bankobranie: Uczestniku promocji "Money Mania 3" (100 zł za konto w BZ WBK) - czas na uzupełnienie danych!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

11.04.2016

Uczestniku promocji "Money Mania 3" (100 zł za konto w BZ WBK) - czas na uzupełnienie danych!

Przed uczestnikami Money Manii - edycja 3 czas na finalizację promocji.

Dziś w godzinach popołudniowych organizator akcji promocyjnej rozesłał maile do osób, które spełniły warunki uzyskania premii. Aby zdobyć premię 100 zł niezbędne jest teraz uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty nagrody.

Promocja "Money Mania 3" dostępna była od 20.01. do 16.02.2016 r. Szczegółowo zasady skorzystania z promocji opisywałem tutaj. Pokrótce jednak je przypomnę. W/w okresie należało: zarejestrować się w promocji i złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia w BZ WBK, do 15.03. zawrzeć umowę i wykonać co najmniej 5 płatności bezgotówkowych kartą płatniczą lub mobilną wydaną do Konta albo za pomocą systemu płatności mobilnych BLIK.

Na skrzynki mailowe uczestników promocji do dziś miały trafić maile powiadamiające o spełnieniu warunków i jednocześnie przypominające o konieczności dopełnienia ostatniego warunku: uzupełnienia danych niezbędnych do wypłacenia premii 100 zł.

Logując się na stronie promocji należy najpóźniej do 20.04.2016 r. podać wymagane dane - w tym numer rachunku Konta Godnego Polecenia, które zostało przez Ciebie otwarte w ramach Money Manii. Do 30.04.2016 r. premia powinna trafić na Twój rachunek.

Co zrobić gdy nie ma maila od Money Manii?


Zwróć uwagę, bo mail powiadamiający o spełnieniu warunków promocji mógł "wpaść" do takich folderów, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "oferty" lub "zakupy". Przejrzyj te foldery. Gdy i tam wiadomości nie ma, może to być efekt działania filtrów antyspamowych operatora Twojej skrzynki mailowej. Możesz wtedy spróbować zalogować się na stronie promocji i - jeśli będzie to możliwe - uzupełnić dane. Ale jeśli tu pojawi się problem, ze strony internetowej promocji wyślij reklamację do organizatora. Zgodnie z regulaminem akcji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty zakończenia Akcji (...).
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji uczestnika w Aplikacji."
Do kontaktu z organizatorem możesz wykorzystać adres mailowy: moneymania@firma.money.pl.

W mailu powiadamiającym o przyznaniu premii dla uczestników trzeciej edycji akcji, organizator pisze również: "Chcesz zyskać dodatkowe 600 zł? Weź udział w najnowszej odsłonie Money Manii!". I faktycznie z tej promocji skorzystać warto: poznaj zasady Moneymanii 5 i zdobądź do 600 zł za eKonto w mBanku.

Jeśli nie udało Ci się załapać na trzecią edycję Money Manii z premią za Konto Godne Polecenia w BZ WBK to... nic straconego. Obecnie rachunek ten można założyć w promocji organizowanej przez Agorę. Tym razem do wzięcia jest nawet 120 zł, a i niezmiennie można załapać się na oprocentowanie 4% w skali roku dla części oszczędności.

Bądź na bieżąco z promocjami i ważnymi terminami dla Bankobiorców:

82 komentarze:

  1. U mnie z trzech zgłoszonych osób dwie już maile dostały o różnym czasie. Ja jeszcze czekam. Więc albo nie dostanę albo wysyłka jeszcze trwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko tez jeszcze nie dostałem ;)

      Usuń
    2. U mnie mail był w spamie.

      Usuń
  2. ani ja ani żona nadal ni nie mamy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak money.pl twierdzi, że dziś wysyła maile to wysyła je dziś i jutro. A i jeszcze pojutrze się jakieś sierotki znajdą ;)

      Usuń
  3. Niestety, do mnie również nie dotarła wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy dobrze widzę, że wymuszają adres zamieszkania wbrew Regulaminowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest regulamin, który obowiązuje tylko jedną stronę :)

      Usuń
    2. W razie co mamy: "Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji (rozumianej jako strona moneymanii).
      Powodzenia w szukaniu ;)

      Usuń
  5. Z jakiego adresu przychodzi mail i jaki ma temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Konrad / direct.money.pl"

      Usuń
  6. A ja brałem udział w moneymanii II.Wszystkie warunki spełnione nagroda nieprzyznana. Na reklamację odpowiedź pozytywna, premia przyznana ponad tydzień temu. Premię obiecano przelać na drugi dzień a mija tydzień i nic. Na meile nie odpowiadają. I jak odzyskać pieniądze? Zaraz po otrzymaniu premii chciałem zamknąć konto i nie mogę bo czekam na kasę, tylko czy się doczekam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz. Tylko zbiorczo robią przelewy, a nie każdy osobno więc chwilę trzeba zaczekać.

