Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Alior Bank daje 100 zł na zakupy za Konto Internetowe

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.07.2017

Alior Bank daje 100 zł na zakupy za Konto Internetowe

To nie lada okazja. Pojawiła się bowiem promocja dla osób, które założą konto osobiste w Alior Banku.

Bon Sodexo o wartości 100 zł za Konto Internetowe od Alior Banku
Bank ten bardzo rzadko serwuje okazje do bankobrania. Tym razem jednak nadarzyła się szansa i za otwarcie Konta Internetowego zdobyć można bon Sodexo o wartości 100 zł do wykorzystania podczas zakupów w wielu sklepach. Udział w akcji wziąć mogą również byli klienci banku (bo okres wykluczenia jest bardzo krótki).

Czym jest bon Sodexo? Niektórzy bony Sodexo kojarzą zapewne jako formę prezentu (np. od pracodawcy) w okresie świątecznym. Dla osób, które dotąd nie miały styczności z takimi bonami wyjaśniam: jest to bon, którym zapłacić możesz w wielu punktach handlowo-usługowych. Jeśli zrobisz zakupy np. na kwotę 105 zł to przekazując sprzedawcy bon o wartości 100 zł dopłacisz jedynie różnicę, a więc 5 zł. Informacje o miejscach, w których akceptowane są bony, znajdziesz tutaj. Bon zrealizujesz m.in. w sklepach sieci Auchan, Carrefour, Intermarche, Kaufland, Lidl, Piotr i Paweł oraz Tesco.

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć mogą osoby, które nie są oraz co najmniej od 1.01.2017 r. nie były posiadaczami lub współposiadaczami konta osobistego w Alior Banku (z wyłączeniem Karty Kibica, Karty Rejestracyjnej i Konta Technicznego). Okres wykluczenia jest więc bardzo krótki.

Zasady promocji. By zdobyć nagrodę w postaci bonu Sodexo:
  • w dwóch kolejnych miesiącach kalendarzowych wykonaj płatności kartą na sumy po min. 500 zł (łącznie przez te 2 miesiące wydać trzeba więc co najmniej 1 000 zł)

Na wykonanie transakcji bank daje 3 miesiące kalendarzowe, licząc od miesiąca, w którym została podpisana umowa o konto. Dla przykładu: jeśli umowę zawrzesz w czerwcu to transakcje możesz wykonać w czerwcu i lipcu lub w lipcu i w sierpniu.

Nagrody zostaną przesłane listownie do 30.11.2017 r. (do tego czasu należy posiadać konto i nie składać wypowiedzenia umowy). Regulamin nie zawiera informacji o terminie ważności bonów, ale zazwyczaj Sodexo dystrybuuje bony ważne przez co najmniej 6-12 miesięcy. 

Płatności kartą na potrzeby promocji wykonywać można zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Pamiętać jednak należy, że bank wyklucza część miejsc oznaczonych następującymi kodami MCC (oznaczającymi dominującą działalność sprzedawcy lub usługodawcy):
"Do Transakcji bezgotówkowej nie są wliczane Transakcje w punktach posiadających MCC (Merchant Category Code) równy: 
7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne; 
8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska); 
4111, określający m.in. usługi transportowe, 
6012, określający instytucje finansowe; 
6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
9406, określający Totalizator Sportowy, 
4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne"

Lista ta może wydawać się długa, aczkolwiek w praktyce nie wyklucza większości sklepów, kin, restauracji, stacji paliw czy aptek, więc warunki promocji da się spełnić 😉

Konto Internetowe - prześwietlenie oferty


Główne cechy konta otwieranego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków)
  • 0 zł za przelewy krajowe PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej
  • 0/6 zł - miesięczna opłata za kartę nie jest pobierana w przypadku rozliczenia płatności na sumę min. 300 zł miesięcznie (co w promocji spełnisz bez problemu, bo przecież wydać trzeba co najmniej 500 zł miesięcznie)
  • 0 zł za wypłatę z bankomatów sieci Euronet kwot co najmniej 100 zł

Umowę o konto można zawrzeć przelewem weryfikacyjnym z innego banku (w którym posiadasz już rachunek; ważne przy tym by dane z wniosku zgadzały się z tymi, które pojawią się przy przelewie) lub za pośrednictwem kuriera (we wniosku o konto zobaczysz jeszcze opcję videorozmowy z konsultantem banku, ale o tej formie zawarcia umowy nie wspomina regulamin promocji, który wymienia tylko dwie wyżej wymienione formy).


⭐⭐⭐⭐ - to promocja, której przyznaję 4 gwiazdki (na 5 możliwych) w ratingu ofert, będącym systemem oceny promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie. Jednej gwiazdki do maksimum brakuje z tego względu, że bywały już promocje, w których nagrodę o wartości 100 zł można było zgarnąć za spełnienie prostszych warunków. Aczkolwiek nie ma co wybrzydzać. Alior Bank bardzo rzadko serwuje promocje, w których klienci mogą cokolwiek zyskać przy okazji założenia konta. Tym razem okazja się nadarzyła i - mnie osobiście - ciężko byłoby przejść obok niej obojętnie. Konto założę i z promocji skorzystam. Bon Sodexo jest akurat nagrodą dość zbliżoną do nagród pieniężnych, bo łatwo go wykorzystać na co się chce i można to zrobić w wielu miejscach (być może zrobię większe zakupy w którymś ze sklepów spożywczych albo za otrzymany bon zatankuję auto).


