bankobranie: Raiffeisen Polbank przysłał maile. Wiemy jak założyć Konto Wymarzony Cel by uzyskać podwojone odsetki
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

09.09.2015

Raiffeisen Polbank przysłał maile. Wiemy jak założyć Konto Wymarzony Cel by uzyskać podwojone odsetki

Nareszcie jest mail od Raiffeisen Polbanku, więc w końcu wiemy jak ruszać do podwójnych odsetek.

Kilkanaście dni temu bank udostępnił ankietę, której wypełnienie było jedynym sposobem umożliwiającym zgarnięcie ekstra odsetek. Zgodnie z zapowiedzią do osób, które wzięły udział w akcji, miał trafić mail informujący o szczegółach propozycji nowego produktu w ofercie banku: Konta Wymarzony Cel. I tak się właśnie stało - na Twojej skrzynce pocztowej maila podanego przy okazji wypełniania ankiety, powinna już znajdować się wyczekiwana wiadomość.

Jeśli nie odnajdujesz jej w folderze wiadomości odebranych, szczegółowo przejrzyj inne zakamarki poczty. Często zdarza się tak, że tego typu masowo wysyłane maile trafiają do folderów "spam" lub "wiadomości-śmieci". Przez Twą pocztę mogły też zostać zaszeregowane i kryją się w folderach typu "Oferty" lub "Inne". A mail jest ważny, bo znajdziesz w nim link, za pomocą którego należy złożyć wniosek o otwarcie Konta Wymarzony Cel. Konto założone w taki sposób jest gwarantem otrzymania podwojonych odsetek.

W związku z tym, że w wypełnianiu ankiety udział mogli wziąć zarówno nowi, jak i obecni klienci banku (pierwsze z pytań dotyczyło wszak posiadania konta osobistego w Raiffeisen Polbanku), maile rozesłane przez bank są różnej treści i zawierają różne wytyczne:

Mail do nowych klientów:

Treść maila wskazuje, że należy złożyć wniosek (za pośrednictwem linków w mailu) o Wymarzone Konto Osobiste (prowadzone bezwarunkowo za 0 zł) wraz z kartą płatniczą oraz zawnioskować również o Konto Wymarzony Cel. Umowę o produkty można zawrzeć online (za pomocą przelewu z rachunku który posiadasz w innym banku) lub za pośrednictwem kuriera. Konta należy otworzyć do 30.09.2015 r., a kartę aktywować (miesięcznie kosztuje ona 3 zł). Choć tu warto zauważyć, że regulamin oferty nie obliguje do utrzymywania karty w dłuższym, określonym czasie. Dalsze zasady akcji, umożliwiające uzyskanie podwojenia odsetek nieco niżej. Są one identyczne z tymi, jakie muszą spełnić też obecni klienci banku.

Mail do obecnych klientów:

Jeśli posiadasz już konto osobiste w Raiffeisen Polbanku, lista wymogów do spełnienia jest nieco krótsza. Wystarczy po linku dostępnym w mailu przejść do wniosku i wypełnić go w sprawie kontaktu. W rozmowie telefonicznej konsultant otworzy dla Ciebie oszczędnościowe Konto Wymarzony Cel.

Konto "Wymarzony Cel" - co o nim wiemy?


Jest to konto oszczędnościowe, na którym standardowe oprocentowanie uzależnione jest od stopy referencyjnej NBP. Stawka ta jest przemnażana przez ustalony przez bank mnożnik. W chwili obecnej wynosi on jednak jeden, co powoduje, że oprocentowanie Konta Wymarzony Cel jest identyczne z wysokością wspomnianej stopy NBP. Jeśli decyzją Rady Polityki Pieniężnej stopa ta ulegnie zmianie, zmieni się też oprocentowanie konta oszczędnościowego. Stanie się tak od pierwszego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym RPP podejmie decyzję. A decyzje te mogą być oczywiście różne - więc oprocentowanie może wzrosnąć, ale może też i zmaleć. Jakie decyzje w najbliższym czasie będzie podejmować RPP? To temat-rzeka. Ilu ekonomistów, tyle opinii i prognoz.