      Usuń
  7. U mnie niestety też nadal nie ma.
    Nie wczytywałem się w regulamin - wystarczyło 5 transakcji kartą płatniczą na dowolną kwotę? Czy liczyły się płatności w sklepach internetowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogły być dowolne transakcje.

      Usuń
  8. Uzupełniłem dane bez maila. Ale później odnalazłem go w spamie. Nie wiem jak oni te maile wysyłają, że ciągle wpadają do spamu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Informacja - jaką przed chwilą dostałem od organizatora - dla tych, którzy jeszcze nie otrzymali maila jest taka, że bank wczoraj przesłał raport z banku i w chwili obecnej trwa wyjaśnianie dlaczego część klientów nie znalazła się na liście do wypłaty premii. Money.pl czeka na odpowiedź od BZ WBK.

    Czyli... mamy powtórkę z "rozrywki", bo również nie wszyscy uprawnieni dostali na czas maile/premie we wcześniejszej promocji Konta Godnego Polecenia organizowanej akurat przez Agorę. Powodem też był raport. Po reklamacjach wszyscy uprawnieni premie dostali (przynajmniej do mnie nikt nie zgłaszał dalszych komplikacji).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotówa, ja dostałem z 30-dniowym opóźnieniem!

      Ciekaw jestem czy wiesz co bank robi, gdy klient spóźnia się ze spłatą kredytu o tyle czasu?

      Usuń
  10. U mnie sytuacja odwrotna, maila dostałam, mimo,że warunków nie spełniłam, a wniosek o udział w promocji został odrzucony /przelew potwierdzający z innego banku/. Otworzyłam konta przez kuriera,omijając MoneyManię. A tu proszę jaka niespodzianka, bałagan mają i tyle.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie mówiąc: bałagan.

      Usuń
    2. maila dostałaś, a stówkę mimo że nie spełniłaś warunków również?

      Usuń
  11. Szczęście w nieszczęściu jest takie, że konto jest darmowe i nie trzeba nic robić by nie płacić więc można zaczekać. No ale z tym raportowaniem to słabo to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja warunki spełniłem, bank to potwierdził, a na liście mnie nie ma:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy jeżeli nie dostalem emaila a udało mi się uzupełnić dane do przelewu to także dostane premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogłeś uzupełnić dane to raczej wszystko gra.

      Usuń
    2. Onety, wp i interie to są pseudopoczty. Maile z zewnątrz traktują jako spam, a sami ładują go lawinowo przez cały dzień. A wiadomość na którą czekasz masz w spamie albo w ogóle nie masz. Więc zmieniłem pocztę na Gmail i póki co wszystko jest w porządku.

      Usuń
  14. Ja dostałem taką informację na maila przed chwilą:

    "Dzień dobry
    niestety, raport przesłany do nas przez Bak zawierał błędy, które w tej chwili wyjaśniamy. Jak tylko uzyskamy pewność, że plik jest przygotowany poprawnie i uwzględnia wszystkie osoby, które zakwalifikowały się do wypłaty premii, wyślemy wiadomość ponownie."

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej,

    Czy może ktoś wkleić treść maila informującego o otrzymaniu premii? Ja dostałam takiego maila (poniżej) od Konrad / direct.money.pl ale 14.03, wydaje mi się, że to za wcześnie... Też spełniłam warunki i poza tym poniżej, nie otrzymałam żadnego maila. Dane co prawda uzupełniłam ale nie mam pewności czy przyznają mi premię.

    Brałeś udział w Money Manii? Pamiętaj spełnieniu warunków
    i uzupełnieniu danych niezbędnych do wypłaty premii.

