bankobranie: Uczestniku promocji "Bądź aktywny - załóż nowy depozyt" i "Super Duet - edycja 3" - czas na uzupełnienie danych!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

08.03.2016

Uczestniku promocji "Bądź aktywny - załóż nowy depozyt" i "Super Duet - edycja 3" - czas na uzupełnienie danych!

Przed uczestnikami dwóch promocji Agory i Toyota Banku etap ostatni - uzupełnienie danych.

Na skrzynki mailowe uczestników promocji powinny już dotrzeć maile z powiadomieniem o przyznaniu premii i konieczności podania danych do wypłaty. Kto załapał się na obydwie promocje, ten niebawem może wzbogacić się aż o 190 zł.

Dziś sytuacja dość nietypowa, bo w jednym wpisie przypominam o finalizacjach dwóch promocji. Powodów jest jednak kilka. Maile od organizatora przyszły w podobnym czasie, a i promocje są ze sobą powiązane. Uczestnicy III edycji Super Duetu lokat w Toyota Banku z premią 140 zł mogli bowiem wziąć udział również w akcji "Bądź aktywny - załóż nowy depozyt", w której do wzięcia czekało 50 zł.

Super Duet edycja 3


Szczegółowo zasady promocji opisywałem tutaj. Dla przypomnienia: okazja do bankobrania była dostępna w okresie 10-30.09.2015 r. Aby wziąć w niej udział, należało: założyć Konto Jedyne w Toyota Banku i otworzyć dwie lokaty na łączną sumę co najmniej 8 000 zł. Lokatę Plan Depozytowy (kwota min. 3 000 zł) należało utrzymywać przez cały 80-dniowy okres umowny. Z kolei lokatę Depozyt Plus (kwota min. 5 000 zł), która z założenia jest depozytem 6-miesięcznym, należało posiadać co najmniej przez 3 miesiące. 

Jeśli powyższe wymogi zostały przez Ciebie spełnione, dziś na Twą skrzynkę mailową powinien dotrzeć mail powiadamiający o zdobyciu premii. 


Masz teraz czas (najpóźniej do 18.03.2016 r.) na uzupełnienie danych do wypłaty premii, Po zalogowaniu na stronie promocji podać należy m.in. numer rachunku Konta Jedynego otwartego w promocji. Nagroda 140 zł na Twe konto powinna wpłynąć najpóźniej do 31.03.2016 r.

Bądź aktywny - załóż nowy depozyt


Ta promocja była dostępna w okresie 30.11.-13.12.2015 r.i została skierowana wyłącznie do osób, które wzięły udział we wcześniejszych akcjach Agory i Toyota Banku lub które co najmniej w takich promocjach się zarejestrowały. A były to trzy edycje Super Duetu (pod nazwami "Promocja Super Duet", "Depozyt Plus w Toyota Bank z premią 2" oraz "Promocja Super Duet edycja 3") oraz promocji "Lokata Toyota Bank z premią". Szczegółowo zasady promocji opisywałem tutaj.

Dla przypomnienia, posiadacze konta w Toyota Banku musieli zwiększyć saldo depozytów w banku, a klienci bez konta powinni założyć Konto Jedyne oraz lokatę Plan Depozytowy lub "Depozyt Plus na 6 miesięcy" na kwotę co najmniej 7 000 zł. W obydwu przypadkach depozyt należało utrzymywać do 19.02.2016 r. 

Do uczestników promocji, którzy spełnili wytyczne promocji do ubiegłego piątku powinien trafić mail od Agory.


Zgodnie z treścią maila, jak i regulaminu akcji, do 11.03.2016 r. pozostał czas na zalogowanie się na stronie promocji i uzupełnienie danych do wypłaty premii 50 zł. Tu jako konto do wypłaty również należy wskazać numer rachunku Konta Jedynego otwartego w promocji. 

Wypłata premii powinna nastąpić najpóźniej do 31.03.2016 r.

Mail nie dotarł. Co zrobić?


