bankobranie: Drugi bilet do Multikina za darmo dla płacących BLIKiem
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

29.04.2017

Drugi bilet do Multikina za darmo dla płacących BLIKiem

Ruszyła kolejna promocja BLIKa, którą chętnie przyjmą osoby wybierające się do kina.

Promocja BLIK - drugi bilet do Multikina gratis
Kupując bilet na seans filmowy w kinie sieci Multikino i płacąc właśnie za pomocą BLIKa, drugi bilet dostaniesz gratis. Zasady są bardzo proste - w praktyce opisane w całości w poprzednim zdaniu 😉

Aby wziąć udział w promocji, bilet do kina sieci Multikino kupić należy na stronie internetowej multikino.pl lub w aplikacji mobilnej tejże sieci kinowej. Za bilet należy zapłacić BLIKiem.

Nagroda w postaci kodu wymienialnego na bilet 2D ma być wydana już w dniu dokonania płatności (organizator promocji kod prześle na adres mailowy podany przy zakupie. Każdy uczestnik promocji otrzymać może tylko jeden kod. Promocja trwa do 31.05.2016 r. Może jednak zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli nagród (10 000 sztuk kodów).

Kody będzie można wykorzystać do 30.06.2017 r.

Powyższa promocja nie jest jedyną obecnie dostępną dla korzystających z BLIKa. Uiszczając płatność w ten sposób można otrzymać 50% zwrotu za zakup biletu na pociąg w aplikacji KOLEO oraz rabat do 30 zł na Ravelo.pl. Jeśli zaś chcesz zyskiwać z BLIKiem przy okazji codziennych płatności, sprawdź promocję w której możliwy jest 5-procentowy zwrot za transakcje BLIKiem, a łącznie (z innymi gratyfikacjami) zdobyć można do 560 zł.

Bądź na bieżąco: na Twitterze.

Przydatne dokumenty:

8 komentarzy:

  1. A jak kupię bilet ulgowy (student) i dostanę kod to wymienię go na ulgowy czy da radę na normalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wymienić na normalny.

      Usuń
  2. I tego typu promocje dowodzą że otwierania konta z biletami do kina jest słabo opłacalne skoro tu można mieć bilety za śmieszne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. bilety jeszcze są kupował kto niedawno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czwartek jeszcze były. Ale nie wiem jak teraz.

      Usuń
    2. Kupiłam przed chwilą. Jeszcze maila nie dostałam ale na fb dostałam odpowiedź od Blika: "Nie mieliśmy jeszcze informacji o wyczerpaniu kodów - powinny być 🙂"

      Usuń
    3. i jak e-mail doszedł do pani z kodem na dodatkowy bilet?

      Usuń
  4. Kupiłem dzisiaj bilet i otrzymałem voucher po kilku minutach od zaakceptowania płatności :-)

    OdpowiedzUsuń