bankobranie: Bon 80 zł za darmowe konto w Nest Banku
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

13.01.2017

Bon 80 zł za darmowe konto w Nest Banku

W łatwy sposób można zdobyć 80 zł na zakupy w Decathlon.

Bon 80 zł do Decathlon za konto w Nest Banku
Warunki kolejnej promocji Nest Banku są znów bardzo proste. Za otwarcie kont, zalogowanie do bankowości i jedną płatność kartą dostaniesz bon o wartości 80 zł. Konto jest bezwarunkowo darmowe, bez konieczności płacenia kartą czy spełniania innych wyśrubowanych warunków. A gdyby ktoś chciał to jeszcze jest lokata 4%!

Aby wziąć udział w promocji "Nest Konto Europejskie - ZIMOWY WYJAZD" należy:
  • złożyć wniosek o konto w Nest Banku (wraz z kontem walutowym i kartą do któregoś z tych rachunków) - do uzyskania nagrody kwalifikują wyłącznie wnioski złożone na tej stronie promocji 
  • wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz przekazywanie przez Nest Bank informacji handlowych drogą elektroniczną (w uproszczeniu: "Tak" zaznacza przy zgodach nr 5 i 6)
  • zawrzeć umowę z bankiem i nie odstępować od umowy w terminie oraz na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa (czyli w ciągu 14 dni od zawarcia umowy) 
  • w terminie do 60 dni od momentu złożenia wniosku:
    • co najmniej jeden raz zalogować się do bankowości internetowej Nest Banku
    • wykonać co najmniej jedną płatność kartą (na dowolną kwotę)

I to wszystko. Za spełnienie tych prostych warunków otrzymasz bon o wartości 80 zł - zostanie on wysłany mailem na podany przez Ciebie adres w terminie 14 dni roboczych od spełnienia warunków promocji. Jego realizacja ma być możliwa do 31.12.2018 r. w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci Decathlon lub w sklepie internetowym.

Promocja trwa do 28.02.2017 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli 1000 bonów na zakupy. Mając w pamięci listopadową akcję z bonami do Rossmanna, warto dodać, że ze złożeniem wniosku nie ma co zwlekać. Wówczas promocyjne wnioski rozeszły się w nieco ponad 33 godziny i promocję zakończono. Jednak co ważne to fakt, że w przypadku wyczerpania puli wniosków objętych promocją, organizator poinformuje o tym na stronie promocji i nie będzie już możliwości złożenia kolejnych wniosków. [Aktualizacja w dn. 17.01.2017 r. promocja została zakończona 17.01.2017 r. ok. godz. 19 z powodu wyczerpania puli wniosków objętych promocją]

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
terminarz promocji Nest Banku z bonem 80 zł do Decathlon


Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem akcji:
"1. Promocja przeznaczona jest dla pełnoletnich osób fizycznych, które: 
a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz są konsumentami (...) i posiadają miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
b) na dzień złożenia Wniosku, (...) nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Organizatora. 
2. Z Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora, osoby zatrudnione przez Organizatora na podstawie stosunku cywilnoprawnego, a także członkowie rodzin tych osób do drugiego stopnia pokrewieństwa"

Rachunek osobisty: Nest Konto 


Zasady prowadzenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Nest Banku są klarowne: 
  • 0 zł za otwarcie konta 
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez dodatkowych wymogów typu wpływ wynagrodzenia itp.) 
  • 0 zł za dostęp do bankowości internetowej 
  • 0 zł za internetowe przelewy złotówkowe (zlecane przez bankowość internetową) 
  • 0 zł za wydanie karty i jej posiadanie
  • 0 zł za wypłatę we wszystkich bankomatach w Polsce (bez względu na to do jakiego banku lub instytucji taki bankomat należy) 
  • 0 zł za wypłaty gotówki za pomocą usługi cashback (realizowane przy okazji zakupów w punktach handlowo-usługowych, np. w sklepach Żabka lub Freshmarket)
  • 0 zł za wpłaty gotówki we wpłatomatach sieci Euronet 

Osoby otwierające konto w Nest Banku mogą też skorzystać z promocyjnej lokaty powitalnej. Na trzy miesiące można ulokować kwotę do 10 000 zł na depozycie oprocentowanym na poziomie 4% w skali roku. Lokatę można otworzyć w ciągu 30 dni od otwarcia konta. 