W sytuacji gdy nie masz maila/maili od  Agory, sprawdź jeszcze takie foldery jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam nie znajdujesz maila powiadamiającego o przyznaniu premii, spróbuj zalogować się na stronie danej promocji. Gdy to się uda i będzie możliwe uzupełnienie danych, zrób to. Na dowód zapisz sobie print screen zapisanych danych (wszak nie masz maila!). 

Jeśli jednak uzupełnienie danych nie będzie możliwe, niestety niezbędne będzie złożenie reklamacji. Zapisy w regulaminach promocji (Super Duet III edycja i Bądź aktywny - załóż nowy depozyt) są identyczne:
"Reklamacje związane z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 14 (czternastu) dni od daty wysłania przez Organizatora wiadomości e-mail [o przyznaniu premii - przyp. Mr. Złotówa] (...)"
Czas jaki organizator daje sobie na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni.


Przy okazji niniejszego wpisu, uczestnikom zakończonej już promocji "Tankuj korzyści z Toyota Bank" przypomnę, że tylko do 28.03.2016 r. jest czas na spełnienie warunków akcji: otwarcie konta i/lub założenie lokaty, by załapać się na premię nawet do 110 zł (w przypadku nowych klientów). Przypominam o tym zwłaszcza tym, którzy z założeniem konta zwlekali do marca, by w ten sposób uniknąć jednej z opłat za prowadzenie konta.  Teraz wniosek warto już finalizować.

Jeśli aktualnie szukasz sposobu na ulokowanie swych oszczędności, sprawdź promocję Agory i Raiffeisen Polbanku, w której można uzyskać 4% na lokacie i dodatkowy bonus 50 zł. Ta lokata pozwala na zdeponowanie do 10 000 zł. Jeśli masz więcej oszczędności, sprawdź promocję lokaty w Eurobanku, gdzie na 4% można wpłacić do 30 000 zł. Aktualny ranking najlepszych lokat bankowych znajdziesz tutaj.

15 komentarzy:

  1. Oprócz 140 i 50 zł muszę doliczyć bon 50 zł od Złotówy w konkursie bo to ta edycja właśnie. Więc dobry deal wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie mam takie z lekkim wyprzedzeniem. Jak już premia będzie to konto można zamknąć? I jeśli tak to w jaki sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po wypłacie premii możesz wypowiedzieć umowę. Jedynie listem.

      Usuń
    2. Po wypłacie premii z kontem możesz zrobić co zechcesz ;) Czyli też zamknąć. W razie takiej decyzji info o sposobie zamknięcia konta (także w Toyota Banku) znajdziesz tutaj.

      Usuń
  3. a ja mam inny problem. Z rozpędu wpisałem dane zamieszkania a nie zameldowania (na takie dane jest konto). Napisałem do nich, że się pomyliłem, ale czy w ogóle jest szansa to odkręcić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to ogromnego znaczenia. Liczy się numer konta oraz imię i nazwisko. Ale jak napisałeś to Ci zmienią. Miałem kiedyś taką sytuację - premię przelali.

      Usuń
    2. U mnie przelew przyszedł mimo błędnych danych.

      Usuń
  4. Czy ktoś już otrzymałam premie z tej edycji? Wpisałam już dawno dane do przelewu, ale do tej pory premii brak. Do kiedy mają czas, bo nie wiem czy pisać już i się upominać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata do 31.03. Więc nie ma co spodziewać się wcześniej.

      Usuń
  5. Nie dostałem maila, reklamacja poszła do Agory, ta wyjaśniła z Toyotą i poprosili o uzupełnienie danych. Ja z rozbiegu wysłałem 08.03 list z wypowiedzeniem umowy o konto. Wypowiedzenie niby po 30 dniach, ciekawe czy dostanę kasę :). W regulaminie znalazłem tylko info o aktywnym koncie, nic o byciu w okresie wypowiedzenia więc może wszystko przejdzie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Toyota Banku rygorystycznie trzymają się zasad i zamkną po 30 dniach więc powinno się udać.

      Usuń
  6. Agora to najsolidniejsza firma pod słońcem - nigdy nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie kasę (140)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z obydwu promocji kasa wpłynęła dziś!

    OdpowiedzUsuń
  9. potwierdzam, kasa na koncie :)

    OdpowiedzUsuń