Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Idea Bank: Lokata Tylko Teraz z oprocentowaniem 2,75% i Bezkonkurencyjna 3% (aktualizacja!)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

28.11.2016

Idea Bank: Lokata Tylko Teraz z oprocentowaniem 2,75% i Bezkonkurencyjna 3% (aktualizacja!)

W Idea Banku pojawiły się kolejne promocyjne lokaty.

Idea Bank - Lokata Tylko Teraz i Lokata Bezkonkurencyjna
Po Lokacie Black Friday przyszedł czas na Lokatę Tylko Teraz, która na 2 lub 3 miesiące daje oprocentowanie w wysokości 2,75% w skali roku. Warunki oferty są niezmienne: z lokaty może skorzystać zarówno obecny, jak i nowy klient, bez konieczności zakładania konta czy korzystania z jakichkolwiek innych produktów banku. No i jest jeszcze 1-miesięczna Lokata Bezkonkurencyjna z oprocentowaniem 3% w skali roku.

Główne cechy Lokaty Tylko Teraz:
  • minimalna kwota: 500 zł 
  • maksymalna kwota: 1 000 000 zł 
  • okres lokaty: 2 lub 3 miesiące
  • oprocentowanie: 2,75% w skali roku (stałe)
  • dostępność oferty: do odwołania (nie krócej, niż do 29.11.2016 r.)
  • czas na wpłacenie środków: 2 dni

Główne cechy Lokaty Bezkonkurencyjna:
  • minimalna kwota: 500 zł 
  • maksymalna kwota: 1 000 000 zł 
  • okres lokaty: 1 miesiąc
  • oprocentowanie: 3% w skali roku (stałe)
  • dostępność oferty: do odwołania (nie krócej, niż do 29.11.2016 r.)
  • czas na wpłacenie środków: 2 dni
Zarówno Lokata Tylko Teraz (regulamin), jak i Lokata Bezkonkurencyjna (regulamin) zakładana jest jako odnawialna. Trzeba jednak pamiętać, że po upływie umownego okresu odnowi się ona na warunkach standardowej oferty co oznacza - delikatnie mówiąc - słabe oprocentowanie. Warto więc zapisać sobie datę zakończenia lokaty i zaraz po odnowieniu ją zerwać. Ewentualnie w czasie trwania umownego okresu lokatę można zmienić na nieodnawialną składając taką dyspozycję w oddziale lub na infolinii banku.

Jak założyć Lokatę Tylko Teraz i/lub Lokatę Bezkonkurencyjną?


Jeśli jesteś już klientem Idea Banku lub wcześniej było Ci dane korzystać z jego produktów to zapewne został Ci już wydany dostęp do bankowości internetowej. I tam właśnie należy złożyć wniosek o Lokatę Tylko Teraz i/lub Lokatę Bezkonkurencyjną. Jeśli jesteś nowym klientem to wniosek o Lokatę Tylko Teraz należy złożyć tutaj, a o Lokatę Bezkonkurencyjną tutaj (zanim to jednak zrobisz, niżej przeczytaj o specjalnych propozycjach dla nowych klientów).

Idea Bank - lokaty tylko dla nowych klientów


Dla osób, które dotąd nigdy nie miały z Idea Bankiem żadnej umowy, bank kieruje ofertę specjalną. To promocyjne lokaty powitalne, na których można uzyskać podwyższone oprocentowanie. A propozycje są dwie:
  • Lokata Happy - depozyt na kwotę od 1 000 do 10 000 zł. Oprocentowanie lokaty uzależnione jest od wybranego wariantu czasowego. Na 1 lub 3 miesiące wynosi 3,5% w skali roku, a na 2 miesiące stawka wynosi 4% w skali roku. Złóż wniosek o Lokatę Happy
  • Lokata Happy Plus - to propozycja dla większej kwoty od 10 000,01 do 100 000 zł. Oprocentowanie dla tej 3-miesięcznej lokaty wynosi 3% w skali roku. Złóż wniosek o Lokatę Happy Plus

Zarówno wniosek o Lokatę Happy, jak i Happy Plus złożysz bez otwierania konta i bez konieczności korzystania z innych produktów Idea Banku. Wraz z powitalną lokatą uzyskasz jednak dostęp do bankowości internetowej, a tam możliwość zakładania kolejnych lokat z oferty banku.

