bankobranie: Uczestniku promocji Konta 4% z premią 100 zł od Agory. Nie przegap maila - uzupełnij dane
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

31.01.2016

Uczestniku promocji Konta 4% z premią 100 zł od Agory. Nie przegap maila - uzupełnij dane

Przed uczestnikami tej bardzo popularnej promocji BZ WBK i Agory czas na ostatni, ale bardzo ważny etap.

Organizator akcji właśnie rozesłał maile do osób, które skorzystały z promocji i spełniły warunki uprawniające do wypłaty premii. Aby otrzymać 100 zł należy uzupełnić dane. Czasu jest sporo, bo można to zrobić do 14.02., ale lepiej nie zwlekać, by nie zapomnieć.
Nie udało Ci się załapać na promocję Agory? Załóż Konto 4% w moneymanii

Promocję "Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł" szczegółowo opisywałem tutaj. Dziś jednak przypomnę najważniejsze zasady. Należało:
  • w okresie 6-27.11.2016 r. zarejestrować się w promocji
  • za pomocą linku otrzymanego na maila złożyć wniosek o Konto Godne Polecenia
  • wyrazić zgody na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej, w zakresie określonym w formularzu oraz na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną i nie wyrażać sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych
  • najpóźniej do 31.12.2015 r. : 
    • zawrzeć umowę o konto wraz z kartą oraz
    • wykonać płatności kartą na sumę min. 100 zł
To wszystko. Jeśli powyższe warunki zostały przez Ciebie spełnione, teraz na Twą skrzynkę mailową powinien dotrzeć mail od Agory powiadamiający o uzyskaniu prawa do premii i z instrukcją uzupełnienia danych, których podanie jest niezbędne do wypłaty 100 zł. (należy podać numer rachunku Konta Godnego Polecenia, które zostało otwarte w promocji).


Czas na uzupełnienie danych masz do 14.02.2016 r. Premia 100 zł ma być wypłacona najpóźniej do 29.02.2016 r.

Co zrobić gdy nie ma maila od Agory?


Zwróć uwagę, bo mail od Agory mógł "wpaść" do takich folderów, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "oferty" lub "zakupy". Przejrzyj te foldery. Gdy i tam wiadomości nie ma, może to być efekt działania filtrów antyspamowych operatora Twojej skrzynki  mailowej. Możesz wtedy spróbować zalogować się na stronie promocji i - jeśli będzie to możliwe - uzupełnić dane. Ale jeśli tu pojawi się problem, ze strony internetowej promocji wyślij reklamację do Agory.

Zgodnie z regulaminem promocji czas oczekiwania na odpowiedź może trwać nawet miesiąc:
"Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji uczestnika w Aplikacji" 

98 komentarzy:

  1. Zrobilem pomylke przy wpisywaniu danych, jak to teraz wyprostowac, bo zadnej edycji do poprawy nie ma ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz wiadomość do Agory (na stronie promocji) z prośbą o korektę.

      Usuń
    2. @Anonimowy31 stycznia 2016 15:26 ale to też zależy jakie dane źle podałeś. Jeśli adres albo imię i nazwisko to i tak powinno przejść. Liczy się numer konta.

      Usuń
  2. Mail tradycyjnie miałem w spamie. Ale git, dane uzupełnione. No i tym razem Agora wyrobiła się w terminie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są też już odsetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, tylko, że dostępne środki są mniejsze od salda nie wiadomo dlaczego.

      Usuń
    2. @Anonimowy 31 stycznia 2016 16:41
      Odsetki naliczane są na koniec miesiąca, ale stawiane do dyspozycji w następnym dniu. Podatek od odsetek pobierany jest natomiast już w dniu naliczenia odsetek.
      Dlatego tak to dzisiaj wygląda. Jutro wszystko będzie już wyglądać prościej ;)

      Usuń
    3. Dzięki serdeczne za wyczerpującą odpowiedź :)

      Usuń
  4. Na jakiej stronie uzupełnić dane. Nie mam maila nawet w spamie a warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

      Usuń
    2. TO JEST NA PEWNO DOBRA STRONA NIE Z GRUPONEM??

