bankobranie: "Telefonem się opłaca": darmowe bilety do Cinema City dla klientów Banku Millennium
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

06.02.2017

"Telefonem się opłaca": darmowe bilety do Cinema City dla klientów Banku Millennium

Ruszyła kolejna akcja promująca płatności telefonem.

Darmowe bilety do kina Cinema City dla klientów Millennium
Tym razem taką propozycję skierował do swych klientów Bank Millennium. Aby zdobyć darmową wejściówkę do Cinema City wystarczy wykonać kilka płatności telefonem.

Z promocji "Telefonem się opłaca" skorzystać mogą osoby posiadające konto osobiste w Banku Millennium. Aby otrzymać bilet do kina Cinema City należy:
  • posiadać (lub właśnie wyrobić) mobilną kartę MasterCard oraz aplikację mobilną na urządzeniu z systemem Android i modułem NFC obsługującym płatności HCE (czyli zbliżeniowe płatności telefonem podobne do płatności za pomocą karty zbliżeniowej)
  • wykonać min. 5 płatności kartą mobilną na min. 10 zł każda 
  • wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych banku 

Promocja trwa od 6.02. do 5.03.2017 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli nagród. Znajduje się w niej 4 000 kodów wymienialnych na bilety do kin sieci Cinema City. Będą one dystrybuowane wśród uczestników promocji według zasady "kto pierwszy ten, lepszy" (oczywiście kto pierwszy spełni wszystkie warunki promocji). O ewentualnym przedterminowym wyczerpali puli nagród, Bank Millennium ma poinformować na swej stronie internetowej.

Kody wysłane będę na numer telefonu uczestników akcji najpóźniej do 31.03.2017 r. Zgodnie z regulaminem realizacja kodów ma być możliwa do 31.12.2017 r. poprzez wymianę na bilety 2D na seanse z bieżącego repertuaru kina. Szkoda tylko, że każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę.

Zgodnie z cennikiem, Bank Millennium nie pobiera opłat za wydanie i posiadanie karty mobilnej, ani za transakcje nią wykonywane (za wyjątkiem płatności w kasynach, za gry losowe czy zakłady bukmacherskie).

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Michałowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

Nie przegap żadnej promocji bankowej.  i polub na Facebooku:

20 komentarzy:

  1. A cóż to jest "mobilną kartę MasterCard". To zwykła karta debetowa? Jeśli to co innego to nie ma prześwietlenia - przeglądu opłat za to ustrojstwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dodatkowa karta wyrabiana do konta. Nie w wersji fizycznej, ale w aplikacji mobilnej (stąd wspomniana konieczność jej posiadania). Informacje o opłatach (a właściwie o ich braku) już uzupełnione.

      Usuń
  2. Szkoda że tylko 1 bilet :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie się wyraża zgodę na przetwarzanie marketingowe? Skąd wiadomo że dostałem bilet lub nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest to możliwe w bankowości Millenet. Zgodę sprawdzić i wyrazić można tylko na infolinii lub w placówce Millennium.

      Usuń
  4. A jak zamówić, gdzie wyrobić te mobilną kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne transakcje > Płatności zbliżeniowe telefonem

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak jest napisane w regulaminie, więc wychodzi na to, że tylko Android. Na Windows Phone na pewno nie - bo altualna wersja apki nie obsługuje HCE.

      Usuń
    2. No a Apple nie udostępnia NFC dla banków.

      Usuń
    3. Zawsze to mniejsza konkurencja w wyścigu o bilety :D

      Usuń
  6. Czy ta promocja łączy się z promocją na 100 zł do empiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak założysz konto to spełnisz warunek tej promocji którym jest posiadanie konta więc tak :)

      Usuń
  7. Czy ktoś się orientuje czy pula biletów już została wyczerpana? Na stronie nie ma takiej informacji, jednak mimo spelnienianwarunkow kodu nie otrzymalam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kody wysłane będę na numer telefonu uczestników akcji najpóźniej do 31.03.2017 r. "

      Usuń
    2. cały czas reklamują więc bilety ciągle muszą być.

      Usuń
  8. Ktoś otrzymał może już bilet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dostałem.

      Usuń
    2. Dostałem kod ma bilet, ale nie wiem co mam z tym zrobić.

      Usuń
    3. Idziesz do kina, mówisz że masz voucher, podajesz kod z tego vouchera pani/panu z kasy i dostajesz bilet na film.

      Usuń