Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Premia pieniężna i bonus do wykorzystania w serwisie Groupon w nowej odsłonie promocji Konta Godnego Polecenia w BZ WBK

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

25.04.2016

Premia pieniężna i bonus do wykorzystania w serwisie Groupon w nowej odsłonie promocji Konta Godnego Polecenia w BZ WBK

Jeśli ktoś nie załapał się którąkolwiek z licznych ostatnio promocji Konta Godnego Polecenia to teraz znów ma na to szansę.

premia 120 zł bonus groupon 75 zł konto godne polecenia 4% bz wbk agora
Promocja Agory i BZ WBK z premią 120 zł za Konto Godne Polecenia wystartowała ponownie. Tym razem jest dostępna w serwisie Groupon.pl. Oprócz premii pieniężnej czeka też dodatkowy bonus  w postaci środków, które można wykorzystać na grouponowe zakupy.

Aby wziąć udział w promocji "Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł oraz dodatkowym bonusem 75 zł na zakupy na Groupon.pl" należy:
  • najpóźniej do 12.05.2016 r. 
    • klikając w link otrzymany na mail podany podczas rejestracji, potwierdzić udział w promocji i przejść do złożenia wniosku o Konto Godne Polecenia w BZ WBK (we wniosku koniecznie należy wyrazić zgodę na przekazywanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez bank i nie wycofywać się z tej zgody do zakończenia promocji oraz nie wyrażać sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych i podać numer telefonu komórkowego do kontaktu)
    • wyrazić zgodę na zwolnienie BZ WBK z tajemnicy bankowej (w zakresie wymaganym do przeprowadzenia promocji, tj. spełnienia warunków uprawniających do uzyskania premii)
  • zawrzeć umowę konto - można to zrobić na jeden z dwóch sposobów: przelewem z własnego konta w innym banku lub za pośrednictwem kuriera
  • w maju, czerwcu i lipcu 2016 r. - w każdym z tych trzech miesięcy - zapewnić wpływ w wysokości 800 zł na Konto Godne Polecenia otwarte w promocji (środki mogą pochodzić z dowolnego źródła, co oznacza, że może to być również wpłata przelewem z własnego konta w innym banku; do wymaganej kwoty nie zaliczą się przelewy własne z konta w BZ WBK)
Po spełnieniu powyższych warunków, najpóźniej do 23.08.2016 r. organizator powiadomi Cię mailowo o przyznaniu premii gwarantowanej 120 zł i premii Groupon 75 zł. Dla otrzymania premii pieniężnej będzie niezbędne uzupełnienie danych na stronie promocji (podać będzie należało m.in. numer rachunku Konta Godnego Polecenia otwartego w promocji). Czas na spełnienie tego warunku będziesz mieć do 31.08.2016 r. Wypłata 120 zł nastąpi do 16.09.2016 r. Z kolei bonus (75 zł) do wykorzystania podczas zakupów w serwisie Groupon.pl zasili Twe grouponowe konto do 26.08., a środki będzie można wykorzystać najpóźniej do końca 2016 r. 

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem akcji, uczestnikiem promocji mogą być:
"pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, posiadające obywatelstwo polskie oraz miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej"
Są jednak też wykluczenia i okres karencji. Udziału w promocji nie mogą wziąć:
 "a. pracownicy Organizatora i Partnera zaangażowani w organizację Akcji. Pracownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona przez Organizatora i Partnera na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca z Organizatorem na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia), 
b. klienci Banku posiadający konto osobiste prowadzone w złotych polskich od dnia 15 sierpnia 2015 roku do momentu otwarcia konta w ramach Akcji. 
c. Uczestnicy Akcji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł”, którzy za pośrednictwem aplikacji, w czasie trwania akcji tj. od 21 marca 2016 roku do 20 kwietnia 2016 złożyli wniosek o Konto Godne Polecenia w promocji „Konto na 4%” BZ WBK S.A."
Warto też pamiętać, że jeden uczestnik promocji może wykorzystać wyłącznie jeden kupon i tak samo jeden kupon może być wykorzystany tylko jednorazowo. Jeśli w promocji zechce wziąć udział także ktoś z Twoich najbliższych to niezbędny będzie zakup kolejnego kuponu. Podczas rejestracji w promocji należy również użyć inny adres mailowy.