Przydatne dokumenty:

237 komentarzy:

  1. Czyli repolonizacja banków jest OK! Wreszcie Alior stwierdził, że zrobi promocję. Super wieść bo czekałem z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dobrze rozumiem, że jak się wykona płatności kartą to można z niej zrezygnować?? (niepotrzebny koszt lub wymóg obrotu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :) Bo w regulaminie wymóg jest taki: ". Uczestnik otrzyma Nagrodę Premiową pod warunkiem, że co najmniej do czasu przekazania Nagrody Premiowej nie zostanie wypowiedziana ani rozwiązana Umowa o Konto". A Konto definiowane tak: "Konto – rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w wariancie Konto Internetowe". Kartą można więc zrobić wymagane płatności a później zostać z samym kontem i czekać spokojnie po nagrodę.

      Usuń
  3. Czy to pierwszy raz Alior Banku???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pierwsza promocja Alior Banku, ale ostatnia była dawno temu - w grudniu 2015 r. i wtedy bonus wynosił 55 zł.

      Usuń
  4. Co z klientami T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formalnie to inny bank - numery kont licząc od 3-go do 10-go o tym świadczy.

      Usuń
    2. Klienci T-Mobile Usługi Bankowe mogą wziąć udział w promocji :)

      Usuń
    3. rozumiem że klienci kantor aliora też mogą wziąć udział bo regulamin wspomina tylko o RORach?

      Usuń
  5. A co z klientami T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank? Mogą wziąć udział??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem mailową odpowiedź od Aliora: "W tym wypadku bank T-Mobile Usługi Bankowe S.A. jest traktowany, jako osobna instytucja finansowa, a posiadanie w nim rachunku nie powinno stanowić przeszkody do wzięcia udziału w promocji"

      Usuń
  6. Też mogą skorzystać. Nie ma wykluczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy konta w Kantorze oraz TMUB wykluczają udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można brać udział. Bo TMUB to odrębny podmiot, a kantor Aliora nie prowadzi rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

      Usuń
    2. Posiadacz konta w kantorze nie może założyć konta online ani przez kuriera. Zostają infolinia lub oddział, a to oznacza brak kuponu Sodekso.

      Usuń
  8. Dzień dobry Alior banku nadchodzimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzwonił kilka razy konsultant z oddziału w moim mieście zapraszał, zachwalał no to przemyślałem sprawe i też nadciągam ;)

      Usuń
    2. Też papa mi się dziś roześmiała jak przeczytałem o tej promocji. Wreszcie melonik i dla nas przychylny :)

      Usuń
  9. wszystkim bankom kończą się nowi klienci.
    prawdopodobnie ludziom znudziło się ciągłe zmienianie i zakładanie kolejnych kont, mnie osobiście zbiera się na wymioty jak widzę taką następną akcję banku.
    nie chodzi tu konkretnie o alior tylko ogólnie taki beznadziejny trend marketingowy.
    pirx

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ta promocja przekreśla udział w promocji Alior dla firm z 1500zł? Jest tam zapis "nie posiada i przed przystąpieniem do Promocji nie posiadała żadnego produktu dla przedsiębiorców i innych podmiotów w Alior Banku" i właśnie tutaj nie wiem czy posiadanie konta osobistego będzie przeszkodą w założeniu firmowego w promocji. Jeszcze mam w IdeaBanku ale wkrótce mi się kończy promocja, czas na kolejną i nie chciałbym zablokować sobie możliwości wzięcia w niej udziału tym bonem na stówkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz brać udział w obydwu. Ja miałem konto osobiste w Aliorze, a firmowe też założyłem w promocji

      Usuń
  11. Jak otworzę w sierpniu to w miesiącu otwarcia nie muszę spełniać żadnych płatności kartą aby nie pobrali za nią opłaty ? We wrześniu i październiku po 500 zł i zamykam kartę zaraz po zrobieniu płatności w październiku aby w listopadzie nie było opłaty za nią i czkam spokojnie na bon ?
    Czy taki przebieg można założyć aby nie ponosić żadnych kosztów ? Czy ilość kont w tej promocji jest ograniczona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem na infolinię i potwierdzono mi. P-wszy niepełny miesiąc w którym jest podpisana umowa jest bez opłat za kartę. Więc można w 2 kolejnych miesiącach wydać ile trzeba i uniknąć opłat jakichkolwiek :)

      Usuń
    2. Aha, ograniczeń nie ma. To w ostatnich czasach rzadkość bo co promocja to limity, ograniczone pule nagród etc a tu pełną gębą ;)

      Usuń
  12. A kiedy można spodziewać się tych banów? Bank jakos powiadomi o ich wysyłce czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nagrody zostaną przesłane listownie do 30.11.2017 r."

