacji dokonać zakupów na Allegro na sumę min. 100 zł (wraz z kosztami dostawy)
  • zapłacić za transakcję mTransferem, kartą debetową wydaną do konta lub kartą kredytową mBanku 
  • nie anulować transakcji w terminie do 14 dni kalendarzowych od jej wykonania
Po spełnieniu powyższych warunków zwrot 20 zł zostanie zrealizowany w ciągu 4 dni roboczych. Z mOkazji nr 2 możesz skorzystać aż 10 razy, ale osobno dla każdych zakupów na sumę co najmniej 100 zł każde. Czyli cały możliwy do wzięcia zwrot 200 zł (tj. 10 x 20 zł) otrzymasz dopiero wtedy gdy w ciągu 150 dni kalendarzowych na Allegro obkupisz się na co najmniej 1000 zł. 

mOkazja nr 3 "mOkazja za transakcje"


Ostatnia z mOkazji udowadnia, że świat nie kończy się wyłącznie na Allegro ;) Tu wymagane jest aktywne wykazanie się w płaceniu kartą. Powyższa mOkazja zostanie udostępniona w terminie identycznym jak powyższe. Zwroty po 20 zł będziesz otrzymywać za płatności kartą wykonane w punktach handlowo-usługowych o wartości co najmniej 100 zł (za jednorazowe zakupy). W okresie 150 dni kalendarzowych ze zwrotu również możesz skorzystać 10-krotnie. Do wzięcia jest więc nawet 200 zł, ale dopiero przy minimum 10 zakupach na kwoty co najmniej 100 zł.

Program poleceń mBanku


Składając wniosek o otwarcie konta możesz podać końcówkę numeru konta osoby, która już posiada rachunek w mBanku i która poleciła Ci to konto. Jeśli zechcesz możesz wpisać numer: 0270832680 - wówczas zarobię 100 zł z tytułu polecenia.


Gdy założysz rachunek i zapiszesz się w programie poleceń mBanku, również przed Tobą pojawi się możliwość dalszego polecania i zarabiania przy tej okazji :)

66 komentarzy:

  1. Prześwietlenie oferty też będzie? Chodzi mi przede wszystkim o koszty całej zabawy (opłaty za konto, kartę i inne ukryte).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O koncie pisałem przy okazji wcześniejszej promocji mBanku i Allegro tutaj.

      Najważniejsze info o koncie mobilnym: "Konto prowadzone jest bezwarunkowo za 0 zł. Nieco inaczej wygląda kwestia z kartą płatniczą. Aby nic nie płacić za plastik miesięcznie należy wykonać płatności na sumę min. 200 zł. Jeśli warunek ten nie zostanie spełniony, opłata miesięczna wyniesie 4 zł. Karta daje bezpłatny dostęp do bankomatów sieci Euronet, BZ WBK i Planet Cash."

      Usuń
    2. Czy w tej promocji obowiązuje moneyback 2% za płatności kartą?

      Usuń
    3. Nie. Nie łączy się to z promocją samego mBanku .

      Usuń
  2. Dziękuję za informację. Warto też dodać że w mBanku jest też program poleceń, gdzie osoba polecjąca założenie tego konta dostanie 100zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałem o to przy okazji pierwszej edycji i mBank odpowiedział, że nie ma takiej opcji. Albo zakładasz z polecenia, albo zakładasz przez formularz Allegro-mBank.

      Usuń
    2. Właśnie dzwoniłam na infolinię i Pani powiedziała że obie te promocje się łączą.

      Usuń
    3. są łączone bo ja poleciłem żonie a ona właśnie konto założyła pod allegro i ja skasowałem 100 zł i ona dostaje zwroty za zakupy na allegro.