Konto Godne Polecenia - szczegóły oferty


Konto w BZ WBK otwierane w ramach promocji Agory bierze też udział w bankowej promocji, dzięki której można uzyskać oprocentowanie 4% w skali roku dla części środków (do 4 000 zł) zgromadzonych na rachunku, jak również zwolnienie z opłaty za kartę (gwarantowane do 30.06.2017 r.). Więcej na temat warunków prowadzenia konta, sposobów zawarcia umowy, jak i o triku na promocyjne oprocentowanie dla wyższej kwoty niż 4 000 zł, pisałem w artykule poświęconym poprzedniej edycji promocji tutaj.

Za podrzucenie wiadomości o promocji dziękuję Czytelnikom LolaArtStudio i Krzysztofowi.

A tymczasem przypomnę jeszcze o kończącej się dziś promocji konta w BGŻ BNP Paribas, w której można się załapać na premię 130 zł za iKonto.

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami na blogu, zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

53 komentarze:

  1. Karencja bez zmian. Zlitujcie się! Drogi Banku, ja chcę do Was wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ale za darmo tego nie zrobię"... należało dopisać ;)

      Usuń
    2. mi się już znudziło czekanie na zmianę okresu karencji, założyłem konto w programie poleceń z polecenia żony i w ten sposób 100 zł zostanie w rodzinie (50 polecający + 50 polecony) a i dodatkowe 12 tysi na 4% popracuje

      Usuń
    3. @Anonimowy25 kwietnia 2016 16:39 i słusznie, bo jak to się mówi "za darmo umarło"

      Usuń
    4. Apropo tego programu poleceń. Czy jest w nim jakaś karencja? Konto zamknąłem w lutym 2016. Mogę założyć z polecenia i zyskać te 50 zł?

      Usuń
    5. "Osoba Polecona – pełnoletnia osoba fizyczna, (...) która nie posiadała Konta od dnia rozpoczęcia Programu do momentu otwarcia
      Konta w ramach Programu"

      Usuń
    6. No właśnie czy mi się wydaje czy prograu poleceń bzwbk trwajacego od 4 kwietnia nie było na blogu?

      Usuń
  2. Mam kartę kredytową BZ WBK. Czy mogę wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczeniem może być tylko posiadanie konta osobistego w PLN po 15.08.2016 r.

      Usuń
    2. Dobrze piszesz....tym bardziej że mamy kwiecień :-)

      Usuń
    3. Po 15.08.2015 r.

      Usuń
    4. @Anonimowy 25 kwietnia 2016 18:13 Posiadanie karty kredytowej, kredytu czy konta walutowego nie wyklucza możliwości udziału w promocji.

      Usuń
  3. Dziś dostałam sms że mój wniosek o konto z premią został odrzucony czy wobec tego mogę ponownie sięgnąć szansy po 120 zł premii w gruponie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "c. Uczestnicy Akcji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 120 zł”, którzy za pośrednictwem aplikacji, w czasie trwania akcji tj. od 21 marca 2016 roku do 20 kwietnia 2016 złożyli wniosek o Konto Godne Polecenia w promocji „Konto na 4%” BZ WBK S.A."
      W myśl tego punktu nie.

      Usuń
    2. Ale odrzucony w poprzedniej edycji - tej dostępnej do 20.04.? Czy już w obecnej na Grouponie?

      Usuń
    3. w edycji do 20.04 br

      Usuń
    4. No to niestety tak jak pisze @Anonimowy 25 kwietnia 2016 21:32, w myśl regulaminu nie ma możliwości udziału w tej edycji. Choć szczerze powiedziawszy intencją takiego zapisu pewnie było to, by nikt nie wziął udziału w obydwu promocjach. Ale takie sformułowanie definicji niestety wyklucza z udziału także tych, którzy wniosek złożyli ale nie zawarli umowy. Blokowanie udziału takim osobom nie ma sensu.

      Usuń
    5. To wielce niesprawiedliwe ..... Nie wspominając iż nie podano przyczyn odrzucenia wniosku .. Do nami z tymi promocjami..

      Usuń
    6. Witam!
      A jeśli składałem wniosek w lutym i został odrzucony,to regulamin o tym nic nie mówi,więc chyba można spróbować teraz?

      Usuń
    7. No to nie ma problemu. Problem mają tylko ci z poprzedniej edycji marzec/kwiecień

      Usuń
    8. Też złożyłam wniosek w promocji do 20.04, ale go odrzucili... :/ konta nie mam i nie mogę skorzystać z aktualnej promocji... BEZ SENSU... chyba napisze do nich maila i zapytam, czy na pewno promocja mnie nie obejmuje. Ania

      Usuń
    9. Daj znać co ci odpiszą.

      Usuń
    10. A jak BZ WBK wniosek odrzuci to Grupon zwraca te 5 zł za kupon?

      Usuń
    11. Spróbuj zrezygnować z zakupu - masz 14 dni na odstąpienie. Może Groupon odda.

