Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Karta paliwowa BP z 200 zł w prezencie do karty kredytowej BGŻ BNP Paribas

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

2.07.2018

Karta paliwowa BP z 200 zł w prezencie do karty kredytowej BGŻ BNP Paribas

Wystartowała kolejna promocja karty kredytowej.

Promocja karty kredytowej Mastercard w BGŻ BNP Paribas z kartą paliwową BP
Tym razem do zgarnięcia jest 200 zł w postaci karty paliwowej do wykorzystania na stacjach paliw BP. Nagroda przysługuje za wyrobienie karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas.

[Wystartowała kolejna edycja promocji. Sprawdź tutaj]

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć może osoba pełnoletnia, która nie posiada i nie posiadała karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień zawarcia umowy o kartę w ramach niniejszej promocji.

Nagroda. W promocji do wzięcia jest karta paliwowa BP SuperCard o wartości 200 zł, którą można wykorzystać na stacjach paliw w okresie 24 miesięcy od jej aktywacji.

Zasady promocji. By załapać się na akcję "Karta kredytowa Mastercard z kartą paliwową BP":
  • wypełnij formularz zgłoszeniowy;
  • w rozmowie telefonicznej (gdy oddzwoni konsultant banku) zawnioskuj o kartę kredytową Mastercard;
  • najpóźniej do 31.08.2018 r. zawrzyj z bankiem umowę o kartę;
  • terminowo spłacaj zobowiązania wobec banku (co w przypadku karty kredytowej szczególnie opłaca się nie tylko na potrzeby promocji, gdyż w okresie bezodsetkowym oddajesz dokładnie tyle samo, ile z karty zostanie wydane); 
  • w okresie dwóch pierwszych miesięcy liczonych od daty zawarcia umowy wykonaj płatności kartą (transakcje te można wykonać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie) na sumę min. 2 000 zł.

W tej promocji do wyrobienia obrotu (2 000 zł) wystarczyć mogą też wypłaty z bankomatów. Ale tu przestrzegam: tego typu transakcje gotówkowe (w odróżnieniu od bezgotówkowych, a więc płatności kartą) nie są objęte okresem bezodsetkowym. Wtedy najlepiej więc szybko ją spłacić (najlepiej tego samego dnia). Poza tym bank pobierze też prowizję za wypłatę. W przypadku bankomatów przy oddziałach BGŻ BNP Paribas wyniesie ona 3,50 zł za każdą wypłatę. Nie warto wypłacać w innych bankomatach, gdyż wtedy prowizja wyniesie już 4,9% (min. 10 zł)!

I to by było na tyle. Nagrodę w postaci karty paliwowej otrzymasz listem poleconym najpóźniej do 30.11.2018 r. Choć promocja trwa do 31.08., to na uwadze trzeba mieć ograniczenie puli nagród w promocji - bank przygotował 2 000 sztuk kart paliwowych. O ich przyznaniu decydować ma kolejność spełnienia warunków (rozliczenia transakcji wykonywanych kartą). Jeśli pula nagród się wyczerpie, bank ma o tym poinformować (tutaj).

Karta kredytowa w BGŻ BNP Paribas - prześwietlenie 


Na potrzeby promocji wyrobić należy kartę kredytową Mastercard. Standardowa opłata roczna za tę kartę wynosi 72 zł, ale jak wynika z informacji udzielanych przez konsultantów infolinii banku, i co zostało już w praktyce sprawdzone w poprzedniej edycji promocji banku, w ramach promocji bank zwalnia z tej opłaty za pierwszy rok, a więc w tym okresie nic za nią nie zapłacisz (nie ma bowiem opłat miesięcznych). By opłata nie została pobrana, w przypadku karty Mastercard Standard w dwóch pierwszych okresach rozliczeniowych należy wykonać transakcje na sumę min. 500 zł.

Jeżeli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, przeczytaj poradnik: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać. Tam wyjaśniam zasady jej działania oraz to, czym jest okres bezodsetkowy.

Przydatne dokumenty:

49 komentarzy:

  1. A jakbym tego samego dnia po wypłacie z bankomatu od razu wpłacił wypłaconą kwotę to odsetek nie powinno być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest opcja na uniknięcie odsetek.

      Usuń
    2. Ja zawsze 'nabijam' swoje KK przed wyjazdami za granicę gdy planuję wypłaty.

      Usuń
  2. Te 2000 zł to musi być 1 płatność czy może być wiele na taką sume?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna, a może być wiele. Ważne, by łącznie wyszło min. 2000 zł.

      Usuń
  3. jakie są wymagania aby dostać kartę kredytową w bgz? na ile czasu trzeba mieć umowę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiej wysokości dochód jest wymagany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kartę wyrabiałem jakiś czas temu i kojarzę że konsultant mówił mi coś chyba o tysiącu.

      Usuń
  5. jak mam wypłacić z KK w bankomacie to będzie lepiej jak się wcześniej zrobi przelew na KK ponad dostępny limit np o te 2tyś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie będzie opłaty za nadpłatę jak w Citi?