    Aby sprawdzić, czy wszystkie dane na Twoim koncie uzupełnione są prawidłowo:
    1) Zaloguj się na swoje konto.
    2) W zakładce "Poprzednio wysłane wnioski" sprawdź, jaki status mają wnioski wygenerowane przez Ciebie w poprzednich edycjach akcji.
    3) W zakładce "Moje dane" sprawdź i uzupełnij wszystkie brakujące pola, koniecznie zapisz dane.

    Chcesz zyskać dodatkowe 100 zł premii?
    Weź udział w najnowszej odsłonie Money Manii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mail stary. Obecny mail masz na print screenie we wpisie Złotówy. Jak wynika z komentarzy poprzedników nie wszyscy dostali maile. Spróbuj się zalogować i uzupełnić dane. A jeśli się nie uda napisz reklamację mailem.

      Usuń
    2. też otrzymałam takiego meila w marcu, już wtedy mogłam uzupełnić dane, a teraz nie dotarł żaden inny meil... nie wiem czy czekać czy pisać do organizatora?

      Usuń
    3. Poświęć 2 minuty, napisz maila bo bez sensu się wozić później. Miałem tak samo, napisałem maila wczoraj wieczorem. Czekam na odpowiedź.

      Usuń
    4. Napisałam maila, po kilku dniach dostałam odpowiedź, że zakwalifikowali mnie do wypłaty premii :) juhu!!!

      Usuń
  16. Czy te dane zapisują wam się na koncie moneymania ?
    chciałem sprawdzić czy dobrze uzupełniłem po czym wszystkie pola które wcześniej uzupełniłem są puste a gdy chce wpisać na nowo to wyświetla się komunikat Konto bankowe znajduje się w naszej bazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałem, ale napisałem maila i mi odpisali, że dane są. Dla spokoju ducha radziłbym Ci jednak też napisać i zapytać: moneymania@firma.money.pl

      Usuń
  17. A jaki prawidłowo powinien być ten status w zakładce "poprzednio wysłane wnioski" o którym w mailu piszą w punkcie 2? Bo chyba skasowałem maila ale uzupełniłem na stronie money i nie wiem czy to wystarczy. Jeśli mogłem uzupełnić to znaczy że jestem zakwalifikowany do wypłaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomylcie tylko danych do usupełnienia w promocji mbank w tym samym miejscu :)

      Usuń
  18. A jesli wczesniej juz się uzupełnilo dane typu nr konta,imię nazwisko i adres zamieszkania to czy maila wie spodziewać czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Założyłam 2 konta w tej promocji i za jedno dowalili mi 7 pln za kartę, miało być bezwarunkowo darmowe do 30.06.2017. ktoś tk miał? pisaliście reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 2 konta w sensie, że na 2 osoby? Czy 2 na siebie? Jedno w moneymanii ok. Drugie tylko dla 4%. Opłata za kartę to albo wniosek złożony w BZWBK24 albo np. brak zgody na informacje handlowe.

      Usuń
    2. Też tak miałem z drugim kontem i trzecim kontem. Właściwie z trzecim bo wziąłem do niego kartę. Moja wina, bo nie doczytałem, że kolejne wnioski muszą być spoza bankowości elektronicznej. Nie miałem też oprocentowania. Zawnioskowałem więc o konto 4 i 5 i teraz już wszystko jest prawidłowo. A o te drugie i trzecie konto poszło wypowiedzenie.

      Usuń
    3. Sprawdź czy zgoda na informacje handlowe jest zaznaczona na TAK. Ustawienia >> Moje dane

      Usuń
  20. Dostałam takiego maila z Money Manii:

    Szanowni Państwo

    zgodnie z regulaminem organizowanej przez nas akcji Money Mania 3,
    do 11. kwietnia 2016 r. byliśmy zobligowani do poinformowania o naliczeniu premii te osoby, które zakwalifikowały się do wypłaty środków.

    Niestety, dokument, który pierwotnie otrzymaliśmy od naszego partnera - Banku Zachodniego WBK - i na podstawie którego części z Państwa przesłaliśmy wiadomość o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii, zawierał błędy. Do dziś nie otrzymaliśmy wiarygodnego raportu, który pozwalałby nam jednoznacznie stwierdzić, że zostali w nim uwzględnieni wszyscy Klienci spełniający warunki stawiane przez Bank.

