Bankobranie: Jak zapłacić bonem w sklepach Biedronka? Prosty sposób na realizację kodu z vouchera podczas zakupów
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

17.04.2018

Jak zapłacić bonem w sklepach Biedronka? Prosty sposób na realizację kodu z vouchera podczas zakupów

Voucher do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka jest ostatnimi czasy dość popularną nagrodą w promocjach bankowych. Pojawiają się przy tym jednak pytanie jak wykorzystać bon w Biedronce?

Jak wykorzystać bon voucher kartę podarunkową w Biedronce?
Zdarzają się bowiem przypadki, gdy osoby, które otrzymały taki voucher, napotykają na trudności... przy jego realizacji. Zazwyczaj wynikają one z niewiedzy pracowników Biedronki. Skoro szkolenia w tej dziedzinie w największej sieci dyskontów w Polsce szwankują, to wychodzę naprzeciw. Przedstawiam krótki instruktaż i podpowiadam, jak zapłacić kodem z bonu do Biedronki.

Vouchery do Biedronki pojawiają się wśród promocji bankowych już od kilku dobrych miesięcy. Pierwsze takie okazje wystartowały równo z udostępnieniem takiej formy płatności przez Jerenimo Martins. Tak więc niewiedza pracowników jak zrealizować bon na zakupy w Biedronce może tylko dziwić. Pal sześć, że kasjerzy nie wiedzą jak zapłacić bonem (mogli nie załapać się na szkolenie czy chociażby krótki instruktaż kierownika sklepu w tym zakresie). Ale gdy bladego pojęcia o bonach nie mają kierownicy, to coś jest nie tak. Zdaję sobie sprawę, że sieć Biedronka jest olbrzymia - to sklepów tysiące, różne przypadki mogą mieć miejsce, ale nawet te kilka zgłoszonych przez Czytelników to za dużo. Sam także się z tym spotkałem.

Dziś więc podpowiadam co zrobić, gdy i Ciebie spotkała taka sytuacja. Albo nawet jeśli tak się jeszcze nie stało, ale chcesz być przygotowany/-a do tego jak wykorzystać bon na zakupy w Biedronce i z satysfakcją poinstruować kasjera. Dowiedz się, jak zrealizować bon w Biedronce. Sposób jest prosty.

Kod i PLU


Gdy kasjer/-ka zeskanuje wszystkie towary, na kasie powinien/powinna wprowadzić 13-cyfrowy kod z bonu i potwierdzić przyciskiem PLU. I to już wszystko. Rabat zostanie naliczony.

paragon Biedronka potwierdzenie stanu środków na karcie podarunkowej po płatności
Jeśli wartość rabatu z Twego bonu jest niższa niż wartość zakupów, to resztę dopłacisz - także kartą płatniczą (najlepiej taką, która daje korzyści - np. zwrot części wydanej kwoty dzięki moneybackowi).

Gdy zaś wartość bonu nie przekracza kwoty z paragonu, to za zakupy nie zapłacisz ani grosza, a pozostałą kwotę z bonu wykorzystasz podczas kolejnych zakupów. Ile na bonie na zakupy w sklepach Biedronka pozostało? Tego dowiesz się z kasowego wydruku, który otrzymasz od pracownika Biedronki wraz z paragonem (skan takiego dokumentu znajdziesz obok).

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi, a także poradami dotyczącymi bankowości. Zapisz się na bezpłatny newsletter - w prezencie otrzymasz 2 eBooki, które ułatwią Twe zarabianie na okazjach do bankobrania:

17 komentarzy:

  1. Ja 2 tygodnie temu właśnie miałem taką sytuację. Kasjerka nic nie wiedziała o promocji, nie wiedziała jak przyjąć kod. Miałem dzwonić na infolinię Biedronki ale jakoś jeszcze się nie zabrałem za to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dzikeuje za teb post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WITAM

    Czy ktoś z was uczestniczył w promocji CITI z bonem 50 zł dla Biedornki i pomimo upływu terminu na przyznanie takiego bonu ( tj. do końca marca 2018 r. ) dalej go nie otrzymał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestniczyłem w tej promocji tylko nie pamiętam kiedy miał zostać przekazany bon 50zł. Jesteś pewien że do końca marca? Nigdzie nie mogę znaleźć regulaminu.

      Usuń
    2. cytuje regulamin

      O spełnieniu warunków przyznania Nagrody, Uczestnicy zostaną powiadomieni przez Bank poprzez wysłanie wiadomości w systemie bankowości internetowej Citibank Online nie później niż do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały spełnione warunki Oferty.

