Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Lokata Wiosenna 4,5% od Expandera w Meritum Banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

16.04.2015

Lokata Wiosenna 4,5% od Expandera w Meritum Banku

Wiosenny powiew wyższego oprocentowania.

Dla osób szukających lokat z dobrym oprocentowaniem oraz dla większych kwot, niż to jest zazwyczaj w przypadku lokat promocyjnych, jest nowa promocja od firmy doradztwa finansowego Expander.

Każda osoba, która dotąd nie skorzystała z jakichkolwiek produktów za pośrednictwem doradców Expandera może aktualnie skorzystać z promocyjnej możliwości. Lokata Wiosenna daje aż 4,5% w skali roku dla kwot od 30 000 do 60 000 zł. Lokatę można założyć bez otwierania konta czy jakichkolwiek innych produktów. Lokowane środki zgromadzone będą na bankowym rachunku, więc obejmuje je Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Mankamentem jest jednak czas trwania lokaty. Jest to umowa jednomiesięczna.

Aby skorzystać z lokaty należy:
  • wypełnić formularz kontaktowy (ma on być dostępny do 8.05.2015 r. 15.05.2015 r. (promocja została przedłużona), ale Expander zastrzega możliwość wcześniejszego zakończenia akcji)
  • podczas kontaktu telefonicznego ze strony konsultanta Expandera umówić się na spotkanie z doradcą Expandera w jednej z placówek firmy
  • podczas spotkania złożyć wniosek o Lokatę Wiosenną

Moja doświadczenia. Expander - opinie


Z promocyjnej lokaty skorzystałem w jednej z poprzednich edycji promocji Expandera. Po wysłaniu wniosku, konsultant firmy zadzwonił do mnie już po kilkunastu minutach. Ale zasada jest taka, że czym prędzej złożysz wniosek o spotkanie, tym większa szansa na ustalenie terminu spotkania w jak najdogodniejszym terminie. W końcówce "moce przerobowe" doradców są już wykorzystane na maksa. Doradcy pracują w różnych godzinach, więc nawet jeśli Ty pracujesz między 9-17 lub 10-18 to mimo to jakiś termin powinno się udać znaleźć. Spotkania można umawiać również na soboty, choć wtedy godziny pracy doradców są skrócone.

Rozmowa z doradcą zaczęła się od wątku inwestycji i regularnego oszczędzania (z wpłatami w fundusze). Zakomunikowałem jednak, że tego typu rozwiązania nie wchodzą w grę i oczekuję tylko lokaty. Doradca odpowiedział: "rozumiem, przejdziemy zatem do lokaty". I tak uczynił. Wprowadził wniosek o otwarcie lokaty (zajęło to nie więcej niż 5 minut). A ja do ręki oraz na email otrzymałem dane do wykonania przelewu celem uruchomienia lokaty. 


Czy ta lokata jest bezpieczna? 


Lokaty zakładane za pośrednictwem Expandera obsługuje Meritum Bank i to właśnie na rachunek techniczny lokaty w tym banku będzie trzeba przelać zadeklarowaną kwotę lokaty. 

Wybierając się na spotkanie do Expandera, pamiętaj wziąć ze sobą numer rachunku Twego konta, z którego dokonasz przelewu celem opłacenia lokaty. Dane które podasz do wniosku o otwarcie Lokaty Wiosennej muszą być zgodne z tymi, które pojawią się przy wykonanym przelewie (chodzi o zgodność imienia, nazwiska oraz adresu).

Po zakończeniu lokaty, środki automatycznie zostaną przelane na ten sam rachunek, z którego opłacono lokatę. Techniczny rachunek obsługi lokaty zamknie się z automatu.

Podczas rozmowy z konsultantem umawiającym termin spotkania, pamiętaj wspomnieć o swym zainteresowaniu Lokatą Wiosenną. Propozycja dostępna jest tylko do 8.05.2015 r. 15.05.2015 r., ale pamiętaj, że Expander może ją wcześniej wycofać ze swej oferty.

30 komentarzy:

  1. A czy pieniądze będę mogła wpłacić w Expanderze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej możliwości - placówki Expandera nie prowadzą obsługi gotówkowej. Lokatę można opłacić wyłącznie przelewem.