    Weryfikujemy poszczególne przypadki chcąc uzyskać pewność, że wszyscy kwalifikujący się do wypłaty premii otrzymają swoje pieniądze.

    Prosimy Państwa o czas na dokładne i rzetelne wyjaśnienie tej sytuacji z Bankiem.

    Z wyrazami szacunku
    Zespół Money Manii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Także chyba trzeba poczekać.

      Usuń
    2. Właśnie miałem pisać o tym mailu. Do mnie też przysłali choć wcześniej dostałem maila o przyznaniu premii. Mogli teraz wysłać tylko do tych którzy maili nie dostali. A tak to wprowadzają jeszcze większy chaos.

      Usuń
    3. Dokładnie. Mogli wysłać już tylko do tych, których wcześniej pominęli.

      Usuń
    4. Najwyraźniej wyodrębnienie listy byłby zbyt czasochłonne, a weekend tuż tuż ;)

      Usuń
  21. Rozumiem, że teraz termin uzupełnienia danych do 20.04. staje się nieaktualny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czekać na kolejne wiadomości. Zapewne tak.

      Usuń
  22. HA HA .... oj patrzę że znowu będą problemy .mania wysyła nowe maile i już tym razem asekuruje się na wypadek reklamacji :
    Szanowni Państwo

    zgodnie z regulaminem organizowanej przez nas akcji Money Mania 3,
    do 11. kwietnia 2016 r. byliśmy zobligowani do poinformowania o naliczeniu premii te osoby, które zakwalifikowały się do wypłaty środków.

    Niestety, dokument, który pierwotnie otrzymaliśmy od naszego partnera - Banku Zachodniego WBK - i na podstawie którego części z Państwa przesłaliśmy wiadomość o zakwalifikowaniu się do wypłaty premii, zawierał błędy. Do dziś nie otrzymaliśmy wiarygodnego raportu, który pozwalałby nam jednoznacznie stwierdzić, że zostali w nim uwzględnieni wszyscy Klienci spełniający warunki stawiane przez Bank.

    Weryfikujemy poszczególne przypadki chcąc uzyskać pewność, że wszyscy kwalifikujący się do wypłaty premii otrzymają swoje pieniądze.

    Prosimy Państwa o czas na dokładne i rzetelne wyjaśnienie tej sytuacji z Bankiem.

    Z wyrazami szacunku
    Zespół Money Manii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się asekuruje... kto nie dostał maila to reklamację napisać ma prawo. Dobrze, że informują, a nie chowają głowy w piasek.

      Usuń
  23. Muszę pisać reklamację? Bez tego nie dostanę premii? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej napisz. Jedno zdanie, że brak maila i brak możliwości uzupełnienia danych. Będziesz zawsze mieć glejt.

      Usuń
  24. Czy reklamacje będzie można napisać po 30 kwietnia? Być może emaila nie wysłali a premię przyznają. W moim przypadku dane do przelewu udało mi się uzupełnić a informacji email nie dostałem. Warto poczekać do końcowej daty. Co myślicie na ten temat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za
      pośrednictwem Aplikacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty zakończenia Akcji, o której mowa w § 3 ust 4 Regulaminu" czyli licząc od 11.04. Spokojnie po 30.04. zdążysz napisać.

      Usuń
  25. Szanowna Pani, Szanowny Panie

    w imieniu Banku Zachodniego WBK, będącego Partnerem promocji Money Mania 3,
    z przykrością informujemy, że przekazana za naszym pośrednictwem informacja o zakwalifikowaniu się przez Panią/ Pana do wypłaty nagrody w promocji Money Mania 3 została przesłana niewłaściwie, ponieważ warunki określone w regulaminie promocji nie zostały przez Pana/ Panią spełnione. W związku z tym premia nie może zostać Pani/ Panu wypłacona.

    W imieniu Banku Zachodniego WBK bardzo przepraszamy za powstały błąd.

    Wszelkie reklamacje prosimy kierować (podając w treści numer wniosku składanego w Banku) na adres mailowy reklamacje-mania@firma.money.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale i przyszły takie maile
      Gratulacje!
      Bank Zachodni WBK zakwalifikował Cię do wypłaty premii w Money Manii 3. Prosimy o uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty premii.