Do końca roku - zgodnie z harmonogramem obrad RPP - przewidziane są jeszcze trzy posiedzenia, na których będą podejmowane decyzje odnośnie stóp - na początku października, listopada i grudnia (zgodnie z grafikiem obok). Ale tak jak oprocentowanie konta "Wymarzony Cel" będzie uzależnione od stopy NBP, tak i uzależnione (choć w mniej bezpośredni sposób) jest też oprocentowanie innych kont oszczędnościowych i lokat w bankach w Polsce. Więc w tym nie należy dopatrywać się zbyt dużego ryzyka.

Chcesz dowiadywać się o decyzjach RPP?


Konto Wymarzony Cel jest rachunkiem, który ma zachęcać i mobilizować do oszczędzania. Można na nim uzyskiwać bonus w postaci dodatkowego oprocentowania +0,5%, gdy w miesiącu poprzednim na konto wpłacisz co najmniej 1 zł, a także nic z rachunku nie wypłacisz. Bonus nie kumuluje się - można go uzyskać albo utrzymać. Można też stracić, jeśli w kolejnym miesiącu nie wpłacisz minimum 1 zł. Ale nie oznacza to, że jeśli miesiąc w miesiąc będziesz dopłacać na konto i nic z niego nie wypłacisz to będziesz mieć dodatkowe +0,5%, +0,5%, +0,5% itd. Nic z tych rzeczy.

Ile możesz uzyskać na koncie oszczędnościowym "Wymarzony Cel"?

Oprocentowanie Konta Wymarzony Cel: stopa referencyjna NBP + ewentualny bonus za spełnienie dodatkowych warunków (czyli 1,5% na dzień dzisiejszy + 0,5%) = 2,0% w skali roku

Nie powala. Na wielu kontach oszczędnościowych, nie mówiąc już o lokatach, uzyskać można 3%, a nawet więcej. Ale najlepsze dopiero przed nami. Podwojenie odsetek przy Koncie "Wymarzony Cel" sprawi, że będzie można "wycisnąć" odsetki na poziomie oprocentowania równym 4% w skali roku.

Rachunek otwierany i prowadzony jest za 0 zł. Pierwszy przelew w miesiącu kalendarzowym realizowany z konta oszczędnościowego wynosi 0 zł, za każdy następny przyjdzie jednak zapłacić 20 PLN. Tu więc warto się zastanowić nad zasadnością i opłacalnością lokowania na koncie większej kwoty, niż 200 000 zł. Dlaczego takiej? Bo "tylko" tyle niestety wynosi dzienny limit przelewów w ramach bankowości internetowej Raiffeisen Polbanku.

Podwojenie odsetek na Koncie "Wymarzony Cel"


Zgodnie z regulaminem promocji, zasada podwojenia odsetek wygląda następująco:
"Kwota dodatkowych odsetek będzie równa sumie odsetek (w tym naliczonych w ramach Oprocentowania bonusowego), którymi zostanie uznane Konto Wymarzony Cel prowadzone na rzecz Uczestnika w roku 2015 (tj. sumie odsetek jakie Bank wypłacił i zaksięgował na Koncie Wymarzony Cel od dnia otwarcia Konta Wymarzony Cel do dnia 31 grudnia 2015 r. włącznie"
Wygląda świetnie. I prawie tak jest, bo za spory okres zgarniesz podwojenie odsetek, co sprawi, że zarobek będzie odpowiadać oprocentowaniu 4% w skali roku. Ale "prawie" robi jednak różnicę. Na jeden haczyk należy jednak zwrócić uwagę.

Za okres od dnia otwarcia konta do końca września (bo do 30.09.2015 r. należy założyć konto w ramach promocji podwajania odsetek) dostaniesz stawkę oprocentowania równą 1,5% w skali roku. Za wpłatę co najmniej 1 zł i brak wypłat(y) bonus otrzymasz dopiero od października. Choć owszem za wrzesień wraz z podwojeniem, odsetki odpowiadające oprocentowaniu 3% w skali roku też są przyzwoite.

