Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: ING Bank Śląski płaci 100 zł za Konto z Lwem Direct

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

2.12.2016

ING Bank Śląski płaci 100 zł za Konto z Lwem Direct

Bank kontynuuje promocję, w której zdobyć można 100 zł za otwarcie konta i korzystanie z karty. 

ING Bank Śląski - 100 zł za Konto z Lwem Direct
To już kolejna edycja akcji. Zasady pozostają niezmienione. Poza terminami i ponownie przesuniętym okresem karencji. Udział w obecnej odsłonie promocji mogą wziąć osoby, które nie posiadają konta w ING Banku Śląskim od 1.07. ub.r.

Aby wziąć udział w promocji "100 zł za otwarcie Konta" i zdobyć tytułową premię należy:
  • do 28.02.2017 r. złożyć wniosek o Konto z Lwem Direct i w tym też terminie zawrzeć umowę o konto z kartą płatniczą oraz (jeśli nie posiadasz) umowę o Otwarte Konto Oszczędnościowe, a także dostęp do bankowości internetowej (również tylko wtedy gdy takowego jeszcze nie masz) - ważna uwaga: umowę można zawrzeć wyłącznie za pośrednictwem kuriera, więc by umożliwić mu dotarcie na czas, ze złożeniem wniosku nie warto czekać do ostatniej chwili
  • do 30.06.2017 r. wykonać płatności kartą na sumę co najmniej 1 000 zł - płatności te muszą być rozliczone i zaksięgowany w powyższym terminie (realizację tych płatności można, a nawet warto rozłożyć w czasie - o szczegółach pisze nieco niżej)
  • utrzymywać konto osobiste i aktywną kartę oraz konto oszczędnościowe do dnia wypłaty premii, czyli do 31.07.2017 r. (wypłata gwarantowanego bonusu 100 zł zostanie zrealizowana na Otwarte Konto Oszczędnościowe)

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem uczestnikiem promocji może być:
"osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, która (...) od 1 lipca 2015 r. do 30 listopada 2016 r. nie posiadała lub nie współposiadała w Banku któregokolwiek z następujących kont osobistych Konto z Lwem: Direct, Komfort, Premium, Klasyczne, Student"
Poza tym warto pamiętać o jednym ważnym zapisie wykluczającym z uzyskania premii:
"Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych przez Bank"

Formularz dla obecnych klientów banku


W sytuacji gdy jesteś klientem ING Banku Śląskiego (korzystasz z karty kredytowej lub Otwartego Konta Oszczędnościowego, ale co najmniej od 1.07.2015 r. nie masz konta osobistego) to również możesz wziąć udział w promocji ze stówką za konto. Wniosek o konto trzeba wówczas złożyć po zalogowaniu do bankowości internetowej ING BankOnLine. Ale to nie wszystko. Niezbędne będzie bowiem również wypełnienie formularza rejestracyjnego (najpóźniej do 28.02.2017 r.).

Tu jednak ważna uwaga: formularz dotyczy wyłącznie obecnych klientów banku, którzy konto założą po zalogowaniu do bankowości internetowej. Dla tych, którzy dopiero teraz staną się klientami banku wystarczy złożenie wniosku tutaj (już bez potrzeby uzupełniania dodatkowego formularza).

Konta w ING Banku Śląskim - prześwietlenie oferty


Konto z Lwem Direct to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków) 
  • 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej 
  • 0 zł za smsKody służące do autoryzacji zlecanych transakcji 
  • 0 zł za wydanie karty płatniczej do konta 
  • 0/7 zł - opłata za kartę nie jest pobierana jeśli w okresie rozliczeniowym (który w ING Banku Śląskim liczony jest od 29. dnia miesiąca do 28. dnia miesiąca następnego) wykonasz płatności kartą na łączną sumę min. 300 zł 
  • 0 zł za wypłatę gotówki w bankomatach ING Banku Śląskiego oraz sieci Planet Cash 
  • w pozostałych bankomatach: 
    • 0 zł za pierwszą wypłatę w miesiącu 
    • 2,50 zł za drugą i każdą kolejną wypłatę w miesiącu

Regulamin promocji dopuszcza również możliwość założenia Konta z Lwem Komfort, ale warunki jego prowadzenia - delikatnie mówiąc - są nie najlepsze. Miesięczna opłata pobierana bezwarunkowo wynosi 6 zł przez pierwsze trzy miesiące i aż 12 zł w kolejnych. W związku z tym w opisie skupiam się na Koncie z Lwem Direct, które można mieć za 0 zł.