We wniosku wystarczy wybrać Nest Konto (czyli konto osobiste prowadzone w PLN) oraz dowolne konto walutowe (również otwierane i prowadzone bez warunków za 0 zł). Do jednego z tych kont należy wybrać kartę (najlepiej zapewne zrobić to do konta złotówkowego, ale wszystko oczywiście zależy od Twych potrzeb). Najlepiej też zamówić jedną kartę, bo zamówienie drugiej (nawet do innego konta) jest płatne (jednorazowy koszt to 25 zł).

Konto w Nest Banku można założyć na jeden z dwóch sposobów: 
  • przelewem weryfikacyjnym z konta, które posiadasz w innym banku (ale tylko z grupy banków wskazanych: Alior Bank, BPH, Pekao, BZ WBK, BGŻ BNP Paribas, BOŚ Bank, Credit Agricole, Eurobank, Getin Bank, ING Bank Śląski, mBank, Orange Finanse, PBS, T-Mobile Usługi Bankowe) - w tym przypadku ważne by dane przy przelewie idealnie zgadzały się z tymi podanymi we wniosku o konto 
  • za pośrednictwem kuriera - wybierając tę opcję już we wniosku możesz wskazać adres miejsca podpisania umowy także inny niż zamieszkania czy korespondencyjny (możesz więc wskazać np. miejsce swej pracy)
Niech Twoi znajomi dowiedzą się o promocji. Udostępnij na Facebooku

111 komentarzy:

  1. O promocji z Rossmannem przeczytałem o godzinę za późno. Tym razem wniosek już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Link do strony promocji nie działa. Czyżby już koniec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa (sprawdzone na kilku przeglądarkach i na różnych urządzeniach). Promocja trwa :) Spróbuj na innej przeglądarce lub w używanej obecnie wyczyść pliki coockies. Powinno pomóc.

      Usuń
    2. Potwierdzam, działa. Konto przelewem z mBanku założone w 10 minut ☺ no to czekam teraz na kartę.

      Usuń
    3. UWAGA: jeśli nie przyślą potwierdzenia złożenia wniosku na podany adres e-mail to lipa ... tak miał znajomy w promocji z Rosmenem i pomimo spełnienia koniecznych wymagań nie dostał bonu!

      Usuń
    4. Mój wniosek został przyjęty wczoraj ok. 15:00 i wciąż nie dostałem żadnego potwierdzenia tego faktu ... dziwne to trochę, ale tam podobno jest spory bałagan?

      Usuń
    5. @Anonimowy 14 stycznia 2017 09:56, różny jest czas weryfikacji wniosków. W poprzedniej edycji konto otwierało przy mnie 2 znajomych. Przy opcji przelewu zajęło to im po ok. 10-15 min. Ja czekałem na potwierdzenie otwarcia ok. 30 godzin (od przelewu do maila z umową). A wiem o przypadkach czekania 2-3 dni (bank też informował o takim wydłużonym czasie w związku z dużym zainteresowaniem promocją). Więc trzeba się uzbroić w odrobinę cierpliwości.

      Usuń
    6. Potwierdzenia też nie dostałem, ale moja wina. Literówka. Telefon na infolinię pomógł i już załatwione.

      Usuń
  3. Czyli jak wybrałem kuriera to nie jest wazne kiedy umowę podpiszę ale już to, że udało mi się złożyć ten wniosek w czasie promocji. Dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w poprzedniej promocji liczyć ma się fakt złożenia promocyjnego wniosku (gdyby miało być inaczej to niestety już na starcie osoby wybierające kuriera byłby na gorszej pozycji od tych co otwierają konto przelewem).

      Usuń
  4. Warto jeszcze dodać, że podczas otwierania konta przelewem z innego banku, konto w banku z którego robimy przelew weryfikujący nie mógł być otwarty online. W takiej sytuacji możliwe jest otwarcie konta tylko przy pomocy kueriera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda. Mi się udało.

      Usuń
    2. Ja też złożyłem wniosek, zrobiłem przelew i po 30 dostałem telefon z banku, że nie może zostać w ten sposób potwierdzony dlatego jeżeli dalej jestem zainteresowany muszę zmienić na kuriera.