Dopiero od 1.10.  możliwe będzie uzyskiwanie wspomnianego wcześniej oprocentowania 4% w skali roku. Jeśli RPP nie ruszy stóp procentowych, a Ty będziesz spełniać warunki uzyskiwania bonusu, uda się też uzyskać 2% w skali roku, które przy podwojeniu oznaczać będzie 4% dla ulokowanej kwoty w okresie do 31.12.2015 r.

Wypłata bonusu, premii czy podwojonych odsetek - można nazwać to jak kto woli - nastąpi w dniu 15.01.2016 r. Do tego momentu nadal należy posiadać Konto Wymarzony Cel. Co z rachunkiem zrobisz później, decyzja będzie należeć do Ciebie.

83 komentarze:

  1. Z jakiego maila przyszła wiadomość? Albo jaki był jej tytuł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raiffeisen@raiffeisen.pl, tytuł: Już możesz oszczędzać na swój Wymarzony Cel.

      Usuń
  2. Ja przed chwilą sprawdzałem maila i nadal nie dostałem! Super! Najpierw taki poślizg, a teraz inni dostali, a ja nadal nie. W kulki lecą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie na wszystkie skrzynki maile dotarły. Co ciekawe ja maila dostałem, a żona nie. Choć obydwa są zarejestrowane na interia.pl

      Usuń
    2. Najwyraźniej więc bank postanowił rozsyłać maile paczkami. W ten sposób chce pewnie uniknąć sytuacji, w której maile wpadają do spamu.

      Usuń
    3. Też nie mam maila póki co.

      Usuń
    4. *edit - dostałem. :-)

      Usuń
    5. U mnie też dotarł wczoraj grubo po g. 21

      Usuń
  3. A niby dlaczego dla nowych klientów obowiązkowa ma być karta do konta osobistego, skoro z Regulaminu Oferty Specjalnej nic takiego nie wynika - nowy klient ma tylko otworzyć (wraz z Kontem Wymarzony Cel) konto osobiste.
    Znowu regulamin (stworzony przecież przez bank, a nie klientów) swoje, a "praktyka marketingowa" banku swoje. Nieładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie uwagi; 1. limit internetowy 50000. 200000 to lecenie telefoniczne. Jeśli przelew zlecony w oddziale to chyba całość salda
    2.We wrześniu ie będzie podwojenia oprocentowania do 3% bo w sierpniu nie mona było wpłacić na konto gdyż go jeszcze nie było
    Jeśli się mylę to mnie popraw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Limit na infolinii można podnieść do 200 000 zł i wtedy przez bankowość taki przelew można zlecić - taką informację mi udzielono. Nawet testowo poprosiłem o podwyższenie i takowy mi ustalono. Jest już widoczny po zalogowaniu.
      2) Jest mowa o tym w tekście: "Za okres od dnia otwarcia konta do końca września (bo do 30.09.2015 r. należy założyć konto w ramach promocji podwajania odsetek) dostaniesz stawkę oprocentowania równą 1,5% w skali roku. Za wpłatę co najmniej 1 zł i brak wypłat(y) bonus otrzymasz dopiero od października. Choć owszem za wrzesień wraz z podwojeniem, odsetki odpowiadające oprocentowaniu 3% w skali roku też są przyzwoite."

      Usuń
  5. Ponawiam pytanie (poprzedni mój komentarz nie został opublikowanym):
    Dlaczego nowy klient ma obowiązkowo brać kartę do konta, skoro w Regulaminie Oferty Specjalnej jest tylko wymóg otwarcia (razem z Kontem Wymarzony Cel) konta osobistego? Znów regulamin (stworzony przez bank, a nie klientów) swoje, a "praktyka marketingowa" swoje. Bardzo nieładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden z komentarzy nie oczekuje na moderację - wszystkie są opublikowane.

