Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Zarabianie na bankach - podsumowanie marca 2015 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

26.04.2015

Zarabianie na bankach - podsumowanie marca 2015 roku

Loginy, wyciągi z kont i kalkulator. Ponownie przyszedł czas na comiesięczne podsumowanie mego praktycznego bankobrania.

Przyjrzałem się moim wynikom w zarabianiu na bankach w marcu. W porównaniu z lutym miesiąc ten wygląda już o wiele okazalej. Łącznie ze zwrotów, premii i nagrody rzeczowej udało się zarobić prawie 600 zł. Tyle samo z miesięcznych odsetek mają osoby, których suma oszczędności wynosi prawie 285 tysięcy zł!

O ile w zeszłomiesięcznym raporcie wykazałem się najsłabszymi wynikami z bankobrania w całym okresie prowadzenia bloga, o tyle teraz - zgodnie z przewidywaniami - jest się czym chwalić.

Niezmiennie największym zastrzykiem finansowym są zwroty wypłacane za zakupy kartami do kont w Getin Online i Open Online. To właśnie dzięki nim wraca do mnie aż 10% wydatków na zakupy spożywcze, w supermarketach i na stacjach paliw. W moim gospodarstwie domowym posiadamy po dwa konta tego samego rodzaju, założone w czasie gdy była taka możliwość i dzięki temu dostajemy aż cztery zwroty. Dziś w praktyce jeden klient może niestety założyć jedno konto z kartą Tanie Zakupy.

Na drugie miejsce wśród najbardziej dochodowych wskoczył Bank Millennium. Konta udało się odtworzyć w chwilowo trwającej okazji na groupnie. Za spełnienie niewyśrubowanych warunków wpada premia 50 zł. I tak ma być przez cztery kolejne miesiące. Wypłata w marcu jest pierwszą z nich.

Wynik marcowego bankobrania zdecydowanie podbija wartość nagrody rzeczowej, czyli smartfona za wyrobienie karty w Citibanku. Wartość otrzymanego Samsunga Galaxy Trend 2 SM-G313H została wyceniona przez bank na  449 zł. Ja przyjmuję jego wartość jako 350 zł, bo właśnie za tyle udało się spieniężyć prezent w serwisie aukcyjnym ;) Aktualnie ta oferta Citibanku jest już niedostępna, ale jeśli i Ty chcesz "coś" zgarnąć od Citibanku to poznaj promocję z tabletem lub promocję z premią 200 zł.

Domknięciem podsumowania marcowych zarobków z bankobrania będą zwroty od BZ WBK i Raiffeisen Polbank. Choć nie są to kwoty duże to również cieszą.

Moje zarabianie na bankach w marcu w szczegółach wyglądało następująco:

Gdzie i co?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
Getin Online i
Open Online:
konto z kartą Tanie Zakupy
950 zł - zakupy spożywcze
650 zł - zakupy paliwa
4 x 32 zł
Bank Millennium
2 x 500 zł - zakupy w Internecie (wyposażenie mieszkania) i częściowo inne wydatki (drogeria, apteka, gastronomia)
2 x 50 zł
BZ WBK:
Konto 1|2|3

Karta 1|2|3

Zwrot do 3% za opłacane rachunki za media

Zwrot do 3% za zakupy kartą

Opłacenie rachunków za gaz, telefon i tv



5,06 zł

0,32 zł
Raiffeisen Polbank: Konto Wygodne
Zwrot 3% za zakupy w dowolnym miejscu
500 zł - w całości wydatki na bilety (pociąg, autobus)
15 zł
Citibank
1000 zł - wydatki w lutym (mechanik samochodowy, zakupy odzieżowe)
smartfon
(350 zł)

Łącznie z zeszłomiesięcznego bankobrania zebrało się więc 598,38 zł. Sukcesywnie pojawiające się na kontach wypłaty przez banki wyglądały następująco:


















Swe comiesięczne zyski z bankobrania zawsze próbuję odnieść do sytuacji, w której określoną kwotę oszczędności musiałbym przez cały miesiąc utrzymywać na aktualnie najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych, by uzyskać taką samą kwotę z odsetek. Żeby więc zarobić z odsetek aż 598,38 zł musiałbym mieć zaskórniaki na poziomie 284 627,44 zł. Takiej kwoty nie mam. Oczywiście sobie i każdemu z Was życzę posiadania kiedyś takiej "poduszki finansowej". Ale jeśli jej nie ma to zawsze można nadrabiać bankobraniem :)

16 komentarzy:

  1. Tego Millennium ciut zazdroszczę, bo przegapiłem. Ale to tylko taki argument by jeszcze częściej tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, gratuluję i staram się naśladować już od lutego i też zauważam u siebie coraz większe sukcesy. Jest już tablet od Citi, zwroty z Getinu, wziąłem też udział w promocjach Konta Wymarzonego, 360 i lokaty w Toyota Banku więc w drodze 180 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję również i życzę dalszego owocnego bankobrania!

