bankobranie: Uczestniku promocji "Konto Godne Polecenia z premią 120 zł" - czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

13.04.2017

Uczestniku promocji "Konto Godne Polecenia z premią 120 zł" - czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami wspólnej akcji Agory i BZ WBK czas na finalizację.

Finalizacja promocji Konto Godne Polecenia z premią 120 zł
W promocji za otwarcie konta z oprocentowaniem 4% w skali roku i spełnienie niewyśrubowanych warunków załapać się można było na gwarantowany bonus w wysokości 120 zł. Teraz nadszedł czas na uzupełnienie danych do wypłaty premii.

Promocja dostępna była zaledwie przez jeden tydzień grudnia ub.r. Szczegółowy przebieg i warunki akcji przedstawiłem we wpisie "Gwarantowany bonus 120 zł za Konto 4% w BZ WBK + konkurs z nagrodami". Dzisiaj przypomnę tylko najważniejsze zasady. A należało:
  • najpóźniej do 15.12.2016 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia z kartą, wyrażając przy tym wymagane zgody 
  • w styczniu, lutym i marcu 2017 r. (w każdym z tych trzech miesięcy) zapewnić na konto wpływy na sumę 1 000 zł

Osoby, które spełniły powyższe wymagania - zgodnie z regulaminem - do 17.04.2017 r. powinny otrzymać maila informującego o przyznaniu premii i przypominającego o konieczności uzupełnienia danych niezbędnych do jej wypłaty. Z informacji jakie otrzymałem od organizatora wynika, że takie wiadomości zostały już wysłane:
Mail do uczestników promocji Konto Godne Polecenia z premią 120 zł

Do 24.04.2017 r. należy zalogować się na stronie promocji i podać m.in. numer rachunku Konta Godnego Polecenia założonego w promocji. Wypłata premii ma nastąpić do 30.04.2017 r. W tym samym terminie rozstrzygnięty zostanie również konkurs towarzyszący promocji. Dla przypomnienia nagrody w nim to: telewizor Samsung, smartwatche Kruger & Matz Style oraz ekspressy Tchibo Cafissimo Compact. Jeśli komuś z Czytelników uda się wygrać to oczywiście zachęca do podzielenia się tą wieścią w komentarzu.

Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?


Jeśli w Twej skrzynce odbiorczej nie ma maila informującego o przyznaniu premii, zajrzyj jeszcze do takich folderów jak "spam", "wiadomości-śmieci", "zakupy", "oferty" lub "inne". Niestety zdarzają się bowiem sytuacje, w których wiadomość wpada właśnie tam. Jeśli maila jednak nie znajdziesz to możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Gdy tam będzie widoczna informacja o przyznaniu premii i pole do uzupełnienia danych to właściwie jedynym problemem będzie brak dostarczenia maila. Jednak gdy w panelu na stronie promocji uzupełnienie danych jest niemożliwe, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie złożenie reklamacji.

Proces reklamacyjny opisano w regulaminie:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi na adres kontona4wraca@bankzpremia.pl.
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w korespondencji. 
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer wniosku o Konto oraz szczegółowy opis problemu"

Konto Godne Polecenia - co dalej? 


Zgodnie z zasadami promocji Konto Godne Polecenia należy utrzymywać do momentu wypłaty premii. Co zrobisz z nim później? Wybór należy do Ciebie. Jeśli masz oszczędności, to zapewne bez wahania pozostaniesz klientem BZ WBK. Warunki promocji bankowej ("Konto z kartą procentuje") obowiązują bowiem do końca 2017 r., a więc do tego momentu będziesz posiadać oprocentowanie 4% w skali roku dla kwoty do 4 000 zł (by tak było pamiętaj jednak o wykonywaniu płatności kartą - co miesiąc trzeba wykonać co najmniej pięć płatności kartą na dowolne kwoty).

Alternatywne promocji 


Jeśli promocja Agory i BZ WBK przypadła Ci do gustu i chcesz ponownie zarobić na którejś z promocji bankowych, sprawdź najpopularniejsze spośród dostępnych okazji do bankobrania:

Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu. Subskrybuj newsletter: 
Adres e-mail

8 komentarzy:

  1. A ja dziś dostałem maila, że jednak trzeba uzupełnić dane dla promocji Toyoty Comperia edycja 7. A dane w panelu promocji dalej po blokowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś już dostał tego e-maila,bo u mnie cisza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam informację na stronie "przykro nam, nie założyłeś lokat", o co chodzi tak naprawdę, przecież warunkiem uzyskania premii było zapewnienie wpływów, ktoś ma jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może te informacje dot. innej promocji, w której wymagane było założenie lokat? W tej sytuacji skontaktuj się mailowo z Agorą (mail pogrubioną czcionką w tekście).

      Usuń
    2. U mnie jest ta sama informacja "przykro nam, nie założyłeś lokat".W moim przypadku chyba źle zaznaczyłem oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych i nie zwolniłem moich danych z tajemnicy bankowej.Już wcześniej odmówili mi promocyjnego oprocentowania 4% na koncie,a teraz chyba 120 zł też przeszło koło nosa

      Usuń
  4. Ktoś może już kasę dostał?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałem wczoraj kasę 120 zł na konto.

    OdpowiedzUsuń