      Zgadza się, w regulaminie nie ma ani słowa na temat konieczności skorzystania z karty, ale jest zapis: "(...) złoży oświadczenie o zamiarze zawarcia umowy o Konto Wymarzony Cel, zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości elektronicznej przesłanej do Uczestnika na podany w formularzu adres e-mail i umowa ta zostanie skutecznie zawarta (...)".
      Ot, może to taki fortel banku. Instrukcja w mailu wymaga otwarcia konta z kartą i jej aktywowania.
      Ale skoro instrukcja z maila (nie mówiąc już o regulaminie, bo on nie ma żadnych zapisów w tym temacie) poza wyrobieniem i aktywowaniem karty, nie wymaga jej utrzymywania to klient może sobie pozwolić na swój trik. I kartę po aktywowaniu może zastrzec.

      Usuń
  6. Nie widzę w regulaminie promocji by był wymóg zamówienia/aktywowania karty. Nie wiem czemu taka rzecz jest więc w emailu do osób nie będących jeszcze klientami (?!). Nie ma za to ani słowa o tym w emailu do obecnych klientów - a przecież mogą nie mieć karty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Wg regulaminu takiego wymogu nie ma. Ale wytyczna jest w instrukcji. Gdy karty nie zamówisz pewnie będziesz musiał(a) składać reklamację i wozić się o wypłatę podwojenia. Więc dla spokoju ja kartę zamawiam i czym prędzej zastrzegam.

      Usuń
    2. Też tak zrobię. Ale bank wymagając tak bez sensu karty sam naraża się na koszy: produkcję karty, przesyłkę itd.

      Usuń
  7. Czy dobrze rozumiem, że w pierwszym miesiącu mogę wpłacić całą kwotę do ulokowania np. 30 tys. i później dopłacać po 1 zł miesięcznie i dostanę za okres X-XII oprocentowanie 4% od całej tej kwoty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Na koniec każdego miesiąca (X-XII) dostaniesz odsetki wg oprocentowania 2%, a w styczniu odsetki Ci podwoją

      Usuń
  8. To sobie porozkładali w czasie wysyłkę. Żona dostała o 17 z minutami, a ja dopiero o 21:37 (jakaż historyczna godzina). Co ciekawe ja ankietę wypełniałem wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy najlepiej zwinąc pieniadze 31.12.2015 czy 15.01.2016

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy najlepiej zwinąc pieniadze 31.12.2015 czy 15.01.2016
    czy w styczniu trzeba min 1 zł wpłacić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w styczniu nie trzeba dopłacać. W 2015 r. nie należy wypłacać nic z konta. Najlepiej zrobić to 4.01. - p-wszy dzień roboczy 2016 r.

      Usuń
  11. Najpierw zabawa z czekaniem na maile, a teraz zabawa z czekaniem na telefon od konsultanta.
    Do kogoś już oddzwonili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo nawet w jakim terminie (w ciągu ilu dni) i w jakich godzinach (przed 8:00 i po 18:00 też ?) spodziewać się tego telefonu. Żenada.

      Usuń
    2. Własnie odbyłem rozmowę z konsultantem. Niestety (mimo że jestem już klientem banku) jedyną formą zawarcia umowy ("promocyjnej") o Konto Wymarzony Cel jest jej podpisanie w obecności kuriera - nie można konta otworzyć ani w oddziale, ani w bankowości internetowej. Jeżeli więc ktoś planował otwarcie konta "na ostatni dzień", to nie da rady. A należy pamiętać, że na konto trzeba jeszcze we wrześniu zrobić wpłatę min. 1 zł.

      Usuń
    3. W sumie zabawa pt. "wieloetapowy test cierpliwości klienta":
      - etap 1. Czekanie na maile.
      - etap 2. Czekanie na telefon od konsultanta.
      - etap 3. Czekanie na kuriera.
      - etap 4. Czekanie na podwojenie odsetek.
      I to wszystko w warunkach permanentnej dezinformacji ze strony banku (do tej pory nie wiadomo, czy podwojone będą odsetki za grudzień, bo nikt nie wie, w jakim terminie będą kapitalizowane odsetki na tym koncie).

      Usuń
    4. Jednak cierpliwość jest cnotą. Nie tragizowałbym nad tym czekaniem.

