Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: By zarabianie na bankach było łatwiejsze - wzbogacam Niezbędnik Bankobiorcy i mam prośbę do Ciebie

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

25.05.2015

By zarabianie na bankach było łatwiejsze - wzbogacam Niezbędnik Bankobiorcy i mam prośbę do Ciebie

Dziś chcę się z Tobą podzielić kolejną nowością na Bankobraniu i prosić o drobną pomoc.

Na promocji bankowej można zarobić jednorazowo, ale można też bankobranie traktować jako stały comiesięczny zastrzyk gotówki w budżecie domowym. Aby tak się stało, postaram się Ci to ułatwić. Przedstawiam więc nowe rozwiązanie, które ma w tym pomóc. Ale mam też prośbę do Ciebie. Jeśli poświęcisz na jej zrealizowanie zaledwie 5 minut możesz przyczynić się do dalszego rozwoju Bankobrania.

Na blogu już jakiś czas temu zamieściłem Niezbędnik Bankobiorcy, w którym znajdziesz porady i wskazówki dotyczące poruszania się w świecie bankowości. Do bardzo popularnych artykułów, jak Sesje ELIXIR czyli rozkład jazdy przelewów między bankami czy Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać, dołączam właśnie kolejne. Od wczoraj możesz dowiedzieć się Jak zamknąć konto w banku? Wypowiedzenie umowy rachunku - weryfikacja 31 banków. Ale pojawiła się też inna nowość: Repozytorium dokumentów (wyszperać można je na blogu od kilku dni, ale jego udostępnienie oficjalnie ogłaszam dziś). To zbiór regulaminów większości opisywanych na blogu promocji bankowych. Czemu może służyć? Przyda się przy promocjach długoterminowych, gdy premie wypłacane są już po dawno zakończonym okresie dostępności oferty. Wówczas bankowa podstrona dedykowana promocji często już znika, a czasem niedostępne stają się też podlinkowane regulaminy. Teraz, np. w razie potrzeby napisania reklamacji - wszystkie regulacje znajdziesz w jednym miejscu.

Nie ukrywam, że wprowadzane zmiany są wynikiem Waszych sugestii. Jestem za nie ogromnie wdzięczny. Przygotowanie zestawień czy repozytorium jest czasochłonne, ale wiem, że będzie służyło wielu osobom i na długo.

Chcę również poznawać opinie tych, którzy dotąd do mnie nie pisali. Przygotowałem więc ankietę, której wypełnienie nie powinno zająć więcej niż 5 minut. Dlaczego proszę Cię o jej wypełnienie? Bo Twoje odpowiedzi są dla mnie bardzo ważne. Pozwolą wyznaczyć blogowi odpowiednie kierunki rozwoju, ale dadzą mi również szansę na znalezienie odpowiedzi na kilka innych pytań o Tobie Drogi Czytelniku, które jako bloger zadaję sobie bardzo często. Jest to ankieta, w której przede wszystkim można wybrać odpowiedzi, ale jest też miejsce, w którym można (ale oczywiście nie trzeba) udzielić własne odpowiedzi.

Im więcej wypełnionych ankiet do mnie wpłynie, tym większa miarodajność badania. Liczę na Twoją pomoc.

Wypełnij ankietę

15 komentarzy:

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...