Otwarte Konto Oszczędnościowe, które należy założyć/posiadać by uzyskać premię 100 zł to rachunek oszczędnościowy na który można - ale nie ma takiego wymogu - wrzucać swe zaskórniaki. Oprocentowanie konta przez 4 miesiące wynosi 2% w skali roku (dla kwoty do 100 000 zł). Później spada do poziomu 1% w skali roku. Otwarcie i prowadzenie Otwartego Konta Oszczędnościowego jest bezwarunkowo darmowe. Bezpłatnie zrealizujesz również pierwszą wypłatę z tego konta w każdym miesiącu kalendarzowym. Za kolejny przelew lub wypłatę w danym miesiącu - jak to bywa z kontami oszczędnościowymi także w innych bankach - zapłacisz. Będzie to prowizja w wysokości 10 zł.

Do promocji kwalifikują się wyłącznie wnioski o konto złożone online. Zawarcie umowy w tej sytuacji możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem kuriera - dlatego ze składaniem wniosku nie warto zwlekać do ostatniej chwili, by wyrobić się z podpisaniem umowy w czasie trwania promocji. Wnioski złożone w oddziałach banku nie kwalifikują do udziału w promocji.

Jak rozegrać promocję ING Banku Śląskiego?


Zasady promocji są proste i klarowne. W terminie do 30.06.2017 r. wykonać należy płatność lub płatności kartą na sumę min. 1 000 zł. Możesz to zrobić nawet w jednym miesiącu i jedną transakcją, ale płatności bardziej opłaca się rozłożyć w czasie. Dlaczego? Bo wtedy realizując płatności jednocześnie można spełniać warunki promocji, jak i warunki uprawniające do zwolnienia z opłaty za posiadanie karty płatniczej.

Opłata za kartę nie jest pobierana za okres rozliczeniowy trwający w momencie składania przez Ciebie wniosku o konto. Więc bez znaczenia jest czy umowę o konto zawrzesz 1., 15. czy 28.02., bo za ten okres rozliczeniowy opłaty nie będzie. Aktywnością w płaceniu kartą będzie należało wykazać się od okresu 1.-28.03.2017 r. W tym okresie oraz później w okresach 29.03.-28.04. oraz 29.04.-28.05.2016 r. najlepiej wydawać po min. 300 zł. By dobić do wydania min. 1 000 zł zostanie jeszcze ok. 100 zł więc w okresie od 29.05. do 28.06.2017 r. również warto wydać min. 300 zł by nie zapłacić nic za kartę. Wydanie wspomnianego 1 000 zł w terminie do 30.06.2017 r. będziesz mieć w takiej sytuacji zrealizowane nawet "z górką". Przed Tobą zostanie już tylko okres rozliczeniowy od 29.06. do 28.07.2017 r., bo premia ma zostać wypłacona do 31.07.2017 r. Co zrobisz w tym czasie? Wybór należy do Ciebie: możesz pogodzić się z pobraniem opłaty za kartę w wysokości 7 zł co nieco zmniejszy Twój zysk z tej promocji, ale możesz też wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł, zwalniające z takiej opłaty.

Złóż wniosek o konto w ING Banku Śląskim i zyskaj 100 zł

Nie chcesz przegapić żadnej najlepszej promocji? Zapisz się na newsletter (bez opłat za zapis, korzystanie, jak i ewentualną, bezproblemową rezygnację):
Adres e-mail

80 komentarzy:

  1. A za okres od 29.07. nie pobiorą jeszcze 7 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo kartę zastrzeżesz w dniu wypłaty 100 zł i pobiorą wtedy 2/31*7 zł a więc jakieś grosze. Konto zamykają od ręki bez okresu wypowiedzenia.