      Usuń
  2. A jeśli posiadam konto w Meritum bo w marcu założyłem Lokatę Start 4,5% to czy mogę skorzystać z tej oferty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klienci każdego banku, także Meritum Banku mogą skorzystać z Lokaty Wiosennej Expandera. Meritum Bank jedynie obsługuje tą lokatę. Jedyny warunek wykluczający to skorzystanie z oferty Expandera już wcześniej.

      Usuń
  3. Ja mogę tak jak Mr Złotówa napisać, ze moje doświadczenia z założeniem tej lokaty są pozytywne. Spotkanie miałem z sympatyczną doradczynią w Poznaniu. Szybko, sprawnie i konkretnie, nawet bez prób wciskania innych produktów. Spotkanie trwało może max. 15 min. Teraz wykorzystam sposobność i lokatę założy żona. Szkoda jedynie, że skrócono czas trwania lokaty z 2 na 1 miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile czasu jest ważny wniosek na przelew środków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłem wniosek, już do mnie dzwonili. 5 dni roboczych

      Usuń
    2. Jeśli dziś złożysz wniosek to będziesz mieć 5 dni na przelew - do przyszłego piątku włącznie.

      Usuń
  5. Wadą tej lokaty to wycieczka do oddziału, czyli dla mieszkańców dużych miast. Dla mnie i dla wielu jest zwyczajnie nieopłacalna.Obliczenia: 60000 * 4,5% / 12 mies = 225zł/mies.-belka 19%= netto 182,25zł
    Zwykła lokata online np.Power w Idei 3,2% obliczenia 60000 * 3,2% / 12 mies = 160zł/mies belka 19%= netto 129,6 zł . Zyskujemy 52,65 zł. Jeżeli miałbym pół dnia tracić, auto, paliwo, i jechać kilkadziesiąt km do siedziby za 50 zł to musiałbym chyba do interesu dopłacić :) Gdyby była taka lokata online to z miłą chęcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdyby jechać specjalnie z innego miasta to raczej nieopłacalne. Ale jeśli można przy okazji lub ma się expandera na miejscu to warto skorzystać, bo 50 parę złotych na rękę piechotą nie chodzi.

      Usuń
    2. @Anonimowy 16 kwietnia 2015 17:29, nominuję Cię #analitykRoku

      Usuń
  6. Jak z sesjami przelewów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meritum Bank - sesje przychodzące: 12:00, 15:00, 18:00; wychodzące: 8:15, 12:15, 14:45. Moja lokata po zakończeniu musiała "wyjść" I sesją, bo była na koncie wczesnym popołudniem.

      Usuń
  7. Czy z założeniem i prowadzeniem lokaty wiążą się jakieś opłaty (otwarcie, zamknięcie, prowadzenie, przelew na konto po zapadnięciu)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem po umówieniu rozmowy z doradcą. WOW!
      Po kliknięciu "Sprawdź teraz" telefon od Expandera był dosłownie w ciągu sekundy. A zanim przyszedł raport na e-mail miałem już umówione spotkanie. No to się nazywa konkret... Zobaczę jutro, co dalej.

      Usuń
    2. Tak działają, dzwonią bardzo szybko. Podobnie robi jeszcze Inteligo. Fajnie to wygląda i z drugiej strony zaraz po wysłaniu formularza mamy jednak czas na rozmowę.

      Usuń
  8. Szkoda, że tylko dla nowych klientów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już w trzeciej edycji naganiam tą lokatę - najpierw ja, później żona, a teraz matkę wysłałem :)