      Usuń
    3. Dobrze że pozwalają kontynuować wniosek i przelew zmienić na kuriera. Bo Ing jak mi przelew odrzucił to na amen. Kolejnego z kurierem złożyć nie szło bo z automatu robią blokadę. Odsyłali do oddziału... gdzie promocji nie było.

      Usuń
  5. Jak miałem wcześniej konto w Banku Smart to się łapię?? Zamknąłem jakoś już z rok temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie łapiesz się. Wykluczone są osoby, które posiadają lub posiadały konto w Nest Banku (także pod innymi markami, a więc np. w Banku Smart lub BIZ Banku).

      Usuń
    2. Errata!

      Wykluczeniem jest jedynie wcześniejsze posiadanie ROR w FM/Biz lub Smart. Osoby posiadające dawniej jedynie Konto Oszczędnościowe (tak jak np. ja w dawnym FM/Biz) się kwalifikują!

      Usuń
    3. Zgadza się. Wykluczone są osoby posiadające rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (czyli konto osobiste) w Nest Bank, Banku Smart, BIZ Banku czy FM Banku. Ale posiadanie innych produktów nie wyklucza udziału w obecnie dostępnej promocji :)

      Usuń
  6. Mr. Złotówa, złożyłem wniosek bez konta walutowego przez przelew, ale nie mam jeszcze maila z banku w poczcie. Rozumiem bez konta walutowego bon przepada. Nie wiem co mam teraz zrobić, radź proszę. Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Myślę, że bez problemu można to jeszcze nadrobić. W Twej sytuacji zgłosiłbym to do banku (na infolinii lub napisz wiadomość wewnętrzną po zalogowaniu do bankowości internetowej). No i konto założyłbym teraz - np. przez bankowość internetową.

      Ważne info do wszystkich uczestników promocji: otwarcie konta walutowego (oprócz złotówkowego) jest niezbędne w tej promocji. Z kontem walutowym nie trzeba nic robić, ale otwarte być musi. To warunek uzyskania nagrody.

      Usuń
    2. Dzięki, tak zrobię

      Usuń
    3. Niestety. Nie ma mozliwosci zmiany wniosku. Jesli nie zaznaczymy walutowego przy wypelnianiu to nie mozna nic "dopisac". Taka odp. uslyszalem na infolinii

      Usuń
    4. Ja też nie wybrałem konta walutowego :( Teraz to uzupełniłem i założyłem w bankowości. Nie mam już nic do stracenia. Jak nie będzie bonu to będę składać reklamację.

      Usuń
    5. Może uratuje ten pkt regulaminu : " e) po zawarciu umów, o których mowa w lit. c) powyżej zalogować się do bankowości
      internetowej Nest Banku , nie później niż w okresie 60 dni od momentu zawarcia ww. umów,
      a w przypadku gdy daty zawarcia jednej z ww. umów są różne – od najpóźniejszej z ww. dat," Złotówa, co o tym myślisz? Wyraźnie regulamin mówi o różnych datach założenia rachunków

      Usuń
    6. Jest jednak i § 2 ust. 4. pkt. 'a' mówiący o złożeniu wniosku o konto PLN i walutowe oraz kartę za pomocą strony promocji. Ale gdyby trzymać się tylko tego to zapisy z punktu 'e' nie miałyby racji bytu.

      W innych promocjach (np. BZ WBK) gdy ktoś zapomniał o karcie w momencie wniosku to później mógł ten brak uzupełnić i premię dostawał. Jak do tego będzie podchodził Nest Bank? Trudno powiedzieć, bo w poprzedniej edycji były inne warunki i analogicznych sytuacji brak. Miejmy jednak nadzieję, że podejdzie do tematu w sposób prokliencki. A jeśli nie to jeszcze pozostanie napisanie reklamacji.

      Usuń
    7. Wierzę, że bank podejdzie do tematu w sposób prokliencki, jednak jest wyraźny zapis "e".Sporo ludzi nie wybrało konta walutowego. Podejrzewam, że jeżeli nie otrzymają bonu, "obrażą" się na bank, skorzystają z lokaty Witaj i pożegnają Nest bank. Tym bardziej, że w momencie wniosku nie można było zmienić.

