bankobranie: T-Mobile Usługi Bankowe: konto oszczędnościowe 3% + do 150 zł zwrotów za płatności kartą
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

27.06.2017

T-Mobile Usługi Bankowe: konto oszczędnościowe 3% + do 150 zł zwrotów za płatności kartą

Kolejny bank postanowił zawalczyć o nasze oszczędności odpalając promocyjną stawkę oprocentowania.

Konto oszczędnościowe 3% w T-Mobile Usługi Bankowe
Propozycja T-Mobile Usługi Bankowe skierowana jest wyłącznie do osób, które nie posiadają tam konta co najmniej od 1.04.2017 r. Jednak 3% w skali roku dla kwoty do 50 000 zł na koncie oszczędnościowym nie jest jedynym argumentem do stania się klientem banku. Jest bowiem jeszcze 5-procentowy zwrot za płatności kartą, dzięki któremu zyskać można do 150 zł, a nawet i więcej 😉

Dla kogo promocja oprocentowania na koncie oszczędnościowym? Na promocyjne warunki konta oszczędnościowego załapać się mogą osoby, które w okresie od 1.04. do 18.06.2017 r. nie posiadały konta osobistego w T-Mobile Usługi Bankowe. Teraz osoby te mogą liczyć na stawkę 3% w skali roku, która obowiązywać będzie przez 92 dni licząc od dnia następującego po zawarciu umowy o konto oszczędnościowe. Aby załapać się na promocję najpóźniej do 31.08.2017 r. założyć należy Konto Freemium lub Premium (co dodatkowo opłaca się, dzięki wspomnianemu moneybackowi - ale o tym nieco niżej)

Promocyjna stawka oprocentowania w wysokości 3% obowiązuje dla salda rachunku do 50 000 zł. Oprocentowanie dla środków od 50 000 zł wzwyż (włącznie) jest już niższe i w chwili obecnej równe różnicy stawki WBID 1M i 0,4 punktu procentowego (na dzień dzisiejszy to 1,06% w skali roku).

Moneyback w T-Mobile Usługi Bankowe


Osoba otwierająca konto w T-Mobile Usługi Bankowe załapać się może na zwrot za płatności kartą (i/lub BLIKiem). Ogólnie można przyjąć, że wynosi on 5%. Dlaczego piszę, że tak można przyjąć?

Na Koncie Freemium faktycznie bank zwraca 5% sumy wydatków w danym miesiącu. Zwrot może wynieść jednak nie więcej niż 15 zł miesięcznie (co można osiągnąć przy wykonaniu płatności na sumę 300 zł). Jeśli wydasz mniej - np. 250 zł to dostaniesz wtedy 12,50 zł. By dostać zwrot trzeba też kartą wykonać płatności na sumę min. 200 zł (jeśli będzie ich mniej, to moneynacku nie dostaniesz).

W przypadku Konta Premium zasady są nieco inne. Bank zwraca nie tyle 5% wydatków, co równowartość 5% od wydanej kwoty minimum 500 zł. Jeśli na Twym koncie w danym miesiącu zostaną zaksięgowane płatności na sumę co najmniej 500 zł, otrzymasz więc zwrot w wysokości 25 zł. Jeśli wydasz choć grosz mniej niż 500 zł, to zwrotu w ogólnie nie będzie.

Moneyback wypłacany jest przez T-Mobile Usługi Bankowe przez okres 6 miesięcy (licząc od miesiąca, gdy nastąpi pierwsza wypłata zwrotu). Jeśli więc zdecydujesz się na Konto Freemium to w tym okresie maksymalnie możesz zdobyć 90 zł zwrotów, a jeśli wybierzesz Konto Premium to uzbierać da się nawet 150 zł.

Istnieje jednak możliwość wydłużenia wypłacania moneybacku na czas nieokreślony. Wówczas niezbędne jest posiadanie w T-Mobile Usługi Bankowe produktu kredytowego - z punktu widzenia bankobiorcy najkorzystniejsza (bo najtańsza w utrzymaniu) może być karta kredytowa, na której w danym miesiącu wykonano co najmniej jedną transakcję (nieraz pojawia się w promocjach z dodatkowymi gratyfikacjami) lub limit kredytowy w koncie. No ale w chwili obecnej nie trzeba o tym myśleć, jeśli chcesz skupić się na zdobyciu 3% na koncie oszczędnościowym przez 3 miesiące i zwrotów za płatności gwarantowanych przez najbliższe 6 miesięcy.

