bankobranie: Rok korzyści z Toyota Bank - nowa promocja dla nowych i obecnych klientów
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

21.01.2016

Rok korzyści z Toyota Bank - nowa promocja dla nowych i obecnych klientów

Toyota Bank i Agora wstępnie odpalają promocję, w której chcą premiować przez... cały rok.

Biorący udział w akcji promocyjnej mają otrzymywać dodatkowe gratyfikacje, moneyback, a także promocyjne lokaty. Aby czerpać tytułowe korzyści, niezbędna jest uprzednia rejestracja - należy podać adres mail.

Póki co na stronie dedykowanej promocji nie znajdziemy regulaminu. Ale dowiadujemy się kilku szczegółów związanych z akcją.

Promocja "Rok korzyści z Toyota Bank" skierowana ma być zarówno do nowych, jak i obecnych klientów banku, a wszystko ma się kręcić wokół Konta Jedynego. Zresztą niedawno na temat tego konta pisałem, bo od początku bieżącego roku bank daje moneyback od 5 do 10% za tankowanie (w rok można zyskać bardzo dużo - do 600 zł, ale warunki zwrotów są jednak dość wyśrubowane).

To jednak nie wszystko. Poniższy filmik - przygotowany przez bank i współorganizatora akcji, czyli Agorę - oprócz zachwalania cech Konta Jedynego i oferty depozytowej banku, ujawnia też, że jeszcze w styczniu ma się pojawić promocyjna lokata Plan Depozytowy 100 dni.


Dodatkowych korzyści póki co możemy się domyślać, ale zapewne będą to również premie pieniężne. Wszak Agora i Toyota Bank już płaciły niejednokrotnie i to nawet obecnym klientom banku, czego doświadczyli chociażby uczestnicy promocji SuperDuet lokat z premią 140 zł. Dla nich w grudniu była przewidziana promocja "Bądź aktywny - załóż nowy depozyt" z premią 50 zł.

Aby załapać się na zbliżające, choć jeszcze nieznane korzyści, wystarczy zapisać się do akcji na stronie dedykowanej promocji. Należy tam najechać kursorem na żółtą zakładkę po prawej stronie i zostawić adres mailowy.

Zapisane osoby mają wkrótce otrzymać maile informujące o szczegółach promocji. Ale z ich analizą oczywiście nie zostaniecie sami - prześwietlenie regulaminu rzecz jasna pojawi się też na blogu Bankobranie.

Zarejestruj się w promocji "Rok korzyści z Toyota Bank"

33 komentarze:

  1. Czy trzeba wyrazić zgody w tym mini-formularzu rejestracyjnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można maila zarejestrować bez odhaczania tych 2 zgód.

      Usuń
  2. Biorąc pod uwagę "problemy techniczne" Agory i nieterminowe wypłacanie premii w innych promocjach (patrz 150 zł z Millennium), to zupełnie nowego znaczenia nabiera zamieszczone na stronie dedykowanej tej nowej promocji zdanie: "Takie atrakcje będą powtarzać się również w 2016 roku."
    Wobec tego życzę dużo szczęścia (będzie pewnie potrzebne) tym, którzy decydują się na udział w nowej "super atrakcyjnej promocji!".
    Oby się nie okazało, że ta zapowiadana na styczeń "bardzo atrakcyjna lokata" daje poniżej 4% i tylko do kwoty kilku tysięcy złotych - że tylko dla nowych środków, to już wiadomo (informacja na stronie dedykowanej promocji).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie rewia mody ani nie łyżwiarstwo figurowe by oceniać za styl, poślizg czy nawet 3-dniowe opóźnienie. Niekoniecznie jakość jest najważniejsza, ale ilość - w tym przypadku - złotówek. I dzięki Agorze już sporo zarobić mi się udało, więc złego słowa o nich nie napiszę.

      Usuń
    2. @Anonimowy21 stycznia 2016 20:48, jeżeli dla Ciebie najważniejsza jest ilość, to szczerze współczuję, a wspomniane opóźnienie było 5-dniowe (to tak dla ścisłości).

      Usuń
    3. 5 dni. Straciłeś coś z tego powodu? Z powodu opóźnienia moja płynność finansowa nie ucierpiała. A z promocji Agory & TB jestem zadowolony i Twe komentarze tego nie zmienią. 140 zł za Super Duet, 50 zł za nowy depozyt, doszedł do tego bon Sodexo, a teraz znów coś nowego będzie.

      Usuń
    4. @Anonimowy21 stycznia 2016 21:30
      Dostałeś ten bon Sodexo? Czy może jesteś Mr. Złotówa, tylko ukrywający się za "Anonimowy" i prowadzący tu naganianie na promocje Agory, zważając tylko na własne korzyści? Bony nie zostały wysłane. Jakby ktoś nie wiedział, to Mr. Złotówa też nawalił z terminem.