Bądź na bieżąco z promocjami banków i nawet chwilowo dostępnymi ofertami lokat z oprocentowaniem lepszym niż standardowe. na Twitterze i zapisz się na newsletter:
Adres e-mail

43 komentarze:

  1. Jak to jednak warto być cierpliwym. Trzymałem kasę na Zośka Pro by nie zakładać Black Friday. I widać, że się opłaciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja założyłam Black Friday (tzn. "założyło się" dzisiaj) i dzisiaj zerwałam. Jak oni tak - to ja tak. ;-P

      Usuń
  2. Dzieki za szybkie info. Ja tez poczakalem no i jak widze warto bylo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy dadzą jeszcze 3%?? Co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg. mnie nie.przynajmniej nie teraz.3-4% tak, ale tylko dla nowyh klientow, ewentualnie przy zalozeniu konta.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. W tym miesiącu na pewno już nie. Bo zawsze promocje robią na koniec miesiąca więc trudno by jeszcze teraz coś wciskali. Ale w okolicach Bożego Narodzenia jak najbardziej. Liczę na to.

      Usuń
    3. Widzę Lokatę Bezkonkurencyjna na 3% właśnie.

      Usuń
    4. Tylko coś wniosek nie chce do mnie trafić...

      Usuń
  4. Pojawiła się w IdeaBank lokata bezkonkurencyjna na 3%!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. już jest 3% w idea bank właśnie na lokacie bezkonkurencyjnej. czas 1 miesiąc.
    mam nowy cloud :-).Lokata BEZKONKURENCYJNA od 500,00 do 1 000 000,00 PLN
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. @Anonimowy 28 listopada 2016 17:25, @Marcin Muszalski, @Anonimowy 28 listopada 2016 17:28, dzięki za info. Wpis zaktualizowany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy dane do przelewu pojawią się na mailu? Na stronie widnieje informacja o pomyślnym wysłaniu wniosku o lokatę i na tym koniec. Kojarzę że dane do przelewu przy poprzednich lokatach przychodziły na skrzynkę pocztową ale wydaję mi się że:
    1. od razu - a tu minęło już z pół h
    2. były także widoczne w bankowości internetowej - tym razem nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zakładałem lokatę z pobraniem środków z konta Idealnego i ani lokata nie założona ani kasa z konta nie pobrana.

      Usuń
    2. Po pół godzinie zalogowałem się znów. Założyłem jeszcze raz i wtedy był widoczny wniosek. Po kilkunastu minutach pobrało pieniądze i lokata jest już otwarta.

      Usuń
  8. Po informacji o założeniu lokaty brak info na mailu. W bankowości internetowej dla konkretnej lokaty informacja na zielonym tle:
    Opłać do: 30.11.2016 w kwocie XX 000,00 PLN Na konto: XX XXXX ...
    Gdy klikam na przycisk "Opłać" informacja o braku konta i możliwości założenia.
    Czy powyższa informacja to jedyna informacja z numerem konta do przelewu (a tytuł przelewu nieistotny?). Pewnie jestem zbyt podejrzliwy ale wygląda to troszkę nieprofesjonalnie.
    Proszę o potwierdzenie o zbędnym drążeniu tematu lub o mojej jakiejś pomyłce:)
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu jak wejdziesz w lokaty to masz wnioski - tam jest numer konta. Tytuł przelewu wpisz numer wniosku

      Usuń
    2. Ale właśnie tam prawdopodobnie nie ma podanego numeru wniosku. Ja mam podobnie jak kolega wyżej. :(
      Pomyłką jest zatem Idea Bank ;)