      Usuń
    8. @Anonimowy, 15 stycznia ,2017 12:47

      Nie bądźmy naiwni - zdecydowana większość i tak zlikwiduje swoje konto zaraz po tym gdy otrzyma voucher :)

      Usuń
  7. Szkoda że jest ten zapis "(...) nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego". Niedawno zamknąłem dwa rachunki w Nest Banku, myślałem że się załapię a tu lipa... Swoją drogą zamknęli mi rachunki, ale dostęp do panelu logowania mam dalej, jedynie liczba rachunków wynosi 0. Czy ktoś już zamykał konto w tym banku i też tak ma? Wnioskowałem przy zamknięciu o zamknięcie rachunków i rozwiązanie umowy ramowej, jednak nigdzie na dokumentach (jeszcze ze Smart Banku) nie było podanego numeru umowy, dysponowałem jedynie datą zawarcia, zaznaczyłem ten fakt wyraźnie na druku i wygląda na to że chyba tej umowy nie rozwiązali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po zamknięciu konta dostęp zlikwidowali.

      Usuń
  8. Wielki plus internetowego sklepu Decathlonu to darmowa dostawa bez względu na kwotę zamówieni!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem, że może z odbiorem w sklepie, ale nie! Za darmo są paczkomaty i kurier też. Czapki z głów.

      Usuń
    2. No i 80 zł nie trzeba wykorzystywać od razu. Można rozłożyć na kilka zakupów. Co jest dobre w kontekście realizacji vouchera aż do końca 2018 r.

      Usuń
  9. A z takiej lokaty na 10000 PLN to ile byłoby odsetek po 3 mies.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 81 zł (już po odjęciu "podatku Belki"). Do wyliczania zysku z lokat polecam kalkulator odsetek, który opublikowałem tutaj.

      Usuń
    2. Kalkulator? Toż to nic prostszego:

      10000zł x 0,04 x 0,81 * 3/12 = 81zł

      Usuń
    3. Za jedną i drugą odpowiedź dzięki. Z matematyki nie byłem nigdy mocny, ale już rozumiem jak liczyć :)

      Usuń
    4. Luty ma 28 dni i dla lokaty założonej w styczniu wygląda to inaczej - np. gdy data założenia to piątek, 20 stycznia:

      10000zł x 0,04 x 0,81 x (12+28+31+19)/365 = 79,89zł

      Usuń
  10. A jak już ktoś założył bez walutowego? Można jeszcze "dootworzyc"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka komentarzy wyżej wątek już poruszony.

      Usuń
  11. Konto mam założone. Interesuje mnie lokata więc pytanie mam następujące: gdzie ją znaleźć i jak założyć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu: Lokaty => Nowa lokata =>Wybierz typ lokaty i (z tego co kojarzę, bo lokatę zakładałem już jakiś czas temu) powinna znajdować się tam Nest Lokata Witaj (to właśnie ta lokata powitalna na 4%).

      Usuń
  12. Konto zalozylem dostalem sms z jakims haslem oraz ze konto aktywne ale nie mam nik i nic na maila nie przyszlo więc czekac za nik na maila czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz maila z tytułem "●●●● Nest Bank – potwierdzenie otwarcia konta (zgłoszenie ...........)" i tam jest umowa w której będzie NIK.

      Usuń
    2. Przyjdzie w mailu.

      Usuń
    3. A karta może być do konta walutowego? Wtedy też się łapię?

      I może od razu poproszę informację jak rozwiązać umowę o konto i katę? :D

      Usuń
    4. Tak, karta może być do konta walutowego. Pamiętaj tylko, że pierwsza karta jest darmowa, a za drugą (nawet gdy jest do innego konta) jest jednorazowa opłata za wydanie.

      Wypowiedzenie umowy może być złożone na kilka sposobów (w placówce, listem, mailem lub na infolinii). Więcej (jak i o rozwiązywaniu umów w innych bankach) piszę tutaj.

      Usuń
    5. Po to żeby się u nich zalogować konieczny jest LOGIN oraz jednorazowe hasło, które można od razu zmienić na własne - to dość standardowa praktyka w bankowości!

      Usuń
    6. Jak ktoś nie dostał maila należy zadzwonić na infolinie, dzwoniłem przed chwilą i Pani mi powiedziała, że jakimś cudem moja umowa jest gotowa ale jakoś nie dostałem maila (ma być wysłana ponownie) i bez problemu jak ktoś nie zaznaczył karty przy składaniu wniosku po zalogowaniu się i zamówieniu go z poziomu konta/lub na infolini można zamówić i będzie można skorzystać z promocji.

