Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "Konto plus bonus" czyli promocja BGŻ BNP Paribas na Grouponie

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

29.11.2016

"Konto plus bonus" czyli promocja BGŻ BNP Paribas na Grouponie

W serwisie zakupów społecznościowych znaleźć można kolejną okazję do bankobrania.

Konto Plus Bonus - promocja BGŻ BNP Paribas na Grouponie
Do 260 zł można zyskać z Kontem Praktycznym w BGŻ BNP Paribas. Bank będzie wypłacać premie w postaci zwrotów za płatności kartą. Warunki promocji nie są wyśrubowane poza wytycznymi wobec uczestników. Ktokolwiek posiadał już konto w BGŻ BNP Paribas lub wcześniej w Banku BGŻ lub BNP Paribas, ten musi obejść się smakiem (sprawdź promocję również dla byłych klientów banku).

Aby wziąć udział w promocji "Konto plus bonus" należy:
  • zakupić za 5 zł kupon w serwisie Groupon (kupony mają być dostępne do 18.12.2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli 1 000 sztuk)
  • do 18.12.2016 r. zarejestrować się na stronie promocji, podając przy tym kod z zakupionego kuponu (podczas wypełniania formularza rejestracyjnego należy podać te same dane, które zostaną wpisane we wniosku o konto) oraz pod formularzem zaznaczyć wszystkie oświadczenia
  • i w dalszej kolejności złożyć wniosek i zawrzeć z bankiem umowę o konto z kartą (z aktywacją konta należy wyrobić się do 5.01.2017 r.)

Każdy uczestnik może nabyć jeden kupon i tylko raz wziąć udział w promocji. Kupon może być wykorzystany jednokrotnie. 

Nagrodą w promocji są 8-procentowe zwroty za płatności kartą. Miesięcznie można jednak uzyskać nie więcej niż 52 zł (aby tyle zdobyć trzeba będzie jednak wydać co najmniej 650 zł). Moneyback będzie naliczany za transakcje wykonane w kolejnych miesiącach kalendarzowych od stycznia do maja 2017 r. pod warunkiem otrzymania na konto wpływu w każdym danym miesiącu w wysokości co najmniej 1 000 zł. Wymagane wpływy w regulaminie promocji zostały zdefiniowane jako:
"wpływ na Konto Osobiste, z wyłączeniem: 
a) wpływów z rachunków własnych Uczestnika, prowadzonych w Banku, 
b) wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu zerwanych/ kapitalizowanych depozytów (lokaty i konta oszczędnościowe) w Banku, uruchomienia kredytów (zobowiązań kredytowych) w Banku"
Nie ma więc przeciwwskazań by przelewać na konto własne środki z konta w innym banku. Nie musi to być bowiem wynagrodzenie czy jakiekolwiek inne konkretne świadczenie.

Zwroty za płatności nie będą jednak wypłacane co miesiąc (jak to bywa w większości promocji z moneybackiem), ale przyjdzie na nie zaczekać nieco dłużej.

O przyznaniu nagrody za płatności wykonane w styczniu i lutym, mailowo zostaniesz poinformowany do 14.03.2017 r., a wypłata zwrotów nastąpi do 31.03.2017 r. Jeśli zaś chodzi o transakcje wykonane od marca do maja to na mail informujący o przyznaniu nagrody będzie trzeba zaczekać do 13.06., a zwrot zostanie wypłacony do 30.06.2017 r.

Po wspomnianym mailu o przyznaniu nagrody (tym wysyłanym do 15.03.2017 r.) niezbędne będzie jeszcze zalogowanie na stronie promocji i uzupełnienie (najpóźniej do 28.03.2017 r.) danych niezbędnych do wypłaty zwrotów (będzie należało m.in. podać numer rachunku konta otwartego w promocji).

Zgodnie z regulaminem promocji do momentu wypłaty premii należy posiadać aktywne konto oraz kartę płatniczą (która bez aktywności w płaceniu kosztuje, więc fakt ten warto uwzględnić bo cały czerwiec i konto, i kartę posiadać będzie należało).