      Usuń
  3. Na allegro kupuję rzadko, ale 300 zł można wziąć dość łatwo: 100 zł za byle jaki zakup na Allegro (polecam wróżby za 1 zł) i 10 tankowań po 100 zł. Rozmarzyłem się. Ale mam konto w mBanku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź z tankowaniem. Faktycznie - to najprostszy sposób na wydanie 100 PLN.
      A zamiast wróżb, polecam kątowniki, profile i inne materiały, które jeden sklep na Allegro wysyła zawsze za darmo. Jak mi czegoś brakuje - to walę do nich i zamawiam. Jak to mówią - zawsze się przyda ;)

      Usuń
  4. Na początek wszystko pięknie, różowo i cacy. Ale za miesiąc albo dwa przyjdzie informacja o zmianie tabeli opłat i prowizji, potem kolejna i kolejna (nawet kilka w miesiącu), namnoży się opłat i konto ani karta nie będą już atrakcyjne, zanim dostaniemy zwroty. Cały mBank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mBank jest już po podwyżkach, raczej prędko nie wdroży kolejnych... przynajmniej tak mi się wydaje :-)

      Usuń
    2. To nadzieja może Cię zwieść. mBank co rusz robi podwyżki. Ostatnia zmiana 10.07 - opłata za wydanie karty do rachunku walutowego: 30 zł.

      Usuń
  5. czy jest jakaś lojalka i czy mogę przystąpić do promocji jeżeli byłem klientembanku do kwietnia tego roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lojalki nie ma. Z definicji nowego klienta wynika, że chyba jednak byli klienci mogą bo zawsze był zapis nieco inny.

      Usuń
    2. Wcześniej był zapis:
      "Przez nowego Klienta Banku dla potrzeb niniejszej Promocji rozumie się osobę fizyczną o pełniej zdolności do czynności prawnych, która nie jest stroną umowy z Bankiem, na mocy której Bank prowadził lub prowadzi na jej rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy".

      Teraz jest:
      "Przez nowego Klienta Banku dla potrzeb niniejszej Promocji rozumie się osobę fizyczną o pełniej zdolności do czynności prawnych, która w dniu przystąpienia do promocji nie jest stroną umowy z Bankiem na mocy której Bank prowadzi na jej rzecz indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy. Udziału w Promocji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może wziąć pełnomocnik strony a także przedstawiciel ustawowy"

      Więc nie wyklucza byłych klientów (obecnie mowa jest w czasie teraźniejszym; nie ma już nic o przeszłym).

      Usuń
  6. Konto zakłada się całkowicie przez internet.
    Wyjeżdżam jutro wieczorem za granicę i nie ma mnie w domu, ani pod telefonem, ani w zasięgu internetu do 30.07.
    Czy załapię się na promocję, czy może mi się nie uda, z powodu, że trzeba coś fizycznie podpisać, albo chociaż porozmawiać z konsultantem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierałem jakoś z 2-3 miesiące temu. Sam przelew wystarczył, bez żadnych telefonów, podpisów czy tym podobnych cyrków.

      Usuń
    2. Da się bez problemu przez net

      Usuń
    3. Zakładałem w lutym, w sobotę. Przelew weryfikacyjny zleciłem w sobotę, a konto aktywne było już w niedzielę. Także jeżeli o to chodzi, to bank jest szybki i to zdecydowanie w odróżnieniu od bz wbk, gdzie odrzucili mój wniosek i zabrali sobie opłatę weryfikacyjną...

      Usuń
  7. Takie pytanko, to określenie nowego klienta, dotyczy również klientów dawnego Multibanku?? Mbank i Multibank są obecnie połączeni. Czy jak mam konto w dawnym Multibanku, to przejdą te wszystkie bonusy dla nowych, czy nie ma szans??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz konto dawnego Multibanku to jesteś już na całego klientem mBanku. Takim na fulla, więc nie przejdzie opcja załapania się na promo skoro masz konto

      Usuń
  8. Czy płatność za paliwo na kwotę powyżej 100 zł tez jest uznawana ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie a co jak mam konto w orange finanse to mogę skorzystać z promocji jako nowy klient mBanku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, bo tak jak konto w T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank nie jest kontem stricte w Alior Banku, tak i Orange Finanse jest tworem jednak osobnym i nie powinno kolidować z mBankiem. Nie ma wykluczeń w regulaminie.

      Usuń
    2. Akuerat Orange Finanse to mBank. Nawet identyczny maja interfejs.... No ale teoretycznie to inny bank...

      Usuń
  10. Czy zwrot 20 zł za płatność karta w punktach handlowo- usługowych obejmuje ròwnież hotele?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu by nie? Hotele, restauracje, sklepy, mechanik, lekarza, fryzjera, kino i gdzie tylko chcesz.