      Usuń
  5. Witam. Mam pytanie. Co dzieje się po podpisaniu dokumentów jak zakładam konto w BZ WBK? Yrzeba czekać potem na jakąś informację z banku? Jak zalogować się do bankowości elektronicznej? Skoro w umowie mam tylko NIK użytkownika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dobrze pamiętam, to hasło do pierwszego logowania dostaje się SMSem po aktywowaniu konta przez bank (co też jest potwierdzane SMSem).

      Usuń
  6. Żona dostała maila a ja nie. Co robić, jak życ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaloguj się i jak będzie możliwość uzupełnienia danych to to zrób. A jak nie to reklamacja. I da się żyć ;)

      Usuń
  7. poproszę jeszcze raz stronę na której nalezy sie zalogowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

      Usuń
  8. Witam. Dostałem maila, ale nie znam hasła do logowania. To, które dostałem w umowie z bankiem nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W umowie z bankiem jest zupełnie inne hasło (nie pamiętam dokładnie, a nie mam umowy pod ręką; bodajże dotyczy kontaktu telefonicznego z bankiem). Należy skorzystać z hasła, które zostało wprowadzone przy rejestracji do promocji. Jeśli ustalenie hasła będzie niemożliwe, można skorzystać z resetu hasła na stronie promocji: https://godnepolecenia.zpremia.pl/promocja/przypomnij-haslo/

      Usuń
  9. Warunki spełnione, linku nie ma a po próbie uzupełnienia danych od razu wyskakuje taki komunikat:

    Dziękujemy za zainteresowanie naszą akcją!
    Niestety ten adres email został użyty w promocji "Konto Godne Polecenia na 4% z premią 100zł", prowadzonej w dniach od 5 listopada do 27 listopada 2015 r. Informujemy, że zgodnie z regulaminem, osoby które w ramach ww. akcji złożyły wniosek o założenie Konta Godnego Polecenia w Banku Zachodnim WBK, nie mogą wziąć udziału w obecnej akcji.
    Jeżeli to pomyłka, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dostałem maila z uzupełniem danych:-/ Albo moja skrzynka zakwalifikowała go jako spam i go skasowała:-( Co teraz? Wysyłem maile ws. kontaku i do tej pory nic...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dostałem maila z uzupełniem danych:-/ Albo moja skrzynka zakwalifikowała go jako spam. A tam nie zaglądam... Napisałem do Agory 2 razy i do tej pory zero kontkatu. A czas na uzupełnienie danych zaraz się kończy... A nie chce aby premia przeszła mi koło nosa :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejdzie, luz. Od braku maila mogłeś pisać reklamację. Czas na jej rozpatrzenie to 30 dni. Więc siłą rzeczy już nie ma co czuć się zobligowanym terminem 14.02. na uzupełnienie danych.
      A jakby co to jestem w tej samej sytuacji co Ty. Wysłałem reklamację. Czekam i też póki co cisza.

      Usuń
  12. Andrzej, mam to samo - 3 razy wysłałem pismo do Agory i nic... zero kontaktu z ich strony!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest kasa na koncie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś z Was nie dostał premii? U nas na jednym koncie jest, na drugim brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelewy od Agory wychodziły paczkami i najwyraźniej nie wszystkie załapały się na dziś. Najlepiej zaczekać do pierwszej jutrzejszej sesji przychodzącej BZ WBK. A dopiero wtedy w przypadku braku premii będzie trzeba to zgłaszać. Ale miejmy nadzieję, że takiej potrzeby nie będzie :)

      Usuń
    2. U nas żona dostała kaskę wczoraj, a ja dopiero dziś.

      Usuń
    3. Co należy robić gdy nagroda nie zostanie przelana na moje konto?

      Usuń
    4. Zadzwońcie na numer 225555321 podany w regulaminie, Pani poprosi o podanie maila użytego w promocji i wysyła prośbę do księgowości o wyjaśnienie. Ja mam dostać odpowiedź najpóźniej do piątku:)

      Usuń
    5. Wysłać reklamację do Agory? Proste :)

      Usuń
  15. Witam mam pytanie odnośnie tego konta,czyli jak będę mial na tym koncie Np 1000 zl to po miesiącu z odsetek będę miał 40 zl - podatek?dobrze rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak dobrze nie jest. Oprocentowanie podawane jest w skali roku (standard przy kontach oszczędnościowych i lokatach). Więc w przybliżeniu po miesiącu będzie to 40 zł * (1/12 roku) minus podatek 19%.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.W sumie jak jest za darmo to i tak myślę że będę odkładał na tym koncie pieniądze,zawsze parę złotych więcej będzie.