      Usuń
    5. A pomiędzy 3. i 4. trzeba jeszcze poczekać na aktywację konta (podpisana umowa musi wrócić do banku).

      Usuń
    6. Na serio obecny klient może uruchomić ten nowy produkt tylko poprzez podpisanie umowy z kurierem? Jeśli tak to ja nawet nie wypełniam wniosku. Żałosne.

      Usuń
    7. może i to trochę dziwne, ale te 5 minut warto poświęcić by zgarnąć takie oprocentowanie

      Usuń
    8. Jakie "5 minut" ? Wszystkie te czynności to w sumie kupa czasu, nie mówiąc już o dezorganizacji własnych zajęć w oczekiwaniu na telefon od konsultanta i wizytę kuriera.
      Jakie "takie oprocentowanie" ? Na razie to nikt nie wie, czy podwoją za grudzień, a jeśli nie podwoją, to z 4% zrobi się ok.3,3% - żadna rewelacja w stosunku do całej tej gimnastyki.

      Usuń
    9. Jakie 5 minut? Więcej niż 5 minut potrwa zamawianie tego produktu i kuriera. Kurier zawitać może w dowolny dzień między 08:00 a 18:00 :) Poza tym samo czytanie regulaminów, umów przy zirytowanym tym faktem kurierze sprawia że można coś przeoczyć. Naprawdę nie można popierać - swoim udziałem - takiego zachowania (złośliwości? nieprzygotowania?) banku. Wolny rynek zobowiązuje do odpowiedzialnego zachowania i nie robienia patologii.

      Usuń
    10. cała sprawa jest podejrzana. Możliwe że bank dla obecnych klientów wciśnie jakieś inne warunki umowy - licząc na to że przy kurierze nie zostaną zauważone.

      Usuń
    11. @Anonimowy10 września 2015 17:59, w takie triki za bardzo mi się wierzyć nie chce. A przecież po odjeździe kuriera możesz sobie umowę przeczytać. I bez konsekwencji od niej odstąpić, bo umowa została zawarta zdalnie. TOiP czy regulamin promocji jest jeden i ten sam więc nie wiem co by tam miało się znaleźć?

      Usuń
    12. Kurier jest umawiany na konkretny dzień i "przedział godzinowy" - wybrany przez klienta (no oczywiście nie dowolnie, tylko spośród zaproponowanych przez bank).

      Usuń
  12. Swoją drogą to ciekawe... nowi klienci mogą założyć konto online, a dotychczasowi muszą kurierem. #logikabankierów

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka prośba do wszystkich, do których zadzwoni konsultant: pytajcie o termin kapitalizacji odsetek na tym rachunku i o to, czy podwojone będą też odsetki za grudzień. Odpowiedzi zamieszczajcie w komentarzach - zrobimy konfrontację. A przy okazji może bank zrozumie, że to jest dla klientów informacja ważna (skoro wszyscy o to pytają).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dzwonili, pytałem o to. Kapitalizacja na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego.

      Usuń
    2. dla obecnych klientow ktorzy beda otwierac dodatkowo konto wymarzony cel data kapitalizacji zalezy od daty otwarcia konta,
      nie ma obowiazku wyrabiania karty do konta osobistego - dla obecnych klientow
      wszystkie info od konsultants

      Usuń
    3. No to konsultant niewyedukowany, bo w tabeli opłat, prowizji i oprocentowania stoi jasno: okres rozliczeniowy dla konta Wymarzony Cel to miesiąc kalendarzowy.

      Usuń
  14. Odnoszę wrażenie, że te wszystkie negatywne komentarze pisze jedna osoba z raiffeisenofobią. Przecież nikt nikomu nie każe zakładać konta. Jest to absolutnie dobrowolne, więc nie wiem po co hałas?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że nie pisze tego jedna osoba, bo autorem jednego z tych komentarzy jestem ja, a autorów pozostałych nie znam. Nie mam nic do Raiffeisena, dopóki gra fair (przestrzega regulaminów, które sam wymyślił). Jak widać tutaj gra nie do końca fair, więc i głosy dezaprobaty ze strony klientów. Każdy ma prawo do przedstawienia swoich spostrzeżeń i wątpliwości.
      Jeżeli Tobie nie przeszkadza bycie "robionym w balona", to Twoja sprawa.
      PS. Równie dobrze Tobie (w związku z Twoim komentarzem) można by zarzucać, że jesteś "na usługach" tego banku. Miło?

