bankobranie: Uczestniku promocji Comperia Bonus 6 - czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

22.09.2016

Uczestniku promocji Comperia Bonus 6 - czas uzupełnić dane!

Przed osobami, które założyły Konto Godne Polecenia w BZ WBK z premią 100 zł czas na finalizację promocji.

finalizacja promocji Comperia Bonus 6
Comperia Bonus 6 była ostatnią okazją do założenia konta w BZ WBK w ramach promocji bankowej (4% dla części środków oraz czasowe zwolnienie z niektórych opłat) jednocześnie połączonej z promocją dodatkową, w której do wzięcia czekało 100 zł. Teraz nadszedł czas finalizacji tej właśnie promocji - uzupełnić należy dane niezbędne do wypłaty premii.

Warunki uczestnictwa i zasady promocji Comperia Bonus 6 szczegółowo opisywałem w momencie startu akcji (tutaj) oraz nieco później w związku z pojawieniem się dodatkowego konkursu "Pokaż nam jak kibicujesz!" (opis tutaj). Dziś, dla przypomnienia, przytoczę najważniejsze informacje. Należało:
  • w okresie od 3. do 30.06.2016 r. zarejestrować się w promocji i złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia w BZ WBK, wyrażając przy tym niezbędne zgody 
  • do 31.08.2016 r. zawrzeć umowę o konto i wykonać co najmniej 6 transakcji (mogły to być płatności kartą, BLIKiem lub telefonem), bacząc na to by w w/w terminie transakcje te zostały też zaksięgowane
I to wszystko. Teraz osoby, które spełniły powyższe warunki powinny już otrzymać mail informujący o przyznaniu premii:
comperia bonus 6 mail do uczestników

Aby premię otrzymać, w ciągu pięciu dni roboczych należy zalogować się na stronie akcji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty bonusu (podać należy m.in. numer rachunku Konta Godnego Polecenia otwartego w promocji). Zgodnie z regulaminem akcji premia powinna zostać wypłacona najpóźniej do 30.09.2016 r. 

Konto Godne Polecenia - co dalej?


Zgodnie z zasadami Comperia Bonus 6 Konto Godne Polecenia należy utrzymywać do momentu wypłaty premii. Co zrobisz z nim później? Wybór należy do Ciebie. Jeśli masz oszczędności to zapewne bez wahania pozostaniesz klientem BZ WBK. Warunki promocji bankowej ("Konto na 4%") obowiązują bowiem do końca czerwca 2017 r., a więc do tego momentu będziesz posiadać oprocentowanie na koncie oraz zwolnienie z części opłat (m.in. z tej za posiadanie karty). 

Pamiętaj jednak, że w tabeli opłat i prowizji BZ WBK od 1.08.2016 r. zaszło sporo zmian. Bank wprowadził opłaty za hasła SMS służące do autoryzacji transakcji w bankowości internetowej (bank daje miesięcznie skromny pakiet zaledwie pięciu darmowych SMSów), Przelewy24 oraz za... posiadanie konta oszczędnościowego. Warto tu jednak podkreślić, że ostatnia z tych opłat nie dotyczy Kont Godnych Polecenia, bo choć to rachunek oprocentowany, to nie jest kontem oszczędnościowym, ale rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym (kontem osobistym).

Podwyżek prowizji i nowych opłat jest sporo, ale na szczęście są triki pozwalające uniknąć części opłat.

Bądź na bieżąco z bankobraniem i bankowością:

Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?


Jeśli nie masz wiadomości od organizatora informującej o prawie do przyznania premii, sprawdź jeszcze zakładki na swej poczcie takie jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne" (zdarza się bowiem dość często, że tego typu wiadomości właśnie tam wpadają). Jeśli jednak i tam nie ma wyczekiwanego maila to pozostaje jeszcze próba zalogowania na stronie promocji. Jeżeli Ci się to uda, można domniemać, że brak maila jest po prostu problemem technicznym (operator Twej skrzynki mailowej mógł wiadomość uznać za spam). Ale gdy danych nie możesz uzupełnić, a masz pewność co do spełnienia warunków akcji Comperia Bonus, niezbędne będzie złożenie reklamacji. Jak to zrobić? Informacje znajdziesz w regulaminie:
"W sprawach dotyczących organizacji i przebiegu Promocji: 
a) Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl. Reklamacja powinna zostać wysłana z adresu e-mail, który został przekazany przez Uczestnika w Formularzu rejestracji oraz zawierać w temacie wiadomości: nazwę Promocji tj. „Comperia Bonus - edycja 6” oraz imię i nazwisko Uczestnika, a w treści: opis stanu faktycznego oraz zgłaszane zastrzeżenia; 
b) Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia reklamacji, zgodnie z kolejnością ich wpływu. Informację o wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego Organizator przesyła Uczestnikowi na adres e-mail, z którego wysłana została reklamacja"


Na czym aktualnie zarabiać?