      Usuń
  16. W dalszym ciągu brak premii, też tak ktoś ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ... czy ten organizator promocji ma tzw. "historię" późnych wypłat? Co należy robić w przypadku gdy nagroda się nie pojawi?

      Usuń
    2. Ciekaw jestem co o tym sądzi Gospodarz tej strony :)

      Wielu ludzi uważa, że Agora jest w potrzasku finansowym!

      Usuń
    3. Chyba jednak większość dostała, bo u mnie w rodzinie 4 osoby dostały - 3 w terminie, tj. w poniedziałek, a 1 z poślizgiem we wtorek. Jeśli nadal kasy nie masz to napisz reklamację.

      Usuń
    4. @Anonimowy2 marca 2016 17:28, Agora jest na tyle dużą spółką, że wypłat premii w ramach promocji pewnie w bilansach nawet nie widać ;) Aczkolwiek sytuacje w których ktoś nie dostaje premii na czas (i nieważne czy to kilkadziesiąt, kilkanaście czy tylko kilka osób) powodują niesmak. Niestety takie sytuacje się zdarzają i konsekwentnie nie należy wtedy odpuszczać reklamacji.

      Usuń
    5. "Agora jest na tyle dużą spółką, że wypłat premii w ramach promocji pewnie w bilansach nawet nie widać" - akurat rozmiar firmy ma niewiele wspólnego z jej kondycją finansową :)

      Cały "proces" wypłat, tzn. oczekiwanie do OSTATNIEJ chwili na e-mail od Agory, potwierdzenie numeru konta, nazwiska, adresu, etc. to zwyczajne żarty i stwarzanie pretekstów do niewypłacenia nagrody ... aj-waj :)

      Ja wysiadam!

      Usuń
    6. @Anonimowy, 2 marca 2016 17:57

      "Chyba jednak większość dostała" - skąd to wiadomo? Dlaczego ktoś kto wypełnia warunki promocji, o czym jest o tym zawiadamiany przez organizatora, nie dostaje obiecanej nagrody? Tandeta i dziadostwo!

      Usuń
    7. @Anonimowy 2 marca 2016 21:04, potwierdzanie danych, podawanie numeru konta itp. jest typowe dla zewnętrznych organizatorów promocji (Agora, Bankier.pl, akcje Moneymania czy Comperia Bonus - za wyjątkiem ostatnich 2 edycji).

      Dla wszystkich wyżej wymienionych czekanie z wypłatą do ostatniej chwili jest - niestety - charakterystyczne (bardzo rzadko wypłaty zdarzały się wcześniej niż w ostatnim lub przedostatnim dniu regulaminowego terminu). Ostatni dzień jest jednak dopuszczalny, ale poślizg karygodny.

      Usuń
    8. @Mr. Złotówa, 2 marca 2016 21:33

      Drogi Panie Złotówa, obawiam się, że się tutaj niestety mijamy myślowo i chciałbym zapytać (retorycznie): w jakim celu Agora wyczekiwała do OSTATNIEJ chwili z wysyłką e-mail do potwierdzenie danych?

      Biorę udział w tej "zabawie" pierwszy raz i ze względu na to sposób w jaki mnie potraktowano mam wrażenie, że doszło tutaj do złamania regulaminu przez instytucję, która go sama ustanowiła - to jest żałosne!

      Ciekaw jestem co Pan o tym sądzi jako osoba dość aktywnie reklamująca ich usługi. Mój punkt widzenia jest następujący: uczestnik tej "zabawy" daje do dyspozycji swoje dane osobowe w celach marketingowych i w zamian oczekuje wywiązania się drugiej strony z umowy.

      Usuń
  17. Jeśli kasa jest to rozumiem, że można konto zamknąć bez konsekwencji, opłat itp?