      Usuń
    2. To jest serwis w którym zarówno autor jak i komentatorzy stajają się wspólnie prześwietlić niejasne i często mało sprawiedliwe, uczciwe zasady dziwnych promocji. Podejście "coś ci nie pasuje to nie pisz i nie korzystaj" spowodowało by uniemożliwienie grupowego prześwietlania ofert, czytania regulaminów czy chociażby korzystania z wiedzy i doświadczeń innych - i o to bankom chodzi.

      Usuń
  15. Dzwoniłem na infolinię. Pani poinformowała że warunkiem promocji jest karta ale radziła jej nie aktywować aby nie płacić 3 zł.Promocja z nieaktywowaną kartą będzie zaliczona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani z infolinii niedoinformowana, jak większość konsultantów. Niektórzy klienci mają już odpowiedź na piśmie, ze karta nie jest wymagana.

      Usuń
  16. No to jeszcze coś dla "apologetów" Raiffeisena - jeden z punktów REGULAMINU OFERTY SPECJALNEJ I KONKURSU „Twój Wymarzony Cel”:
    "8.2. Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady Oferty Specjalnej i Konkursu. Wszelkie
    materiały promocyjno-reklamowe mają wyłącznie charakter informacyjny."
    Cytat bez skrótów i opuszczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tenże Regulamin nie wskazuje aktywacji karty jako warunku uczestnictwa w promocji (właściwie w ogóle nie wspomina o karcie).
      PS. Żeby nie było podejrzeń i zarzutów - pierwszy wpis w tym wątku to też ja. Ten z 21:40 pod W_W10 września 2015 19:30 - to też ja. Obyśmy tylko nie doszli do momentu, w którym anonimowe komentowanie stanie się niemożliwe bez narażania się na oskarżenia o takie czy inne "fobie" lub "filie".

      Usuń
  17. Witam, takie pytanie: czy konto ma 3 darmowe wypłaty w miesiącu z konta tej. jeden wewnętrzny przelew, jeden zewnętrzny przelew, jedna wypłata w kasie? Szczególnie znaczenie przy wypłacie środków w nowym roku tj. 04.01 wypłacam środki za pomocą przelewu zewnętrznego, 15.01 - wypłacam środki z bonusu za pomocą przelewu wewnętrznego i tu pytanie czy zapłacę 20 zł za ten drugi przelew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto Wymarzony Cel ma tylko jedną darmową wypłatę w miesiącu. Może to być przelew wewnętrzny, zewnętrzny lub wypłata gotówki w placówce.

      Usuń
  18. Tak właśnie jest 3 darmowe operacje, jak opisałeś/aś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, właśnie jest tak, jak opisałeś, 3 darmowe operacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. witam o tej okazji do bankobrania przeczytałem dopiero dziś, nie wypełniałem zatem żadnej ankiety, lecz jestem posiadaczem już konta w raiffeisen polbank i w zwiazku z czym mogę zalożyc konto szczednosciowe " wymarzony cel" i zgarnąc bonifikate jaka jest podwojenie odsetek itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, warunkiem było wypełnienie ankiety.

      Usuń
    2. Być może jest to nawet możliwe bo linki w mailach nie są unikatowe. Ale mogą weryfikować po mailach i reszcie danych.

      Usuń
  21. Czy do kogoś z kolegów dzwonił już konsultant? Ktoś ma już założone to konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj rano wysłałem formularz kontaktowy. Póki co cisza. W weekend też pewnie nie ma się co spodziewać kontaktu.

      Usuń
    2. Wszyscy czekamy na kontakt konsultanta. Więcej cierpliwości.