Promocją zwrotów objęty może być tylko jeden rachunek klienta w T-Mobile Usługi Bankowe.

Ważne wskazówki


▶ By załapać się na zwrot za płatności we wniosku o Konto Freemium lub Konto Premium pamiętaj o wyrażeniu zgód na:
"- otrzymywanie od Alior Bank S.A. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych [przy. Mr Złotówa: rachunki w T-Mobile Usługi Bankowe obsługiwane są przez Alior Bank S.A., posiadanie kota w Alior Banku nie wyklucza z udziału w opisywanej promocji] (...) 
- na weryfikację historii zobowiązań (...) w BIK oraz do wystąpienia za pośrednictwem tych instytucji do biur informacji gospodarczej (...), bezpośrednio w biurach informacji gospodarczej, (...) Systemie Bankowy Rejestr, którego Administratorem Danych jest Związek Banków Polskich (...)
- zgodę na skorzystanie z Promocji: - dla rachunków otwartych od 1 maja 2017 roku – w Bankowości Internetowej, Contact Center lub w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe, (...)"
▶ Zwrot za płatności naliczany jest zarówno za transakcje wykonywane w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Jest jednak kilka wykluczeń. Moneyback nie będzie naliczony jeśli terminal płatniczy u danego sprzedawcy lub usługodawcy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (charakteryzujących dominujący rodzaj działalności):
"7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne; 
8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
4111, określający m.in. usługi transportowe, 
6012, określający instytucje finansowe, 
6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" (pisownia oryginalna)

Konto Freemium i Premium - prześwietlenie oferty


Główne cechy Konta Freemium to:
  • 0 zł za otwarcie konta;
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0 zł za posiadanie karty wydawanej do konta, jeśli w danym miesiącu zostaną zaksięgowane na koncie płatności na sumę min. 200 zł (w przeciwnym wypadku opłata wynosi 6 zł);
  • 0 zł za pierwsze 3 wypłaty (w miesiącu kalendarzowym) z dowolnego bankomatu.


Z kolei Konto Premium to: 
  • 0 zł za otwarcie konta;
  • 0 zł za prowadzenie konta (jeśli kartą wydawaną do konta i/lub kartą kredytową - jeśli takową posiadasz lub wyrobisz - wykonasz płatności na sumę min. 500 zł; w przeciwnym wypadku opłata wynosi 18,90 zł) ;
  • 0 zł za krajowe przelewy PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0 zł za kartę wydawaną do konta;
  • 0 zł za wypłaty z wszystkich bankomatów.

 Złóż wniosek o Konto Premium 


Umowę o konto w T-Mobile Usługi Bankowe zawrzeć można za pomocą przelewu weryfikacyjnego wykonanego z konta w innym banku lub za pośrednictwem kuriera.


Bądź na bieżąco z okazjami do bankobrania i promocjami lokat czy kont oszczędzających. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

Przydatne dokumenty
:

50 komentarzy:

  1. Pytanie może głupie ale czy aby założyć konto w tym banku muszę mieć telefon w T-Mobile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma głupich pytań, więc dobrze że pytasz. By założyć konto w T-Mobile Usługi Bankowe i korzystać z promocji (zarówno oprocentowania na koncie oszczędnościowym, jak i moneybacku) nie ma konieczności posiadania telefonu w T-Mobile :)

      Usuń
  2. Czy tak jak kiedyś można mieć 2 RORy i moneyback na obydwu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już było, ale niestety nie jest. Zwroty można mieć tylko na 1 koncie.

      Usuń
  3. do Mr. Złotówa: promocja w Millennium trwa do 28.06 a nie 28.07 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność. Oczywiście do 28.06, poprawione.

      Usuń
  4. Sprytny Bill to jak kojarzę MCC 4900?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem zwrotów przy koncie Freemium. Jakie 90 zwrotów? To znaczy że 15 zł mogę uzyskać aż 90 razy? Coś chyba nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wpisie jest "90 zł zwrotów" (6 x 15 zł).