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie otrzymałem telefon od Agora Performance, że rzekomo nie wykonałem płatności kartą na sumę 100zł do końca grudnia 20015, co jest nieprawdą i najzwyczajniej przeczy ich wcześniejszej wiadomości w przesłanym do mnie e-mail, w którym proszą o podanie numeru konta do wypłaty nagrody w związku z wypełnieniem przeze mnie warunków promocji.

    Pani z Agora Performance zasugerowała, żebym napisał reklamację i oni ja rozpatrzą ... reklamację do czego? Do rozmowy telefonicznej?

    Agora czyli wszystko jasne - tandeta i dziadostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie to samo. Też wciskają mi ten kit, że nie było płatności a przecież mam nawet papierowe potwierdzenia!!! Mam czekać miesiąc na wyjaśnienie.

      Usuń
    2. Miesiąc to jednie na pierwszą odpowiedź ... potem nie wiadomo co może być dalej :)

      Usuń
  19. Oto odpowiedź z Agory na mój telefon w związku z brakiem wpłaty nagrody:

    "Your ticket has been created with the ticket ID**** and subject "Brak wpływu nagrody"

    Someone from our customer service team will review it and respond shortly.

    Regards,
    Agora Performance Support Team."

    Co tu jest grane?

    OdpowiedzUsuń
  20. Do mnie zadzwonili i bardzo miła pani przeprosiła za zamieszenie. Zdiagnozowany problem to brak zgody w banku... a więc wina banku, który w systemie ma "NIE", a ja na umowie mam "TAK". W takiej sytuacji wyjaśnienie sprawy jest rzekomo prosto formalnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakim to sposobem "problem" ma tkwić w braku zgody w umowie, skoro uczestnik promocji został jednak "zaraportowany" przez Bank do wypłaty premii (otrzymał email z powiadomieniem o przyznaniu premii i uzupełnił w aplikacji dane do wypłaty premii)? Przecież gdyby jakaś zgoda w umowie nie była zaznaczona, to Bank nie zakwalifikowałby takiego uczestnika do wypłaty premii, więc ten nie otrzymałbym maila z powiadomieniem o przyznaniu premii. Problem chyba jednak tkwi w czymś innym ;)

      Usuń
  21. Odnoszę wrażenie, że obecnie tu komentujący nie pamiętają "afery tabletowej" BNP Paribas. Polecam lekturę: http://czaplicka.eu/bnp-paribas/
    Tam był ewidentny kant. Tu nikt nie powiedział, że premii nie dostaniecie "bo takie mamy własne rozumowanie regulaminu". Tylko są jakieś błędy, ale raczej do wyjaśnienia. Na szlaku bankobrania miałem już kilka różnych doświadczeń z reklamacjami itp. Ale ludzie, czy ta stówka Wam jest niezbędna "do pierwszego"?! Będzie. Tylko cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy - 4 marca 2016 14:00
      "Odnoszę wrażenie, że obecnie tu komentujący nie pamiętają "afery tabletowej" BNP Paribas"

      Co ma francuski bank do hiszpańskiego gdy winna jest Agora ... aj-waj :)

      Usuń
  22. Ciekaw jestem kiedy Gospodarz tej strony wstawi się za oszukanymi przez Agorę uczestnikami tej "promocji"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałem z pracownikiem Agory. W poniedziałek będzie kontynuowane obdzwanianie uczestników promocji, którzy premii nie dostali. Kto warunki spełnił, premię ma dostać. Przyczyną braku jej wypłaty ma być błąd w raportowaniu spełnienia warunków (dwa główne powody: rzekomy brak płatności kartą lub brak wymaganych zgód). Od siebie dodam: pomny doświadczeń z innych promocji, które bank organizował samodzielnie, jestem w stanie w ten drugi powód uwierzyć bo sytuacja incydentalnie się powtarza. Jeśli ktoś usłyszy, że nie wyraził wymaganej zgody, można to sprawdzić (po zalogowaniu do BZWBK24: Ustawienia > Moje Dane > Zgoda na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną; stan faktyczny wyrażenia zgody można znaleźć w umowie).

      Jeśli w regulaminowym okresie na reklamacje sprawa nie zostanie rozwiązana, proszę o indywidualne zgłoszenia w zakładce Kontakt.