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem uczestnikiem promocji mogą być osoby fizyczne, która ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz:
"1) nie są stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej oraz otwarcie Konta Osobistego w ramach Promocji; 
2) nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego w Banku oraz, przed połączeniem BGŻ S.A. i BNP Paribas Bank Polska S.A., nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego zarówno w BGŻ S.A. ani w BNP Paribas Bank Polska S.A.;" (pisownia oryginalna)

Konto Praktyczne - prześwietlenie oferty


Główne cechy charakteryzujące rachunek otwierany w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie konta
  • 0/10 zł - miesięczna opłata za prowadzenie konta nie jest pobierana jeśli jego posiadacz nie ukończył 26. roku życia lub w przypadku odnotowania co najmniej jednego wpływu w wysokości min. 1 000 zł
  • 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej
  • 0/7 zł - miesięczna opłata za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli wykonasz płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę co najmniej 300 zł
  • 0 zł za wypłatę gotówki z dowolnych bankomatów w Polsce i na świecie
Za podrzucenie informacji o powyższej promocji dziękuję Czytelniczce Patrycji.

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami na blogu. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

63 komentarze:

  1. Czy jest lojalka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto wraz z kartą należy posiadać do momentu wypłaty nagrody (czyli najdłużej do 30.06.2017 r.). Co później? Wybór należy do klienta ;)

      Usuń
    2. Czyli kiedy nalezy zlozyc wniosek o zamkniecie konta? Tak aby nie ponosic oplat a w razie co nie stracic premi?

      Usuń
  2. bardzo dobra oferta- zakup dokonany, mam tylko nadzieję, że nie wykluczają żadnego MCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyko punkty handlowo usługowe. Wykluczen MCC brak. No ale Internet czy sprytny Bill odpadają.

      Usuń
    2. Czyli żaba też odpada? W końcu to punkt handlowo usługowy? mam na myśli oplacanie rachunkow

      Usuń
    3. Powinna przejść. MCC punktu handlowo-usługowego będzie.

      Usuń
    4. czy sprytny bill odpada nie byłabym taka pewna. Co prawda rozliczane mają być tylko punkty handlowo usługowe , ale taki sam zapis był w regulaminie mbanku, a ja płaciłam sprytnym billem i mimo to zaliczali do moneybacku, więc póki się nie sprawdzi to nie wiadomo.

      Usuń
  3. Ileż ja się z nimi naużerałem w jednej ze starych promocji. Ten bank to jakaś porażka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się naużerałam, ale teraz otwieram konto na męża. Niestety pani na infolinii mało kompetentna aczkolwiek udało mi się ustalić że tylko transakcje w punktach handlowo usługowych wchodzą w grę więc trochę słabo, buuu

      Usuń
    2. Hehe. Ja też. Jednak z taką promocją może bym i wrócił. Bez promocji trzymać się z daleka. Nie rozumiem czemu internet wykluczony? Może dlatego że tak łatwo w nim wyrobić te minimum do zwrotów?

      Usuń
  4. Czy posiadanie kona oszczędnościowego w Optimie wyklucza z możliwości założenia tegoż konta z premią ?

    OdpowiedzUsuń
  5. też mnie to interesuje bo mam lokatę i oszczednosciowe w Optimie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 29 listopada 2016 15:37 i @pula, z udziały wyklucza posiadanie lub współposiadanie konta osobistego (teraz lub kiedykolwiek) w BGŻ BNP Paribas. A w ofercie BGŻ Optima konta osobistego nawet nie ma (jest to rachunek oszczędnościowy).

      Usuń
  6. Witam wiecie może czy konto można założyć poprzez przelew z innego konta czy w grę wchodzi tylko podpisanie umowy przez kuriera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. § 2. ust. 1, pkt. 5 przez kuriera tylko :(

      Usuń
    2. A zamknięcie konta to pewnie tylko oddział?

      Usuń
  7. Witam, mam pytani odnośnie płacenia kartą TMUB i moneyback:
    1. czy kartą można spłacać kredyt hipoteczny jak tak to w jaki sposób?
    2. czy kartą można opłacać rachunki za mieszkanie do których nie ma FV np. czynsz?
    3 czy kartą można płacić w internecie np allegro?
    4 Jak to ma się w przypadku tej promocji BGŻ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TMUB: 1. Nie, 2. Sprytny Bill. Promocje masz teraz - sprawdź sobie kilka artykułów wcześniej. Ale, ale! MCC wykluczony więc nie będzie moneybacku ani do obrotu się nie zaliczy. 3. Tak
      4. 1. też nie 2. tak 3. tak

      Usuń
    2. Dzięki o taką rzeczową odpowiedź mi chodziło.

