bankobranie: Uczestniku promocji "Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł", czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

21.07.2016

Uczestniku promocji "Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł", czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami akcji BZ WBK i Agory ostatni etap: finalizacja promocji.

finalizacja promocji: konto godne 4% polecenia z premią 120 zł
By otrzymać premię w wysokości 120 zł należy zareagować na mail, który organizator promocji rozesłał uczestnikom. Wymagane jest uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty bonusu.

Promocji związanych z Kontem Godnym Polecenia w BZ WBK było w ostatnich miesiącach wiele. Ale trudno się temu dziwić, bo 4% dla części oszczędności oraz gwarancja zwolnienia z części opłat to już była propozycja warta uwagi. A co dopiero, gdy organizatorzy promocji dorzucali dodatkowe gwarantowane premie. W obecnie finalizowanej akcji bonus był najwyższy - to 120 zł.

Dla przypomnienia na promocję "Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł" można było się załapać w okresie od 21.03. do 20.04.2016 r. Szczegółowo zasady tej okazji do bankobrania opisywałem tutaj.

Aby załapać się na bonus 120 zł należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia (wyrażając przy tym zgodę na przekazywanie informacji handlowych ze strony banku oraz zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji oraz nie zgłaszać sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych)
  • zawrzeć umowę o konto oraz zapewnić wpływ w wysokości 800 zł w każdym z trzech następujących po sobie miesięcy (kwiecień, maj, czerwiec)
Kto spełnił powyższe warunki, teraz na swej skrzynce mailowej powinien znaleźć wiadomość informującą o przyznaniu bonusu.

Najpóźniej do 31.07.2016 r. należy teraz zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer rachunku Konta Godnego Polecenia otwartego w promocji). Wypłata ma nastąpić 24.08.2016 r. Do tego też momentu należy posiadać aktywne konto otwarte w promocji. 

BZ WBK: zmiana opłat i prowizji


Co zrobisz z kontem po wypłacie premii? Wybór należy do Ciebie. Warto pamiętać, że BZ WBK zapowiedział zmiany opłat i prowizji, które w życie wejdą od 1.08.2016 r. Pojawią się między innymi opłaty za hasła SMS służące do autoryzacji transakcji w bankowości internetowej (bank daje miesięcznie skromny pakiet zaledwie pięciu darmowych SMSów), Przelewy24 oraz za... posiadanie konta oszczędnościowego. Warto tu jednak podkreślić, że ostatnia z tych opłat nie dotyczy Kont Godnych Polecenia, bo choć to rachunek oprocentowany, to nie jest kontem oszczędnościowym, ale rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym (kontem osobistym). Więc jeśli ktoś nadal zamierza oszczędzać i korzystać z 4% jakie bank oferuje w tym przypadku dla części oszczędności, a przy tym nie wykonuje zbyt wielu transakcji w bankowości internetowej to zmian nie odczuje.

Trzeba jedynie pamiętać, że preferencyjne warunki prowadzenia Konta Godnego Polecenia obowiązują do 30.06.2017 r. Chodzi tu zarówno o oprocentowanie konta, jak i zwolnienie z części opłat (m.in. za posiadanie karty, jeśli takowa do konta została zamówiona - regulamin promocji Agory tego nie wymagał). Od lipca 2017 r. spodziewać się należy opłat.

W tym miejscu dodam - co szczególnie powinno zainteresować osoby oszczędzające - że w BZ WBK wystartowała II edycja promocji "Konto na 4%" i jak się okazało jest to szansa na kolejne konta z promocyjną stawką :)

Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?


Jeśli nie masz wiadomości od Agory informującej o prawie do przyznania premii, sprawdź jeszcze różne zakładki swej poczty. Zdarzają się sytuacje, że tego typu maile wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam oczekiwanej wiadomości nie ma, możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli będzie tam możliwe uzupełnienie danych, domniemać można, że pojawił się problem z dostawą wiadomości - Twój operator skrzynki pocztowej mógł uznać ją za spam.

Jeśli jednak danych uzupełnić nie możesz, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.

Z regulaminu promocji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty wysłania przez Organizatora wiadomości e-mail (...). 
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji uczestnika w Aplikacji"
Przez Aplikację organizator promocji rozumie stronę internetową akcji.

Na czym aktualnie zarabiać?