      Usuń
    2. "Nagroda (...) zostanie wysłana Uczestnikowi za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres korespondencyjny (...) Uczestnika, najpóźniej w terminie do 30 listopada 2017 r". Tyle wiadomo z regulaminu. O żadnych dodatkowych powiadomieniach nie ma tam mowy.

      Usuń
  13. ja konto zamknałem w 2016, teraz o godz 21 konsultant stwierdził że jak kiedys miałem konto to nadal jestem klientem banku !!! czy mogłby ktoś kto miał konto wczesniej, zadzwonic i zweryfikować czy konsultant był - jest niekompetentny i nie wie co mówi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieświadomy i niekompetentny. Na infoliniach to niestety nie nowość.

      Usuń
  14. Prosze o potwierdzenie. Sprytny Bill odpada jako transakcje kartą ?? Bo chyba jego MCC to 4900

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsza oferta Aliora to KWJ. Amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto Wyższej Jakości? No i co z tego skoro bez bonu Sodexo?

      Usuń
    2. Konto Wyższej Jakości to ewenement na rynku.

      Usuń
  16. Jak wygląda kwestia byłych klientów BPH? Zamknąłem konto w BPH w styczniu 2017 (a więc jeszcze przed ostaeczną fuzją BPH z Aliorem). Rozumiem więc, że z tej promocji skorzystać mogę, bo posaidaczem konta w Alior Banku w tym roku nie byłem?!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w aliorze rachunek oszczędnościowy (ale nie rozliczeniowo-oszczednościowy). Łapię się? Wg. regulaminu wygląda na to mi że tak ale wg tego co złotówa tutaj napisał nie ("nie były posiadaczami lub współposiadaczami konta osobistego w Alior Banku")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z regulaminu: "Uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne, które (...) od dnia 01.01.2017 do dnia złożenia wniosku, (...), nie będą posiadaczami/ współposiadaczami rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku, z wyłączeniem Karty Kibica, Karty Rejestracyjnej i Konta Technicznego"

      Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy = konto osobiste. Rachunek oszczędnościowy takim rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym na szczęście nie jest :)

      Usuń
  18. Czy Alior bank ma jeszcze lokatę 4% dla nowych klientów ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma tu błędu w opisie promocji.... ,,Na wykonanie transakcji bank daje 3 miesiące kalendarzowe, licząc od miesiąca, w którym została podpisana umowa o konto. Dla przykładu: jeśli umowę zawrzesz w czerwcu to transakcje możesz wykonać w czerwcu i lipcu lub w lipcu i w sierpniu,,.... Powinno być umowa w lipcu to transakcje lipiec sierpień i wrzesień ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transakcje trzeba wykonać przez 2 kolejne miesiące, ale bank daje na to 3 miesiące (licząc od miesiąca podpisania umowy).

      Jeśli umowa zawarta w czerwcu to transakcje można wykonać w czerwcu i lipcu lub w lipcu i sierpniu.

      Jeśli umowa zawarta w lipcu to transakcje można wykonać w lipcu i sierpniu lub w sierpniu i wrześniu.

      Usuń
    2. Czy kurier przywozi kartę ?

      Usuń
    3. Kartę przynosi listonosz.

      Usuń
    4. Czy jak umowę podpiszę w sierpniu to transakcje można wykonać w sierpniu i wrześniu lub w wrześniu i październiku....????

      Usuń
  20. Fajnie że pieniądze z TMUB są przelewane od razu jak by to był przelew wewnętrzny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I Alior jako jedyny oprócz TMUB podaje MCC przy transakcji więc gra jest fair a nie na przypuszczeniach jak w BGŻ BNP.

    OdpowiedzUsuń
  22. Konto otwarte. Teraz tylko czekać na kartę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy bank wymaga stałych wpływów na konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wpływy nie są wymagane.

      Usuń
    2. Bez wpływów nie idzie używać karty :)

      Usuń
  24. godzinę temu wysłałam wniosek iprzelew i cisza, czy to znaczy, że nie otworzą tego konta?

    OdpowiedzUsuń
  25. jak wyglada procedura zamkniecia karty? trzeba isc do oddzialu czy da sie zrobic to telefonicznie/przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W placówce, listownie lub przez serwis bankowości :)

      Usuń
  26. Odrzucili mi wniosek ze względu na błędne dane osobowe. Niestety to wina Mbanku, a nie moja, bo dane wpisałam poprawne. Czy mogę jeszcze raz złożyć wniosek przez kuriera za pomocą linku na tej stronie czy lepiej się skontaktować z Alior Bank, żeby przekierowali na kuriera? Nie wiem poprostu czy jak na nowo złożę wniosek to nie potraktują tego jakbym była już ich klientem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień dane w mBanku i zrób przelew raz jeszcze.

      Usuń
  27. Czyje wina? mBanku?

    OdpowiedzUsuń
  28. ja robiłam przelew z mBanku i wszystko poszło dobrze.
    Ma ktoś wiedzę ile za ile przyślą kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zakładałem konto w kantorze Aliora to mi kartę przesłali po 4 dniach.

      Usuń
    2. Ja konto założyłem przelewem w poniedziałek tydzień temu. Dziś dostałem kartę więc równo po 7 dniach.