      Usuń
    2. Nie będzie. W Paribasie takiej opłaty nie ma.

      Usuń
    3. Potwierdzam. Sprawdzone w poprzedniej promocji.

      Usuń
  6. Witam,

    " By opłata nie została pobrana, w przypadku karty Mastercard Standard przez 2 pierwsze okresy rozliczeniowe wykonać należy płatności na sumę min. 500 zł (w każdym z tych dwóch okresów)."

    Infolinia twierdzi, że 500zł łącznie przez pierwsze 2 okresy, jest to gdzieś w jakimś regulaminie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w regulaminie który dostaniesz do podpisu przy umowie.

      Usuń
  7. Czy tę kartę paliwową trzeba wykorzystać jednorazowo? Czy można wielokrotnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o wyrozumiałość jeśli,palne głupotę. Czy oprócz wykonania płatności kartą na 500zł, w pierwszym i drugim miesiącu, mogę pozostały tysiąc(który pozostał aby wykonać płatności na 2000) wypłacić w bankomacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Można wymieszać transakcje bezgotówkowe i gotówkowe.

      Usuń
    2. Możesz tak zrobić, ale ze względu na brak okresu bezodsetkowego i prowizję za wypłaty jest to bez sensu bo te koszty mogą Ci "zjeść" część nagrody, przeczytaj fragment wpisu Złotówy na ten temat:
      "W tej promocji do wyrobienia obrotu (2 000 zł) wystarczyć mogą też wypłaty z bankomatów. Ale tu przestrzegam: tego typu transakcje gotówkowe (w odróżnieniu od bezgotówkowych, a więc płatności kartą) nie są objęte okresem bezodsetkowym. Wtedy najlepiej więc szybko ją spłacić (najlepiej tego samego dnia). Poza tym bank pobierze też prowizję za wypłatę. W przypadku bankomatów przy oddziałach BGŻ BNP Paribas wyniesie ona 3,50 zł za każdą wypłatę. Nie warto wypłacać w innych bankomatach, gdyż wtedy prowizja wyniesie już 4,9% (min. 10 zł)!"

      Usuń
    3. Tak, tak. Chcę wypłacić w bankomacie BGŻ i od razu spłacić. Szkoda mi wydawać tyle, bo gdzie indziej mam moneyback.

      Usuń
    4. Tak, ale zamierzam wypłacić w bankomacie BGŻ i od razu spłacić.wtedy koszt to tylko 3,50.

      Usuń
  9. Czy jak zrobię tak:
    -wypłace z bankomatu 2000zl
    -nie będę płacił w sklepach.
    To będę mieć opłatę 72zl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie który ja podpisywałem już prawie 4 miesiące temu dopuszczone były zarówno transakcje gotówkowe, jak bezgotówkowe.

      Usuń
  10. Witam, ja uwazam, ze to jest dzialanie wystarczajace aby spelnic ona warunki (500zl przez czas 2 okresow rozliczeniowych (w artykule jest blad, bo to sa dwa okresy lacznie a nie rozdzielnie) aby uniknac oplaty 72zl oraz aby otrzymac 200zl do BP) Chce dokładnie tak samo zrobic, tylko trzeba pobrac kase w bankomacie BGŻ BNP przy oddziale, wtedy 3.50zl prowizji tylko. Proszę aby Mr Złotówa się do tego odniósł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowo: przez 2 okresy rozliczeniowe łącznie 500 zł. Choć zawsze warto dopytać konsultanta (i sprawdzić w regulaminie załączonym do umowy) czy aby nic się nie zmieniło.

      Usuń
  11. Czy po otrzymaniu nagrody można z karty zrezygnować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przejrzeć krótki regulamin. No ale już cię wyręczę: oczywiście że tak.

      Usuń
  12. Jak długo czekacie/czekaliście na KK z BNP Paribas? Podpisałam umowę 09.07. by zdobyć ten paliowy kupon i nic. Transakcji kartą robić nie mogę, bo karta cały czas w drodze.
    Na infolinii konsultant zaoferował mi cierpliwość (karta nadana 12.07. wg systemu, powinna być lada chwila) lub UWAGA: przelanie limitu karty, której jeszcze notabene nie aktywowałam i nie otrzymałam, na konto w dowolnym banku.

    Specjalnie spowalniają dostarczenie karty?

    Idzie pocztą, listem zwykłym, bo innej opcji (chyba) nie było.

    OdpowiedzUsuń
  13. Panowie i panie czyli wystarczy wypłacić 2000zł w bankomacie i po sprawie czy w sierpniu i wrzesniu wykonać płatności po 500zł w każdym z miesięcy i 1000zł wypłacić w bankomacie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy 2000 w bankomacie i po sprawie. W temacie nagrody i zniesienia opłaty.