      Usuń
  6. jezeli wezme kredyt w tmub to równiez bede miał zwrot za zakupy bezterminowy ?bo to tez produkt kredytowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Produkt kredytowy – aktywna Umowa o Pożyczkę/Kredyt, przyznany Limit odnawialny w rachunku, aktywny Rachunek Karty kredytowej, na którym w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną Transakcję"
      Zacytowane z regulaminu więc może być i kredyt

      Usuń
  7. A coś więcej o tym nieograniczonym moneyback? Jak za te 6 msc weźmie się produkt kredytowy, to wtedy się to automatem przedłuża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie dowiedziałbym się czegoś więccej o tym jak zrobić żeby Moneyback był bezterminowy, bo brzmi to dobrze. Czy taki bezterminowy moneyback możliwy jest zarówno w koncie Freemium jak i Premium?

      Usuń
    2. Na dowolnym. Bezterminowy brzmi ładnie ale nie znaczy że bank kiedyś go nie odwoła.

      Usuń
    3. Anonimowy28 czerwca 2017 09:12 musisz założyć jakiś produkt kredytowy i będziesz mieć kontynuowany moneyback

      Usuń
  8. Podpisanie umowy przelew czy kurier ?

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli jest to powrót do przeszłości kiedy to proponowali założenie karty kredytowej bo zakończyli zwrot 25 zł za wydanie 500 zł na koncie Premium ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Informujemy, że 1 września 2017 roku zmienia się Taryfa Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe dla Klientów Indywidualnych (dalej: Taryfa Opłat i Prowizji)...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy płatności w Biurach Podróży typu TUI czy Itaka dają również możliwość uzyskania moneybacka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biura i agencje podróży mają MCC 4722 i 4723

      Usuń
  12. czy posiadanie konta w Alior banku nie wyklucza mnie z udziału w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Możesz spokojnie korzystać bo traktowane są odrębnie.

      Usuń
  13. ▶ By załapać się na zwrot za płatności we wniosku o Konto Freemium lub Konto Premium pamiętaj o wyrażeniu zgód na:

    "- otrzymywanie od Alior Bank S.A. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych [przy. Mr Złotówa: rachunki w T-Mobile Usługi Bankowe obsługiwane są przez Alior Bank S.A., posiadanie kota w Alior Banku nie wyklucza z udziału w opisywanej promocji] (...)

    - na weryfikację historii zobowiązań (...) w BIK oraz do wystąpienia za pośrednictwem tych instytucji do biur informacji gospodarczej (...), bezpośrednio w biurach informacji gospodarczej, (...) Systemie Bankowy Rejestr, którego Administratorem Danych jest Związek Banków Polskich (...)

    - zgodę na skorzystanie z Promocji: - dla rachunków otwartych od 1 maja 2017 roku – w Bankowości Internetowej, Contact Center lub w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe, (...)"

    Jak nie mam możliwości zaznaczenia dwóch ostatnich zgód - to znaczy że już po promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zadzwonić na infolinię po otwarciu konta. Tam wyrazisz zgody i będą naliczać ci moneyback. Tak musiałem zrobić. Zresztą tak to jest zapisane.

      Usuń
  14. Czy dobrze rozumiem, że moneyback jest naliczany przez 6 miesięcy nie od momentu założenia konta ale od pierwszego miesiąca w którym taki moneyback uzyskamy? A jeśli tak, to czy jest możliwość aby założyć najpierw samo konto Freemium bez karty (tak aby zmieścić się w terminie promocji), a dopiero potem, np. miesiąc później zamówić kartę i rozpocząć zbieranie moneybacku?

    I jeszcze jedno pytanie: czy aby załapać się na promocyjne oprocentowanie, należy założyć konto oszczędnościowe razem z osobistym, czy też można to odłożyć w czasie i wtedy dopiero skorzystać z tych 3 miesięcy z 3% na oszczędnościowym?

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosze o info jak wygląda sytuacja z zamknięciem konta Premium w T-mobile,po 6 miesiacach będę chciał je zamknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wysłać wiadomość w bankowości internetowej.