      Usuń
    5. @Anonimowy 21 stycznia 2016 21:57, bony zostały wysłane. Uczestnicy konkursu byli i są na bieżąco informowani o przebiegu sprawy. Do pozostałych zarzutów pozwolę sobie, nawet się nie odnosić. 

      Usuń
    6. Mr. Złotówa, nie jestem zwolennikiem "teorii spiskowych" i bardzo cenię Cię za to, że nie stosujesz żadnej cenzury "merytorycznej" w stosunku do komentarzy czytelników, tzn. publikowane są nawet te bardzo krytyczne, czy wręcz "emocjonalnie" motywowane. Zastanawia mnie jednak, jak to jest możliwe, że czasem piszę komentarz i równocześnie z nim publikowany jest nawiązujący do niego komentarz polemiczny, którego autorem jest "Anonimowy". Przecież treść mojego komentarza w tym czasie (przed publikacją) zna tylko moderator i tylko on może być autorem tego drugiego komentarza. Pytam więc, czy Mr. Złotówa kiedykolwiek skomentował jakikolwiek wpis, występując jako "Anonimowy" (a nie Mr. Złotówa). Liczę na uczciwą odpowiedź.

      Usuń
    7. Do @Anonimowy21 stycznia 2016 21:30 - prezentujesz tu typowo polskie podejście do kwestii dotrzymywania terminów czy warunków umów w ogólności. Dla mnie akurat to, czy ktoś dotrzymuje słowa, świadczy o jego wiarygodności - bez względu na to, czy umawiam się z hydraulikiem, kurierem, bankiem czy Agorą. Oczywiście, zdarzają się czasami "obiektywne przeszkody", ale właśnie w takich sytuacjach okazuje się, kto zasługuje na zaufanie, a kto nie, bo ten pierwszy natychmiast poinformuje o problemie i zaproponuje jakieś rozwiązanie, a ten drugi - nawet o czymś takim nie pomyśli, dopóki nie pojawią się pretensje czy reklamacje. Dlaczego Mr. Złotówa potrafił natychmiast wysłać do uczestników konkursu maile z informacją o opóźnieniu w wysyłce bonów (z wyjaśnieniem przyczyny i wskazaniem nowego terminu), a Agora nie raczyła zrobić czegoś podobnego w dniu, w którym wiedziała już, że regulaminowego terminu wypłaty premii nie dotrzyma. Moim zdaniem o takich postawach trzeba głośno mówić i odpowiednio - chwalić lub piętnować. Co ciekawe, Mr. Złotówa w mailu wysłanym do uczestników konkursu informuje, że w ramach rekompensaty za niedotrzymanie pierwotnego terminu (mimo że nastąpiło to z winy osób trzecich) dorzuca do bonu jakiś drobny upominek, a Agora... tylko liczy na wyrozumiałość.

      Usuń
    8. @Anonimowy 21 stycznia 2016 23:33, komentarze na Blogspocie działają jak działają. Czasem mimo akceptacji w moderowaniu, odświeżają się różnie. Być może to jest przyczyną zaobserwowanych przez Ciebie sytuacji. Zdarzyło się, że jako Anonimowy napisałem dwa komentarze (niebędące polemiką, ale odpowiedzią na pytania) - błąd zauważyłem po czasie, jednak zmiana była już niemożliwa wskutek dalszych wypowiedzi w wątku.

      Usuń
    9. Nie ma to jak anonimowy niezadowolony z pretensjami do autora jakby nie było prywatnego bloga z którego z zyskiem korzysta wiele osób. Bawią mnie takie komentarze, śmieszą wręcz okropnie ;) ale wywnioskować z nich można jedno Mr. Złotówa to guru i jak napisze tak ma być, bo inaczej niektórym świat się zawali

      Usuń
    10. Jeżeli organizator określa w regulaminie promocji jej warunki (w tym terminy wypłaty premii), to powinien ich dotrzymać. Tymczasem czytając komentarze, mam wrażenie, że niektórzy z Was niedotrzymywanie terminów traktują jako coś absolutnie normalnego. Własnie tym z Was życzę wielu, wielu okazji do ... składania reklamacji i proszenia się o to, co Wam się (zgodnie z regulaminem) słusznie należy. Może wtedy zaczniecie doceniać jakość, a nie tylko ilość.