      Usuń
  9. Nieźle to ukryli. U mnie w Idea Cloud lokata Tylko Teraz na liście dopiero na 8. miejscu a Bezkonkurencyjna na 10!!! Tak żeby nikt nie znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak robicie? Zakładacie te na dłuższy okres czy va banque tylko na miesiąc??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno przewidzieć. Ale podrzucam lokaty historyczne z poprzedniego roku:
      mikołajkowa obowiązująca 01-02.12.2015 2.8% na 5 m-cy;
      https://www.ideabank.pl/uploads/doc/KP_mikolajkowa01122015.pdf
      świąteczna obowiązująca 24-28.12.2015 3,5% na 5 m-cy.
      https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/kp_swiateczna_23122014.pdf
      Żadnej barbórkowej nie znalazłam.
      Może historia pozwoli podjąć lepszą decyzję ;)

      Usuń
    2. Ja biorę na miesiąc. Później walczą o tych klientów co mieli 3% i znów dają trójkę.

      Usuń
  11. Niestety idea bank ostatnio ma dostęp internetowy do konta fatalny, albo wręcz tragiczny, nie wiem jak u innych osób, ale u mnie co kilka minut wyskakuje błąd i automatyczne wylogowanie, wykonanie jakiejkolwiek operacji trwa wieki, zdarza się też że piszą aby spróbować później, poza tym podobnie jak u kogoś wyżej przy próbie opłacenia wniosku (mimo że mam u nich 3 konta) wyświetla się napis że nie mam żadnego aktywnego konta z propozycją założenia nowego ;(.
    Jaja sobie robią, ale jak pisałem w piątek, czekałem i się doczekałem, a dziś opłaconą lokatę "czarny piątek" zrywam i zmieniam, o ile się to uda z tych ich porąbanym systemem informatycznym. Oprocentowanie mają niezłe (choć wygląda mi to na rolowanie długów, czyli jak brak im kasy na wypłaty kończących się lokat to robią promocje), ale dostęp internetowy najgorszy z banków w których miałem rachunki (a trochę ich było i jeszcze jest).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego automatycznego wylogowania - to mogę potwierdzić - przy chwilowej bezczynności wylogowuje za szybko.

      Usuń
    2. Logowałem się wielokrotnie. Mnie wywaliło raz.

      Usuń
  12. U mnie podobna sytuacja. Komunikaty o braku konta ,lokaty założone a emaile z potwierdzeniem przychodzą po godzinie. Saldo konta aktualizuje się z 20-30 minutowym opóźnieniem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam, wszystkie wyżej opisane mankamenty działania systemu Idea Banku w ostatnim czasie. Wywala mi co chwilę. Żeby założyć nową lokatę trzeba się ze 4 razy od nowa logować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ja przez to złożyłam niepotrzebnie 2 wnioski, bo po pierwszym mnie wylogowało, nie było ani maila, ani śladu w systemie, więc pomyślałam, że coś "nie przeszło". A tu takie lagi mają.

      Usuń
    2. Nie mam konta w Ideii, korzystam wyłącznie z ich lokat od 1,5 roku. Nigdy nie miałam problemów z logowaniem, wyrzucaniem...Raz w tym czasie zdarzyło się, że wniosku nie wysłali na maila, ale u nich był i czekał na opłacenie

      Usuń
  14. Dziś wnioseczki poszły bez problemu. Świetnie! 3% jednak jakoś wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wniosek z systemu transakcyjnego cloud (nie mam konta) złożony wczesnym rankiem przeszedł bez problemów. Praktycznie nigdy nie miałem problemów z Ideą (a lokata nosi już nr 50).
    Przed godz. 12.00 zrobiłem przelew na wskazany mailem nr rachunku by lokata założyła się jeszcze dzisiaj przez co 29.12 Beztroska odnowi się na standardowe 0,1% i będę mógł ją zerwać dzięki czemu środki odzyskam przed noworocznym weekendem. Przelewy za jeden-dwa dni trafią z zakończeniem na już nieoprocentowanego sylwestra/nowy rok więc nie warto zwlekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez paniki. Jutro za miesiąc będzie 30.12.2016 roku, zatem jeszcze będzie można spokojnie porobić przelewy. Jest to normalny dzień pracujący. A jutro się akurat kończą comiesięczne lokaty pt. "Do końca miesiąca". Grunt, by dzisiaj zabukować wniosek.

