bankobranie: Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych dzięki aplikacji Sprytny Bill
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

15.11.2016

Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych dzięki aplikacji Sprytny Bill

Ruszyła nowa promocja pozwalająca zaoszczędzić przy okazji opłacania rachunków za media.

aplikacja Sprytny Bill - promocja Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych
Z propozycji skorzystać mogą nowi użytkownicy aplikacji Sprytny Bill, która umożliwia skanowanie rachunków i opłacanie ich za pomocą podpiętej karty płatniczej. W bardzo prosty sposób do zdobycia jest 30 zł.

Promocja "Rachunki sprytnie tańsze o 30 złotych" dostępna jest w okresie od 15.11.2016 do 28.02.2017 r. Udział w niej może wziąć osoba fizyczna, która:
  • zarejestruje się w aplikacji w okresie promocji i będzie identyfikowana po unikalnym numerze telefonu dotąd niezarejestrowanego w aplikacji
  • wykona co najmniej jedną transakcję kartą MasterCard na kwotę co najmniej 10 zł 

Premię w wysokości 10 zł otrzymasz za każdy miesiąc kalendarzowy w okresie trwania promocji, w którym wykonasz co najmniej jedną płatność na min. 10 zł. Premie możesz uzyskać trzykrotnie, więc zyskasz maksymalnie 30 zł.

Zgodnie z regulaminem, premie mają być wypłacane do 20 dni od zakończenia miesiąca kalendarzowego, w którym wykonana została płatność spełniająca warunki promocji. Jej wypłata nastąpi na rachunek karty za pomocą której wykonana została płatność. 

W razie zainteresowania promocją przerastającego oczekiwania (i możliwości) organizatora, warto też pamiętać o zastrzeżeniu:
"Organizator zastrzega sobie uprawnienie do skrócenia Okresu trwania Promocji z powodu wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na wypłaty premii oraz z innych ważnych powodów, do przedłużenia Okresu trwania Promocji, a także do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów, we wszystkich przypadkach po wcześniejszym poinformowaniu Uczestników o swoim zamiarze z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym na stronie internetowej www.facebook.com/sprytnybill"

Aplikacja Sprytny Bill - co to?


Z aplikacji skorzystać mogą osoby posiadające urządzenia z systemem Android lub iOS.  Krótką instrukcję korzystania z aplikacji przedstawia poniższy filmik:

Dostawcą aplikacji jest uPaid (Czytelnikom bloga znany już jako jedna z firm udostępniająca korzystanie z portfela elektronicznego MasterPass).

Za pomocą aplikacji możesz opłacać rachunki za media, na których widnieje kod kreskowy. Na podstawie jego skanu aplikacja rozpoznana dane niezbędne do realizacji płatności, a ta zostanie wykonana za pomocą karty płatniczej podpiętej w systemie.

Za realizację transakcji pobierana jest prowizja. Wynosi ona 0,97 zł w przypadku płatności o wartości do 1 000 zł lub 3% wartości transakcji przy płatnościach powyżej 1 000 zł.

Za podrzucenie informacji o promocji Banku Pocztowego dziękuję Czytelnikom: JSA i Adamowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

Bądź na bieżąco z promocjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

62 komentarze:

  1. Tylko pamiętajcie że płatność kartą TMUB nie zaliczy się do zwrotu od banku w ramach moneybacku bo Sprytny ma niestosowny MCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można po polsku?

      Usuń
    2. TMUB = T-Mobile Usługi Bankowe
      MCC = kody oznaczające miejsca zakupów. Kilka jest wykluczonych ze zwrotów. Ale też z sumy transakcji zwalniających z opłat. Sprytny ma bodaj 4900
      Sprytny = Sprytny Bill

      Usuń
    3. Jak to będzie z karta kredytową TMUB ?
      Można by się wtedy podpiąć pod promocję z Carrefourem

      Usuń
    4. Można podpiąć.

      Usuń
    5. A czy płacąc kartą płaza dostanie się zwrot moneyback czy nie jak w sb ?

      Usuń
  2. "Za pomocą aplikacji możesz opłacać rachunki za media". Media czyli gaz, prąd, woda ale internet i TV już nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mogą być. Ja płacę za telefon.

      Usuń
    2. Ja płacę przy pomocy sprytnego za szkołę tańca córki, szkołę pływania syna, prąd, czynsz za mieszkanie, telewizję. I nie koniecznie skanuję rachunki sam wprowadzam dane do opłat i zawsze przechodzi.