      Usuń
  3. Jestem na wypowiedzeniu konta od 26 grudnia. Z racji późnego rozliczenia transakcji kartą z dnia 30.12 2015 roku okazało się że przelaniu kilku tys w styczniu mam debet 1.54 zł. Dowiedziałem się o nim dzisiaj gdy chciałem sprawdzić czy konto jeszcze aktywne.Rozmowa z infolinią utwierdziła mnie w przekonaniu że jakość i poziom obsługi mierny.Rachunku pewnie by nie zamknęli z powodu zadłużenia. Naliczyli już 1 grosz odsetek. A może chcieli mnie wrzucić do bazy dłużników?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że naliczaliby Ci comiesięczną opłatę (2,49 zł) za prowadzenie konta, odsetki za niedozwolone saldo ujemne na koncie, no i po pewnym czasie opłaty upominawczo-windykacyjne. Po roku dowiedziałbyś się, że masz do zapłaty kilkaset złotych. Tak może w praktyce wyglądać "super atrakcyjna promocja".
      Ale to przecież nie "rewia mody ani nie łyżwiarstwo figurowe by oceniać za styl..." - jak twierdzą niektórzy.

      Usuń
    2. Z tego co mi się wydaje, to bank może domagać się zwrotu niezapłaconych opłat za konto, kartę i odsetek od tego za nieużywane konto do pół albo do roku wstecz, coś takiego w prawie bankowym chyba się pojawiło, ale nie chce mi się szukać. Do tego (przynajmniej parę lat temu) np w inteligo było coś takiego, że jeśli opłata za konto powodowała debet i nie było wpłat, to w kolejnych miesiącach opłaty za konto nie pobierano tylko naliczano odsetki od debetu. Także wiele zależy od polityki banku. Toyota Bank w moim przypadku w pierwszym kontakcie telefonicznym poniżej krytyki i rzucenie słuchawki przez panią po zbyt trudnym pytaniu z mojej strony, natomiast druga pani na którą trafiłam pełny profesjonalizm, więc też staram się nie skreślać banku przy pierwszym podejściu

      Usuń
  4. Złożyłem wypowiedzenie - wysłałem je jakoś tydzień temu. Czy da się to cofnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoń na infolinię. Bank raczej powinien się ucieszyć, że jednak konta nie chcesz zamknąć ;)

      Usuń
  5. Cały ten film to taki "orgazm telemarketera" (...tylko teraz! ...za jedyne 0 zł! ...jedyne i niepowtarzalne!... ale to jeszcze nie wszystko! ...). Co atrakcyjnego jest w lokacie 3-letniej ze stałym oprocentowaniem 2,85% ?
    Swoją drogą ciekawe, że pan Członek Zarządu zwraca się do obecnych i potencjalnych klientów per "Wy" (a nie "Państwo" - jak nakazuje polski zwyczaj).

    OdpowiedzUsuń
  6. ale, ale - czy ktoś Was zmusza do korzystania z promocji? chyba nikt tu nie jest ubezwłasnowolniony i każdy decyduje sam za siebie - jeśli ktoś chce korzystać to niech korzysta, a jeśli ktoś nie chce korzystać - to przecież nie ma przymusu. Chyba jesteście dorośli "anonimowi" i powinniście wiedzieć sami czego chcecie, jak mawiają "jeszcze się taki nie narodził,żeby wszystkim dogodził" i pewnie będzie też tak z tą promocją, niektórym się spodoba, niektórym nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarejestrowałem swój mail i żony. Przychodzi może jakieś potwierdzenie lub coś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego kulturalnego i fachowego bloga robi się zwykłe polskie forum, z osobistymi wycieczkami i zarzutami. Proponuję właścicielowi usuwanie wszystkich wypowiedzi nie wnoszących nic do tematu. Tylko patrzeć jak zaczną się kłótnie i wyzwiska.
    PS. Świadczy to o poziomie czytelników bloga, prawdopodobnie ich rzesza mocno się powiększyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @gubic, w takim razie Twój komentarz też powinien zostać usunięty jako "nie wnoszący nic do tematu" ;) Tak, tak - to jest "osobista wycieczka" ;)
      A tak na poważnie, jak ktoś chce napisać, że coś konkretnego w zachowaniu organizatora promocji mu się nie podoba, to niech pisze. Jak ktoś chce za coś konkretnego pochwalić, to też niech pisze. Byle konkretnie, bo tylko wtedy ma to sens.

      Usuń
  9. Mam pytanie odnośnie kwestii, która została tu już poruszona, ale niewyczerpująco: jeśli założyłem konto i wziąłem kartę, ale nie korzystałem z niczego, ale bank naliczał opłaty i w tym momencie jest np. 200, 300 zł, to jak to jest, bank może tak bez końca naliczać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem kiedyś artykuł na ten temat. Nie mogę go teraz znaleźć. Ale każdy bank ma swoje regulacje w tym temacie. Różne są strategie: wysyłają upomnienia, dzwonią, a pamiętam, że był jakiś bank który po bodaj 6-miesięcznym bezruchu na koncie anuluje opłaty i zamyka je z automatu. Więc różnie to jest.