W wakacje brakuje akcji specjalnych, jak ta powyższa promocja Agory. Ale nie oznacza to, że brakuje okazji do bankobrania. Zgarnąć można m.in.:

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

26 komentarzy:

  1. No proszę, akcja Agory i BZ WBK a do tego maile przed czasem. Dane uzupełnione. Więc teraz tylko czekać jak jeszcze premię przed czasem wypłacą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam , ja nie otrzymalem jeszcze zadnego maila , ile moge czekac max. i pozniej skladac reklamacje , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas na maila mają do 25.07. Więc jeśli do pn włącznie nie dostaniesz to będzie czas by słać reklamację.

      Usuń
    2. Do 25 lipca możesz spokojnie czekać jeszcze, potem pisz reklamacje.

      Usuń
    3. Reklamacje pisac przez formularz kontaktowy, czy jakas linie WBK?

      Usuń
    4. Reklamacje wysyla sie przez formularz zgloszeniowy na ich stronie?

      Usuń
    5. Formularz kontaktowy. Bankowi nic do tego.

      Usuń
  3. Mam ważne pytanie. Mam kilka kont BZWBK i chcę płacić BLIKiem. Zainstalowałam aplikację i mogę wygenerować kod blik, ale nie mam pojęcia z którego konta mi pobierze... Nie doszłam do żadnej opcji ustawienia tego. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W BZWBK24: Ustawienia->Transakcje BLIK i przelewy na telefon->Zmień rachunek. Tam sprawdzisz jaki masz rachunek powiązany i możesz zmienić.

      Usuń
    2. Dziękuję!!!

      Usuń
  4. Z jakiego adresu e-mail przychodzi to potwierdzenie, ułatwi mi to przeszukanie skrzynki, z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noreply@kontozpremia.pl

      Usuń
  5. Dane uzupełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nieotrzymalem maila od wbk zeby uzupelnic dane , co mam w takiej sytuacji zrobic i gdzie , dziekuje mr.zlotowka , pozdrawiam Andrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj się zalogować http://konto.zpremia.pl/promocja/
      Jak się uda tam uzupełnić dane to wszystko gra. A jak się nie uda to napisz tam reklamację za pomocą formularza.

      Usuń
  7. Witam, czy jak przelałem kwotę większą niż 800 zł w m-cu to nie spełniłem warunków promocji? pozdrawiam sebastian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówił, że ma być "wpływ 800 zł". Brakowało np. "co najmniej". Ale ja przelałem więcej i nie ma problemu, maila mam. Przecież to byłoby kuriozalne by bank nie chciał więcej kasy ;O

      Usuń
    2. Ok, dz,nie dostałem e-maila i nie mam pojęcia co zrobiłem źle, ale złożyłem reklamację telefonicznie i czekam na decyzję, pozdrawiam

      Usuń
    3. nie musiałeś źle czegoś zrobić. po prostu mógł mail nie przyjść.

      Usuń
  8. udalo mi sie zalogowac na stronie ktora podales ale przy wypelnianiu danych przypadkowo pomylilem jedna cyfre koncowa kodu pocztowego , czy bedzie to mialo wplyw otrzymanie premi , normalnie mam klawiature ktora mnie zdradzila , pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie problemu. Najważniejsze jest imię, nazwisko i numer konta. A właściwie tylko numer konta. Pozostałe dane gdy są błędne to przelew i tak dojdzie.

      Usuń
    2. Dla spokoju ducha możesz im zgłosić korektę na godnepolecenia@bankzpremia.pl

      Usuń
  9. Mam problem z wysłaniem reklamacji poprzez formularz kontaktowy na stronie promocji (oczywiście po zalogowaniu). Zgłasza mi błąd servera (500). Ma może ktoś podobne problemy i może mi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i co zrobić aby złożyć reklamację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, mam następujący problem - nie mogę złożyć reklamacji ponieważ przy jej wysyłaniu komputer zgłasza mi błąd servera - dokładnie server error (500) czy ktoś ma lub miał podobne problemy i może mi powiedzieć w jaki sposób złożyć tą reklamację skoro przez stronę konto.zpremią.pl nie mogę tego zrobić. Oczywiście zalogować się na to konto mogę ale wysłać reklamacji nie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz im maila: godnepolecenia@bankzpremia.pl

      Usuń
  11. Dodam, że wszystkie zabezpieczenia odblokowałam ale to nic nie daje.

    OdpowiedzUsuń