bankobranie: Uczestniku promocji Super Duet (140 zł za otwarcie dwóch lokat w Toyota Banku), nie przegap maila od Agory
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

18.12.2015

Uczestniku promocji Super Duet (140 zł za otwarcie dwóch lokat w Toyota Banku), nie przegap maila od Agory

Przed uczestnikami I edycji promocji został ostatni, ale bardzo ważny etap. 

W związku z tym, że Agora rozesłała maile powiadamiające o przyznaniu premii, teraz jest czas na uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty bonusu. A jest on całkiem spory. W tej akcji Agora płaci aż 140 zł za otwarcie konta i dwóch lokat w Toyota Banku.

W odróżnieniu od podobnych tego typu akcji, tym razem organizator z wysyłką maili nie czekał do ostatniej chwili. Wszak zgodnie z regulaminem promocji miało to nastąpić do 23.12.2015 r. Ale faktem jest, że zostałoby wtedy bardzo mało czasu na uzupełnienie danych (do 27.12.2015 r.) - tym bardziej, że jest to czas świąteczny  i wielu z nas być może nawet nie będzie zaglądać do sieci. Maile już jednak są - Agora rozesłała je dziś:


Promocję opisywałem szczegółowo tutaj. Dla przypomnienia, by załapać się na premię, należało: w okresie 14.05.-19.06.2015 r. zarejestrować się na stronie promocji, a później założyć Konto Jedyne oraz dwie lokaty (Plan Depozytowy na min. 5 000 zł oraz Depozyt Plus na min. 3 000 zł). Jeśli warunki te zostały spełnione, a założone lokaty utrzymałeś/-aś odpowiednio przez 80 dni oraz min. 4 miesiące, teraz w Twej skrzynce mailowej powinna być wiadomość. Zareaguj na nią i przejdź do panelu, gdzie należy podać dane niezbędne do wypłaty premii przez Agorę. Należy tam m.in. podać numer rachunku Konta Jedynego otwartego w promocji. Wypłata premii powinna nastąpić do 31.12.2015 r.

Jeśli chcesz zarobić znów, skorzystaj z aktualnej akcji Moneymania, gdzie do wzięcia jest 150 zł za otwarcie konta w Banku Millennium, a dodatkowo w konkursie czekają też nagrody rzeczowe (PlayStation, iPad Mini lub dron).

32 komentarze:

  1. Do której to edycji komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czym kończy się proces wprowadzania danych bo ja mam stronę: twoje dane do przelewu i pod spodem są dane, które wprowadziłem ale nigdzie nie ma opcji: akceptuj, dalej, zakończ czy cokolwiek. teraz za każdym razem jak się loguję to mam TWOJE DANE DO PRZELEWU: i tu wypełnione odpowiednie dane. Tak to ma być czy jest jakieś potwierdzenie wprowadzonych danych ?

    OdpowiedzUsuń
  3. wprowadziłem dane do przelewu, ale nie zauważyłem że trzeba wybrac tam województwo i przypasowali mi złe, a nie widzę nigdzie edycji danych ;/ będzie to miało jakiś wpływ na wypłacenie premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno stanowić problemu. Ale napisz im maila - powinni skorygować, ja też to zgłaszałem w którejś z wcześniejszych promocji.

      Usuń
  4. Nie otrzymałam maila. Nie wiem, czy powinnam się już martwić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to być problem poczty (operator wiadomość mógł uznać jako spam). Spróbuj się zalogować do panelu - jeśli tam będzie możliwość uzupełnienia danych to wszystko gra :) A jeśli nie to pozostaje kontakt z Agorą i reklamacja: http://lokata325.zpremia.pl/promocja/kontakt/

      Usuń
    2. Hmmm... ja też maila nie dostałam... a logowanie kończy się komunikatem: Konkurs zakończony. Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w akcji promocyjnej.

      Usuń
    3. hmmm.mam taka samo jak Lola. maila nie dostałem, do konta nie mogę się zalogować....

