bankobranie: Uczestniku promocji Super Duet (II edycja), nie przegap maila od Agory
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

17.02.2016

Uczestniku promocji Super Duet (II edycja), nie przegap maila od Agory

Przed uczestnikami promocji Agory i Toyota Banku czas na finalizację.

Agora właśnie rozesłała maile do uczestników akcji Super Duet II edycja, w której to należało założyć konto i dwie lokaty na sumę co najmniej 8 000 zł. Teraz czas na uzupełnienie danych by premia 140 zł niebawem mogła trafić na konto.

Jeśli dotąd nie było Ci dane skorzystać z dotychczasowych promocji Agory i Toyota Banku, sprawdź jak zarobić 110 zł za otwarcie konta i lokaty.

Promocja "Super Duet edycja 2" dostępna była w okresie od 4. do 18.08.2015 r. Zasady akcji szczegółowo opisywałem tutaj, ale dziś dla przypomnienia najważniejsze z nich. A należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i za pomocą linku otrzymanego na maila złożyć wniosek o Konto Jedyne 
  • w ciągu 14 dni kalendarzowych (ale nie później niż do 15.09.2015) od uruchomienia konta założyć Plan Depozytowy na kwotę co najmniej 3 000 zł
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych (ale nie później niż do 15.09.2015 r.) od uruchomienia Planu Depozytowego założyć lokatę Depozyt Plus na kwotę co najmniej 5 000 zł
Lokaty należało utrzymywać przez określony czas. Jeśli chodzi o Plan Depozytowy był to cały umowny okres, czyli 80 dni. W przypadku Depozytu Plus przez minimum 4 miesiące (Choć jest możliwe wcześniejsze zerwanie Depozytu Plus to warto zadać sobie pytanie czy to się opłaci skoro minęły już cztery z sześciu umownych miesięcy? Przy zerwaniu lokaty bank naliczy odsetki, ale wyłącznie w wysokości 0,1 należnych. Więc bardzo mało). Jednocześnie warto pamiętać, że z Toyota Bankiem możesz zarabiać dalej: dla obecnych klientów czeka premia do 60 zł - więcej na ten temat piszę tutaj.

Do osób, które spełniły powyższe warunki powinien dotrzeć mail powiadamiający o przyznaniu premii.


Do szczęśliwego finału, a więc do wypłaty premii, zostaje już jeden krok: uzupełnienie danych na stronie promocji. Można to zrobić najpóźniej do 25.02.2016 r., a podać należy m.in. numer rachunku Konta Jedynego otwartego w promocji. Wypłata premii ma nastąpić do 4.03.2016 r. Do tego momentu konto w Toyota Banku musi być aktywne.

Co zrobić gdy mail od Agory nie dotarł?


Zwróć uwagę czy wiadomość od Agory nie trafiła do folderu typu "spam", "wiadomości-śmieci", "zakupy", "oferty" lub "inne". Jeśli tam jej nie ma to może być to efekt działania filtrów antyspamowych operatora Twojej skrzynki mailowej. Możesz wtedy spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli będzie to możliwe - uzupełnij dane. Jeśli pojawi się problem, niestety niezbędne będzie złożenie reklamacji. Czasem dostaję prośby (w mailach lub komentarzach) by interweniować w sprawie. Każdy przypadek wymaga jednak indywidualnego złożenia reklamacji przez Uczestnika promocji, gdyż sprawy rozpatrywane są oddzielnie - wszak różne mogą być przyczyny braku maila/ braku możliwości uzupełnienia danych do przelewu/ braku uznania spełnienia warunków promocji. 

Reklamacje powinny być złożone w terminie 14 dni od rozesłania przez Agorę maili informujących o przyznaniu premii. Zgodnie z regulaminem promocji: 
"Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany podczas rejestracji Uczestnika w Aplikacji"
Jeśli Agora nie odpowie na maila w ciągu kilku dni, nie martw się nawet niezwłocznie zbliżającą się datą uzupełnienia danych (do 25.02.). W tym czasie reklamacja może być nadal rozpatrywana. Jeśli spełniasz warunki promocji, premia nie może Cię ominąć.