      Usuń
    3. Do mnie dzwonili następnego dnia po wypełnieniu formularza - zamieściłem komentarz (Anonimowy 10 września 2015 14:57). Myślę, że teraz (większa liczba wniosków) mogą dzwonić z "lekkim opóźnieniem". Radzę nie zwlekać z wypełnianiem wniosku, bo później trzeba jeszcze kilka dni czekać na kuriera i aktywację konta - a żeby uzyskać podwojenie odsetek, pierwszą wpłatę (min. 1 zł) należy zrobić najpóźniej 30.09 (więc w tym dniu trzeba mieć już aktywne konto).

      Usuń
  22. Pracowałem kiedyś w Call Center choć akurat innego banku (z pierwszej piątki banków w Polsce, ale nie w PKO, ani nie w Pekao). Do obsługi tego typu akcji czy obdzwonki formularzy kontaktowych ze strony banku (bo takimi ja się zajmowałem) zazwyczaj jest dedykowany jakiś zespół osób. U mnie było to kilkanaście osób. Dajmy teraz na to, że na klienta potrzeba 10 minut. Jedna rozmowa trwa krócej, druga dłużej, czasem trzeba oddzwonić, wyjaśnić coś itp. Przerwa, czasem jakieś szkolenie, zebranie zespoły. Wyjdzie, że dziennie pracownik zadzwoni do 50 osób. Jeśli dzwoni kilkanaście osób to mamy zaledwie kilkaset kontaktów. W skali takich akcji, gdzie ankiety wysyłane były przez 2 tyg podejrzewam, że teraz jest lawina wypełnionych formularzy i trzeba się po prostu uzbroić w cierpliwość. Miejmy tylko nadzieję, że nie będzie tak jak w BPH w końcówce promocji z 3-procentowym moneybackiem gdzie trzeba było czekać nawet ponad tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet dziennie obdzwonią mniej klientów, bo rozmowa trwa ok. 15 minut. Więc dziennie max. 30 osób jeden człowiek w 8 godzin obdzwoni. Trzeba cierpliwości.

      Usuń
  23. Dzwonią z numeru zastrzeżonego?
    Ją w piątek o 14 miałem tel a na wyświetlaczu napis Nieznany. Niestety nie mogłem odebrać.
    Mógł to być tel z banku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dzwonili z numeru 22 549 99 95. Raczej nie dzwonią z zastrzeżonych, bo skąd wtedy klient miałby wiedzieć, że dzwoni bank (a nie ktoś podszywający się pod bank).

      Usuń
    2. Dokładnie z tego numeru Raiffeisen dzwoni. Kiedyś z zastrzeżonych banki dzwoniły ale to już chyba się teraz nie zdarza.

      Usuń
    3. Myslalem nad ta oferta, ale hakies kombina je z ankieta i kurierem i im podziekowalem, konto juz zamkniete gdyz nie mAJa nic do zaoferowania teraz.
      Ciekawe co po nowym roku bwda oferowac banki bo jak dalej beda tak mizerne odsetki to trzeba bedzie w ziemie zainwestowac bo to teraz najpewniejszy zysk

      Usuń
  24. o 13 miałem telefon (22 549 99 95). Wizyta kuriera wyznaczona na środę. Rozmowa ok 15 min. Facet gadał, gadał. Potrzebne było kilka potwierdzeń na używanie danych osobowych, propozycje informowania o ubezpieczeniach.....czytał przez 80% czasu rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem już po rozmowie z konsultantem około 15 minut, weryfikacja osoby, czytanie umowy, potwierdzanie zgód. Wizyta kuriera 17.09.2015r. g. 15.00-18.00. Pomimo, że mam Konto osobiste w Raiffaisen, potrzebna kserokopia dowodu osobistego i potwierdzenie za zgodność z oryginałem.

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie nie wymagają ksero dowodu tylko żeby mieć go przy sobie w dniu podpisywania dokumentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u mnie też nie wymagano ksera - jestem już klientem, więc konsultant stwierdził, że skoro żadne dane się nie zmieniły to dowodu nie potrzeba.