      Usuń
  3. Gratuluję ładna sumka :)
    Ja zaczęłam moje bankobranie z Pana blogiem od lutego, ale już pierwsze korzyści też są....nie duże ,ale zawsze:) i jestem Panu bardzo wdzięczna, bo bez Pańskiego bloga bym ich nie miała :) Dziękuję :)

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów wszystkim Bankobiorcom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A jeśli korzyści póki co nie są duże to:
      a) ważne, że w ogóle są :)
      b) nic nie stoi na przeszkodzie by z czasem rosły :)
      Tego życzę!! Powodzenia!

      Usuń
    2. Jeśli dotąd nie posiadałeś karty kredytowej mam nadzieję, że pomocą okaże się dla Ciebie mini-poradnik, który przygotowałem tutaj. Liczę, że okaże się on pomocny i pozwoli oswoić się z kartą :)

      Usuń
  4. Panie Złotówa, tą historią ze smartfonem przekonał mnie Pan do promocji z tabletem. Złożyłem wniosek, choć wcześniej postanowiłem sobie, że się skupie na promocjach z kontami i lokatami. Wszedłem jednak w temat karty, wniosek już złożony i czekam na kuriera z umową. Zobaczę czy sobie poradzę z tematem karty kredytowej, bo nigdy nie miałem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem blogiem zachwycona :) Do tej pory wśród znajomych uchodziłam za guru bankowe, ale dzięki temu blogowi widzę jaki ze mnie pikuś. Nie korzystam ze wszystkich promocji, zwłaszcza tych ze zwrotami z karty, bo po prostu nasze wydatki nie są aż tak duże aby z każdej karty mieć zwrot, ale moje bankobranie dzięki temu blogowi stało się dużo efektywniejsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Napisałeś , że Konto otwarte w promocji na groupon.pl - premia 4 x 50 zł czyli otworzyłeś 4 konta na gruponie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączna premia 200 zł jest wypłacana w 4 transzach po 50 zł. Żona i ja otworzyliśmy po jednym koncie :)

      Usuń
  7. Zarobiłeś na odsetkach bankowych? Rozbawiasz. Na odsetkach nie zarabiasz tylko zmniejszasz swoją stratę spowodowaną inflacją (tą realną, nie tą podawaną wiadomości publicznej).. Niestety im więcej pieniędzy masz tym więcej tracisz jeśli pożyczasz tylko bankom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jak inflacja jest niższa od oprocentowania lokat to się nie traci a zarabia. A realna inflacja czemu ma być wyższa od podawanej? Paliwo staniało o kilkanaście procent, warzywa, owoce tak samo; mleko, sery, łączność też tanieją. Nie drożeje komunikacja. Więc nawet przy lokatach 3% nie jest najgorzej.

      Usuń
    2. Realna inflacja obecnie nie jest najgorsza. Przy lokatach na poziomie 4-5% było właśnie gorzej. Twierdzę tak mimo, że mam lokaty i to na tym oprocentowaniu. Ale jednak coś rośnie bez ryzyka.

      Mówiąc o wynagrodzeniu które dostajesz czy to przy kwocie brutto czy netto nie uwzględniasz inflacji. Więc też nie czepiałbym się, że trzeba ją uwzględniać przy oprocentowaniu lokat.

      Usuń
  8. Artykuł nie wspomina ani słowem o kosztach tego "bankobrania". Raczej rzadko się zdarza promocja bez kosztów - a to opłata za kartę obowiązkowa przez X czasu, a to opłata za inną rzecz - więc jakoś wątpie by był to wyłącznie wynik ofert promocyjnych bez kosztów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - umknęło mi to. W poprzednich podsumowaniach informację tą zawierałem. Jedyna opłata przy posiadanych przeze mnie kontach to ta za kartę Tanie Zakupy: 3,99 zł. Pozostałe karty i konta nic nie kosztują przy spełnieniu określonych wymogów lub na warunkach, na jakich je posiadam. Citibank w marcu nie pobrał opłaty za kartę - pojawiła się ona w kwietniu, ale podsumowanie dotyczy marca.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...