      Usuń
  29. A można 1000zł wydać w jednym miesiacu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy po wydaniu 1000zł kartą można ją zamknąć, konto będzie otwarte do czasu wypłaty 100zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamknąć. Jedynie konto trzeba trzymać do przesyłki bonu.

      Usuń
    2. Można z karty zrezygnować jak już nie będzie potrzebna. A z konta i tak idzie korzystać bo jest Blik więc można płacić, można też wypłacać z bankomatów. Polecam bo Blik sprawdza się w tym najlepiej.

      Usuń
  31. A co z klientami TMobile? Mogą brać udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytać komentarze wyżej.

      Usuń
  32. Złożyłam kolejny wniosek tym razem przez kuriera, bo wcześniejszy przez przelew nie przeszedł poprawnie weryfikacji. Czy też załapię się na promocję z Bonem sodexo?

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój wniosek został odrzucony 2 razy (przelewy werryfikacyjne zwracali). Po kontakcie z infolinia powiedziano mi że jeśli ma się Kantor Walutowy Aliora (ja mam otwarty) to nie da rady założyć online lub kuriera. Pozostaje wizyta w placowce badz poprzez infolinie (jesli nie ma wypowiedzianej umowy ramowej). Stad pytanie czy otwarcie przez infolinie łapie się na bon SODEXO ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii wiedzą czy otwarcie konta przez infolinię kwalifikuje na bon SODEXO.

      Usuń
    2. Jesteś pewien, że wiedzą?

      Usuń
    3. Mój mąż otworzył KI przelewem, jest klientem kantoru walutowego i nie było problemu z przelewem z TMUB

      Usuń
  34. Link do regulaminu nie działa przekierowuje na inną stronę. Mr. Złotówa możesz to poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sygnał. Teraz już regulamin jest z powrotem.

      Usuń
  35. Czy klienci T-Mobajl też się kwalifikują na ten kupon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne takie pytanie. TAK, TAK, TAK!

      Usuń
  36. Ile czekaliście na kuriera ? Robiłem przelew z innego banku inie przeszło odrzucili więc teraz zamówiłem kuriera. A co ciekawe kilkanaście dni temu otwierałem konto w eurobanku przelewem i przeszło wszystko sprawnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek wysłałem w środę więc jeszcze u mnie kuriera nie było. A promocja trwa od poniedziałku więc może dopiero pierwsze osoby kurierów będą witać.

      Usuń
    2. ja wniosek w poniedziałek złożyłem i cisza

      Usuń
  37. Kurier był u mnie dzisiaj i dostarczył umowę do podpisania. Karta przyjdzie pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej firmy kurier?

      Usuń
    2. O ile dobrze pamiętam to z DHL :)

      Usuń
  38. Czy platnosc kartą za rachunki na poczcie będzie się zaliczała do promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Sprawdzałem kartą TMUB i Poczta przy płatności za rachunki ma MCC 4829

      Usuń
    2. To Poczta ma taki MCC nadany 'odgórnie' przez Visa i MC.

      Usuń
  39. Pamiętajcie że do promocji liczy się tylko otwarcie konta przelewem lub kurierem. Jak otworzy się osobiście w banku albo przez wideorozmowę to bonu nie będzie. Ja dziś byłem w placówce i mnie pani bankierka uświadomiła a ja wcześniej tego nie doczytałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do promocji liczy się złożenie wniosku o konto internetowe ( § 6 ust.1 pkt 1 regulaminu tej promocji) i na podstawie owego wniosku podpisanie umowy o konto i kartę ( § 6 ust. 1 pkt 2 regulaminu) a do tego podpisania - zawarcia umowy przy złożeniu wniosku o konto internetowe są 3 sposoby: przelew weryfikacyjny, kurier, rozmowa video. Tak więc pani bankierka wykluczając videorozmowę uświadomiła cię źle.

      Usuń
  40. U mnie wniosek odrzucony z powodu błędnych danych. Kiedyś byłem klientem Aliora i w międzyczasie zmieniły mi się dane w dowodzie. Teraz więc wniosek odrzucili i muszę iść do placówki zaktualizować. A potem złożyć nowy wniosek. Miał ktoś tak? Czy tylko ja mam wybitne szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli ktoś ma już alior kantor albo TMUB to wtedy dzwonią i otwiera się konto w czasie takiej rozmowy i promocja też nas obejmuje

    OdpowiedzUsuń
  42. Do mnie dzisiaj zadzwonili, żeby otworzyć konto przez rozmowę telefoniczną. Pani powiedziała, że byłam już kiedyś klientką i wnioski przez internet nie przejdą oraz kurierem też nie został aktywowany. Podobno umowa założona przez telefon też gwarantuje BON SODEXO, po spełnieniu wszystkich warunków. Założyłam, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem klientem Aliora do początku ubiegłego roku, wczoraj złożyłem wniosek przez internet, przelew weryfikacyjny i konto zostało aktywowane. Nie zgadza się to więc z twierdzeniem Pani, która poinformowała Cię "wnioski przez internet nie przejdą". Chyba, że ja jestem jakimś wyjątkiem :)

