Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Czy bankobranie jest fajne?

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

3.02.2015

Czy bankobranie jest fajne?

Tym razem nie o promocjach bankowych.

Odpowiadając na tytułowe pytanie: dzięki bankobraniu można sobie fajnie dorobić. Mimo codziennych wydatków, których nie unikniemy, możemy uszczknąć coś dla siebie. "Przy okazji" robienia zakupów czy wybierając konto w banku możemy zyskiwać. Moneybacki, premie, nagrody finansowe lub rzeczowe. To jest fajne!

Jeśli podzielasz moje zdanie, a dodatkowo uważasz, że i blog bankobranie jest fajny i warto go wyróżnić, będzie mi niezmiernie miło jeśli zagłosujesz na niego w Konkursie Blog Roku 2014. Wybór należy do Ciebie i to oczywiście od Ciebie zależy czy blog będzie zaliczony do finałowej dziesiątki w kategorii blogów zgłoszonych w kategorii "Specjalistyczne i firmowe".

Zagłosować możesz tylko jeden raz na jeden blog. Głos można oddać, wysyłając SMS o treści K11226 na numer 7122 - koszt wysyłki to 1,23 zł brutto (1 zł + VAT) [AKTUALIZACJA: głosowanie zakończone], a całkowity dochód z głosowania, zgodnie z deklaracją Organizatorów, zostanie przekazany Fundacji Dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy.


Jeszcze słówko o moim blogu...


Przez ostatni rok blogowania zajmowałem się nie tylko informowaniem czytelników o okazjach do zarabiania na bankach. Starałem się i wciąż będę się starał inspirować do aktywności finansowej, udowadniając w podsumowaniach bankobrania, że wydając można zyskiwać, pod warunkiem, że zna się pewne podstawowe zasady. Na moim blogu prowadzę edukację w dziedzinie bankowości, w formie cyklu pt. "niezbędnik bankobiorcy".  To źródło informacji o tym, jak odnaleźć się w świecie bankowości, w świecie umów, regulaminów, reklamacji i ważnych decyzji finansowych związanych z wydawaniem i lokowaniem pieniędzy. Uświadamiam, że warto poświęcić te kilka czy kilkanaście minut na porównanie ofert i zapoznanie się z regulaminem po to, by ważne decyzje podejmować odpowiedzialnie i z korzyścią dla swojego portfela. Świat bankowości postrzega się często zero-jedynkowo: zysk dla potężnego banku, koszt dla klienta. Tymczasem jest wiele sposobów, by tą zasadę złamać, nie tracić, a wręcz zyskiwać i to w dłuższej, niejednorazowej perspektywie.

Jeśli podoba Ci się to, o czym piszę na Bankobraniu zagłosuj proszę na mój blog: SMS o treści K11226 na numer 7122

23 komentarze:

  1. jestem na TAK. Sms poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten blog. Piszesz ciekawie, o rzeczach ważnych, mniej ważnych, czyli tak jak być powinno. Z chęcią wyślę na swój głos na ten blog. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu świeży, ale dzięki twoim radom coś tam zarobie:P
    Masz mój głos!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że uda Ci się zarobić nie coś, ale nawet dużo :) Udanego bankobrania! I dzięki za głos!

      Usuń
  4. Zagłosowałem :) Akurat nie miałem co zrobić ze starterami z promocji Virgin Mobile :P Wysyłam chmure smsów :P I gratulacje za wywiad http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136156,17346549,W_ciagu_roku_zarobil_na_banku_6_tys__zlotych__Jak_.html#TRNajCzytSST niestety i tak pełno hejterów tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Choć niestety liczy się tylko jeden głos na jeden blog. Ale nie szkodzi, bo dochód z wszystkich SMSów i tak idzie na szczytny cel!

      Usuń
    2. Aha rozumiem. Jeden głos z każdego numeru? Bo i tak poszło z róznych :>

      Usuń
  5. Ja również z przyjemnością oddałam głos na Twojego bloga, świetny pomysł i mam nadzieje na spore $$$ :) o blogu dowiedziałam się dzisiaj z DDTVN i od razu na niego wskoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia tv ;) Fajnie, że jesteś już Czytelniczką bloga :) Życzę wielu okazji do bankobrania!

      Usuń
  6. Gratuluje pomysłu na blog, jest świetny! Bardzo mi się podoba, przejrzysty, rzeczowy i wreszcie jakoś łatwiej dzięki Tobie w tym "bankowym gąszczu". Mnie zawsze zaskakują jakieś "nagłe" zmiany regulaminów (których przyznaje, nie czytam) dodatkowe opłaty, o których pracownicy banku zapomną poinformować. Dziś np. zauważyłam, że Millennium naliczyło mi po raz pierwszy opłatę za rachunek walutowy, mam wrażenie że oni tylko czyhają żeby gdzieś przyciąć, złupić i ogłupić żeby płacić. Masz mój głos! Obserwuję od nie dawna ale jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) A właśnie po to jest ten blog - by łatwej odnaleźć się w "bankowym gąszczu". Wierzę, że razem nam się to uda i będzie łatwiej!
      PS. Dziękuję za głos :)

      Usuń
  7. Ja akurat już tyle dzięki temu blogowi zarobiłem, że bez wahania poświęcam 1,23 zł i ślę SMS! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że już sporo zarobiłeś! Dzięki za głos! Pozdrawiam również

      Usuń
  8. Świetny blog, świetny sposób na dorobienie, zaoszczędzenie, zwał jak zwał ;) SMS wysłałem ja i moja dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Mr. Złotówa, o blogu dowiedziałem się w czwartek z Dzień Dobry TVN. Odtąd masz już wiernego czytelnika i masz już mój oddany głos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i za dołączenie do grona wiernych czytelników, i za oddanie głosu!

      Usuń
    2. Również raportuję zagłosowanie!

      Usuń
  10. Wydałam złotówę na Mr Złotówę, zgodnie z Twoją prośbą. Zarobiłam dzięki informacjom z Twojego bloga 200 zł, więc nie będę żałować. Głosujcie, bo warto!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obawiam się, że im więcej będzie bankobiorców, tym mniej atrakcyjne będą bankowe promocje. Banki mogą zauważyć, że coraz wiekszy odsetek osób korzystających z promocji pojawia się tylko po to aby zgarnąć kasę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część osób po wypłacie premii zamyka konto czy kartę, ale część z bankiem zostaje - przekonana jego ofertą, dobrą lokatą albo czymś innym. Nie obawiałbym się tego. Banki też z chęcią pozyskują nowych klientów i są za to w stanie sporo zapłacić. Największe obawy budzą fuzje i przejęcia - czym mniej banków tym mniejsza konkurencja.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...