      Usuń
  16. Mam pytanie.
    Założyłem konto Freemium. Dzisiaj mi je aktywowali.
    Logując się do banku nie mam otwartego konta oszczędnościowego (wydaje mi się że zaznaczałem, że chcę choć może się mylę bo równolegle otwierałem jeszcze inne konto).
    Czy żeby uzyskać oprocentowanie na koncie oszczędnościowym 3% muszę je otworzyć z poziomu konta online (obecnie wyświetla mi się przycisk do otworzenia konta jednak z opisem "Oprocentowanie 2% na koncie w PLN (dla salda do 50.000 zł), gdy przelewasz wynagrodzenie").
    Jeszcze pytanie o kartę. Wnioskowałem o kartę jednak w zakładce karty żadna nie widnieje. czy powinienem zawnioskować przez stronę czy cierpliwie czekać?
    z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem tylko w temacie karty. Pojawi się jak ją wyślą. Najpierw muszą wyprodukować a więc i poznać jej numer. Wtedy pojawi się do aktywacji

      Usuń
    2. Mam taką samą sytuację z kontem oszczędnościowym i kartą debetową. Ja nie widzę nawet przycisku do otworzenia konta oszczędnościowego, tylko widnieje informacja, że posiadam wyłącznie konto premium, ale nie mam rachunków oszczędnościowych.

      Usuń
    3. Wniosek o nowe konto można złożyć po zalogowaniu w centrum produktów.

      Usuń
    4. Podpinam się pod pytanie z kontem oszczędnościowym, jak je otworzyć?

      Usuń
    5. Centrum Produktów albo infolinia.

      Usuń
    6. u mnie w zakładce centrum produktów nie mam możliwości założenia RO, czyli tylko infolinia pozostaje

      Usuń
    7. małe sprostowanie, żeby mieć opcję otwarcia RO z poziomu użytkownika, trzeba zalogować się do "nowej wersji bankowości internetowej". Po kliknięciu na stronie T-mob. UB przycisku zaloguj jest przekierowanie (➔Przejdź do nowej bankowości internetowej). po zalogowaniu w zakładce moje finanse będzie można otworzyć konto 3% :)

      Usuń
    8. przepraszam za spam :)
      przy wyborze RO na wstępie jest wpisane oprocentowanie 1,06%. Jak poinformowała mnie Pani na infolinii po otwarciu właśnie tego RO oprocentowanie zmieni się (tylko dla "świeżych" klientów) na 3% następnego dnia.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. @Anonimowy, 4 lipca 2017, 00:09 - "Odpowiem tylko w temacie karty. Pojawi się jak ją wyślą. Najpierw muszą wyprodukować a więc i poznać jej numer"

      Jest akurat odwrotnie - to bank podaje numer karty do produkującego.

      Wiele banków, jak np. €bank, CA czy BGŻ mają gotowe karty, które aktywują w trakcie podpisania umów.

      Usuń
    11. dziś na RO widzę że jednak % zmienili i mam obecnie 3 % (mino że zakładałem na 1,06)

      Usuń
    12. jeszcze w temacie karty podpytam. Zakładając konto (jak kolega na wstępie) wnioskowałem o kartę. Tyle że od otwarcia konta minęły już prawie dwa tygodni a karty ani widu ani słychu (w zakładce karty również pustka).
      Ktoś też tak miał?

      Usuń
  17. Informujemy, że 1 września 2017 roku zmienia się Taryfa Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe dla Klientów Indywidualnych (dalej: Taryfa Opłat i Prowizji).

    Podstawą faktyczną dokonanych zmian jest stanowisko Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że zdarzeniem warunkującym brak naliczenia opłaty za kartę powinno być dokonanie takiej transakcji przez konsumenta, a nie jej rozliczenie przez bank.

    Czyli zmiana (raczej) na korzyść klientów, a przynajmniej zawłaszczająca zarządzanie kontem i kartą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wie ktoś jaka firma kurierska przywozi umowę z TMUB i czy kartę do konta dostaje się od razu z umową?

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety DHL Polska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A karta jest razem z umową czy oddzielnie pocztą?

      Usuń
    2. Oddzielnie, zwykły list.

      Usuń
  20. 3% w skali roku przez 92 dni licząc od dnia następującego po zawarciu umowy o konto oszczędnościowe - wypisz wymaluj konto Profit w Millennium jednak o 0,5% wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  21. A w jaki sposób można zamknąć rachunek w tym Banku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet, oddział, list ... wsio!

      Usuń
    2. Oraz infolinia.

      Usuń