      Jeśli do wtorku będą osoby, z którymi Agora się nie skontaktuje telefonicznie to o wiadomość proszę już wtedy.

      Usuń
    2. Mr. Złotówa, ale jak to jest technicznie możliwe, że bank nie zaraportował prawidłowo, a uczestnik dostał od Agory maila z powiadomieniem o przyznaniu premii? Z powyższych komentarzy można wywnioskować, że problem pojawił się dopiero na etapie wypłacania premii, a nie na etapie wysyłki maili z powiadomieniem o spełnieniu warunków. W tej sytuacji teoria o przyczynie problemu tkwiącej w rzekomym braku jakiejś zgody marketingowej nie bardzo trzyma się kupy.

      Usuń
    3. Anonimowy - 4 marca 2016 21:13

      Inną zastanawiającą sprawą jest to, że wysyłali do ludzi wiadomości mówiące o spełnieniu warunków, po czym twierdzą, że brak wypłaty nagród jest wynikiem faktu, że rzekomo nie wykonano płatności kartą na sumę 100zł.

      Brak w tym jakiejkolwiek logiki, a już sam fakt żądania aby ci klienci składali reklamacje i czekali na odpowiedź do 30 dni to zwykła kpina!

      Usuń
    4. @Mr. Złotówa, 4 marca 2016, 19:40

      Ja dzwoniłem do banku i pracownik BZ-WBK zapewnił mnie o tym, że ich bank nie mógł mylnie zawiadomić Agory o braku wykonania płatności kartą na sumę 100zł.

      Mnie jako jednego z tych klientów, którzy nie otrzymali należnej nagrody mocno irytuje to, że Agora nie chce sprawdzić u swojego partnera czyli banku BZ-WBK stanu faktycznego, ale żąda składania reklamacji od ludzi, którzy de facto nie są niczemu tutaj winni - będę o tym pamiętał w przyszłości!

      Usuń
    5. Gdyby Agora działała profesjonalnie, to wyglądałoby to tak: uczestnik dostał maila z powiadomieniem o przyznaniu premii (spełnieniu warunków) -> wypłacamy mu premię. Tu już nie ma czego wyjaśniać, sprawdzać, weryfikować... Na tym etapie wszystko jest już jasne i pozostaje tylko wypłacić premię.

      Usuń
  23. Po niemal tygodniu wciąż brak jakiejkolwiek odpowiedzi - żenujące!
    Chyba teraz pozostaje jedynie skarga do UOKiK.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy spotkałeś się z sytuacją w której pierwsze KGP otworzono bez żadnych komplikacji /internet+kurier/ dwóch kolejnych nie jestem w stanie otworzyć idąc po śladach internet+kurier, brak potwierdzenia złożenia wniosku, telefon do konsultanta WBK zakłada dwa konta i to samo, brak potwierdzenia złożenia wniosku. W profilu również ich nie mam. Wiesz może o co chodzi? Marta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mija już 10 dni i wciąż brak jakiejkolwiek odpowiedzi od Agory ... na dodatek telefon podany w regulaminie nikt nie odpowiada!

    Co robić? Może należy złożyć na nich skargę do KNF-u?

    OdpowiedzUsuń
  26. Oto i finał żałosnej przygody z Agorą i BZ-WBK:

    Regulamin: § 8. Postępowanie reklamacyjne
    Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty wysłania przez Organizatora wiadomości e-mail, o której mowa w § 3 ust 4 Regulaminu.

    § 3 ust 4 Regulaminu: O przyznaniu premii gwarantowanej, o której mowa w § 4 ust 1 Organizator powiadomi Uczestników do dnia 31 stycznia 2016 roku, przesyłając wiadomości e-mail, na adres wskazany przez uczestnika.

    Reasumując: reklamację można było złożyć najpóźniej 1 marca czyli 30 dni od dnia otrzymania potwierdzenia o nagrodzie.