      Usuń
  9. Dzisiaj byłem na spotkaniu. Z góry powiedziałem, że nie interesuje mnie nic poza lokatą. Wniosek złożony, a spotkanie trwało góra 15 minut. Doradca nie naciskał na nic. Powiedział tylko, że jeśli będzie mnie coś interesować jeśli chodzi o inwestycje czy fundusze to zaprasza do kontaktu i dał namiary. Więc jeśli ktos ma opory na spotkanie to polecam. Szybko i przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. W piątek miałem spotkanie, z przelewem wstrzymałem się do poniedziałku - zrobiłem go wczesnym rankiem. Otrzymałem mailem potwierdzenie od Meritum, że lokata otwarta od 27.04. Wszystko więc elegancko i bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzwoniła dziś do mnie babeczka z Open'a. Dają 4% lokatę na 2 miesiące w Getinie. Oferta jakżeby inaczej do końca miesiąca :) limit do 100 tys.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak potwierdzić autentyczność tego nr konta na który trzeba by przelać 60 tyś. zł - bo chyba nie muszę mówić że naganiacz finansowy w jakiejś partnerskiej placówce firmy doradczej nie jest zbyt godną zaufania osobą i może podać zupełnie inny nr konta. Ciekawe że wszyscy łykają takie rzeczy bez zastanowienia - a później jest płacz jak się zdarzy. Gdyby ludzie nie łykali takich rzeczy to by firma zapewniła właściwe mechanizmy bezpieczeństwa - a tak.... po co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek o otwarcie lokaty jest generowany automatycznie z systemu otwierania lokat Meritum Banku. Pracownik ani banku, ani Expandera nie ma możliwości edycji numeru rachunku (piszę to jako były pracownik Meritum Banku, więc wiem jak to wygląda) . Dodatkowo automatycznie z systemu generowany jest mail do klienta z danymi do przelewu: na jego treść również wpływu nie ma pracownik. Wiadomość przychodzi z adresu klient@meritumbank.pl. Dodatkowo możesz zweryfikować status wniosku na infolinii Meritum.

      Usuń
    2. No to dobrze że jest powiadomienie email z banku oraz mozliwosc weryfikacji przez infolinię banku. Oczywiście jednak są możliwości modyfikacji nr konta przez drukowaniem dokumentu w placówce. Także adresowi nadawcy emaila nie mozna wierzyc tak jak nie mozna wierzyc adresowi nadawcy listu tradycyjnego - ale jesli wiadomo ze email na przyjsc takze z banku to w razie czego przyjda dwa sprzeczne listy heh.

      Usuń
  13. A z kim właściwie jest podpisywana umowa o lokatę? Z meritum czy expanderem? Co by się stało gdyby ten expander gold zbankrutował podczas trwania lokaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bankructwo Expandera nie ma wpływu na lokatę, bo środki przelewasz na do Meritum Banku na lokatę której cały czas jesteś właścicielem. Cały czas masz też gwarancję BFG.

      Usuń
  14. No to umówiłem się i poszedłem do tego Expandera. Dostałem umowę na lokatę bez nr konta na który ma być wpłacona kwota - ta miała niby przyjść emailem. A niby jak potwierdzić to że nr konta w emailu nie został zmieniony gdzieś na łączach albo że ktoś nie wysłał swojego emaila (adres nadawcy można wpisać dowolny w emailu). Zapytalem się czy będę mógl dowiedzieć się nr konta dzwoniąc do Meritum - odpowiedziano że wątpliwe ponieważ lokata nie ma obsługi telefonicznej. Na sam koniec konsultant expandera wręcza mi do podpisania kartkę "jeszcze tylko to", czytam i włosy stają mi na głowie. Na kartce jest napisane że udzielam pełnomictwa dla expandera do reprezentowania mnie przed instytucjami finansowymi - WSZYSTKIMI i w dowolnym celu (nie tylko w celu otwarcia tej lokaty). Zwracam na to pracownikowi uwagę - brak szczególnej reakcji, wymawiam magiczne słowo UOKIK- zbiegają się wszyscy pracownicy expandera i zaczynają poprawiać umowę, przepisują ją na komputerze i przyznają się że ktoś już wcześniej zwrócił na to uwagę. Dostaje następny wątpliwy dokument (nie chce już mi się opisywać dlaczego)i miarka się przepełnia. Żądam zniszczenia wszystkiego w niszczarce i wychodzę. Ludzie, czytajcie co podpisujecie! Pozwalacie na taką patologię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to normalne w firmach doradztwa finansowego. Muszą mieć glejt upoważniający do działania przed danym bankiem. Za ich pośrednictwem składasz dyspozycję otwarcia lokaty, więc nie mogą przekazać jej do banku ni z gruchy, ni z pietruchy. Więc nie robiłbym problemu.

      Usuń
    2. Powtarzam: na "glejcie" pisało że upoważniam do reprezentowania mnie przed instytucjami finansowymi (nie pojedynczą, wymienioną) i nie było żadnego wyszczególnienia w jakich sprawach. Z tym upoważnieniem expander ma wszelkie prawo do wykonania wszelkich działań na twoich kontach we wszystkich bankach, a nawet prawo do zakładania nowych kont. Może ich intencja była inna (a może nie), ale to dokładnie to tam było napisane.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...