      Usuń
    4. mam podobnie, wysłałem maila do organizatora co jest grane

      Usuń
    5. w sobotę napisałem maila. nie ma odpowiedzi. panie Złotówa pomóż pan ;-)!

      Usuń
    6. Każdy przypadek musi być potraktowany indywidualnie (różne mogą być bowiem powody braku maila) więc moja interwencja - z anonimowym zgłoszeniem w tym przypadku - nie pomoże. Agora Twój mail może rozpatrywać jako reklamację więc ma tym samym czas na jej weryfikować do 14 dni. Ale jestem przekonany, że z pozytywnym skutkiem, jeśli warunki promocji są spełnione :)

      Usuń
    7. Jeśli ktoś z Was otrzyma jakąś odpowiedź, dajcie znać. Ja przyznam, że nie wiem, co robić: czy już pisać reklamację, czy poczekać do 23 grudnia?

      Usuń
    8. Ja czekam do 23 XII

      Usuń
    9. Ja od razu napisałam. W moim przypadku to wina banku, bank nie zaraportował Agorze spełnienia przeze mnie warunków i Agora wysłała o ponowną weryfikację mojego przypadku, więc piszcie żeby się od razu tym zajęli

      Usuń
    10. moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. trochę to trwało. napisałem do Agory i zadzwoniłem do banku. sprawę pilotowała BARDZO pomocna pani i udało się :-). nie pisałem żadnej reklamacji tylko zadzwoniłem do banku.

      Usuń
  5. A ja mam problem z zalogowaniem się. Które hasło trzeba podać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj te, które ustaliłeś. A jak nie pamiętasz na http://lokata325.zpremia.pl/promocja w górnym prawym narożniku masz opcję przypomnij hasło

      Usuń
    2. Nie, w Agorze się nie ustala (ustala się w Comperii Bonus). Hasło będziesz mieć w mailu który przyszedł po rejestracji

      Usuń
    3. Kliknij "zapomniałem hasła" to przyślą nowe.

      Usuń
  6. ta premia zmieni całe moje życie, w końcu się rozwiodę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dane uzupełnione. Skoro pośpieszyli się z mailami to mogliby tak przelew przed świętami zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Anonimowy 23:46 to jest bardzo dobra koncepcja ja tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś przyszło 140 płn od Agory.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja juz dostalem po przeliczeniu to tak jak bym mial srodki na netto 9,0%, 5 000, -(2,5x6)=15zl za utrzymanie suma 5 185 zl. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem, że po otrzymaniu premii można bez przeszkód pomaszerować na pocztę i wysłać list z wnioskiem o rozwiązanie konta? Jaki bank ma okres na rozwiązanie umowy? 30dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Wypowiedzenie 30-dniowe.

      Usuń
    2. Podobno (informacja uzyskana w odpowiedzi na zapytanie mailowe) w całym okresie wypowiedzenia można korzystać ze wszystkich dotychczasowych usług (w szczególności bankowości internetowej) w pełnym zakresie. Czy ktoś (kto wysłał już wypowiedzenie) może to potwierdzić?

      Usuń
  12. Na początku życzę wszystkim łatwego i bogatego bankobrania w 2016 :) Właśnie sobie obliczyłem, że o 1 dzień za późno założyłem pierwszą lokatę, stąd zapewne brak informacji o przyznaniu premii :( A teraz mam pytanie, czy mimo wszystko mam szansę na otrzymanie dodatkowej premii 50 zł od Toyota bank, jeżeli oczywiście spełnię warunki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin tej promocji z 50 zł mówi, że udział mogą wziąć "osoby, które posiadają aktywne Konto Jedyne w Banku otwarte w ramach poprzednich akcji
      organizowanych wspólnie przez Organizatora i Bank". Więc w sumie nie wymaga by były spełnione warunki SuperDuetu. A konto masz :)

      Usuń
  13. Toyota właśnie wypłaciła premię 140 (+ 50 promocja Bądź aktywny) Dziś tj. 30.03.2016 godz. 19,40 kasa na koncie. Kto brał udział niech sprawdzi, czy ma przelew. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasa jest, hajs się zgadza. Takie premie to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń