Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Nawet 300 zł dla posiadaczy karty kredytowej w BZ WBK za... zamknięcie karty w innym banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

21.12.2016

Nawet 300 zł dla posiadaczy karty kredytowej w BZ WBK za... zamknięcie karty w innym banku

Bank Zachodni WBK odpalił kolejną promocję dla obecnych klientów.

Promocja Nowy początek z Bankiem Zachodnim WBK - karty kredytowe
Tym razem propozycja skierowana jest do osób posiadających już kartę kredytową w BZ WBK, ale też kartę kredytową w innym banku. Pierwszą z nich należy wykazać się odpowiednią aktywnością i wykonać płatności na sumę co najmniej 500 zł, a z drugiej (tej z innego banku) trzeba zrezygnować.

Akcja "Nowy początek z Bankiem Zachodnim WBK" jest kolejną, dość niekonwencjonalną promocją BZ WBK, której koszty i konsekwencje wymierzone są w konkurencję. W wakacje mieliśmy do czynienia z trzema edycjami promocji bankomatowej, w której można było zyskać nagrody za wypłacanie gotówki w bankomatach sieci BZ WBK kartami wydanymi przez inne banki (a to oznaczało prowizje płacone przez te banki). Teraz BZ WBK kusi klientów by odchodzili od konkurencji (przy najmniej w zakresie posiadanych tam kart kredytowych). 

Aby skorzystać z promocji i zdobyć nagrodę należy: 
  • do 31.01.2017 r. zamknąć kartę kredytową w innym banku 
  • w dowolnym oddziale BZ WBK złożyć potwierdzenie zamknięcia w/w karty kredytowej (takie potwierdzenie w formie zaświadczenia bankowego w większości banków zazwyczaj kosztuje kilkadziesiąt złotych)

Przed osobami, które spełnią powyższe warunki, bank stawia jeszcze jeden wymóg. Należy wykonać płatności kartą w POS (czyli w terminalach w punktach handlowo-usługowych) lub w Internecie. Suma wykonanych transakcji przełoży się na wysokość nagrody pieniężnej. A wyniesie ona: 
"100 zł – za transakcje bezgotówkowe kartą kredytową BZWBK od 500 do 1499 zł 
200 zł – za transakcje bezgotówkowe kartą kredytową BZWBK od 1500 do 2499 zł   
300 zł – za transakcje bezgotówkowe kartą kredytową BZWBK w wysokości co najmniej 2500 zł" (pisownia oryginalna)
Trzymając się takiego zapisu... wychodziłoby, że osoby, które wykonają płatności na sumę od 1 499,01 do 1 499,99 zł oraz od 2 499,01 do 2 499,99 zł... nagrody nie otrzymają. Ot, taki haczyk lub niedopatrzenie twórców regulaminu.

Transakcje należy wykonywać od momentu przystąpienia do promocji (za to uznaje się datę złożenia potwierdzenia zamknięcia karty kredytowej) do 30.04.2017 r. Nagrody w promocji mają być wypłacone do 31.05.2017 r. na rachunek karty kredytowej, którą będziesz wykonywać płatności.

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem:
"Do promocji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają tylko jedną kartę kredytową Banku Zachodniego WBK wydaną nie później niż do 31 sierpnia 2016 r."
 Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikom: Pawłowi i Robertowi.

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami na blogu. na Twitterze i polub na Facebooku:

32 komentarze:

  1. "posiadają tylko jedną kartę kredytową Banku Zachodniego WBK"... "brawo" za docenienie klientów którzy mają dwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nurtuje mnie czym jest "potwierdzenie zamknięcia". Bo ogólnie to składa się wypowiedzenie i tyle. Więc może być potrzebne jakieś zaświadczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz w każdym banku otrzymać zaświadczenie lub opinię bankową (bo różnie to nazywają). Ale to koszt kilkadziesiąt złotych.

      Usuń
    2. Napisałem maila z zapytaniem i dostałem następującą odpowiedź:

      "Aby przystąpić do promocji należy przedstawić potwierdzenie zamknięcia karty kredytowej w innym banku wystawione przez ten bank"

      Więc faktycznie na początku trzeba się szarpnąć i załatwić zaświadczenie o zamknięciu karty. I są 2 kwestie które koniecznie trzeba wziąć pod uwagę:

      1) Jeśli teraz złożyć wypowiedzenie umowy o kartę to w większości banków wypowiedzenie trwa 30 dni ale z tego co kojarzę to chyba w Millennium jest dłuższe. Co oznacza niewyrobienie się z zamknięcie karty do końca stycznia

      2) Trzeba uwzględnić że na wystawienie zaświadczenia bank daje sobie chwilę. Np. w mBanku jest to 1 dzień ale wysyłają listem.

      No i kwestia jeszcze jedna. Takie zaświadczenie kosztuje. W T-Mobile Usługi Bankowe to 50 zł!!

      Usuń
  3. Czy bank ma tyle klientów z kartami kredytowymi że już nie potrzebuje nowych? Mam kartę w innym banku ale nie mam w BZ i chętnie z tej innej zrezygnuję jeśli by mi za to dali kasę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, doceniają klientów którzy już kartę mają! To ewenement.