      Usuń
  11. Ojciec Mateusz17 lipca 2015 09:30

    Nawet terminal płatniczy w u księdza proboszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o szybką odpowiedź: promocja trwa do 26.07. dziś jest 21.07. Czy jeżeli dziś złożę wniosek to czy zdążę podpisać umowę którą dowiezie kurier? Niestety nie mam innej możliwości podpisania umowy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdążysz, Złożyłam wniósek w ubiegły czwartek, kurier był w piątek. I jeszcze w piatek mbank uruchomił konto i poinformował mnie smsem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile czekaliście na włączenie mokazji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnego dnia po otwarciu konta już miałem

      Usuń
    2. Ja czekam od piątku i też jeszcze nie mam m-okazji, powyżej pisze, że wciągu 7 dni włączą. Też czekam z niecierpliwością, bo chcę kupić płytki i pampersy na allegro.

      Usuń
  15. Witam skorzystałem już z mokazji i już po 24 godzinach dostałem zwrot 100 zł :) ale żeby zwrot został zrealizowany to trzeba jednak 2 razy kupić pierwsze kupić mtransferem zgodzic sie na mobilny a później znów kupić ale uwaga zmienić na ekonto ( małym druczkiem na logu piszę mtransfer mobilny ) po tym wszystkim dostałem e-maila a po 24 godzinach zwrot juz był . Pozdrawiam Adam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pojawiły się u mnie mokazje, ale nie te dotyczące allegro tylko jakieś skyteam.. też tak ktoś miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam identycznie.
      Konto otwarte 21-go.

      Usuń
    2. dalej nie mam tych mokazji;/

      Usuń
    3. A zrobiłeś tak jaki pisze @Anonimowy 23 lipca 2015 07:01. A jak nie ma mOkazji to zadzwoń na infolinię i zwyzywaj

      Usuń
    4. mOkazje mogą się pojawić najpóźniej 7 dnia roboczego, tak napisali w regulaminie... + oczywiście trzeba było wyrazić zgodę przy składaniu wniosku.
      Ja dostałam równo po 7 dniach roboczych właśnie.

      Usuń
  17. Tak, ja czekam od 15.07 bo wtedy konto zostało aktywowane. Po rozmowie z mlinia Pani powiedziała, że mają na to 7 dni roboczych i żeby się uzbroić w cierpliwość. Oczywiście na początku nie miała zielonego pojęcia o tej promocji i zapoznawała się z regulaminem podczas rozmowy. Kto tam pracuje? Bank nie zrobił na mnie dobrego wrażenia i pewnie nikomu go nie polecę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za polecenie dają 100 zł. Więc może jednak komuś polecisz - oczywiście tylko po to, żeby zgarnąć stówkę :)

      Usuń
  18. Właściwie to mnie został polecony mBank, jak osoba polecająca dostanie kase to się zastanowię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o mOkazję nr 3 to czy muszę dokonać 10 zakupów aby otrzymać zwrot ?
    Czy mogę zrobić np tylko jedną i za nią otrzymać 20 zł ?
    Co się dzieję jeśli zamiast 100 zł wydam 200 zł czy wtedy zamiast 20 zł dostanę 40 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdą płatność na min. 100 zł dostaniesz zwrot 20 zł. Ale każda płatność musi być odrębna, tzn jak wydasz jednorazowo 300 zł to nie dostaniesz 60, a 20 zł. Możesz wykorzystać ile chcesz. Niekoniecznie 10

      Usuń
  20. Niestety jak widać nie ma co czekać na ostatnią chwilę - jest 26.07 g. 23:48 i niestety na stronie promocji wpis "promocja zakończona" :((

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nadal nie mam mokazji mimo, że minęło już 7 dni, brak zarejestrowali jako reklamacja. Osoba z banku na czcie potwierdziła, że złapałam się na promocje, ale muszą się zastanowić chyba czy mi je uruchomić. Czy ktoś juz to przerabial z nimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, również czekam na rozpatrzenie reklamacji (złożona w piątek).

