bankobranie: Zasady komentowania
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

Zasady komentowania

Bankobranie jest blogiem osobistym pisanym wyłącznie przeze mnie. Tobie, Drogi Czytelniku z przyjemnością oddaję możliwość dodawania komentarzy. Jestem otwarty na przesyłane tą drogą pytania, uwagi, dzielenie się własnymi doświadczeniami. Aby blog niezmiennie dostarczał wartościowych i merytorycznych treści, niezbędna jest jednak moderacja pojawiających się w komentarzach treści.

Czytelne zasady komentowania mają na celu zachowanie kultury wypowiedzi i trzymanie się tematyki. Zasady nie są w tym przypadku ograniczeniem, ale środkiem do celów jakimi są: rzeczowe informowanie o nowościach i promocjach bankowych, wzajemna pomoc i wymiana doświadczeń. Wierzę, że Tobie zależy na ich realizacji tak samo jak mi.

Poniżej przedstawiam zatem główne założenia zasad komentowania na blogu Bankobranie:

  1. Możesz pisać komentarze jako użytkownik zalogowany, ale także jako Anonimowy.
  2. Wypowiedź możesz odnieść do widniejącego już komentarza wykorzystując widoczną pod nim opcję "Odpowiedz" (pozwala to na czytelny przegląd prowadzonej konwersacji). Jeśli poruszasz nowy wątek, komentarz napisz w okienku widocznym pod wszystkimi komentarzami.
  3. Bądź cierpliwy. Komentarze wymagają akceptacji przed opublikowaniem. Tym zajmuję się samodzielnie, więc wybacz jeśli do pojawienia się komentarza na blogu przyjdzie Ci trochę zaczekać - czasem mam życie prywatne ;)
  4. Nie opublikuję komentarzy, których autor jednocześnie podlinkowuje adres strony internetowej. Nie mogę bowiem brać odpowiedzialności za treści tam zamieszczone.
  5. Zawsze komentuj zgodnie z tematem wpisu, odnosząc się do opisywanej w nim promocji. Wątki dotyczące innych promocji organizowanych przez ten sam podmiot a także dotyczące wcześniejszych edycji danej promocji powinny pojawiać się pod wpisami dedykowanymi konkretnej ofercie/edycji.
  6. Ze względu na zawartość nie opublikuję komentarzy
    - w których są treści wulgarne, agresywne, nawołujące do nienawiści, obrażające osoby indywidualne, grupy, społeczności i inne;
    - z prywatnymi adresami mailowymi, telefonami kontaktowymi;
    - z deklaracjami (być może) bez pokrycia, a przede wszystkim z obietnicami podziału zysku z premii np. w programach poleceń
    - z kodami poleceń, linkami polecającymi
    - z niezweryfikowanymi linkami do wniosków, stron internetowych i blogów, za których treść i wiarygodność nie odpowiadam;
    - niemerytoryczne, prześmiewcze, drwiące lub obrażające autora postów lub innych komentujących.
  7. W komentarzu nie umieszczaj danych osobowych i teleadresowych. Np. jeśli cytujesz mailową odpowiedź pracownika banku, usuń dane osobowe z jego stopki.
Dziękuję za stosowanie się do powyższych wytycznych. Życzę czerpania przyjemności z czytania wpisów i komentarzy, jak również korzyści z bankobrania :)