    Szalom!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaraz szlag mnie trafi nie dość , że nie dostałam 100zł premii to jeszcze właśnie zobaczyłam, że na 1SZYM KONCIE widnieje 0% czyli tym z którego płaciłam kartą. A ostanie jest na 4. Kpina nie mam już siły do tych idiotów , przed chwilą pół godziny zadawałam jedno pytanie czemu zlikwidowano 4% na 1szym promocyjnym koncie i odp cały czas jak z durnego automatu , bo regulamin tak mówi. Proszę o jakąś interwencje w tym pseudo banku, bo to co robią z ludźmi to dno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powód 0% na koncie i braku premii będzie więc prawdopodobnie ten sam. Brak zgody na informacje handlowe...

      Jak jest wyrażona zgoda można sprawdzić w bankowości internetowej (po zalogowaniu do BZWBK24: Ustawienia > Moje Dane > Zgoda na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną).

      Mogła się ona jednak zmienić wraz ze złożeniem wniosków o kolejne/kolejne konto/-a. Stąd byłaby ta dziwna sytuacja, że p-wsze konto nie jest oprocentowane, a kolejne oprocentowanie już mają. Ale jak było faktycznie z wyrażeniem zgody przy wniosku o p-wsze konto najlepiej sprawdzić w umowie (papierowej lub PDF). Nie mam jej teraz pod ręką, ale to bodajże piąta strona umowy. To jest jedyny, ale niepodważalny dowód na to jak ze zgodą było faktycznie.

      Odpowiedź którą przywołujesz pochodzi z czatu/infolinii czy jest odpowiedzią na reklamację? Należy więc zgłosić odpowiednio reklamację lub odpowiedź na pierwsze rozpatrzenie reklamacji z powołaniem się na zgodę z wniosku/umowy i zażądać od banku przywrócenia zgody do stanu odpowiadającego woli klienta z jednoczesnym wypłaceniem zaległych odsetek i przekazaniem informacji do Agory celem wypłaty należnej premii.

      Problem do banku zgłoszony. Ale niestety się powtarza.

      Usuń
    2. Wszystkie zgody były sprawdzone przed weryfikacją a 4% likwidują wszystkim po cichu twierdząc, że błąd systemu pozwolił na otwarcie więcej niż 3 konta. Ale u mnie ci idioci zlikwidowali 4% na 1szym koncie otwartym w systemie i tym z którego płaciłam kartą. A na 4-tym koncie jest 4%. Kpina. U rodziny zlikwidowali po cichu do 0% ale 4te konta!

      Usuń
    3. Z całym szacunkiem Mr. Złotówa, ale potwierdzenie faktu o istniejącej zgodzie na BZWBK24: Ustawienia > Moje Dane > Zgoda na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną nic nie daje, gdyż to nijak nie przekłada się na wypłatę nagrody!

      Istotną kwestią jest to co należy zrobić, aby otrzymać należną nagrodę. Pisać zażalenie do Santander w Hiszpanii?

      Usuń
    4. Bank zaraportował Agorze niespełnienie warunków promocji i stąd brak premii.

      Usuń
    5. A dlaczego tu cisza, że zaczęli zabierać 4% bez poinformowania! Czy Mr Złotówa może ustalić od kiedy nasze pieniądze leżały na 0%, bo za luty jeszcze naliczyli.

      Usuń
    6. Jako jeden z uczestników, którzy wciąż nie uzyskali należnej nagrody, chciałbym wiedzieć co należy zrobić, aby otrzymać należną nagrodę. Ma Pan jakieś sugestie w tej kwestii?

      Usuń
    7. Jaką wymówkę stosuje BZ-WBK w przypadku uczestników, którzy wykonali płatności kartą na sumę co najmniej 100zł do 31 grudnia 2015, a mimo to nie otrzymali nagrody?

      Usuń
    8. Anonimowy, 17 marca 2016 14:38
      "błąd systemu pozwolił na otwarcie więcej niż 3 konta"

      Jest to oczywiście błąd systemu bankowego, a konsekwencje spadają na klientów i nikt nie potrafi tego rozwikłać - czy to nie jest żałosne?

      Usuń
    9. Jeśli ktoś miał 1, 2 lub 3 Konta Godne Polecenia otwarte w promocji "Konto 4%" to zupełnie nie rozumiem dlaczego bank miałby "zabierać" 4%. Inna sprawa gdy ktoś założył konto czwarte, piąte itd.