      Usuń
  14. Nikt nie pisze o jeszcze innej możliwości założenia karty. Wystarczy sprawdzić czy w danej miejscowości jest wyspa bgż bnp paribas w galerii handlowej. Tam dostaniemy odrazu kartę i pin na miejscu poza tym karta jest bezpłatna na rok bez żadnych warunkow. Nie trzeba wydawać po 500 zł w dwóch pierwszych miesiącach. Wystarczy wydać 2000 zł i mamy kartę bp. W ogóle na wyspach w galeriach są zawsze korzystniejsze warunki. Niestety nikt o tym nie informuje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dopytałeś się, czy to ta promocja ? W moim mieście wisi , że jak się wyda 200 zł , to walizkę się dostanie. Ale nic nie ma o karcie paliwowej.

      Usuń
    2. Tak to ta sama promocja. Na wyspach są dwie promocje. Jedna z walizka. Jedna z bp. Tylko nikt o tym nie wiem. Trzeba iść do pracownika i powiedzieć że chce się kartę z bonusem na bp.

      Usuń
    3. Czy coś podpisywałeś, że uczestniczysz w tej promocji ? Interesuje mnie to, ponieważ chcę podejść na tą wyspę do naszego Carrefoura.

      Usuń
    4. Nachalnym akwizytorom z wyspy chcesz zostawiać dane? Przecież to są tacy pracownicy, że naszarpią trochę kart w jednym banku, później lecą do drugiego pracodawcy powciskać klientom kołdry albo garnki. Ten typ. Za takie wyspy między WC i fast foodem to banki powinny się wstydzić a KNF powinien tego zakazać. To zero nadzoru, profesjonalizmu ani nawet powagi. Miałem kiedyś historię z jednym "doradcą" z takiej wyspy banku. Podałem tam wyjątkowo mój drugi nr tel którego nigdzie nie dawałem. Zrobiłem wyjątek bo do banków i promocji mam inny specjalny numer. Krótko później zaczęły telefony z ofertami forexu itp. Musiało to wypłynąć przez tego pracownika. Poszedłem przy okazji. Na wyspie była już całkowita zmiana załogi.

      Usuń
  15. Tak. Mam regulamin, że karta jest na rok bezpłatne bez żadnych warunkow. Korzystam z usług wysp bo są dłużej otwarte a do tego mają lepsze oferty. Wystarczy porównać. A to, że się pracownicy zmieniają to nic nadzwyczajnego. Wdzedzie tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety po równych dwóch godzinach (!) spędzonych na wyspie banku BGŻ w Krakowie z pracownikiem, który był nowy i o promocji i warunkach wiedziałam dużo więcej od niego (ciągłe telefony, żeby potwierdzić informacje, które ja mam), dostałam odmowę wydania karty kredytowej, bez podania przyczyny (lecz konsultant sugeruje, że powodem jest umowa zlecenie na czas określony, chociaż w innym banku - mbank- kartę kredytową dostałam bez żadnego problemu i trwało to 20 minut). Myślę, że z tym bankiem nie będę chciała już mieć do czynienia, zmarnowałam tylko 2 godziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dwie godziny na wyspie? Mam nadzieję, że się nie nudziliście :)

      Usuń
    2. Wyspy w całej krasie i okazałości. No ale skoro tam zatrudnia się ludzi którzy do normalnych oddziałów nawet nie mają podstaw składać podania i CV to nie można się dziwić. Gdyby był doświadczonym i kompetentnym doradcą to by wiedział czy na um. zlecenie przyjmują czy nie.

      Usuń
  17. Ja już wczoraj dostałem karte Bp, zdziwiony byłem, gdyż nagroda miała być koło października.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dostałam w piątek. Przyszła poleconym i musiałam ganiać na pocztę, ale opłacało się. Szybko spełniłam warunki promocji (2 tygodnie po jej ogłoszeniu), natychmiastową wypłata 2.000 w bankomacie BGZ PNB, wpłata na konto karty dnia następnego, spłata drobnych transakcji, które zrobiłam oprócz wspomnianych 2.000 PLN i kartę PB mam :)

      Usuń
  18. Mam i ja. Szybcy są.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy Revolut nadal działa w BGŻ? Zrobilem transakcję w zeszłym tygodniu i zaliczyło mi cale 0 pkt. w mamBonus za transakcję na 3000.

    OdpowiedzUsuń
  20. a czy zasilenie na 2000 PLN revoluta, lub innej porponetki spełnia zasady regulaminu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punktów Mam Bonus za to nie będzie ale karta paliwowa za to być powinna.

      Usuń
  21. Właśnie wypowiedziałam tę KK, udało się z niej dużo wycisnąć, bo oprócz 200zł na BP, zgarnełam jeszcze za GooglePay 50zł do Biedronki i 50zł do Allegro, 40zł na zakupy w SklepPlay za to że miałam GooglePay i robiłam te transakcje, by otrzymać ww bony nic poza tym. Dodatkowo zauważyłam, że naliczyły mi się punkty z mamBonus dzięki czemu jedzie już do mnie patelnia z Ambitionu. Także liczyłam na 200zł a wyszło duuużo lepiej! Dzięki Złotowa!

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...