      Usuń
  43. Miałem tak samo. Powiedziałem pani że zapisałem nazwisko datę i godzinę rozmowy i to że mnie zapewnia że pomimo innego otwarcia konta niż to jest w regulaminie będzie premia. Powiedziałem jej że w razie czego będę powoływał się na tą rozmowę. A byłem klientem dawnego BPH i dla tego nie przeszło internetowe otwarcie czy kurierem. Zobaczymy czas pokaże czy będzie potrzebna reklamacja. Najlepsze jest to że ja i żona mamy ten sam numer telefonu do haseł sms w jednym banku :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pytanie, bo nie mam doświadczenia i dopiero się uczę czy te płatności na sumę 500 zł w danym miesiącu mają być jednorazowo czy w sumie za kilka płatności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna, ale może być wiele płatności. Ważne by łącznie wydać min. 500 zł w miesiącu. Promocje w których jednorazowo należałoby wydać jakąś większą kwotę zdarzają się bardzo, bardzo rzadko i staram się to tak podkreślić by nikomu nie umknęło.
      A tak na marginesie: dla banku większy sens ma to by klient kartą płacił nie tylko jednorazowo za większe zakupy, ale by miał nawyk płacenia wszędzie i za wszystko kartą ;)

      Usuń
  45. A jak ze sprytnym billem? liczą się te platnosci?bo chyba ma 4900 -a tu jest ze to narzedzia elektryczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no 4900 jest wykluczonym MCC a to właśnie kod Sprytnego.

      Usuń
    2. Cos mi sie nie zgadza. tzn regulamin nie precyzuje platnosci rachunkow pod 4900 tylko inne produkty. moze intencja banku wcale nie jest wyeliminowanie platnosci za rachunki? Pytal ktos moze w samym banku?

      Usuń
  46. Szkoda, że nie pomyśleli o obcokrajowcach. Ja już mam konto w Alior Banku, więc mój mąż chciał założyć konto i w czasie wypełniania wniosku i wyborze kuriera pojawia się informacja, że proces dostępny tylko dla obywateli Polski. Może przez przelew weryfikacyjny dało by się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powszechne wykluczenie. Myślę że chodzi o kwestie podatkowe.

      Usuń
  47. Nie liczą się.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mr. Złotówa, w Aliorze jest nowe konto oszczędnościowe (Konto Lokacyjne) na 2,5% dla nowych środków przez 4 m-ce. I jeszcze nowa lokata na 2,25% na nowe środki na 9 m-cy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk. Prześwietlenie konta oszczędnościowego przed chwilą opublikowałem tutaj (oproc. lokaty poniżej stawki 2,3% od której podejmuję temat na blogu).

      Usuń
  49. czy po spełnieniu warunków czyli 2 x 500 można zrezygnować karty czy trzeba ją trzymać do przesłania bonów ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Można kartą płacić na Allegro czy odpada? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. MCC 5999 więc ze spokojem zwrot będzie.

      Usuń
  51. Witam
    Potrzebuję pomocy, a może ktoś już coś podobnego miał.
    Otóż założyłem to konto przez internet, dokonałem przelewu, dostałem już mailowo powiadomienie o otwarciu rachunku, a w przelewie zwrotnym dostałem swój login. Po jego wpisaniu na stronie aliora powinienem dostać smsem pin do pierwszego logowania ale nic takiego nie ma miejsca. Podczas rejestracji podawałem numer telefonu. Pomocy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ci powiem bo dzisiaj przeszedłem drogę przez mękę z aliorem, otóż byłem w placówce i podali mi login (okazał sie taki sam jak do kantoru) i dalej kapa, dzwonię na infolinię pani informuje mnie że moje konto jest trwale zablokowane ponieważ...NIE LOGOWAŁEM SIĘ DŁUŻSZY CZAS (zawsze posiadałem tylko kantor wieć jak się miałem logować na konto)więc musiałem jechać jeszcze raz na miasto tym razem do oddziału gdzie odblokowali mi konto i wtedy po powrocie do domu już wszystko normalnie jak dla mnie chora sytuacja.

      Usuń
    2. Pomysśleć, że to był kiedyś naprawdę bardzo w porzo bank ... no ale Włosi postanowili go sprzedać.

      Usuń
  52. A nie miałeś tam już wcześniej konta? Jeśli tak to prawdopodobnie została umowa ramowa. Ja też nie mogłem się zalogować. Powiedziano mi, że jak przez pół roku się nie loguje to blokują dostęp do bankowości internetowej, a odblokowanie możliwe jest tylko w placówce. Właśnie dzisiaj byłem i już wszystko gra.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja dostałem Pin,zadzwoń na info najlepiej i się dowiedz

    OdpowiedzUsuń
  54. A gdzie można zatankować auto za ten BON?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem ale w wielu miejscach można zatankowac cżłowieka(arty spożywcze bądź posiłki gotowe w punktach gastronomicznych

      Usuń
    2. Można na Orlenie

      Usuń
    3. Także na BP i Statoil vel Circle K

      Usuń
    4. Dzięki!nie wiedziałem że na BP(a ciągle tam tankuje:):)

      Usuń
  55. Ja też bywałem często na BP, ale od kiedy się dowiedziałem, że 100% paliw sprzedawanych w Polsce pochodzi z rafinerii Orlen, to przerzuciłem się na Leclerc - o wiele taniej zwłaszcza z karta stałego klienta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Bytomiu Leclerc przeważnie jest droższy od BP,a karta nic mi nie daje zniżki(chyba ze za mało tankuje u nich-bo tankowałem tylko gdy Orange zwracało 2% za paliwo u nich)

      Usuń
    2. Paliwo na stacjach Leclerc jest wszędzie tańsze niż na BP, Shell, Statoil, Orlen, etc. i na dodatek z kartą klienta Leclerc uzyskuje się 3 grosze rabatu za litr!