12 komentarzy:

  1. Przeczytałem, 0 komentarzy. Myślę sobie. O, wszyscy dostali maile. Nie będzie problemu. Sprawdzam moją skrzynkę. Maila brak :( Ale zalogowałem się i dane mogłem uzupełnić. Wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail jest tylko jakimś dowodem. Asekuracyjnie zrobiłbym prontscreena uzupełnionych danych w panelu.

      Usuń
  2. Szukałem meila (nie ma). Chciałem się zalogować na konto promocji (nie ma takiego kąta) Sprawdziłem historię konta Toyota i okazało się, że premię już dawno temu dostałem :D (pewnie I edycja) Na szczęście nie zadzwoniłem na infolinię i nie zrobiłem z siebie debila (jakim jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do 31 stycznia nie dostałem z Agory zawiadomienia o premii z promocji 100 zł za założenie Konta Godnego Polecenia w BZWBK. Po reklamacji otrzymałem prośbę o podanie nr złożonego wniosku, a po mojej odpowiedzi zapadła cisza trwająca do dziś. Nie wiem kto jest oszustem: Agora czy BZ WBK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałeś w regulaminie ile mają czasu na rozpatrzenie reklamacji? Więc nie pisz, że oszuści. Jeśli minie 30 dni i nadal nie będziesz miał odpowiedzi napisz wtedy. Poprę Cię wówczas.

      Usuń
    2. Ja nie dostałem maila z Agory (sprawdzałem również w spamie), więc wszedłem na http://lokata.zpremia.pl i chciałem uzupełnić dane, a tu zonk, nie pamiętam hasła.
      Wobec tego wybrałem opcję "przypomnij hasło", dostałem komunikat "Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość z nowym hasłem.". Problem w tym, że to ściema, bo ten mail również do mnie nie przychodzi - próbowałem kilka razy :(
      Jak mam uwierzyć że to nie jest specjalnie tak zrobione żebym nie dostał premii?

      Usuń
    3. na Twoim miejscu pisałbym reklamację. Zdarza się, że maile nie dochodzą. Ja np. facebooka nie mogłem założyć na interii bo mail z linkiem potwierdzającym nie przychodził!

      Usuń
  4. Konto miałam założone 25.08.2015. Pierwszą lokatę założyłam 9.09.2015, czyli 15-go dnia od założenia, drugą lokatę-10.09.2015. Zalogowałam się pod linkiem lokata6m.zpremia.pl i dostałam odpowiedź: "Przykro nam nie założyłeś lokat". Złożyłam reklamację i czekam na odpowiedź. Czy nie dostanę premii przez 1 dzień zwłoki? Bedę wdzięcznaza odpowiedź. Pozrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz reklamację, że coś tam wpłynęło na opóźnienie i że prosisz o uwzględnienie. No i że ci mocno zależało, ale poślizg niechcący etc.

      Usuń
    2. Trzeba było założyć konkretną lokatę (jedną z kilkunastu dostępnych - Plan depozytowy na 80 dni jeśli dobrze pamiętam).

      Usuń
    3. Reklamację złożyłam 20.02.2016 i czekam.
      Z banku 17.08.2015 dostałam informację mailową;" Potwierdzamy rejestrację Pani wniosku o konto Jedyne w systemie Toyota Bank:
      - numer wniosku: 6......5,
      - data rejestracji: 2015.08.17 (20:06).
      Informujemy, że w ciągu 2 dni skontaktujemy się telefonicznie celem potwierdzenia przyjęcia wniosku."
      Żadnego kontaktu telefonicznego nie miałam. Czekałam cierpliwie i sama w końcu 1.09.2015 napisałam do banku, że nie dostałam żadnego hasła do konta, więc nie mam możliwości założenia lokat. PIN do karty dostałam, pomimo, że nie miałam karty. Bajzel na kółkach. Ile oni mają czasu na rozpatrzenie mojej reklamacji? A może to ja mam zadzwonić do banku i spytać się co oni mają zamiar zrobić w mojej sprawie? Proszęo podpowiedź i z góry dziękuję.

      Usuń
    4. Reklamację uwzględniono.

      Usuń