bankobranie: Promocja dla klientów Citibanku: przelew za bankowanie na smartfonie
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

27.03.2017

Promocja dla klientów Citibanku: przelew za bankowanie na smartfonie

Klienci Citi Handlowego zdobyć mogą bonus 20 zł.

Citibank - Przelew za bankowanie na smartfonie
Nagroda może jest i skromna, ale warunki do spełnienia bardzo proste. Wystarczy bowiem co najmniej jeden raz zalogować się do bankowości internetowej na urządzeniu mobilnym (np. na smartfonie lub tablecie). Trzeba jednak uprzednio zaakceptować zaproszenie. Promocja trwa krótko, a pula nagród jest ograniczona, więc warto poszukać maila od banku.

Promocja "Przelew za bankowanie na smartfonie" trwa nieco przez ponad tydzień - od 23. do 31.03.2017 r. Ale może się też skończyć wcześniej w przypadku wyczerpania puli 3 000 nagród.

Zgodnie z regulaminem:
"Oferta skierowana jest do pełnoletnich posiadaczy Konta Osobistego Citibank (...) lub Karty Kredytowej Citibank (...), którzy w okresie 60 dni poprzedzających dzień 28.11 2016 r. nie skorzystali z systemu bankowości elektronicznej Citibank Online (nowy system) i zostaną powiadomieni przez Bank o Ofercie e-mailem i smsem"
Aby wziąć udział w promocji i zdobyć bonus w wysokości 20 zł należy:
  • potwierdzić udział w promocji klikając przycisk "Przystępuję do Oferty Specjalnej" w mailu 
  • w czasie trwania promocji co najmniej jeden raz zalogować się do nowej wersji bankowości Citibank Online na urządzeniu mobilnym (logowanie do starej wersji systemu nie zostanie zaliczone jako spełnienie warunku) 

I to już wszystko. Jeśli znajdziesz się w gronie 3 000 pierwszych osób, które spełnią powyższe warunki, otrzymasz nagrodę w wysokości 20 zł, którą bank wypłaci na Twe konto lub rachunek karty kredytowej w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia promocji.

To już nie pierwsza tego typu promocja Citibanku. O podobnej pisałem rok temu tutaj (wtedy to jednak bank aktywność w promocji wynagradzał bonusem w wysokości 30 zł).

Za  podrzucenie informacji o promocji dla obecnych klientów Citibanku dziękuję Czytelniczce Żanecie. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu.  na Twitterze i polub na Facebooku:

19 komentarzy:

  1. Wiadomo coś na temat "dopisania się" do promocji przy kontakcie telefonicznym jak poprzednio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem na infolinię i powiedziano mi że niestety możliwe jest to tylko online :(

      Usuń
    2. Te dopisanie na infolinii to przeszło ale w mBanku.

      Usuń
  2. U mnie zaproszenie było w spamie. W 3 minuty warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 zł w 3 minuty to jak 400 zł na godzinę ;)

      Usuń
    2. Jaki był tytuł maila?
      Czasami opróżniam spam-folder bez zaglądania do niego.

      Usuń
  3. U mnie brak 😒

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wystarczy zalogować się do bankowości internetowej z urządzenia mobilnego (np. smartfon lub tablet) czy trzeba korzystać z aplikacji banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin nic nie wspomina o aplikacji więc wystarczy zwykłe logowanie przez przeglądarkę na telefonie.

      Usuń
  5. Słabe to skoro tylko dla wybranych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie do tych co dostali: macie wyrażone zgody na marketing? może to jeskt klucz doboru chętnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Bez zgody marketingowej nie mogą słać ofert. Nawet gdy są korzystne.

      Usuń
  7. Dziś dopiero przystąpiłem i się zalogowałem. Ciekawe czy się załapię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No u mnie brak. Czekam do poniedziałku a jak nic nie będzie to reklamację piszę.

      Usuń
    2. U mnie też brak. I wątpię bym się nie załapał do 3000 pierwszych osób. A warunki spełniłem od razu 27-go marca. Po liczbie osób które chwaliły się banerem wnioskuję że małe są szanse na aż tak szybkie wyczerpanie puli.

      Usuń
    3. Ja złożyłam reklamację dzisiaj. Zobaczymy co odpowiedzą.

      Usuń
  9. Nie mam odpowiedzi na reklamację, ale otrzymałam przelew.

    OdpowiedzUsuń