      Ja spełniłem warunki w lutym a więc powinni mi go przyznać do końca marca 2018 r.

      piszę do nich maile a oni ciągle odpisują , iż trwa procesowanie wszystkich zgłoszeń

      Chyba napiszę do nich reklamację i wyleje swoje żale

      Usuń
    3. Uczestniczyłem w takiej promocji w lutym. Do końca marca odczekałem i nic, więc na początku kwietnia napisałem reklamacje. Rozpatrzyli oczywiście pozytywnie i bon dosłali już. Więc jeżeli termin przysłania bonu u Ciebie upłynął a warunki spełniłeś to się upomnij. Jakieś chyba problemy musieli mieć z weryfikacją bo Citi to zdecydowanie prokliencki bank i premie zawsze wypłaca (a przynajmniej u mnie).

      Usuń
    4. Ja również spełniłam warunki w lutym i dostałam bon 27 albo 28 marca. Dlatego zgadzam się z przedmówcą że najlepiej będzie napisać reklamację.

      Usuń
  4. Warto pamiętać aby zabrać wszystkie papierki od kasjera ( i nie zostawiać w wózku ) bo na wydrukach jest pełny numer bonu podarunkowego. Jeśli została reszta do wykorzystania to kto zna kod może go wykorzystać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo niepokoi ta kwesta. Płaciłam tymi bonami wielokrotnie, przy wydruku paragonów drukują się dwa bardzo podobne kwitki z pełnym nr kodu bonu. Zdarzały się przypadki, że kasjerka zabierała sobie jeden z tych wydruków ("jeden dla Pani, jeden dla mnie"). I co mam jej powiedzieć: proszę oddać mi oba kwitki bo jest tam mój pełen numer karty??? Jeśli mi nawet odda oba to może zobaczyć analogiczny wydruk na swojej rolce w kasie i wykorzystać pozostałą kwotę. Toż to woła o pomstę do nieba. Jak udowodnisz, że kasę nie Ty wykorzystałeś, będziesz prosił o udostępnienie monitoringu sklepowego???

      UWAŻAJCIE FAKTYCZNIE NA TE KWITKI, dobrze rwijcie wyrzucając je do kosza. Pała Biedronko za tak lekceważący stosunek do ochrony ważnych danych, wręcz środka płatniczego.

      Usuń
  5. ja też ostatnio miałam jazdy w biedronce z bonem. Pierwszy bon na 100 zł już wykorzystałam, a teraz paniusia mi mówi, że u nich nie ma czegoś takiego i na pewno nie w tym sklepie go realizowałam. Myślałam, że coś mnie trafi. Paniusia jeszcze dodała, że nawet na drzwiach jest info o tym, że tu nie realizują takich bonów. JA twardo przy swoim, jak zjawiła się trzecia pani to jakimś cudem udało im się. No więc ja do paniusi, dlaczego wprowadza w błąd ludzi jak nie wie o co chodzi? ona na to, że nigdy się z takim czymś nie spotkała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem podobnie,za pierwszym razem bez problemów a na innej zmianie nie chcieli zrealizować.Zawołali kierowniczkę a ona też nic nie wie.Zadzwoniła do drugiej biedronki w moim mieście i też tam nic nie wiedzą.Mówię,niech zadzwoni do kasjerki z pierwszej zmiany a ona na to że ta pani jest już po pracy!Wyszło,że to mój problem.Twierdziła,że nie wie czy to mój kupon bo nie ma danych osobowych!W tych sklepach jest fatalny obieg informacji.Później jeszcze kilka razy to ja musiałem edukować kasjerki.

      Usuń
  6. Jak ktoś ma czas niech zadzwoni na infolinię Biedronki żeby wzięli się za douczanie kierowników i pewnie ponownie wysłanie instrukcje dot bonów bo coraz więcej banków daje takie bony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonisz, przyjmują zgłoszenie. No ale jak widać nie przekłada to się na wiedzę pracowników prawie 3 tys. sklepów.

      Usuń
  7. Kod na 400 zł z promocji citi udało się zrealizować za każdym razem podając kartkę z kodem oraz pytając "Wie Pani jak czy wyjaśnić?".

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki to problem, powiedzieć kasjerce, ze ma wbić te 13 cyfr tak samo jak 13 cyfr z kodu na art?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba to przede wszystkim skądś wiedzieć. Dotąd nikt poinstruować nie potrafił. A największą kompromitacją jest poziom szkolenia pracowników w Biedronce. Dobrze że chociaż płatności kartą wiedzą jak przyjmować.

      Usuń
    2. No jest problem, bo sama miałam takie doświadczenie. Wezwano kierowniczkę, która też nic nie wiedziała, więc zostawiłam zakupy, bo Panie stwierdziły że taki kod to każdy sobie sam może napisać, bo jak wytłumaczysz, jak One swoje. Napisałam do obsługi klienta, odpisano po miesiącu, że przepraszają za zaistniałą sytuację, a personel danej Biedronki poinstruują. Co mi z tego, jak wstydu się najadłam, bo kolejka się zrobiła, ludzie komentowali, że naciągam. Pomijam już, że Pani kierowniczka dużo młodsza ode mnie, a z taka "kulturą" mnie potraktowała, że nawet szkoda komentować. W każdym razie moja przygoda z voucherem i kodem nie należały do miłych niestety :(

      Usuń