      Usuń
  2. A to ciekawe bo na infolinii pracownik ing powiedział, że każdy musi wypełnić ten formularz i ja go wypełniłem mam nadzije, że to mnie nie skreśla z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy, przenigdy nie ufaj temu co usłyszysz na jakiejkolwiek "info"-linii, gdyż tam są zatrudnieni absolwenci jakże licznych wszechnic gotowania na gazie, którzy jedynie terminują w bankach :)

      Usuń
  3. A płatności liczą się tylko w sklepach stacjonarnych czy w internecie też? Mam na myśli te 300zl miesięcznie i ten 1000zl do premii

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli jak zawrę umowę na koniec stycznia to nie ma co płacić w lutym kartą bo to i tak się nie będzie liczyło, tak? I opłaty za ten kawałek stycznie i lutego nie pobiorą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wymaganego w promocji wydania 1 000 zł zaliczać się będą wszystkie płatności (już od pierwszej). Pytanie tylko czy opłaca się płacić kartą w pierwszym okresie rozliczeniowym?? Bo jeśli umowę zawrzesz np. 30.01. to będzie to okres rozliczeniowy od 29.01. do 28.02., a więc niepełny (czyli bez opłaty za kartę). Lepiej więc wydatki z tego okresu "przenieść" na kolejny okres rozliczeniowy karty (pełny okres od 1. do 28.03. gdy już trzeba wydać min. 300 zł by nie ponieść kosztu opłaty za kartę).

      Usuń
    2. czyli jak się za bardzo pośpieszyłam i dziś kurier przyniósł mi umowę to znaczy, że załapałam się na okres rozliczeniowy 29.01 - 28.02 i lepiej wydać już w nim te 300 zł bo inaczej zapłacę te 7 zł, tak?
      w takim razie za pośpiech bede musiała 5 okresów rozliczeniowych :(

      Usuń
    3. Najracjonalniejszym rozwiązaniem jest otwarcie konta od dziś bo okres rozliczeniowy do 28.02 będzie za free a transakcje będzie można robić od marca.

      Usuń
  5. Czy sa jakies kody wykluczen MCC jesli chodzi o platnosci karta?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy po wypłaceniu mi kwoty 100 zł z tytułu premii po spełnieniu warunków mogę zachować konto oszczędnościowe? a konto Direct zamknąć? i potem korzystac tylko z tego oszczędnościowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można mieć samo oszczędnościowe OKO.

      Usuń
  7. Jaka firma kurierska dostarcza umowy do podpisania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In post.

      Usuń
    2. Słyszałem, że InPost nie obsługuje w wielu ośrodkach wiejskich i zamiast tego wynajmują innych.

      Usuń
    3. Karty dostarcza DHL.

      Usuń
    4. Kiedyś woził inPost, ale teraz DHL

      Usuń
  8. ja wygląda płatność kartą za granicą? czy jest pobierana jakas opłata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prowizja za przewalutowanie 3% kwoty transakcji

      Usuń
  9. witam
    czy płatnosci na bm zaliczane sa do spełnienia warunków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma wykluczeń więc możesz transakcje zrobić jak chcesz i gdzie chcesz

      Usuń
    2. mogą być.

      Usuń
  10. Jak wygląda podpisanie umowy w praktyce bo chciałem skorzystać? Co potrzebuje w czasie wizyty kuriera - jakie dokumenty???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno wymagany jest dowód osobisty :)

      Usuń
    2. Dowód i tyle.

      Usuń
    3. Słyszałem, że może być też paszport.

      Usuń
  11. witam
    zalogowałem sie pierwszy raz do bankowosci internetowej w ing .czy trzeba tam aktywowac jakies zgody aby otrzymac 100 pln ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do artykułu wyzej
      te zgody to
      Informacje marketingowe od ING Bank Śląski:
      Nie wyrażam zgody na przekazywanie drogą tradycyjną (poczta)
      Nie wyrażam zgody na przekazywanie drogą elektroniczą (w tym powiadomienia z aplikacji mobilnej, sms, e-mail, system bankowości internetowej, telefon)
      czy musze wyrazic zgody .
      zaznaczam ze sa to zgody widoczne w bankowosci internetowej

      Usuń
    2. Nie ma żadnych zgód czy jak?

      Usuń
    3. Nie ma. Tu nie należy zgłaszać sprzeciwu a to już odrębna sprawa - we wniosku tego nie odhaczysz a domyślnie jest zgoda.