      Usuń
  10. dostałem dziś maila odnośnie planu depozytowego na 100 dni.
    wkleję tu całość:





    Uczestnikami Akcji i Konkursu mogą być:

    osoby, które posiadają aktywne Konto Jedyne w Banku otwarte w ramach poprzednich akcji organizowanych wspólnie przez Organizatora i Bank (Obecni Klienci Banku - w rozumieniu Regulaminu),
    nie posiadają i nie posiadały w okresie od 07.04.2015 roku do dnia 27.01.2016 roku Konta Jedynego w Banku (Nowi Klienci Banku - w rozumieniu Regulaminu)

    Uczestnikami Akcji nie mogą być:

    pracownicy/współpracownicy Organizatora oraz ich małżonkowie, dzieci, rodzice oraz rodzeństwo, pracownicy Partnera,
    osoby, które w terminie od 07.04.2015 roku do 27.01.2016 roku rozwiązały z Toyota Bankiem umowę o prowadzenie Konta Jedynego.

    Aby skorzystać z Akcji "100 dni z premią" i otrzymać premię (100 zł dla Nowego Klienta Banku lub 50 zł dla Obecnego Klienta Banku), należy spełnić warunki określone w Regulaminie Akcji, w tym m.in.:

    zarejestrować się w Akcji,
    założyć lokatę "Plan depozytowy na 100 dni" na kwotę minimum 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł),
    utrzymać saldo minimum 10 000 zł na założonej lokacie "Plan depozytowy na 100 dni" co najmniej przez 70 dni od daty jej założenia.

    Liczba założonych lokat nie wpływa na wysokość premii w Akcji.

    Dla Uczestników, którzy wezmą udział w Akcji "100 dni z premią", spełnią warunki akcji i dodatkowo najpóźniej do dnia 28.03.2016 zarejestrują się w akcji Toyota Banku "Tankuj korzyści do pełna" otrzymają od Organizatora premię dodatkową w wysokości 10 zł. Konkurs "Tankuj korzyści z nagrodami" zostanie przeprowadzony w okresie od 28.01.2016 roku do 27.09.2016 roku. Szczegóły dotyczące uczestnictwa w konkursie, jego przebiegu i nagród określone są w Regulaminie. Organizatorem akcji jest Agora S.A.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczerpujący opis promocji i konkursu pojawi się na blogu jutro.

      Usuń
    2. No to współczuję analizowania tego regulaminu. 10 stron!

      Usuń
    3. Najważniejsze : Plan depozytowy ma 2,75% oprocentowanie a to jest. b. wysoko. Tak np IDEA obniżyła drastycznie swoje dobre oprocentowanie.
      Ważne że 60 zł / dla posiadaczy konta/ jest w kieszeni oraz 5 % za tankowanie

      Usuń
  11. Przykład reprezentatywny :)
    Jako obecny klient wpłacam na lokatę promocyjną 10.000 zł. Przez 4 miesiące ponoszę opłatę za konto - w sumie 10 zł. Z tytułu odsetek (netto) od lokaty promocyjnej dostaję 61 zł. Z tytułu premii dostaję 50 zł. Zyskuję "na czysto" 101 zł od 10.000 zł utrzymywanych w Toyota Bank przez 100 dni - co jest odpowiednikiem zysku z lokaty na 4,55% w skali roku. Oczywiście wyliczenie nie uwzględnia kwestii utrzymania lub przedłużenia dotychczasowych lokat (stare środki nie mogą być wycofane przez 30 dni licząc od dnia założenia lokaty promocyjnej).
    Czy to są atrakcyjne warunki? Pozornie tak, bo przecież 4,55%. Tyle tylko, że od kwoty 10.000 zł i przy spełnieniu mnóstwa dodatkowych warunków. Dla porównania zwykła lokata na 4% (a przecież są takie - patrz ranking lokat autorstwa Mr. Złotówy) lub "Konto na 4%" w BZ WBK da w tym samym okresie 88 zł - różnica to tylko 13 zł !
    Oczywiście dla tych spośród dotychczasowych klientów, którzy nie płacą za konto (korzystają intensywnie z karty) i/lub posiadają wolne środki, których i tak nie mają gdzie ulokować na więcej niż 2,75% to jest atrakcyjna promocja.
    Ale prawdziwe atrakcje zarezerwowane są tylko dla nowych klientów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne wyliczenia! Faktem jest, że są loakty 4% ale niestety w większości dla nowych klientów i wymagają otwarcia konta. Debeściak BZWBK to max. 12 tys. więc jeśli ktoś ma więcej kasy to rozlokować to warto i Toyota fajnie wpisuje się bo 2,75% jest bardzo dobre jak na obecne stawki a premia podbija procent znacznie

      Usuń