Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Konkurs BZ WBK: zrób zdjęcie, wygraj podwójne bilety do Multikina

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

19.04.2016

Konkurs BZ WBK: zrób zdjęcie, wygraj podwójne bilety do Multikina

W prostym konkursie Banku Zachodniego WBK wygrać można wejściówki na filmy 2D lub 3D w kinach sieci Multikino.

konkurs blik bzwbk instagram bilety do kina multikino
Konkurs skierowany jest zarówno do klientów BZ WBK, jak i tych którzy z bankiem nie mają nic wspólnego. Z oferty banku warto jednak skorzystać i to najlepiej czym prędzej, bo tylko do 20.04. można załapać się na promocję z premią 120 zł za otwarcie konta ze stawką 4% dla oszczędności.

Aby wziąć udział w konkursie "Korzystaj z BLIK w BZWBK24 i odbierz nagrodę" najpóźniej do 2.05.2016 r. należy:
  • wymyślić i przedstawić na fotografii odpowiedź na konkursowe zadanie "pokaż, jak korzystasz z BLIK w BZWBK24 mobile" (w praktyce do udziału w konkursie nie ma potrzeby korzystania z konta czy innych produktów banku)
  • opublikować zdjęcie na swym profilu w serwisie Instagram, dodając przy tym hashtagi #bzwbk #BLIK oraz oznaczenie @bzwbk (trzeba więc posiadać lub założyć profil w tej społecznościówce)
  • przesłać na adres zespol_bzwbk@bzwbk.pl wiadomość z oświadczeniem „Akceptuję Regulamin konkursu i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Bank Zachodni WBK S.A. na potrzeby związane z realizacją Konkursu” oraz linkiem do opublikowanego zdjęcia
I to wszystko. Spośród zgłoszonych zdjęć konkursowe jury wybierze autorów najoryginalniejszych prac i nagrodzi wejściówkami do kin. Konkursowa pula nagród to 50 podwójnych biletów.

Może wydawać się, że liczba nagród jest dość skromna, ale z drugiej strony szansę na wygraną zwiększa fakt, że profil banku na Instagramie obserwuje tylko nieco ponad 560 osób.

Przy okazji zachęcam Cię do obserwowania Bankobrania na InstagramieInstagram


Zgodnie z regulaminem konkursu, listę zwycięzców bank ogłosi do 9.05.2016 r. Nagrody zostaną przekazane mailowo w postaci kodu wymienialnego na bilety 2D lub 3D. Ich termin ważności ma obowiązywać do 30.06.2016 r.

Powyższy konkurs nie jest jedyną szansą na zdobycie biletów do Multikina. Darmowy bilet dostaniesz za płatność BLIKiem na stronie multikino.pl. Korzystanie z systemu płatności mobilnych BLIK jest też promowane w akcji mBanku, który zwraca 4% transakcji wykonywanych w taki sposób - a łącznie w kumulacji dwóch promocji można zarobić nawet 600 zł za otwarcie eKonta w mBanku. Płatność BLIKiem wymagana jest także w programie poleceń "Mam PKO", gdzie czeka 100 zł za otwarcie konta w PKO BP i po 50 zł za każde skuteczne polecenie konta.

Adres e-mail

16 komentarzy:

  1. Czytałem dziś statystki dot. BLIKa bo obchodzą rocznicę:
    "1,6 miliona użytkowników, ponad 2,5 miliona zrealizowanych transakcji, ponad 10 tysięcy transakcji dziennie, możliwość płatności w ponad 130 tysiącach terminali płatniczych, w ponad 27 tysiącach sklepów internetowych w Polsce"
    Ciekawe ile z tych transakcji to są transakcje wymuszone w promocjach a ile jest dobrowolne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz! Napisali "ponad 10 tysięcy transakcji dziennie". To również mogą być wypłaty z bankomatów. Wtedy w tę liczbę uwierzę, bo akurat to jest rozwiązanie wygodne i bezpieczne. Ale transakcji bezgotówkowych pewnie jest niewiele, a lwia część z nich to płatności inspirowane promocjami. W Internecie też można fajnie zapłacić ale w punktach stacjonarnych wygląda to biednie.

      Usuń
    2. Ostatnio korzystałem właśnie z powodu promocji, wybrałem niby najbardziej bezpieczny punkt - Rossmann, miasto 70 tys. a 3 panie się aż zbiegły i nadal nie bardzo wiedziały, ale w zasadzie dzieki moim instrukcją ogarnęły temat :D

      Usuń
    3. Ja mam sposób na blikowych sprzedawców co to nie wiedzą jak to obsługiwać, otóż w mięsnym panie się zbiegły i wyszło że nie dostałem mięska :(
      Włączyłem wyszukiwarkę gdzie można płacić blikiem i wyszła stacja benzynowa, hmm pomyślałem tu tak łatwo towaru mi nie zabiorą jak już naleję do baku i poszło powiedziałem że nie mam gotówki ani karty :)

      Usuń
    4. Postawiłeś pod ścianą więc musieli się sprężyć ;)

      Usuń
  2. Szukałem po konkursowych hashtagach i póki co chyba nie ma żadnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. no musze sie dowiedziec co to instagram i założyc tam konto i zagrac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki portal społecznościowy pod skrzydłami Facebooka. Nastawiony na publikowanie słitaśny foci. Średnia wieku użytkowników zapewne ok. 17 wiosen ;)

      Usuń
  4. Wolę wszelkiego rodzaju pewniaki aniżeli konkursy. Zwłaszcza te gdy coś zależy od opinii jury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo jak ty nie biorę nigdy udziału w konkursach gdzie jest ocena komisji, szkoda czasu i zachodu tam i tak wygrywają ci co mają wygrać.

      Usuń
    2. Z tym, że tu nagrody są mało warte więc niekoniecznie muszą "wygrać ci co mają wygrać". No i nie zdziwię się jeśli liczba zgłoszeń nie przekroczy liczby biletów.

      Usuń
    3. no w takich konkursach to i jeszcze ale już w lepsiejszycg jak patrze zawsze wygrywa najwieksze dno wg mnie no ale nie wg jury np film ukryte grabie

      Usuń
    4. To fakt. W konkursach na zdjęcie, hasło, filmik itp. wygrywają zawsze totalne dna. Przykładem film w który wygrał w konkursie Comperii Bonus. Dno i kilka metrów mułu.

      Usuń
    5. te filmy na HBGO były fajne pewno dlatego że głosowali internauci

      Usuń
  5. Byłam grałam, prac zgłoszonych około 30 , w tym doliczyłam sie tylko 4 poprawnych zgłoszeń z oznaczeniem osoby na zdjeciu @bzwbk (w tym moje) a pomimo to informacji o wygranej brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak dali wszystkim ale laaaagi mają że hoho, do 9 niby miało byc przyznanie nagród a do 20 wysyłka kodów na bilety jednak 20 dopiero doszła informacja o nagrodzie a bilety ważne do 30 czerwca...

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...