      Usuń
  56. A kartę można zamknąć przez internet czy trzeba iść do Oddziału?

    OdpowiedzUsuń
  57. A w Castoramie lub podobnym markecie można płacić żeby się załapać na tę promocję ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej można. W praktyce sklepy wszystkie. Odpada jedynie opłacanie rachunków w Żabce.

      Usuń
    2. No i wspomniana wcześniej Poczta Polska.

      Usuń
  58. Czy opłacenie podatku od nagrody leży po stronie banku czy klienta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję regulamin: "Promocja, o której mowa w niniejszym Regulaminie stanowi formę sprzedaży premiowej usług finansowych świadczonych przez Bank, o której mowa w artykule 21 ust. 1 pkt 68 Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych."

      Usuń
  59. czy jeśli mam konto firmowe w ALIOR to mogę wziąć udział w tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam dwa pytania. Czy zakupy przez payu na allegro będą się liczyły i gdzie mozna znaleźć kody mcc przy zrobionych operracjach kartą, zeby sprawdzić czy są inne niż te na liscie wykluczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie MCC 5999. Kody mcc można sprawdzić w historii konta, w opisie transakcji. Tak w ciągu infrmacji będą 4 cyfry które właśnie oznaczają MCC

      Usuń
  61. Wczoraj złożyłam wniosek o konto i kartę. Dzisiaj dostałam przelew zwrotny, zalogowałam się, ale w bankowości internetowej widnieje informacja "brak karty, złóż wniosek". Mam to zgłosić, czy fakt posiadania karty będzie widoczny dopiero po jakimś czasie jak ją do mnie prześlą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się z opóźnieniem. Ale jak już dostaniesz kartę to będzie.

      Usuń
    2. Ja bym składał w tej sytuacji reklamację :)

      Usuń
    3. Dziękuję za Wasze odpowiedzi. Postanowiłam zadzwonić na infolinię i konsultant poinformował mnie, że karta pojawi się w systemie.

      Usuń
    4. Czy 'konsultant' sprecyzował kiedy to nastąpi?

      Usuń
  62. Dwa miesiące z rzędu trzeba wydać po 500 zł kartą i nawet nie przechodzą płatności za 'narzędzia' - lipa!

    OdpowiedzUsuń
  63. Czy ktoś z Was złożył wniosek z opcją kuriera? ja złożyłam 16.08 i od tamtej pory cisza.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, ja złożyłem wniosek 11.08 kurier był dopiero dzisiaj.

      Usuń
  64. Kartę można zamknąć logując się do konta internetowego? Jest tam opcja:zablokuj,zamknij, zastrzeż. Rozumiem, że mam wcisnąć: "zamknij"?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez karty nie wypłacą bonusu!

      Usuń
    2. Bzdura. Nie ma wymogu utrzymywania karty.

      Usuń
    3. Tak, wystarczy zamknięcie przez bankowość.

      Usuń
  65. Cała rodzinka zaopatrzona już w konta w Aliorze. Teraz tylko spełnienie warunków i czekać na 6 bonów :)

    OdpowiedzUsuń
  66. A mnie się pojawia przy przelewie weryfikacyjnym komunikat: Wystąpił nieoczekiwany błąd.
    Skontaktuj się z administratorem. Miał tak ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobną sytuacje. Udało się to wyjaśnić?

      Usuń
    2. Cierpliwości - podobno 'pracują' nad tym :)

      Usuń
  67. Witam też tak mam od niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dalej nie idzie złożyć wniosku. A jutro kończy się promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja złożyłem. Spróbuj z innej przeglądarki.

      Usuń
  69. Czy płatność w biurze podróży będzie zaliczona do tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeśli zamknę kartę ok.10 września, bo właśnie wykonałam już płatność w dwóch miesiącach po 500zł, to rozumiem, że w październiku już mi nie pobiorą opłaty 6zł? Czy jest jakiś okres wypowiedzenia itp? Konto nadal zostawiam tylko kartę chcę zamknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy karcie nie ma okresu wypowiedzenia jak przy umowie o konto. Więc jej zamknięcie jest skuteczne od razu. Opłaty nie będzie.

      Usuń
  71. Mam zaciągnięty kredyt w sklepie agd z Alior banku. Czy ten kredyt pozbawi mnie bonu z tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Udział w akcji wziąć mogą osoby, które nie są oraz co najmniej od 1.01.2017 r. nie były posiadaczami lub współposiadaczami konta osobistego w Alior Banku (z wyłączeniem Karty Kibica, Karty Rejestracyjnej i Konta Technicznego)"

      Natomiast bon dostaną ci uczestnicy, którzy spełnią warunki oferty.