      Usuń
    12. Nie może a na pewno. Musi bo takie prawo.

      Usuń
    13. Bank zadzwonił i Pan powiadomił mnie, że jesli konta nie otworzono, to nie jestem wykluczona z promocji :) A zapis z punku "c" z regulaminu dotyczy tylko wniosow pozytywnie rozpatrzonych. Ania

      Usuń
  4. Posiadam konto godne polecenia 4%? był one zakładane w lutym. Zależy mi na kolejnym koncie 4%, ale juz bez premii. Nie mam już takiej możliwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz możliwość posiadania łącznie trzech kont z oproc. 4%. Szczegóły tutaj w części z podtytułem "Trik na 4% nie tylko do 4 000, ale nawet do 12 000 zł".

      Usuń
    2. A nie dyskwalifikuje mnie to, że wcześniej brałam udział w tej promocji? tj. nie zdążyłam wtedy założyć 3 kont więc po ptakach?

      Usuń
    3. We wcześniejszych jeśli się rejestrowałaś ale nie założyłaś kont(a) to możesz brać udział.

      Usuń
  5. Czy jest możliwość założenia konta bez karty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczasz we wniosku że katy nie chcesz i tyle.

      Usuń
    2. W promocji nie ma potrzeby wyrabiania karty więc bez problemu możesz jej nie zamawiać. Możesz też zamówić, a później zrezygnować. Do połowy 2017 r. masz jednak za darmo bez żadnych warunków.

      Usuń
  6. Czy w tej edycji tez jest możliwość otwarcia 3 rachunkow oprocentowanych 4%,a tylko pierwszego premiowanego 120 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Konta 4% można otworzyć do czerwca br.

      Usuń
  7. ZAUWAŻYŁAM PRZY KLIKNIĘCIU ZŁÓŻ WNIOSEK I WYŚLIJ, ŻE NIE ZAZNACZYŁAM (NIE MAM POJĘCIA JAK BO BYŁAM PRZEKONANA ŻE WSZELKIE ZGODY SĄ ZAZNACZONE) KONIECZNEJ ZGODY, CZY JEST MOŻŁIWOŚĆ ŻEBYM GDZIEŚ TO JESZCZE ZMIENIŁA I MOGŁA BYĆ BRANA POD UWAGĘ W PROMOCJI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o zgodę na informacje handlowe? Możesz to zmienić (furtkę pozostawia § 2 ust. 1 pkt. b regulaminu) w bankowości internetowej (Ustawienia => Moje dane), na infolinii lub w placówce.

      Usuń
  8. Money przelewa już 100 zł premie za otwarcie konta BZ WBK w ich promocji. Mam od wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli zamknąłem konto dn. 29.04.16 to mogę skorzystać z tejże promocji> Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  10. "zapewnić wpływ w wysokości 800 zł (słownie: osiemset złotych)" ale to jest minimum 800 zł czy mogę sobie przelać środki żeby konto pracowało i tylko w kolejnych miesiącach zrobić przelewy na te 800 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wpłacić ile chcesz. Ale co miesiąc musi wpłynąć co najmniej 800 zł chociaż na chwilę. Chodzi o regularne wpłaty

      Usuń
  11. Mr Złotówo złożyłem przed chwilą wniosek o te konto w promocji: zakupiłem kod z grupona i później z tych linków zakładałem, ale po przekierowaniu mnie na stronę banku nie było tam tego okienka do zaznaczenia o wyrażeniu zgody na otrzymywanie od banku inf handlowych drogą elektroniczną,co teraz? mam czekac na założenie konta (na kuriera bo tak zaznaczyłem) czy już coś wysyłać maila (na jaki adres???) by mi to poprawili? Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem "Zgodę można wyrazić podczas składania wniosku o Konto Godne Polecenia w promocji „Konto na 4%”oraz przez cały okres trwania promocji" więc możesz to zrobić po otwarciu konta - najlepiej czym prędzej - w bankowości internetowej, na infolinii lub w oddziale.

      Usuń
    2. Dziękuję

      Usuń
  12. mail przyszedł wczoraj, dane uzupełnione więc czekamy na premie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maila nie dostałam. Gdzie pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kontozgroupon.zpremia.pl/promocja/ zaloguj się. może uda się uzupełnić dane. a jak nie to napisz za pomocą formularza

      Usuń
  14. dostaliscie premie? do dzisiaj miala byc wypłacona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dziś. Też nie otrzymałam premii, a wypełniałam formularz.

      Usuń
    2. An grupon juz dostałem i wydałem, a na konto nie dostałem

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...