      Usuń
    10. szczerze powiem mam z żoną 6 kont otwartych i na każdym rachunku widnieje 4%

      Usuń
    11. stefan, 17 marca 2016 17:01

      6 kont na dwie osoby czyli po 3 konta na osobę. Dlaczego miałoby to dziwić? Co akurat dziwi, to że wielu uczestników nie otrzymało nagrody z jakichś sztucznie stworzonych powodów i nie ma no to rzekomo żadnej rady!

      Usuń
    12. Mr. Złotówa - 17 marca 2016 13:48

      "zażądać od banku przywrócenia zgody do stanu odpowiadającego woli klienta z jednoczesnym wypłaceniem zaległych odsetek i przekazaniem informacji do Agory celem wypłaty należnej premii"

      O mało nie zadławiłem się ze śmiechu ... dobre!

      Usuń
    13. Rok temu, promocja ze zwrotem za bilety/doładowania telefonu (3x50 zł). Sytuacja podobna. Bank części uczestników nie wypłaca zwrotów bo... nie mają odpowiedniej zgody (żeby było śmieszniej klienci co dostawali wcześniej inny bonus - bon do Empiku choć i tam zgoda była wymagana). Problem dotyczył kilku procent uczestników. Reklamacje przynosiły skutek. Po ich zgłoszeniu bank przywracał zgody do faktycznie wyrażonych i wypłacił zwroty. Skarg na nieuwzględnienie reklamacji w komentarzach nie było.

      Usuń
    14. Zaniepokoiliście mnie tym wątkiem, ale po sprawdzałem u mnie, u żony i u rodziców wszyscy mają 4% więc 4 x 3 konta się zgadzają. Więc @Anonimowy17 marca 2016 13:14 pytanie ile masz kont?

      Usuń
    15. @Anonimowy17 marca 2016 14:38 zgodnie z regulaminem 4% może być na 3 kontach a nie na więcej więc nie można się dziwić, że oprocentowanie wyłączają.

      Usuń
    16. A dziwić się nie można jak wyłączą na 1szym koncie założonym do którego mam kartę i nią chcę płacić? Wyłączyli mi 1SZE KONTO i owszem dziwię się!

      Usuń
    17. Mr. Złotówa, 17 marca 2016 19:54
      "Skarg na nieuwzględnienie reklamacji w komentarzach nie było"

      Nie dostałem obiecanej nagrody mimo iż spełniłem warunki. Jako powód niewypłacenia podano brak transakcji kartą na sumę 100 zł, co jest nieprawdą ... dlaczego niby mam o tym milczeć, skoro Agora nawet nie potwierdziła otrzymania mojej reklamacji, a ich telefon podany w regulaminie milczy? Czy to jest jakaś zabawa w chowanego?

      Ja natomiast jestem mocno zaskoczony Pana dość pasywną postawą w tej sprawie!

      Usuń
    18. @Anonimowy18 marca 2016 10:53.
      "Skarg na nieuwzględnienie reklamacji w komentarzach nie było" - zdanie to odnosi się do wspominanej promocji "Zewsząd dostępne 150 zł" z ubiegłego roku gdy był podobny problem z nieprawidłowościami przy zgodach. Wówczas reklamacje zostały rozpatrzone pozytywnie.

      Jeśli chodzi o promocję, której dotyczy powyższy wpis (z premią 100 zł za Konto Godne Polecenia 4%) to inny temat. Zamieszania z wypłatą premii nikt nie ukrywa. W komentarzu z 4 marca osoby, których reklamacja nie zostanie rozpatrzona w regulaminowym terminie (30 dni), prosiłem o kontakt co jest propozycją nadal aktualną.

      Usuń
    19. Mr. Złotówa18 marca 2016 11:25

      Nie mam pojęcia o co chodziło w promocji "Zewsząd dostępne 150 zł" i de facto to jest właśnie "inny temat" :)

      Miałem wrażenie, że dyskusja toczy się w sprawie promocji "Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł" i skandalicznej postawy Agory oraz BZ-WBK.

      Usuń
    20. Złotówa: "Bank zaraportował Agorze niespełnienie warunków promocji i stąd brak premii"
      .....
      No i co w związku z tym? Nic? Groteska!