      Usuń
    2. Kto zabukował ten szczęśliwy (by nie powiedzieć happy). Teraz opłacić trzeba jutro, bo dzień później to będzie kiszka - lokata skończy się 1. stycznia.

      Usuń
    3. 1 stycznia tez nie jest złe, bo niedziela. Co najwyżej tylko 1 dzień straty. Co najwyżej Beztroską założysz na 1,80%. Zerwanie Beztroskiej odbywa się w dowolnym momencie i bez utraty odsetek. Co najwyżej groszowa strata na jednym dniu.

      Usuń
  16. Na godzinę 16.00 lokata 1-miesięczna już niedostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, nie ma Bezkonkurencyjnej co jest niezgodne z ich regulaminem!

      " Oferta Lokaty na warunkach wprowadzonych niniejszym Regulaminem Lokaty obowiązuje od dnia 28 listopada 2016 r. do odwołania, jednak nie krócej niż do dnia 29 listopada 2016 r."

      Usuń
    2. Niestety cwaniaki z banku zawsze powiedzą że wszystko w porządku ponieważ w regulaminie napisali:
      "Oferta Lokaty na warunkach wprowadzonych niniejszym Regulaminem Lokaty obowiązuje od dnia 28 listopada 2016 r. do odwołania, jednak nie krócej niż do dnia 29 listopada 2016 r."
      a nie:
      Oferta Lokaty na warunkach wprowadzonych niniejszym Regulaminem Lokaty obowiązuje od dnia 28 listopada 2016 r. do odwołania, jednak nie krócej niż do KOŃCA dnia 29 listopada 2016 r.
      Jedno słowo, a taka różnica. :(

      Usuń
    3. Tylko Teraz też już nie ma. lipa

      Usuń
    4. No ale nigdy tak szybko nie wycofywali :(

      Usuń
    5. wrr, to naprawdę słabe. Zaplanowałam sobie założenie lokaty (bo przecież musieli jeszcze skrócić czas na przelew do 2 dni...), a tu taka lipa. Złożyłabym reklamację, że działają niezgodnie z regulaminem, ale pewnie będzie tak jak pisze Anonimowy z godz. 20.46. Na przyszłość trzeba pamiętać, żeby zakładać najpóźniej rano ostatniego dnia promocji.
      Dobrze, że chociaż w Millennium na Oszczędnościowym mogę te pieniądze zostawić.

      Usuń
    6. "Krótki to był film."

      Usuń
  17. Dziś kilkakrotnie próbowałem dodzwonić się do Ideabanku. Wisiałem na telefonie po 10-15, a nawet 30 minut. Non-stop muzyczka leci. Nie ma nawet zapowiedzi, że "dodzwoniłeś się do banku bla-bla-bla..." Mają jakiś problem?

    OdpowiedzUsuń
  18. Idea Bank to porażka.
    Bodajże we wrześniu zamknęłam u nich konto (oczywiście musiałam się wystać w kolejce, bo samego wniosku nie chcieli przyjąć i na nic moje tłumaczenia, że niczym się to nie różni od otrzymania go pocztą), od razu złożyłam również wniosek o usunięcie moich danych z bazy... Po jakimś czasie dostałam smsy o zablokowaniu kanałów internetowych i bodajże telefonicznych.
    Jakie było moje zdziwienie, gdy jakiś tydzień temu otrzymałam pismo o zmianie warunków prowadzenia konta. Zgłosiłam to do nich mailowo i od tygodnia nad tym myślą, jak zawsze gdy był jakiś problem.
    Na każdym etapie pojawiały się przeszkody, ciągle trzeba było pisać lub dzwonić, bo a to konto aktywowane w oddziale okazywało się nieaktywne, a to przelew odbijało i nic już mnie do nich nie jest w stanie zachęcić, tym bardziej, że obracają danymi mimo mojego sprzeciwu (niewykluczone, że dalej mam u nich konto).

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...