      Usuń
  8. Znając bajzel, jaki panuje w tym banku, zwłaszcza po ostatnim "scalaniu" systemu z kontami BGŻ, należy się spodziewać podwyższonej adrenaliny przy rozliczaniu transakcji. Pewnie część pogubią, część nie uznają, część inaczej zaksięgują. Reklamacja - to 30 dni roboczych! Jak komuś brakuje rozrywki i ma nadmiar czasu - może próbować. Osobiście BNP omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam mam pierwsze problemy z promocja kupiłem grupon natomiast na ich stronie pisze że kod gruponu jest niepoprawny dzwoniłem na infolinie aby sprawę wyjaśnić ale pod wskazany nr telefonu odzywa się poczta głosowa czy ktoś miał podobne problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja BGŻ BNP Paribas: uważaj.
      Promocja BGŻ BNP Paribas na Grouponie: uważaj podwójnie.

      Usuń
  10. Witam czy w grudniu też nalezy zrobić obrót ? Czy kurier przywozi kartę z umową ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwarcie konta przez kuriera,który nie ma karty, po podpisaniu umowy karta przychodzi pocztą po 2 tygodniach, grudzień jest miesiącem bez obowiązku obrotu. Uwaga! konsultanci na infolinii nie maja pojecia o promocji, ciagle się muszą kogoś pytać ;)ale wg nich mozna robić transakcje przez internet.

      Usuń
    2. Korekta - kurier przywozi kartę, znowu konsultanci nic nie wiedzą.

      Usuń
  11. Masakra
    w czasie wypisywania wniosku wyłączył mi się komputer.Ponowne wpisanie kodu z groupona nie możliwe na maile nie odpowiadają natomiast przez telefon "po usłyszeniu sygnału zostaw wiadomość" jeżeli bank ma takie podejście do klienta to oznacza tylko jedno że lepiej trzymać się od niego z daleka i lepiej nie powierzać Mu pieniedzy!
    Krzysztof S

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam takie ogólne pytanie dotyczące wszystkich promocji. Czy gdy zakończy się dana promocja ale trzeba jeszcze czekać na wypłatę premii, to czy można już przed samą wypłatą premii wnioskować o zamknięcie konta z 30 dniowym okresem wypowiedzenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od promocji. Czasem jest zastrzeżone by do wypłaty konto nawet nie było w okresie wypowiedzenia. No i zawsze masz zapisane że wypłata jest na konto otwarte w promocji. A jak spóźnią się z wypłatą, a inny dział banku zdąży Ci konto zamknąć?

      Usuń
  13. Nigdy nie byłem klientem tych banków czyli mogę skorzystać z tej promocji i z promocji na voucher do groupona? Czy te promocje się wzajemnie wykluczają? Tam lokata a tu konto ze zwrotem za płatności kartą

    OdpowiedzUsuń
  14. Mr Złotówa czy możesz się dowiedzieć czy należy zrobić w grudniu obrót kartą oraz przelew do tej promocji ? Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwrot będzie wypłacony dopiero za transakcje (+ wpływ 1000 zł) wykonane w styczniu.

      Usuń
  15. Witam właśnie był umie kurier podpisałem umowę ale nie było karty czy karta przychodzi pocztą?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ok już wyczytałem w umowie że karta zostanie dostarczona w ciągu 14 dni od podpisania umowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier przywozi kartę. Już mam.

      Usuń
    2. Bank w kulki leci, albo jest jedna umowa ramowa. Kurier ma kartę.

      Usuń
  17. Dziwna sprawa dzwoniłem na infolinię i potwierdzono mi że karty są wysyłane osobnym listem z względów bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też tak powiedziano. :) Oprócz tego grudzień nie jest obowiązkowym miesiącem płacenia kartą.Sama nie wiem na ile te informacje są prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam ja natomiast kartę mam ale nie mogę Panu dostać SMS wysłany wczoraj a pin dalej nie przyszedł infolinia każe czekać ma przyjść SMS ale nie wiadomo kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam odpowież z Paribas

    Witam Od 29 listopada dostępna jest Państwa promocja pn."Konto plus bonus". Premiowane są tam 8% zwrotem transakcje kartą debetową. Czy do zwrotu będą się liczyły zakupy kartą przez internet ?
    Pozdrawiam


    W nawiązaniu do Pani zapytania uprzejmie informuję, że w ramach promocji Konto plus bonus wymagane jest dokonanie transakcji bezgotówkowych.
    Transakcje bezgotówkowe to operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika w okresie trwania Promocji za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą.

    Do transakcji bezgotówkowych zaliczane są również transakcje wykonane internetowe przy użyciu karty.