      Usuń
    7. jak dlugo czekaliscie na meil z NIK? minelo juz 6 dni i wcia nie mam numeru NIK....

      Usuń
  13. Pilne! Założyłem konto w tym banku tydzień temu,założylem też lokate,karty jeszcze nie przeslali,czy jest możliwość załapać sie na ten bon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Wnioski objęte promocją muszą być złożone w czasie promocji i na dedykowanej stronie.

      Usuń
  14. Kiedy będzie bon? 14 dni + 60 dni + 14 dni czy 14 dni + zależy kiedy warunki spełnię + 14 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wariant drugi. Czyli niewypowiadania umowy przez 14 dni + (ewentualnie czas w którym zrobisz płatność kartą i logowanie, ale może z tym udać się wyrobić już w w/w czasie) + do 14 dni które bank ma na przesłanie bonu.

      Usuń
    2. §2 (p.6 i p.7) mówią, że uczestnik, który spełni wszystkie warunki promocji otrzyma voucher, który ma być wysłany na podany adres e-mail w terminie 14 dni ROBOCZYCH od dnia spełnienia ostatniego z warunków promocji.

      Usuń
    3. Zgadza się. Zgodnie z opisem w prześwietleniu promocji, na bazie regulaminu, wysyłka nagród nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. W pozostałych przypadkach mowa o dniach kalendarzowych.

      Usuń
  15. Transakcja kartą może być w internecie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin nic w tej w kwestii nie precyzuje, więc jeśli płatność w Internecie nie jest wykluczona to może oznaczać tylko tyle, że jest dozwolona :)

      Usuń
  16. Czy jak nie zaznaczyłem karty przy składaniu wniosku to można ja zamówić i skorzystać z promocji ? Konto nie zostało jeszcze uruchomione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę analogiczna sytuacja do podejmowanego wcześniej wątku przez osoby, które nie zawnioskowały o konto walutowe. Wszystko (a więc wniosek o konto PLN, walutowe i kartę) powinno odbyć się za jednym razem. Ale - licząc na prokliencką postawę banku - pozostaje zawnioskować dodatkowo o kartę teraz. Przy weryfikacji warunków banki zazwyczaj sprawdzają spełnienie wszystkich warunków na dzień weryfikacji - jeśli jednak byłoby inaczej to jeszcze pozostanie złożenie reklamacji.

      Usuń
    2. A czy nieaktywna karta jest widoczna w systemie transakcyjnym, bo u siebie nie widze żadnej karty i już zwątpiłem czy sam wybrałem kartę.

      Usuń
    3. W bankowości karta pojawia się z opóźnieniem. Ja miałem po 2 dniach od otwarcia konta.

      Usuń
  17. Po jakim czasie można zamknąć rachunki i czy jest jakiś koszt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma lojalki, więc po otrzymaniu nagrody z kontem możesz już zrobić co zechcesz ;) A więc także zamknąć.

      Usuń
  18. Lokatę można założyć na 10 tys. czy może być inna kwota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można inną kwotę ale tylko od 1 do 10 tys.

      Usuń
    2. A czy ta lokata to bezpieczna opcja ? Jestem żółtodziobem w takich zabawach i posiadam konto w banku bardziej znanym.

      Usuń
    3. Depozyty w Nest Banku objęte są Bankowym Fundusze Gwarancyjnym do równowartości 100 000 euro, więc można środki ulokować ze spokojem. A 4% w chwili obecnej to okazja, którą odpuścić byłoby grzechem ;) Sam też ją założyłem (przy okazji otwarcia konta w Nest Banku w poprzedniej edycji promocji z bonem).

      Usuń
  19. A ja założyłem w piątek konto przelewem i do dzisiaj cisza przelew wrócił następnego dnia o co chodzi ktoś tak miał ?

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy spełniam warunki jak emerytura wpływa ale nie z ZUS tylko z ZER ?
    Regulamin mówi wyraźnie że emerytura lub renta nie może wpływać z ZUS. Spróbować można najwyżej później złoży się reklamację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin tej promocji nie wymaga żadnych wpływów na konto - tym samym nie ma więc zdefiniowanych źródeł wpływów (jeśli chcesz je skierować na konto w Nest Banku to nie ma znaczenia czy będą z ZUS czy z ZER).