      Usuń
  4. Jestem klientem BzWbk, mam 6 kont, 1 debetówkę, ale nie mam u nich żadnej karty kredytowej. Kredytówkę mam w innym banku. Czy mogę skorzystać z tej promocji zamykając KK w innym banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, bo nie posiadasz karty kredytowej w BZ WBK wydanej "nie później niż do 31 sierpnia 2016 r.".

      Usuń
    2. Cóż,chcę zamknąć kartę w innym banku i podejrzewam, że takich jak ja jest wielu. Szkoda, że BzWbk nie chce zachęcić mnie do swojej KK. No chyba że szykują dla takich jak równie atrakcyjną propozycję :-)

      Usuń
    3. zapewne w city banku....

      Usuń
  5. Wygląda na to że Sprytny Bill będzie akceptowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wykluczeń więc na 99,9999% będzie :D

      Usuń
  6. Oj zamknąłbym kartę Citibanku bo poza BZWBK tylko tam mam... ale zaangażowałem się w promocje z kontem ech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie. Zamknąłem kartę Diners Club dnia 16 listopada. I czy w związku z tym po pierwsze ta karta łapie się jako karta kredytowa oraz czy termin zamknięcia nie wyklucza udziału w promocji? W regulaminie nic nie pisze że trzeba zamknąć kartę po 30 listopada tylko że od tego dnia trwa promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16 listopada faktycznie zamknąłeś kartę czy dopiero złożyłeś wypowiedzenie? Z drugiej strony data przystąpienia do promocji jest data wystawienia zaświadczenia. Więc jeśli go wystawią w dniu np. 27 grudnia i w treści nie będzie adnotacji, że karta zamknięta "z dniem 16 grudnia", to szanse masz.

      Usuń
  8. Od kiedy ta promocja się rozpoczęła?
    Bo złożyłem wypowiedzenie KK w BNP 19.11.2016. Po miesiącu karta powinna była zostać zamknięta.

    Swoją drogą - jak ongiś ubiegałem się o kredyt, miałem przedstawić zaświadczenie (podobne do tego co jest wymagane w promocji) i taki BZWBK sobie zażyczył 30 złotych za ten papier.

    Zatem wartość bonusu promocyjnego może okazać się nieco mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 30.11.2016.

      Usuń
    2. Z Regulaminu wynika, że:

      "6. Datę złożenia potwierdzenia zamknięcia karty kredytowej w innym banku uznaje się za datę przystąpienia uczestnika do promocji."

      Jakoś nie po-polskiemu napisane, ale przynajmniej wiadomo o co kaman.

      Swoją drogą KK zwykle się zamyka ok. 30 dni. Do tego dochodzi okres na wydanie zaświadczenia. Więc te 2 miesiące (30.11.2016-31.01.2017) przy małorychliwych bankowych mogą być naprawdę trudne do osiągnięcia.

      Usuń
  9. Dla zainteresowanych podam, że zaświadczenie od Citibanku kosztuje 35 zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że sama dyspozycja zamknięcia karty nie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjęli samą dyspozycję,musiałem jeszcze podać nr rachunku powiązanego z KK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dobrze rozumiem, że któraś placówka BZWBK przyjęła dyspozycję zamknięcia karty t mobile lub citibanku ?

      Usuń
  12. tydzien temu dałem w t-mobile dyspozycje zamkniecia karty, pytałem o to zaswiadczenie to odpisali ze karta sie zamknie dopiero 2017-03-02, czyli nici z tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez walcze z T-mobile bankowy dają takie zaświadzcenie za 50zł ale tylko info o tym że złożyłeś wypowiedzenie karty(zamkniecie) bo na zamkniecie pelne rachunku mają 60 dni tak jak kolega wyzej opisał podobno honorują samo wypowiedzenie wiec chyba nie musisz czekac te 60 dni.

      Usuń
    2. No niestety dali mało czasu na tą promocję i kto zaraz po jej starcie nie zaczął działać to trudno się wyrobić przez te terminy zamykania karty po 60 dni :(

      Usuń
  13. jeśli posiadałeś kartę w bph i chcesz przystąpić do promocji bzwbk - bph przesyła pismo dot. zamknięcia karty bez opłat. To wystarczy do wzięcia udziału w promocji. Sprawdzone na moim przykładzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu dostałem kody do empiku.Mam zamiar na dniach zamknąć kk w millenium. Czy ktoś miał dosw.z zamknięciem w w/w banku i czy dysp. zamknięcia wystarczy w bzwbk?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój kod empiku jest nieważny.nie ma na nim kasy.empik to ,,sprawdzi,,-może mi powiedzą w pon. Możliwe że milenium nie zasilił konta vouchery kasa. W millenium mi napisali że do 3 dni dają znać. A bon ważny do 2 lutego. Parodia. Już zdążyłem zapytać czy mam iść do sądu. Co za cwoki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobno w regulaminie bzwbk jest napisane ze do promocji moga przystąpić osoby które mają kk ale w ost 3 m-cech mieli mniej niż 6 transakcji ta karta. Mr Zlotowa-podpowiesz coś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Siema.mam pytanie dot.kk bzwbk-napisano ze mozna nie płacić w necie-i nic pozatym. Bez ograniczeń? Bo miałbym pewnie jakiś zakup za pare stowek i liczę ze to by mi trochę pomogło. Oczywiście można dokonywać zakupów np.na stacji paliw i zaraz przelać kwotę z konta na konto kk ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ktoś otrzymał nagrodę ?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...