W chwili obecnej dostępną akcją specjalną jest promocja Agory i Toyota Banku, w której za otwarcie konta i lokaty można zdobyć nawet 100 zł, a dodatkowo czekają też premie po 50 zł za polecenia. Jeśli tego byłoby mało to organizuję również konkurs dla Czytelników bloga, w którym czeka 35 bonów Sodexo o wartości 50 zł każdy. Przejdź do szczegółów promocji>> 

Dużą popularnością wśród Czytelników cieszą się także promocje Banku Millennium oraz PKO BP. W pierwszej z nich za otwarcie Konta 360° lub 360° Student można zyskać do 360 zł za płacenie kartą i BLIKiem. Dodatkowo w tym banku są też całkiem dobrze oprocentowane - jak na obecne czasy - produkty oszczędnościowe. Na koncie oszczędnościowym można bowiem uzyskać 2,7% w skali roku nawet do 100 000 zł, a w przypadku lokaty mobilnej nawet 3,25% do 10 000 zł na 3 miesiące.

Z kolei oferta PKO BP to promocja w której czeka 100 zł za otwarcie konta i wykonanie płatności na sumę min. 210 zł. Propozycja w chwili obecnej jest szczególnie interesująca dla osób w wieku 18-26 lat. Otwierając Konto dla Młodych można bowiem zdobyć nie tylko premię pieniężną, ale i pakiet 10 biletów do kina.

Nie chcesz przegapić żadnej najlepszej promocji? Zobacz jak wygląda newsletter od Bankobrania. Podobne wiadomości wysyłam średnio co 5-7 nowych wpisów na blogu. Jeśli chcesz być na bieżąco i otrzymywać ode mnie maile, koniecznie subskrybuj (bez opłat za zapis, korzystanie, jak i ewentualną, bezproblemową rezygnację):
Adres e-mail

12 komentarzy:

  1. Znów mail w spamie. Dane uzupełnione. Czekam więc na przelew.

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, u mnie nie było ani w spamie,ani w koszu więc zalogowałam się (dzięki za radę MrZłotówa!) na stronie comperiabonus i wyskoczył mi komunikat, że mój wniosek został rozpatrzony negatywnie, że być może nie spełniłam wszystkich warunków promocji i że mogę złożyć reklamację, żeby dowiedzieć się co poszło nie tak. No i właśnie złożyłam reklamację wg instrukcji w regulaminie promocji i zobaczę co mi odpiszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie, też złożyłam reklamację...

      Usuń
  3. U mnie podobnie. Konto założone, warunki promocj i zostały spełnione a e.malia nie ootrzymałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam u mnie tez brak meila ...nie wiem gdzie się dalej zalogować żeby jakąs ankietę wypełnić :(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.comperiabonus.pl/bzwbk/logowanie

      Usuń
    2. Twój wniosek został rozpatrzony negatywnie. Być może nie spełniłeś wszystkich warunków promocji. Możesz złożyć reklamację, aby dowiedzieć się, co poszło nie tak.

      Mam taką odpowiedź :( spełniłam wszelkie warunki... musze zgłosić reklamację...czy ktoś jest w podobnej sytuacji ?

      Usuń
    3. Zdarza się. W tej promocji akurat u mnie wszystko okey, ale w podobnej wcześniej żona musiała składać reklamację.

      Usuń
    4. założyłam 3 konta dla różnych członków rodziny. Przy jednym z nich brak maila i złożona reklamacja. Dla wszystkich 3 kont bliźniaczo (a raczej trojaczo) spełniałam warunki.

      Usuń
  5. U mnie premii brak. A u Was?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie info o premii w spamie, w ostatniej chwili tzn. przed minutą udało mi się uzupełnić dane...dzięki Bankobraniu :-)jutro byłoby już za późno :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się udało na czas :)

      Usuń