      Usuń
  28. Szanowny Panie Złotówa: co należy zrobić, aby otrzymać należną nagrodę?
    Ma Pan jakieś konstruktywne sugestie w tej kwestii?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedno jest pewne: BZ-WBK na pewno nie rozwiąże tego bałaganu tak, żeby usatysfakcjonować wystawionych na dudka klientów. Mało który bank działający w Polsce zdaje sobie sprawę z dość oczywistego faktu, że bez klientów mogą jedynie zgasić światło i zamknąć wrota - sorry, ale taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekaw jestem ile osób dostało poniższą wiadomość z Agory i pomimo tego nie otrzymało należnej nagrody?

    "Gratulujemy!

    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 100 zł w promocji Konto Godne Polecenia 4% z Premią Bank Zachodni WBK i Agora!

    Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew.
    W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem godnepolecenia.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza.
    Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika - ułatwi nam to realizację przelewów. Dane należy uzupełnić do dnia 14 lutego 2016r.

    Premie zostaną wypłacone do dnia 29 lutego 2016 r."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro WBK nie raczy odpowiedzieć klientom to może odpowie tutaj dlaczego zlikwidowali niektórym promocję na 1szym koncie i to tym z kartą. Chodzi o naciągnięcie opat za kartę? Zwykła bezczelność robienie takich zagrywek bez poinformowania a co chodzi!
      Proszę o zainteresowanie się sprawą.

      Usuń
    2. Być może należałoby się zastanowić na konsekwencjami prawnymi niedotrzymania umów z klientami. Tak BZ-WBK/Santander jaki i Agora S.A. są stronami zobligowanymi do ich wypełnienia. Nie wspomnę tutaj nawet roli ludzi, którzy są w to zaangażowani pośrednio, jak np. Złotówa!

      Usuń
  31. Moja reklamacja została uznana w lutym i cisza. Nie zamierzam więcej brać udziału w ŻADNYCH promocjach Agory. Cygan raz przeszedł przez wieś.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli ktokolwiek po tylu wpisach ludzi, którzy zostali oszukani, wciąż ma ochotę na "promocje" prowadzone przez Agora S.A. to życzę dużo zdrowia :)

    Ciekawe czy chociaż Złotówie wypłacili wszystko co do grosza za jego reklamę?

    OdpowiedzUsuń
  33. Wątek przeniesiony spod wpisu dot. innej promocji:

    Anonimowy 21 marca 2016 17:05

    Warto dodać, że są osoby którym z poprzedniej edycji jeszcze premia nie wpłynęła. Coś wiadomo w temacie?

    AgoraPerformance 22 marca 2016 13:31

    Dzień dobry,

    Ze względu na duże zainteresowanie promocją część reklamacji jest w trakcie realizacji. Informujemy jednak, że przelewy premii są realizowane na bieżąco. Jeśli więc reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, premia na pewno w niedługim czasie dotrze.

    Anonimowy 22 marca 2016 13:53

    AgoraPerformance, 22 marca 2016 13:31 - "Ze względu na duże zainteresowanie promocją część reklamacji jest w trakcie realizacji" Duża ilość reklamacji ma się akurat nijak do popularności tej promocji tylko do ... no właśnie, czego? Organizator chyba powinien znać przyczynę takiego stanu rzeczy? A może nie :) Agora - wszystko jasne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest premia. Z poślizgiem 30-dniowym. Chciałoby się napisać "lepiej późno niż wcale", ale nie napisze bo późno jednak i to powoduje niesmak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko niesmak, ale i świadomość kim w rzeczywistości są uczestnicy tych "promocji" dla licznych beneficjentów, którzy czerpią z tego korzyści po czym ich nic kompletnie nie obchodzi!

      Usuń
  35. Wczoraj Agora wypłaciła zaległe premie osobom które zgłosiły reklamacje. Jeśli są jeszcze osoby, które warunki promocji spełniły, ale premii nie dostały (nawet po wysłanej reklamacji) proszę o zgłoszenia za pomocą formularza kontaktowego (proszę o podanie adresu mailowego użytego do rejestracji w promocji oraz krótki opis problemu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto krótki opis problemu: brak należnej nagrody :)

      Usuń
    2. Własnie się zaczęła jazda po bandzie z Tojotą :)

      Usuń