      Usuń
    2. Dziś rozpatrzona pozytywnie :-)

      Usuń
  23. Odpowiedzi nA reklamacje jeszcze nie dostałam ale mokazje się pojawiły dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak zawsze uważałem mBANK za świetną instytucję tak obecnie totalnie zmieniłem zdanie !!!
    Poleciłem żonie powyższa promocję i ustaliliśmy moją osobę pełnomocnikiem rodzajowym ponieważ zapewniono nas że w ten sposób będę mógł reprezentować żonę w kontakcie z bankiem...okazało się że ani nie mogę nic dla niej załatwić ani nawet nie mogę dyskutować w pełni z pracownikiem podczas wspólnej rozmowy...zależało nam na złożeniu reklamacji ponieważ minęło 7 dni i oczywiście w pasażu nic się nie pojawiło...pragnę dodać że do tego czasu rozmawialiśmy chyba z 3 lub 4 razy na temat mokazji oraz akceptacji niezbędnych regulaminów które są niezbędne aby mokazje mogły się pojawić...nikt z pracowników nie był w stanie precyzyjnie podać informacji gdzie znajdują się odpowiednie regulaminy...kilu z ni powiedziało że może w trakcie składania wniosku powinny być...podczas składnia wniosku można zaakceptować tylko niezbędne oświadczenia więc nie wiem o czym mówią pracownicy banku skoro niczego poza tym niema podczas wypełniania wniosku online...i jak tu brać udział w programie polecam bank...jak na ten moment tylko kompromituje się przed żoną...a co dopiero gdyby były to obce osoby nawet nie byłbym im w stanie pomóc po ustaleniu pełnomocnictwa rodzajowego które do nawet nie daje możliwości uczestniczenia w rozmowie z pracownikiem mBANKU...jak dla mnie ta instytucja jest nie poważna...
    Co o tym sądzicie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam,
    ja również miałam przeprawy w związku z brakiem mOkazji w pasażu. Najpierw pisałam na czacie mBanku- pracownik podał mi adres e-mailowy na jaki mam napisać reklamację, ponieważ on na czacie nie może mi nic powiedzieć, potwierdził tylko, że załapałam się na promocję. Napisałam więc e-maila na wskazany adres, dostałam odpowiedź, że mam zadzwonić, bo e-mailem nie mogą udzielić odpowiedzi. Odpisałam, że jak coś im się nie podoba to sami mają do mnie zadzwonić, bo to jest ich błąd i w ich interesie powinna być chęć szybkiego i polubownego załatwienia sprawy, w przeciwnym razie złożę zawiadomienie do rzecznika praw konsumenta oraz innych odpowiednich instytucji (w końcu zrobili promocję z której nie potrafią się wywiązać). mOkazje pojawiły się następnego dnia po moich e-mailach (czyli we wtorek) dzisiaj rano widzę, że pierwsza stówka wpłynęła za zakup na allegro połączony z ustawieniem mTransferu.
    Zrobiłam też już dwie płatności kartą na kwotę powyżej 100zł.- zobaczymy jak im pójdzie rozliczanie.

    Podsumowując nie dajcie się spławiać- jak będą chcieli to wszystko mogą zrobić. Osobiście jestem pracownikiem obsługowym jednej z firm ubezpieczeniowych i wiem, że strach przed skargą klienta jest ogromny, ponieważ z tego typu sytuacji trzeba się przed rzecznikiem i innymi instytucjami (nawet audytami wewnętrznymi) sporo tłumaczyć, a w dobie cyfryzacji nic się nie ukryje. Skrzynki e-mailowe ogólne jak np. kontakt@mbank.pl są tak skonstruowane, że w każdej chwili każdy pracownik, łącznie z kadrą zarządzającą, dyrektorską itp. ma dostęp do wszystkiego na temat danej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Drodzy Bankobiorcy!
    Piszę w sprawie 1. mOkazji, czyli mTransferu mobilnego. Wszedłem na apkę allegro, kupiłem produkt, zapłaciłem mTransferem aktywując mTransfer mobilny, ale zwrotu nie ma. Czy to oznacza, że powinienem teraz kupić coś jeszcze raz i zapłacić mTransferem mobilnym, żeby otrzymać premię 100 PLN?