      Usuń
  3. Dobrze, że identyfikacja po numerze telefonu bo w rodzinie telefonów pod dostatkiem a z SB korzystałem tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumie, że ta płatność nie idzie jako przelew, ale własnie jako płatność tak jak w sklepie. Czyli można by bez prowizji bankowej zapłacić np. kartą kredytową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałabym wiedzieć, fajnie by było, gdyby to przechodziło jako płatność kartą

      Usuń
    2. Tak, będzie to jak zwykła płatność. Nie jest to przelew.

      Usuń
  5. A nie lepsze bm.pl? tam oddają 5% - do 100 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy kto jakie ma rachunki. 5% czyli, żeby dostać 10zł zwrotu musisz mieć rachunek na 200zł. W promocji Sprytny Bill, żeby dostać 10zł zwrotu wystarczy rachunek na 10zł.

      Usuń
    2. Oddają tylko do 100 zł to raz, a dwa że płatnosci darmowe sa tylko dla usługodawców którzy mają ebok obsługiwany prez BM. Tak więc jedno i drugie ma swoje zalety.

      Usuń
  6. Czy obsuguwane sa firmy Vectra,Gazpol,Pgning?

    OdpowiedzUsuń
  7. O co chodzi w tym punkcie:
    4. Jeżeli Okres trwania Promocji nie obejmuje pełnej liczby dni danego miesiąca
    kalendarzowego, promowana transakcja płatnicza musi zostać wykonana w części
    miesiąca objętej Okresem trwania Promocji (np. w listopadzie 2016 r., pomiędzy
    15 a 30 listopada).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że żeby dostać premię za listopad musisz opłacić rachunek na 10 zł między 15 a 30 listopada, transakcja np. z 7 listopada nie będzie uwzględniona (bo nie mieści się w okresie promocji). Tak samo, jeśli przedłużą promocję do 15 marca np. to transakcje z np. 20 marca nie będą się liczyły do promocji.

      Usuń
  8. Mam dwa pytania.
    1. Czy można opłacić 3 rachunki w jednym miesiącu i dostanie się 30 zł czy trzeba to rozbić na 3 miesiące?
    2. Czy mogą to być rachunki bez kodu kreskowego?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) tylko za jedną miesięcznie dostaniesz zwrot
      2) odpowiedź na filmiku

      Usuń
    2. Czyli można też ręcznie. Dziękuję. A czy do promocji zaliczą się też rachunki np. rodziców? Wtedy w polu "płatnik" mam wpisać swoje dane czy osoby za którą opłacam rachunek?

      Usuń
    3. Regulamin nie definiuje czyje mają być rachunki więc mogą być każdego. Tak jak wszystkie inne dane. W praktyce ważny jest numer rachunku bo we wszystkich PGNIGach, PGE, Taurinach itp każdy klient ma przypisany swój indywidualny numer.

      Usuń
    4. Liczy się kto płaci, jaki nr telefonu, a nie za kogo.

      Usuń
  9. Jak odpiąć kartę dodaną do Sprytnego Billa? Nie doczytałem i zamiast MasterCard dodałem VISE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zalogujesz się do MasterPassa

      Usuń
    2. Nie ogarniam tego. Jak mam się zalogować do MasterPassa skoro nie mam hasła i nigdy się tam nie rejestrowałem? A jak teraz założyłem konto na te same dane co w Sprytnym Billu i się zalogowałem to nie ma tam dodanej żadnej karty.

      Usuń
  10. "wykona co najmniej jedną transakcję kartą MasterCard na kwotę co najmniej 10 zł"

    Czyli jak rozumiem, karty Visa nie liczą się do promocji? Szkoda, bo aktualnie posiadam jedynie karty z tym logo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi tylko o MasterCardach. Ja za to nie mam żadnej Visy.

      Usuń
  11. A czy do mojego SB mogę podpiąć rachunek żony i płacić jej kartą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ja mam kilka kart podpiętych swoje i żony swego czasu jak były zwroty za te płatności w TMUB to płaciłem na zmianę swoimi kartami to żony. Więc można podpiąć wszystko :)

      Usuń
  12. Zainstalowałem aplikację na telefonie. Podałem nr telefonu do rejestracji i wymagało tylko podania hasła sms. Żadnej rejestracji. Po zalogowaniu okazało się, że nie ma możliwości dodania karty. A nigdy nie rejestrowałem się w Sprytnym Billu. Mam konto w MasterPass BZWBK. Jak usunąłem stamtąd kartę to dopiero wtedy mogłem ją dodać w Sprytnym Billu. O co tu chodzi? Czy to mnie wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale może miałeś Masterpassa upaid?

      Usuń
    2. Nie, w upaid nigdy nie miałem. Zresztą nawet jak próbuję przypomnieć hasło w ich MasterPassie podając swój numer albo mail to wyskakuje, że takiego nie mają w bazie. Jedyny MasterPass, który otwierałem to BZWBK. I tam loguje się bez problemów.