    Mam nadzieję, że udało mi się odpowiedzieć na Pani pytanie w wyczerpujący sposób.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na odpowiedzi konsultantów BGŻ BNP Paribas bym uważał. Ale faktycznie kojarzę z promocji sprzed ponad roku że tam się liczyły też płatności w Internecie mimo że też był zapis o punktach handl.-usług. Taki urok tego banku.

      Usuń
  21. Witam a płatności z aplikacji Sprytny Bill będą zaliczane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w regulaminie żadnych zastrzeżeń ani kodów MCC.

      Usuń
    2. Dokładnie, powinno być ok.

      Usuń
  22. Będzie zabawa z tym bankiem :)
    Podpisałem umowę więc od razu aktywowałem konto i kartę(dostarczona wraz z umową) a tu natychmiast pobrana opłata za kartę 7 zł więc dzwonie z pytaniem i dostaję odpowiedź że jak najszybciej to wyjaśnią zaczynam się coraz bardziej bać przelać do tego banku pieniądze :). Jedno jest zapewnione będą przeboje.
    Krzysztof S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Paribas masz to gwarantowane jak w banku ;)

      Usuń
  23. Do tego konta wydawana jest karta master czy visa?

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też nieciekawie. Złożyłam wniosek, wysłałam zdjęcia dowodu, a tu odpisują że zdjęcia nie przeszły weryfikacji??Są bardzo wyraźne, kompletne i wszystko się zgadza z podanymi danymi. Wysłałam jeszcze raz inne zobaczymy czy teraz przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysylalam zdjecia dowodu raz we wniosku, a potem 3 razy orzez maila, dopiero ostatnim razem zaakceptowali, a zdjecia praktycznie identyczne.

      Usuń
    2. Z tego powodu zrezygnowałem z otwierania konta w tym banku. Żenada. Zwróciłem się też z zastrzeżeniem przetwarzania danych z wniosku i ich usunięciem. Ciekawe czy chociaż to zrobią dobrze.

      Usuń
  25. Witam jak długo czekaliscie na kuriera z umową bo ja czekam już ponad tydzień i nadal cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień. Ale teraz masz święta i kurierzy są zagonieni...

      Usuń
    2. Ja już 2 tyg. trzeba zadzwonić i zapytać czy sobie jaja robią :)

      Usuń
    3. 8.12 skladalam wniosek oprocz telefonu weryfikacyjnego i maila do dzisiaj cisza, ani kuriera ani nic...za to dzisiaj podejzany sms o tresci "zbliza sie termin na dostarczenie PIN do twojej karty. Prosimy o przeslanie pod nr 4884 hasla prz3slanego wraz z karta. BGZBNPP". jak dla mnie kuriernie ma sie po co fatygowac, dziekuje za taki bank.

      Usuń
  26. kurier jezdzi z umową od tygodnia tylko ze według systemu w piatek wczoraj i dziś był w godzinach w których byłam w domu a nikogo nie było...zero telefonu, zero sms, zero awizo...jawne oszustwo...zadzwoniłam ze skargą to dhl wczoraj po kontakcie z kurierem oswiadczył ze przepraszaja ale zepsuł mu sie samochod kilka dni temu i nie wiadomo kiedy przyjedzie!pozniej oddzwonili ze przyjedzie dzis i bedzie wczesniej sie kontaktowac...byłam w domu znowu to samo!! czy data do 5 stycznia to dzień podpisania umowy? bo nie jestem pewna jak rozumieć regulamin? czy ktoś ma podobnie jak ja? jakiś pomysł gdzie skladac reklamacje zeby ja uznano? dla scisłosci konto zakladam od miesiaca...najpierw 4 razy nie podobały im sie idealne skany dowodu...brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiecie moze jak z platnosciami przez bm.pl, allegro, sklepy internetowe, bilety intercity?

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy ktoś już dostał informację o przyznaniu premii?

    OdpowiedzUsuń
  29. Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Konto Plus Bonus”.
    Gratulujemy zdobycia pierwszej nagrody!
    Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem promocji do 15.03.2017 r. wyślemy Państwu mail z unikalnym kodem do zalogowania się i uzupełnienia numeru konta w celu przekazania nagrody. Dane należy podać do dnia 28.03.2017 r.
    Powyższa nagroda będzie wypłacona do dnia 31.03.2017 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Konto Plus Bonus”
    Tel. Kontaktowy: 22 299 11 50

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłe zakończenie tygodnia - jest premia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też i u żony. Pełna pula :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest info o przyznaniu drugiej premii, tak więc termin dotrzymany.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...