    MOkazja aktywna i nawet przyszedł już zwrot 20 PLN za jedną płatność kartą. A tego z 1. mOkazji nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  27. Paweł, tak musisz jeszcze rez coś kupić, wybierając mTransfer mobilny (nie mtransfer) i otrzymasz zwrot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za potwierdzenie. Jest tak, jak podejrzewałem. Szkoda, że moje aukcje z kątownikami za 1 PLN już nie mają darmowej wysyłki. Na szczęście czasu na spełnienie warunków jest tyle, że na spokojnie coś kupię.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Polecam zakup wróżby za 1 zł. Tak jak poprzednicy potwierdzam, że trzeba zrobić zakup dwukrotnie aby zwrot się naliczył. Wydane 2 zl.=zwrot 100 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznie kupiłem rurkę termokurczliwą za 1 PLN z odbiorem osobistym po drodze do pracy. Przy okazji znalazłem nowy sklep, o którym nie miałem pojęcia.
      A w kwestii wróżb, to zasugeruję aukcje charytatywne. Jeżeli ktoś chce wydać 1 PLN i mieć z głowy, jest sporo takich aukcji, a można choć trochę pomóc. W sumie dobry sposób na "dopchanie" zamówienia powyżej 100 PLN, gdyby komuś brakowało.

      Zwrot dostałem w niecałe 24 h po drugim zakupie. Ciekawostka: zakup był w sobotę, a zwrot został naliczony w niedzielę!

      Usuń
  29. Witam Wszystkich serdecznie,
    W związku z tym że w końcu pojawiły mi się mOkazje za nim skorzystam z pierwszej chciałem się upewnić jak to rozumiecie:
    § 3 UCZESTNICTWO W PROMOCJI / punkt 1./
    podpunkt 3) w trakcie składania wniosku o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, o którym mowa
    w § 3 ust. 1 pkt 1 zaakceptują Regulamin Promocji „mOkazje w Serwisie Transakcyjnym
    oraz Aplikacji Mobilnej mBanku”, stanowiący Załącznik do niniejszego Regulaminu.

    Żaden z pracowników mBanku nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi twierdząc że ten regulamin chyba jest podczas wypełniania wniosku o konto...ja wiem że tam jest jedynie...Akceptacja wszystkich oświadczeń...
    natomiast co do regulaminu aplikacji mobilnej to wydaje mi się że powinien być podczas jej instalowania na smartfonie...niestety nie wydaje mi się abym miał tam możliwość zaakceptowania jakiegoś regulaminu...
    Biorąc pod uwagę konieczność akceptacji wolałbym mieć pewność spełnienia wymaganego warunku za nim dokonam ich wypełnienia...Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dylemat jak to jest z tymi regulaminami...wolałbym uniknąć takiej sytuacji kiedy wypełniam wszystkie warunki i na koniec dowiaduje się że przez to że nie zaakceptowałam regulaminów nie zostaną wypłacone pieniądze...Poradźcie proszę gdzie mogę sprawdzić czy tak zgoda został przeze mnie zaakceptowana...pozdrawiam

      Usuń
    2. De facto regulamin akceptuje się przystępując do promocji - bo wniosek o konto składać można było wyłącznie na dedykowanej stronie.

      Usuń
    3. Super dziękuję za cenną informację :) A czy to również tyczy się regulaminu dotyczącego aplikacji mobilnej ?

      Usuń
  30. mOkazja nr. 1 jest aktywna przez 150 dni ale czy jest jakiś określony termin na jej aktywowanie po tym jak pojawiła się już w systemie transakcyjnym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w regulaminie nie ma nic na ten temat. Jest tylko "mOkazja będzie wystawiona w systemie transakcyjnym mBanku najpóźniej do 7 dnia roboczego od momentu spełnienia warunków, o których mowa w § 3 ust. 1 i będzie ważna przez 150 dni od momentu jej wystawienia" więc chyba w tych 150 dniach powinna być dostępna do aktywowania i wykorzystania jednocześnie

      Usuń
  31. Mi również nie dają spokoju te regulaminy...w mbanku nie potrafią odpowiedzieć gdzie takie zgody można znaleźć...twierdzą że podczas wypełniania wniosku...ale tam faktycznie jest tylko...Akceptacja wszystkich oświadczeń....
    Co do zaakceptowania regulaminu Aplikacji Mobilnej też nie mam pojęcia czy w trakcie instalowania aplikacji taka była...poradźcie proszę jakie są wasze doświadczenia w tym temacie...

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...