bankobranie: Współpraca
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

Współpraca

Jest mi niezmiernie miło powitać Cię na moim blogu Bankobranie.


Na początek mam dwie dobre wiadomości. Po pierwsze, jestem gotowy do podjęcia współpracy odnośnie Twojej inicjatywy, bo ufam, że będzie to dla nas inspirująca przygoda. A takie wyzwania to dla mnie - blogera - chleb powszedni. Po drugie, skoro wpadł Ci do głowy pomysł, żeby się ze mną skontaktować wiemy też, że łączy nas przynajmniej jeden wspólny cel - jednakowo zależy nam na Czytelnikach Bankobrania. Stąd podstawowe założenie naszej współpracy jest już jasne: działamy wyłącznie z korzyścią dla Czytelników. Bankobranie to dla mnie i dla nich nie tylko teoria, ale też towarzysząca na co dzień praktyka, czego dowodzą moje comiesięczne podsumowania i aktywność Czytelników na blogu. Jeśli jesteś gotów to zrozumieć, zapraszam do współpracy!


Każdy pomysł, nawet jeżeli jest dopiero w zalążku to już jakiś pomysł. Niezależnie więc od tego, czy masz już całościową koncepcję na działania, albo dopiero rodzi się w Twojej głowie inspirująca idea - kontaktuj się ze mną śmiało. Skorzystamy z moich doświadczeń w dziedzinie finansów, mediów, marketingu i PR, żeby wspólnie - w myśl zasady 'co dwie głowy to nie jedna' - stworzyć coś wyjątkowego.


Kontakt:
e-mail:  bankobranie@gmail.com
telefon: 669 591 873


Po prostu napisz/zadzwoń i poproś mnie o standardową propozycję współpracy lub zapytaj o możliwości działań niestandardowych. 

Zapoznaj się z blogiem i Czytelnikami


Blog powstał 31.01.2014 r. Aktualnie co miesiąc pojawia się na nim ok. 25-30 wpisów o nowościach w bankowości, które pozwalają zarabiać mi i moim Czytelnikom: o promocjach, premiach, moneybackach i o wszystkim tym, co w tej tematyce może zainteresować bankobiorców. Musisz wiedzieć, że Czytelnicy tego bloga bardzo cenią sobie możliwości dodatkowego zysku, które opierają się na uczciwych i przejrzystych zasadach proponowanych przez banki. Bankobiorcy są też zainteresowani wszelkimi kwestiami związanymi z finansami osobistymi, czy nowinkami z bankowego świata. Stąd na moim blogu pojawiają się też wpisy poradnikowe, w dziale niezbędnik bankobiorcy. Ta spora dawka wskazówek i podpowiedzi, to efekt mego wieloletniego doświadczenia w dziedzinie bankowości.

Poniżej możesz dowiedzieć się nieco o statystykach bloga i dynamice zachodzących zmian (na podstawie danych Google Analytics - porównanie okresu 1.01.-31.12.2016 r. do 1.01.-31.12.2015 r.):
Liczba użytkowników odwiedzających blog Bankobranie

Powyższa grafika pokazuje, że przy stale i dynamicznie rosnącej liczbie Użytkowników (+76% rok do roku) i sesji, ogromną część, bo ok. 60% całości stanowią Użytkownicy powracający. To dowodzi, że znajdowane na blogu treści są dla nich wartościowe - adres bloga trafił do zakładek w przeglądarkach lub został w pamięci Czytelników. Bo tu warto wracać, by być na bieżąco z tym co dzieje się w bankowości i promocjach bankowych :)

Kim jest bankobiorca? Charakterystykę tej grupy oddają statystyki z serwisu społecznościowego facebook.com (stan na styczeń 2017 r.):
Dane demograficzne osób lubiących Bankobranie na Facebooku


Z powyższych danych wynika, że największą grupę stanowią osoby w wieku 25-34 lata i dalej 35-44 lata, a więc aktywni konsumenci. 

Możliwe formy współpracy:


  • wpis sponsorowany - ta forma dostępna jest w limitowanym zakresie. Tematy, które mogę podjąć we wpisach na blogu, muszą być dopasowane do jego tematyki. Zakładam również, że publikacja będzie moim autorskim wpisem, gdyż nie akceptuję publikowania materiałów promocyjnych. W każdym przypadku wpisu sponsorowanego Czytelnicy bloga będą o tym informowani
  • patronat nad blogiem - nasza współpraca nie musi skończyć się na jednym wpisie. Jeśli uda nam się wypracować koncepcję ciekawej treści, na przykład użytecznego poradnika dla moich Czytelników możemy przygotować cykl publikacji. Wówczas będę mógł zaproponować Ci również patronat nad blogiem, który zagwarantuje Tobie/Twojej marce wyłączność na wpisy sponsorowane przez okres patronatu
  • konkursy dla Czytelników - skoro jesteś zainteresowany pozyskaniem uwagi moich czytelników, to musisz wiedzieć, jak bardzo cenią sobie możliwości osiągania zysku, w zamian za poświęconą uwagę i zaangażowanie. Możesz to śmiało wykorzystać, z pewnością wesprę każdą uczciwą i ciekawą propozycję, bo mi również zależy na zadowoleniu moich Czytelników :)
  • współpraca niestandardowa - zależna od Twojej i mojej kreatywności. Mogą być to różnego rodzaju kursy, szkolenia, spotkania z Klientami lub Pracownikami, eksperckie doradztwo, udział w akcjach, czy kampaniach społecznych. Formy współpracy mogą śmiało wykraczać poza słowo pisane, bo mam też doświadczenie w wystąpieniach publicznych i telewizyjnych. Jestem otwarty na propozycje


Wsparciem dla naszych wspólnych działań za każdym razem może być newsletter Bankobrania oraz publikacje w serwisach społecznościowych: Google+, Facebook, Instagram, Twitter. Grono osób, które śledzą mój blog właśnie tą drogą stale się poszerza.

Partnerzy, z którymi podjąłem współpracę:


Agora, ComperiaLead, IPO, Liderwalut.pl, money2money, Novem, System Partnerski Bankier.pl oraz Currency One (Walutomat.pl), Factory Outlet.

Przykłady efektów współpracy:
  • poradnikowy e-book dot. oszczędzania przy wymianie walut. Kompendium wiedzy na ten temat było zwieńczeniem cyklu wpisów na blogu.


Blog Bankobranie w mediach:


Zapraszam do kontaktu:
bankobranie@gmail.com


Źródło grafiki nr 1: freedigitalphotos.net

2 komentarze:

  1. O istnieniu tego bloga dowiedziałam się dziś z programu "Pytanie na śniadanie"(myślę, że nie tylko ja). Jako emerytka bankowa oczywiście ten temat mnie interesuje od lat i kilkakrotnie szczególnie na początku przemian udało mi się parę groszy zarobić właśnie na takich ofertach promocyjnych,ale skupiałam się głównie na jednym banku. Pana blog bardzo mnie zainspirował.Dzięki bardzo.Trzymam kciuki za jego rozwój,oczywiście oddając swój glos również za zwycięstwo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dowiedziałam się o blogu z Pytania na śniadanie. Rewelacyjne zestawienie. Trzymam kciuki za dalsze działania:)

    OdpowiedzUsuń