      Usuń
  72. @Anonimowy9 września 2017 19:02 dzięki. Cieszę się, że promocja mnie nie wyklucz.

    OdpowiedzUsuń
  73. Karta zamknięta:)teraz tylko czekać do listopada lub grudnia na Bon i baj baj Aliore-chyba że przedłużą Konto Lokacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo - tak właśnie robi prawdziwy banko-biorca ... oby do kolejnej promocji :)

      Usuń
    2. A pozostali klienci banków za to płacą tzw. 'prowizjami' :)

      Usuń
    3. Też mam zrobione płatności ponad 500 zł w sierpniu i we wrześniu czy można zamykać kartę i czekać na bon ?

      Usuń
  74. Czy Blikiem można płacić? zalicza to się do promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wymagane są płatności kartą i nie ma ani słowa na temat Blika to jednak trzeba płacić tylko kartą.

      Usuń
    2. Bez karty nie idzie tego zrobić.

      Usuń
  75. Jeżeli kupiłem grupona a następnie z niego zrezygnowałem i zostały mi zwrócone koszty, to czy płatność ta została zaliczona do puli 500zł, które należy wydać w miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
  76. W regulaminie jest zapis:
    Warunkiem otrzymania przez Uczestnika
    Promocji Nagrody premiowej jest spełnienie
    poniższego warunku:
    1) Uczestnik wykona Kartą do Konta Transakcje
    bezgotówkowe na łączną kwotę 1000 zł w
    ciągu kolejnych dwóch miesięcy
    kalendarzowych, minimalnie 500 złotych w
    miesiącu.(...)
    Czy dobrze rozumiem, że transakcje na min. 500 zł muszą być WYKONANE w dwóch kolejnych miesiącach, tzn. nie obchodzi mnie to, czy bank rozliczy je od razu czy np. po 2-3 dniach?
    Z góry dziękuję za wszelkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale źle rozumiesz.

      Usuń
    2. Dobrze rozumie, wysłałem zapytanie do Alior Banku i będzie brana pod uwagę data realizacji transakcji, nie jej zaksięgowania :)

      Usuń
  77. Spełniłem warunki promocji. Będę wdzięczny za odpowiedzi czy kartę powinienem zamknąć czy zastrzec ?

    OdpowiedzUsuń
  78. Otworzyłem konto telefonicznie bo inaczej się nie dało, zapewniali na 100% że promocja zadziała, ruszyło mnie i zapytałem wczoraj, oto odpowiedź:

    „W nawiązaniu do otrzymanej
    korespondencji uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem Promocji „Konto internetowe z
    bonem Sodexo”:
    Rozdział 2. Warunki i zasady uczestnictwa w Promocji
    §6
    1.
    Uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne, które:
    1) w dniach od 21 lipca 2017 r. do
    dnia 25 sierpnia 2017 r. (włącznie z tymi datami) złożą wniosek internetowy o Konto i
    Kartę, oraz
    2) na podstawie wniosku, o którym mowa w pkt 1, podpiszą Umowę o Konto i
    Kartę oraz
    3) od dnia 01.01.2017 do dnia złożenia wniosku, o którym mowa w pkt. 1, nie
    będą posiadaczami/ współposiadaczami rachunku oszczędnościowo – rozliczeniowego w Banku, z
    wyłączeniem Karty Kibica, Karty Rejestracyjnej i Konta Technicznego.
    W związku z
    powyższym, że nie złożył Pan wniosku internetowego i we wskazanym terminie był Pan
    Posiadaczem rachunku w Kantorze, warunki opisane powyżej nie zostały spełnione.
    Mam
    nadzieję, że przedstawione informacje będą dla Pana pomocne”


    Czyli kantor wyklucza i założenie konta przez telefon też… Czekam jeszcze na drugą odpowiedź i jak nie uznają to zamykam konto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również otworzyłem przez telefon bo inaczej się nie dało. Pani zapewniała mnie że będzie bon oczywiście rozmowy są nagrywane poprosiłem aby ponownie się przedstawiła bo jest mi to potrzebne do ewentualnej reklamacji i zapisałem datę nr telefonu i godzinę rozmowy. Powiedziałem jej to w trakcie rozmowy że będę składał reklamację jak nie dostanę bonu po spełnieniu pozostałych warunków promocji. Powiedziała abym chwile poczekał poszła kogoś się spytać i ponownie powiedziała że będzie bon pomimo tego że założyłem konto przez telefon. Podziękowałem za rozmowę. Jak nie będzie bonu będę powoływał się na zapis tej rozmowy i składał oczywiście reklamację.

      Usuń
  79. Wie ktoś czy liczy się data wykonania transakcji czy księgowania? Spełniłem warunek 500zł w sierpniu, we wrześniu niestety nie zaksięgowało mi dwóch transakcji, są w zablokowanych środkach, pewnie w poniedziałek będzie data księgowania, a to już październik. Jeśli data księgowania, to warunku dwóch kolejnych miesięcy nie spełnię, bo będzie luka we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TOIP Alioru jest napisane, że transakcje muszą być rozliczone w danym miesiącu :(

      Usuń
    2. Ja to rozumiem inaczej. W regulaminie promocji nie zauważyłem niczego o rozliczaniu a jedynie o wykonaniu transakcji. Tabela opłat i prowizji odnosi się do opłaty za kartę, a nie do promocji z bonem. I jedynie powinni naliczyć opłatę za kartę. Mi też dwie transakcje zaksięgowało 1 października i jeżeli nie zaliczą mi ich, to będę składał reklamację.