      Usuń
    4. "Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych przez Bank"

      Usuń
  12. W toip widnieje też taki zapis"
    1. dla kart Visa Zbliżeniowa i Debit MasterCard Zbliżeniowa – opłata pobierana, jeżeli brak transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 PLN (w przypadku posiadaczy Kont Direct w wieku 18-26 lat w okresie do 28.03.2017r. na kwotę 200 PLN) dokonanych kartami wydanymi użytkownikowi do jednego rachunku i rozliczonych przez bank w okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego miesiąca. Kwota transakcji bezgotówkowych jest liczona łącznie dla dowolnej kombinacji kart Visa Zbliżeniowa, Debit MasterCard Zbliżeniowa oraz Zbliżak Visa posiadanych przez danego użytkownika wydanych do jednego rachunku."

    Trochę go nie rozumiem. Czy mieszcząc się w tym wieku będe mogł robić transakcje po 200 tylko do 28.03?
    Potem w miesiącu kwietniu juz muszę 300?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko do 28.03. Później w każdym okresie po 300 zł. Dopytywałem o to w banku.

      Usuń
  13. Dziękuję. A jak z tymi zgodami przy zakładaniu jest? Bo nie znalazłem nigdzie "wyrażam zgode do celów marketingowych" Automatycznie jest zgoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dowód wystarczy?

      Usuń
    2. @Konrad, nie trzeba jakiś szczególnych zaznaczać. Brak sprzeciwu jest domyślny
      @Anonimowy, tak

      Usuń
  14. Ponad tydzień temu założyłam konto w promocji. Wczytując się w umowę znalazłam informacje o tym , iż nie wyraziłam zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Być może coś kliknęłam składając wniosek- nie wiem, nie pamiętam. Czy orientujecie się czy jeśli wycofam sprzeciw, tzn wyrażę zgodę np w placówce ING, to czy będę brała udział w promocji czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla spokoju zadzwoniłem na infolinię i zmieniłem zgody.

      Usuń
  15. Ja mam taki problem: niby mam kartotekę w ING, loginu nie mam więc wybrałem by bank się ze mną skontaktował i usłyszałem od Pana że mogę konto założyć tylko w placówce, czyli nici z promocji. Czy ktoś z czymś takim się spotkał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli po wypełnieniu wniosku internetowego dostajesz komunikat, że wniosek nie może być zrealizowany, to radzę odczekać jakiś czas, wyczyścić pamięć przeglądarki i wypełnić wniosek ponownie. W moim przypadku to zadziałało, a też miałem już kartotekę w ING.

      Usuń
    2. Ja też miałem kartotekę, ale na infolinii mi powiedzieli, że wystarczy, abym wystąpił o dostęp do bankowości internetowej w placówce (sam dostęp bez zakładania konta), a następnie zalogował się i otworzył konto przez Internet, a następnie wypełnił "Formularz dla obecnych klientów banku" (jak w opisie promocji) i wtedy będę brał udział w promocji, zobaczymy jaki będzie efekt końcowy...

      Usuń
  16. Jakieś wykluczenia w MCC?

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy ktoś może próbował zamknąć konto w punkcie ING Express? Czy jest to możliwe? Jedynie taki punkt mam "w miarę blisko".

    OdpowiedzUsuń
  18. Może być zarówno Otwarte Konto Oszczędnościowe jak i To konto co samo odkłada ze skarbonką?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile czasu czekaliście na kuriera od złożenia wniosku ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kurier zadzwonił 3-go dnia roboczego i 4-go przyjechał.

      Usuń
  20. Założyłem sobie w tym tygodniu konto ING w promocji. Podczas składania wniosku zaznaczyłem zgody marketingowe ale bank je sobie pozmieniał i w umowie mam "nie wyrażam zgody". Oczywiście natychmiast je sobie w systemie pozmieniałem na "wyrażam zgodę" ale coś mi się wydaje, że bank będzie miał pretekst aby nie wypłacić mi premii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis dzwoniłem na infolinie i pani mi potwierdziła ze zgody marketingowe nie są automatycznie odchaczane podczas zakładania rachunku .
      aby dostac 100 pln nalezy je samemu odchaczyc w bankowosci internetowej

      Usuń
  21. Pytanie za 100 pkt. - po jakim czasie od wizyty kuriera otrzymaliście maila z linkiem/instrukcją aktywacji konta?