      Usuń
    2. Oj nie w tym temacie pisałem chodziło mi o TMUB ta promocja z 50 zł banus za wynagrodzenie.

      Usuń
  21. Którą opcje wybrać po wciśnięciu tego podanego linka? To "załóż konto" na górze czy to niżej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma znaczenia. Strona promocji cała jest jej dedykowana, więc wniosek można złożyć z dowolnego tam umieszczonego przycisku.

      Usuń
  22. czy jeżeli posiadałem kiedyś w biz banku rachunek firmowy to mogę złożyć wniosek w tej promocji czy mnie to wyklucza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy rachunku firmowym stroną umowy jest firma, a nie ty. Nawet jeśli miałeś jednoosobową działalność gospodarczą. Jako klient indywidualny jesteś więc czysty.

      Usuń
  23. no i kiszka. po promocji. Na stronie podano:

    Nest Konto Waluta
    idealne na zimowe wyjazdy Promocja została zakończona Pomimo zakończonej promocji pamiętaj,
    że nadal możesz założyć Nest Konto Waluta za 0 zł
    Załóż konto ›

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dziś o godz. 19 pula wniosków objętych promocją została wyczerpana, więc ponownie akcja Nest Banku została zakończona sporo przed czasem.

      Usuń
    2. a coś wiadomo może o kolejnej promocji Nest Banku?

      Usuń
    3. Po cichu liczę, że Nest bank zrobi promocję dla swoich klientów. Może fajna premia za kartę kredytową :-)

      Usuń
  24. Zainteresowałem się kontem w Nest Banku, ale... Mam telefon z Windows Phone (zaraz pewnie będą komentarze, że "łooo, jak można było wybrać taki smartfon), więc o aplikacji mogę zapomnieć... Nie popisali się. Cóż mi po darmowym koncie - ok, warunki są serio kuszące - skoro nie mogę korzystać z mobile?
    W mobile wygrywa mBank i Orange Finanse, chociaż BZ WBK też daje wiele możliwości (lecz tutaj konto nie jest do końca darmowe). Z tej dwójki zdecydowałem się na OF, bo daje chyba najwięcej korzyści.
    Szkoda, bo Nest mi się na początku spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wystarczy jedna płatność kartą na dowolną kwotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jedna płatność na dowolną kwotę.

      Usuń
  26. Czy ta jedna, dowolna płatność jest wymagana do promocji, czy jeżeli zostawię konto nadal będę musiał raz w miesiącu dokonywać płatności ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jednorazowo na potrzeby promocji by otrzymać bon. Później nie trzeba płacić. Konto i karta są bezwarunkowo darmowe.

      Usuń
  27. Wczoraj dostałem maila z info o spełnieniu warunków i że dostanę voucher. Skoro już wiadomo to mogli wysłać ten voucher za jednym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Są już vouchery. I u mnie i u narzeczonej.

    OdpowiedzUsuń
  29. kurcze, zalozyłam konto wraz z rachunkiem oszczednoscioym w pln, czy to mnie wyklucza z promocji, czy moge sobie jeszcze zawnioskowac o walutowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to żadną przeszkodą. Nagrodę dostaniesz o ile spełniłaś/spełnisz pozostałe warunki (otwarcie konta walutowego, zamówienie karty i 1 płatność, logowanie)

      Usuń
    2. no wlasnie nie zalozylam zadnego walutowego, umknelo mi to- czy jeszcze moge, nim uplynelo 30 dni?

      Usuń
    3. Do stracenia już nic nie masz. Załóż konto walutowe i za tydzień lub dwa złóż reklamację.

      Usuń
    4. A czy ktoś kto w późniejszym czasie otworzył rachunek walutowy otrzymał premię?

      Usuń
    5. Czytałem komentarze i nikt taki się nie chwalił. Ale też i nikt się nie żalił więc może jest dobrze???