      Usuń
  80. Dziś zamknąłem kartę. Czy za październik będą opłaty, jeżeli tak to czy muszę wydać 300 zł dla uniknięcia opłaty 6 zł, czy jakoś procentowo pobiorą za 1 dzień ?

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja mam pytanie o PIN, czy przyszedł smsem, listem czy nadawaliśmy go sami? Zakładałam kilka kont, a nie pamiętam PINu i nie wiem gdzie za nim szperać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości internetowej. Tam go podają ale tylko raz. Jak nie pamiętasz to musisz sobie tam zmienić na własny

      Usuń
  82. Dzięki wielkie. Skoro tak, to już wiem gdzie go szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Wyrobiłem już po 500 zł przez 2 miesiące. Kartę jednak gdzieś zgubiłem. Czy jak z niej teraz zrezygnuję to nie wykluczy mnie jakoś z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Z karty mozesz zrezygnować bo jej dalsze posiadanie nie ma już wpływu na otrzymanie nagrody. Już nabyłeś do niej prawo wydawszy 2 x 500 PLN

      Usuń
  84. Czy wie ktoś jeśli otworzyłem konto Internetowe w oddziale to jest to jakoś odnotowane i wykluczony będę z promocji? Jest jakiś rejestr możliwy do wglądu czy konto otworzyłem przez kuriera czy w oddziale? Mówię oczywiście o tym samym Koncie Internetowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do udziału w promocji kwalifikowały wyłącznie wnioski złożone przez Internet (dodatkowo doprecyzowano tam nawet formę zawarcia umowy w trybie "Umowa on-line" lub "Kurier"). Zawarcie umowy w inny sposób (a więc np. w placówce banku) niestety do udziału nie kwalifikuje. O sposobie/miejscu zawarcia umowy pewnie można już dowiedzieć się z umowy (nie mam jej akurat do wglądu) - jest tam raczej wskazany oddział, stanowisko pracownika reprezentującego banku lub pieczątka.

      Usuń
    2. Do każdej operacji w Alior, tak w oddziale banku jak i w tzw. placówce partnerskiej, wydają potwierdzenie (chyba, że klient tego nie chce) - na dole jest stempel z datą, nazwiskiem i numerem pracownika.

      Usuń
  85. czy płatność kartą będzie zaliczona jesli zapłacę za fakturę operatora komórkowego czy będzie to odrzucone jako : 4829, określający internetowe przekazy pieniężne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głownie zależy jak zapłacisz. Na poczcie będzie 4829, Sprytnym Billem 4900. Bezpośrednio z eBOK operatora nie wiem jaki jest MCC bo nie płacę, ale jak Blue Media obsługuje to też raczej 4900. Choć różnie bywa bo np. eBOK PGNIG już ma stykający 5983.

      Przetestuj, będziesz mieć MCC na wyciągu i zobaczysz czy się łapie. Napisz potem bo mnie ciekawi.

      Usuń
    2. Ale już doładowanie w Plusie to 4814.

      Usuń
  86. skąd bierzecie te kody MCC ? zapłaciłem kartą za abonament w Play niestety w szczegółach transakcji nie ma info o MCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tytule transakcji jest opis ale pojawia się dopiero po zaksięgowaniu:
      "Transakcja kartą
      debetową;obciążenie 4.68 PLN z
      dnia:2017-10-08 Kod MCC 5411
      POL,Poznan Piotr i Pawel Galeria
      Transakcja kartą debetową"

      Usuń
  87. Aplatnosci poprzez Android Pay na Allegro tez sie licza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie powinny bo to będą też płatności kartą i MCC właściwy.

      Usuń
  88. Mr .Złotówa , masz moze jakies info kiedy bedą wysyłac bony .?

    OdpowiedzUsuń
  89. Ktoś już dostał swoje Sodexo? :)

    OdpowiedzUsuń
  90. wiecie jak to jest 30 rozpoczną wysyłac to przyjdą po 4 grudnia ale piszcie jak ktos dostanie :) po otrzymaniu jak mozna zamknąc konto ?

    OdpowiedzUsuń
  91. @Mr Złotówa
    Wniosek o konto i kartę złożyłem 25 sierpnia. 31 sierpnia podpisałem umowę.We wrześniu i październiku wydałem/ wykonałem transakcje/ po 510 zł. Kwalifikuję się do otrzymania bonu?
    Waldemar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do konca listopada bank powinien wysłać ci bon.

      Usuń
  92. Czy ktoś już dostał bon?

    OdpowiedzUsuń
  93. dzisiaj 28 czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  94. Można już zmienić na te nowe konto czy trzeba czekać na bon? Zaraz zaczyna się nowy miesiąc i chciałbym mieć ten moneyback 1%.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...