      Aby sprawdzić, czy wszystkie dane na Twoim koncie uzupełnione są prawidłowo:
      1) Zaloguj się na swoje konto.
      2) W zakładce "Poprzednio wysłane wnioski" sprawdź, jaki status mają wnioski wygenerowane przez Ciebie w poprzednich edycjach akcji.
      3) W zakładce "Moje dane" znajdź poprzednie edycje akcji i rozwiń tę właściwą - "Money Mania - edycja 3". Uzupełnij wszystkie brakujące pola, koniecznie zapisz dane.



      Z wyrazami szacunku
      Zespół Money Manii

      Usuń
    2. @Anonimowy18 kwietnia 2016 14:14 ale w rzeczywistości spełniłeś warunki promocji czy nie?

      Usuń
    3. Ja dostałem maila, że jednak kasy nie będzie mimo, że warunki spełniłem. Reklamacja poszła. Zobaczymy.

      Usuń
  26. Są tez i emaile pozytywne. Otrzymałem wiadomość ze dostane premie. I uwaga. Wcześniej wprowadzone dane w moneymanii zniknęły! Musiałem wpisać ponownie.. upewnić się warto przed 20 kwietnia czy wpisane dane są nadal w profilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Money Mania - Miłośnicy Maillingu ;) Co dzień nowe wiadomości

      Usuń
  27. Dziś przyszedł do mnie meil, że spełniłam warunki do wypłaty premii. Wcześniej nie otrzymałam takiego meila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo mieli poślizg. Lepiej późno niż wcale.

      Usuń
  28. Ja otrzymałem tego maila, ale... po kliknięciu w link w nim zawarty trafiam na stronę "moneymania(kropka)pl/?" i tak dalej. Opisana tam jest v edycja MM (ta mBankowa). Jak konkretnie mam się zalogować - jakim hasłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem już rozwiązany.

      Usuń
  29. czy u was w mm3 można dalej zmieniać dane , potrzebne do wypłaty premii .
    według info mm3 po 20 ,04 taka możliwość miała być zablokowana ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pewnie z tego powodu że część uczestników nie dostała maili na czas to zostawili możliwość zmiany na dłużej.

      Usuń
  30. Premia została dzisiaj wypłacona, także w moim przypadku obyło się bez większych problemów poza koniecznością dwukrotnego wpisywania danych do wypłaty premii.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasa jest na koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też dziś otrzymałam premię!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. i stówa jest również u mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie tez wczoraj, wszystko w porządku

    OdpowiedzUsuń
  35. Na jaki adres email pisać reklamację ??

    OdpowiedzUsuń
  36. czy jest szansa, że z racji tego, że 30.04 to sobota pieniądze wpłyną dopiero w poniedziałek? u mnie jest stówka, a u męża niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo realne. W promocji z Millennium część osób pisała o premii w piątek, a ja dostałem dopiero w poniedziałek.

      Usuń
    2. cóż... nadal nie ma. czekam do środy i chyba muszę pisać reklamację... :( szkoda, że tak się stało... to dopiero początek naszego bankobrania, więc przykro, że od razu pod gorkę ;)

      Usuń
    3. Być może to tylko pierwsze śliwki-robaczywki ;) Jeśli kasa nie wpłynie to pozostanie złożenie reklamacji. Bo skoro warunki zostały spełnione, był mail powiadamiający o premii i dane zostały uzupełnione to stówka należy się bez dwóch zdań.

      Usuń
    4. a ja nie dopilnowałam męża i dwie transakcje są za późno... ubzdurał sobie, że do 20 marca ma czas, a nie do 15. A maila, że spełnił warunki dostał...
      dobrze, że zanim zaczęłam pisać reklamację wszystko sprawdziłam... eeeh, tak to jest z facetami... dobrze, że chociaż z oprocentowania skorzystamy...

      Usuń
  37. U mnie 100 wpłynęła po czasie tj 2 maja

    OdpowiedzUsuń
  38. Dłuuuuuuuuuuuuuuuugo czekałem i już chciałem hejtować BZWBK ale wczoraj przyszedł przelew. Więc dziękuję autorowi Bloga, Bankowi WBK oraz partnerowi Money Mani.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest juz koniec maja a ja nie dostalam 100 zł, chociaz wszystkie warunki spelnione, staut: premia przyznana. Dlaczego nie ma 100 zl na moim koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz reklamację bo kasa już dawno powinna być. Zresztą była przynajmniej u mnie.

      Usuń