      Usuń
    6. Przy składaniu wniosku nie założyłem konta walutowego, zrobiłem to dopiero po zalogowaniu na konto. Spełniłem wszystkie pozostałe warunki vouchera nie otrzymałem. W środę złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź banku

      Usuń
    7. Anonimowy17 lutego 2017 11:01, napisz proszę czy uznali reklamację.Mam tak samo jak Ty. Konto walutowe założyłem po zalogowaniu i premii nie mam

      Usuń
    8. W dniu dzisiejszym pocztą tradycyjną otrzymałem pismo z pozytywnie rozpatrzoną reklamacją. W ramach przeprosin za zaistniałą sytuację przysłali pendrive.

      Usuń
    9. @Anonimowy13 marca 2017 17:41. Pendrive rozumiem w prezencie. A premią jest bon 80 zł do Decathlon czy wpływ 80 zł na konto ? Ja składałem reklamację 1.03 to pewnie muszę 30 dni poczekać na rozpatrzenie reklamacji.

      Usuń
    10. Dokładnie, pendrive w prezencie a bon zostanie przesłany mailem.

      Usuń
  30. Czy już otrzymujecie premię z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już były komentarze w tej sprawie. Ja już też dostałem.

      Usuń
  31. Ja złożyłem wniosek 13 stycznia zgodnie z regulaminem zrobiłem przelew ale po kilku dniach skontaktował się bank i poinformowali mnie nie można przelewem i ten wniosek o konta został otwarty kurierem. Spełniłem wszystkie warunki a bonu nie ma miał ktoś tak ? Dodam że wniosek 13 styczna al otwarte kurierem po 10 dniach czyli niby promocja zakończona. Jak to liczyć czy liczy się data złożenia wniosku czy podpisania ? Pisać reklamację ? Ci co dostali bony były one wysyłane na email ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy jak wniosek przeszedł to znaczy, że załapało się na bon i po spełnieniu warunków otrzyma się go, czy chodzi o ileś pierwszych osób (z całej puli wnioskujących), które jako pierwsze spełnią warunki? Dostałam kilka dni temu bon, natomiast mąż nie i zastanawiamy się czy jeszcze dostanie (warunki spełnił później niż ja).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrodę mają otrzymać wszyscy którzy złożyli wniosek w promocji (no i oczywiście spełnili pozostałe warunki). Pewnie więc na bon dla Twego męża jeszcze przyjdzie kolej. A jeśli oczekiwanie by się wydłużało pozostaje wysłać reklamację.

      Usuń
  33. A ja składałem reklamacje to mi napisali że bon wysłali 7 lutego a jak nie otrzymałem to abym złożył reklamację bo wszystkie warunki spełniłem. Po złożeniu reklamacji cisza jak się upomniałem to pani w banku powiedziała że na rozpatrzenie reklamacji maja 30 dni. I pytanie czy skoro spełniłem warunki tylko oni maja bałagan to można zamknąć konta i czekać na bon czy gdzieś jest napisane że muszę mieć aktywne konto.

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie dostałem listem poleconym bon w formie papierowej oraz w prezencie pendriva 8g za utrudnienia, w ramach tej reklamacji. Czas zamykać rachunki jak w tym banku najlepiej to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie żal ci?? Ładnie Cię obdarowano ;) Wypowiedzenie możliwe jest w oddziałach, listownie lub mailem albo na infolinii.

      Usuń
    2. I ja wczoraj w odpowiedzi na reklamację, dostałem podobnie jak
      Anonimowy18 marca 2017 10:34 bon i pendriv. Ja zostaję z Nest bankiem ;)

      Usuń
    3. Właśnie się zastanawiam bo mam konto główne w TMUB ale oni porzeczkę podnoszą i zwroty za płatności się kończą więc troszkę się zastanawiam czy nie przenieść się do nest przynajmniej na jakiś czas bo w TMUB zamykam w maju po ostatnim zwrocie. Przemyślę jeszcze kilka dni zobaczę.

      Usuń
    4. @Anonimowy19 marca 2017 18:28 poczekaj jeszcze chwilę aż Nest bank wyjdzie z kolejną promocją. Może będzie to maj :-)

      Usuń
    5. Wiesz, jedna promocja się kończy to inna zaczyna. Może wymyślą coś ciekawego!

      Usuń
  35. a ja mam inne pytanie dochodza wam sms autoryzacyjne z nest banku? bo mi od tygodnia nie i nawet przelewu nie moge wykonac pisałem do nest banku ale od kilku dni bez odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa jak należy.

      Usuń