      Usuń
    2. Mi też konsultant powiedział, że ksera dowodu nie potrzeba. Dopytałem o to dodatkowo na końcu, ale powiedział, że skoro mam już konto i dowodu nie wymieniałem to ksera nie chcą. Ale dziś, na dzień przed umówionym kurierem dostałem SMSa z przypomnieniem o przygotowaniu kopii wymaganych dokumentów. Ale domyślam się, że to tylko tak z automatu wysłane...

      Usuń
    3. Niestety, kto nie dołączył kurierowi ksera dowodu osobistego, powinien je dosłać pocztą lub mailem. Stosowna informacja znajduje się również w pozostawionej przez kuriera teczce z umową.

      Usuń
  27. W czw wniosek, dziś dopiero dzwonił konsultant. Kurier ma być w pt. Rozmowa 15 minut, ale 2/3 tej rozmowy to oświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie podobnie 15 konsultant - w czwartek kurier
    Ciekawe ale link to regulaminu tejze promocji wyglada na martwy :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Minęły 2 dni od wizyty kuriera, a konto nadal nieaktywne. Od złożenia wniosku - już ponad tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie wczoraj dzwonił konsultant. Jestem już klientem Raifka więc zakładam tylko konto wymarzony cel. Wymarzone konto osobiste już posiadam, kartę do konta też (ale nigdy jej nie aktywowałem). Pytałem o to konsultanta i powiedział, że aby otrzymać bonusowe oprocentowanie nie jest wymagane aktywowanie karty do wymarzonego konta osobistego (co wiąże się z 3 zł prowizją co miesiąc). Więc póki co informacja ta jest pewna i rozwiewa powyższe pytania. Kurier ma u mnie być w dniu 18 września. W bankowości internetowej konto już widzę, ale jest ono jeszcze nieaktywne. Będzie dopiero jak umowa dotrze do centrali przez kuriera, po wcześniejszym jej podpisaniu przeze mnie.
    Myślę że gra jest warta świeczki jak ktoś chce ulokować na koncie kilkaset tysięcy, bo takie oprocentowanie pozwoli sporo zarobić. Dla mniejszych kwot nie ma co sobie tym głowy zawracać, choć grosz do grosza i będzie kokosza;)

    OdpowiedzUsuń
  31. czyli jeśli mam już konto w RP bez karty to muszę wyrobi kartę żeby dostać bonusowe odsetki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy otworzyć konto oszczędnościowe Wymarzony Cel. Karty wyrabiać nie musisz

      Usuń
  32. Czy komuś już aktywowali to konto (po wizycie kuriera) ? Wyjątkowo rozwlekła procedura (i to w stosunku do tych, którzy przecież już są klientami banku).
    Tymczasem 30.09 (ostatni dzień na zrobienie pierwszej wpłaty) coraz bliżej.
    Teoretycznie (po rozmowie z konsultantem) konto już istnieje (numer widać w bankowości internetowej) i można na nie zrobić wpłatę, ale (w razie czego) nie można zrobić wypłaty (jest zablokowane).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto aktywne - tydzień po wizycie kuriera. Niestety żadnej informacji (e-mail, sms) o tym fakcie. Dopiero po zalogowaniu się do bankowości internetowej widać, że konto jest aktywne (nie ma już blokady - można zlecić przelew).

      Usuń
  33. Czy to pewne,że pieniądze można przelać 4 stycznia?A podwojenie odsetek będzie 15 stycznia mimo,że konto będzie puste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nigdzie warunku utrzymywania środków do momentu wypłaty premii

      Usuń
  34. Można wszystkie środki z naliczonym oprocentowaniem (podstawowym) wypłacić już 4 stycznia, ale nie należy w styczniu wypłacać odsetek bonusowych jakie na rachunku pojawią się 16 stycznia bo grozi za to opłatą 20 zł za drugi przelew. Lepiej wstrzymać się do 1 lutego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziś wpłynęły bonusowe odsetki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomny doświadczeń z założeniem konta bałem się, że tak łatwo i miło się nie skończy i też będą problemy na końcu, ale o dziwo wszystko gra. Wszystko się zgadza. No ale z Raiffeisenem czas się pożegnać.

    OdpowiedzUsuń