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy dobrze rozumiem: skoro złożyłam wnioski i zarejestrowałam się w promocji, ale nie kurier nie dotarł do 28.02. czytaj nie podpisałam umowy to przepadło 100 pln???

    OdpowiedzUsuń
  23. w ofercie ing pojawiło sie konto oszczednosciowe 2 % plus 1, 3 % .promocja trwa od 15,02 do 30,03 i nazywa sie BONUS NA START czas trwania 4 miesice. tylko troche nie wiem czy odsetki naliczane sa co miesiac czy po okresie 4 miesiecy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. czy płatność kartą w sklepie internetowym liczy się?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ktoś już może dostał premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. Ale do 31.07 mają jeszcze czas.

      Usuń
    2. Też oczekuję.

      Usuń
  26. U mnie tez nie ma jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  27. wczoraj wysłałam pytanie do ING, poniżej odp

    "po spełnieniu warunków regulaminu, który wysyłam Pani tutaj (Regulamin promocji „1
    00 zł za otwarcie Konta”), 100zł premii za otwarcie konta przelejemy na Pani Otwarte Konto Oszczędnościowe, do 15 listopada 2017r." :) będę pisać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś sie im pomyliło z promocjami. Była też inna promocja i ona przewidywała wypłate do 15 listopada.

      Usuń
  28. Ktos ma już31 dziś

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ktoś już dostał nagrodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam. Ale u narzeczonej brak więc chyba wypłacają paczkami przelewów.

      Usuń
  30. Przyszła nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie jeszcze nic nie wpłynęło

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  34. Stówka jest :) Jak zrezygnować z karty? Samo konto na razie sobie zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ani ja, ani żona nie otrzymaliśmy jeszcze premii

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie też nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  37. u mnie też jest :), napisałam wyżej, że nie ma bo zapomniałam, że to na oszczędnościowe.

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie jest.rezygnuje z karty

    OdpowiedzUsuń
  39. Ponoć jutro o 8 rano jeszcze mogą puścic przelew.ja tez jeszcze nie dostałem. Na infolini mi powiedzieli

    OdpowiedzUsuń
  40. Opiszę sytuację jaka mnie i żonę spotkała.
    Wczoraj do godzin popołudniowych oboje nie dostaliśmy nagrody. Napisałem do banku informację o tym z pytaniem dlaczego. W odpowiedzi dostałem informację że nagroda nie została wypłacona ponieważ nie wyraziłem zgód marketingowych (wydawało mi się że takie zgody wyrażałem w formularzu rejestracyjnym). Dodatkowo jeżeli wyrażę takie zgody w chwili obecnej w bankowości internetowej to nagroda zostanie przyznana. Zgody wyraziłem i wieczorem już miałem nagrodę. Do tej pory wszystko wyglądało ładnie, jednak problem zaczął się gdy żona widząc że otrzymałem nagrodę sprawdziła swoje zgody marketingowe. Zgód nie było to je zaznaczyła i napisała wiadomość do banku o tym fakcie. W odpowiedzi ten sam konsultant z baku napisał że zgody marketingowe są wymagane w całym okresie trwania promocji. Co za schizofrenia? Jak można w różny sposób traktować dwóch klientów przystępujących do promocji według tego samego regulaminu i robiących dokładnie to samo (jeden dzień przystąpienia do promocji, płatność ponad tysiąc zł w okresie trwania promocji, co było warunkiem promocji, zgody marketingowe wyrażone w dniu 31.07.2017) Jeden klient dostaje nagrodę a drugi nie. Zraziłem się do tego banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie wolno odpuścić, niech żona poinformuje, o Pana sytuacji i walczy o swoje.

      Usuń
    2. Z tymi zgodami to mają coś zrypane. Bo nie myślę by robili to celowo. Po zmianie premię wypłacają. Choć ja się tego nie bałem że mi nie wypłacą bo miałem print screeny ze składania wniosku i trzymałem jako asa w rękawie :) Ale nie był potrzebny.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...