      Usuń
  13. Dla tych co mają problem opiszę jak to zrobiłem ja. Bo u mnie się udało.
    1. Zarejestrowałem się na stronie https://upaid.pl/o_masterpass
    2. Dodałem kartę kredytową BZWBK. Trzeba było ją jeszcze zweryfikować (3d secure). Nie udało mi się nadać mPinu.
    3. Ściągnąłem aplikację. Podczas logowania podałem numer telefonu podany przy rejestracji. logowanie wymagało jeszcze podania hasła z smsa
    4. Zeskanowałem rachunek i dodałem do koszyka
    5. Wszedłem do koszyka wyprałem płatność. Była już tam karta dodana w portfelu Masterpass. Potwierdziłem CCV z karty.
    6. Dostałem maila z potwierdzeniem płatności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy są jakieś opłaty za korzystanie z portfela Masterpass?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko forma płatności - żaden nowy produkt. Podpina się tam karty by wygodnie płacić bez wklepywania wszystkich numerów za każdym razem. Opłat za to nie ma.

      Usuń
  15. Uwaga! U mnie pobrało opłatę przy weryfikacji!!! 1,28 zł niby nie dużo, ale jednak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie opłata ale kwota pobierana dla weryfikacji. Wróci wkrótce.

      Usuń
    2. Zwrot tej kwoty otrzymasz po weryfikacji karty

      Usuń
    3. Mi odrzuciło 2 razy weryfikacje ale 2 razy pobrało kwotę łącznie ok 3 zł pisałem do nich powiedzieli w ciągu 14 dni będzie zwrot.

      Usuń
    4. Jak dlugo czeka sie na weryfikacje karty w upaid i jak sprawdzic, czy karta zostala odrzucona ?

      Usuń
    5. Od razu to idzie.

      Usuń
  16. Jakoś mam problem z ustaleniem mPinu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłacisz też bez niego. Wystarczy wtedy CVV

      Usuń
    2. U mnie też mPin nie działa więc coś mają tam zepsute.

      Usuń
  17. Czy wcześniej SB robił promocje i czy nie było problemów z wypłatą premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno dawno temu. Nie było większych problemów.

      Usuń
  18. Oczywiście Sprytny Bill pobiera prowizję za transakcje do 1.000 zł - prowizja 0,97 zł. Nie jest wię to opłacalny biznes dla klienta, no chyba, że w okresie promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jak bank ci przysoli kilka PLN opłaty za kartę, a masz wydać 97 gr na płatność kartą przez Billa to też się opłaca. Nawet poza promo.

      Usuń
  19. To opłata 97 gr dotyczy każdej płatności, więc jest to interes nieopłacalny, lepiej za media i inne rachunki zapłacić zwykłym przelewm z konta który nic nie kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w promocji wystarczy w miesiącu zapłacić 1 rachunek. Ponoszony koszt to 0,97 zł. Zwrot 10 zł. ZYSK: 9,03 zł.

      Usuń
  20. Płacąc kartą kredytową, zwrot 30zł wpływa na konto kredytowe, czy trzeba podać inny numer rachunku?

    OdpowiedzUsuń
  21. Płacąc kartą kredytową, 30zł zostanie zwrócone na numer konta kredytowego czy trzeba podać jakiś inny, dodatkowy numer konto osobistego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracać mają na rachunek karty więc jak zapłacisz kredytową to tam te 10 zł dostaniesz. Nie ma jak podać innego numeru konta.

      Usuń
  22. Czy jak miałem wcześniej portfel MasterPass, ale nie korzystałem ze Sprytnego Billa, to przysługuje mi zwrot? Teoretycznie wg regulaminu powinien, ale tak naprawdę jak ściągnąłem aplikację, to nie rejestrowałem się ponownie, tylko zaczytało dane z konta w MasterPass.

    OdpowiedzUsuń
  23. Usunąłem kartę z uPaida chcąc podpiąć pod inny nr telefonu i skorzystać z promocji. Robiąc płatność SB po wpisaniu nr tej karty mam informację, że karta jest już w portfelu i kicha. Karta jednak jest usunięta. Co źle robię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ściągniesz apkę to tam też się logujesz więc to będzie Twe pierwsze logowanie. Bo regulamin odnosi się do logowania w Sprytnym a nie w portfelu ogólnie.

      Usuń
  24. Anonimowy27 listopada 2016 00:30 Ależ ja mam informację w Sprytnym, że karta jest dodana. Wcześniej usunąłem ją w portfelu bo była dopisana do innego nr telefonu, a chcąc skorzystać z promocji musiałem zmienić nr telefonu. Teraz dodać nie mogę bo mam info w Sprytnym , że karta w portfelu i nie wiem co robię źle.

    OdpowiedzUsuń