Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie sierpnia 2015 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

27.09.2015

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie sierpnia 2015 roku

No i minął kolejny miesiąc, więc nadszedł czas na bilans bankobrania.

Wrzesień okazał się miesiącem szalonego wysypu promocji bankowych - takiej liczby aktywnych okazji do bankobrania jeszcze w historii bloga nie było. Ale w międzyczasie musiałem też znaleźć czas na przejście od teorii do podsumowania praktyki. Podliczam więc ile zarobiłem za sierpień. A że wcześniejszy miesiąc był dość słaby, tym razem bilans wygląda okazalej.

Przez wiele miesięcy bankobiorcze podsumowanie zaczynałem od dużych zysków z moneybacku od Getin Banku. Wszystko co dobre jednak się kończy. Tym razem Getin wypłacił mi... 0 zł. Najlepsze czasy wspominam z nostalgią, ale już za miesiąc powinno się to zmienić i znów napiszę o zarabianiu z Getin Bankiem. Chociażby ze względu na zwroty dla kierowców za tankowanie na stacjach Orlen. A przy okazji, jeśli jesteś studentem (ja niestety się nie łapię), koniecznie przeczytaj o premiach związanych z kontem Getin Up Free (do wzięcia czeka nawet 320 zł).

Zgodnie z zeszłomiesięcznymi przewidywaniami, w mym portfelu wzrosło znaczenie kart wydanych do rachunku w BPH w (niedostępnej już) promocji "Pieniądze Cię lubią!". Bank wypłaca 3-procentowy zwrot od płatności wykonanych w dowolnym punkcie handlowo-usługowym, jak i w Internecie. Dzięki temu na dwóch kartach w mym gospodarstwie domowym zyskaliśmy 72,02 zł.

Ale miano najbardziej dochodowego dla mnie banku w sierpniu uzyskał Eurobank. Dzięki założeniu dwóch kont w promocji dostępnej na Grouponie, wpadły dwie premie po 50 zł za otwarcie konta i aktywację aplikacji. W kolejnych miesiącach będzie trudniej, bo będzie trzeba aktywnie korzystać z karty, ale mimo wszystko będzie to świetna okazja do bankobrania i wpadać będą kolejne hajsy ;) Takie też wpadły z tytułu 5-procentowego moneybacku za zakup w biurze podróży, który opłaciłem członkowi rodziny. Wierzyć nie chciał, że to takie proste, konta założyć nie chciał, ale pozwolił mi zapłacić moją kartą. Teraz uwierzy, że po prostu stracił 60 zł, które mogło do niego wrócić.

W bieżącym bilansie bankobrania uwzględnić muszę również kartę prepaid doładowaną kwotą 100 zł, którą BZ WBK przesłał co prawda w zeszłym miesiącu, ale już po publikacji podsumowania bankobrania. To ostatnia z gratyfikacji w ramach kumulacji kilku promocji, które były dostępne w tym banku nie tak dawno. Na dzień dzisiejszy w BZ WBK po lawinie różnych promocji posucha. No może poza drobnymi niespodziankami, jak 20 zł zwrotu za płatności systemem BLIK. Moje podsumowanie zarabiania z BZ WBK należy uzupełnić jeszcze o premie związane z kartą kredytową 1|2|3. Dzięki moneybackowi wpłynęło... 0,62 zł, ale dzięki "Promocji dla Posiadaczy Kart kredytowych – Dziękuję, że masz Kartę kredytową BZWBK" za każdy dzień, w którym choć raz zapłacę kartą, dostaję 1 zł. W sierpniu znów udało mi się zebrać komplet nagród - wpadło 31 zł.

W tym miesiącu po raz ostatni otrzymałem podwyżkę wynagrodzenia i zwrot za płatności kartą od Raiffeisen Polbank. Promocja z końcem sierpnia wygasła. Na pożegnanie wpłynęło 45,86 zł. I już miałem się zabierać za zamykanie konta, a tu... wpadła jeszcze jedna okazja. Za aktywowanie portfela elektronicznego MasterPass i wykonanie za jego pomocą jednej płatności można otrzymać bon o wartości 50 zł do wykorzystania podczas zakupów na Merlin.pl. Oczywiście nie omieszkałem skorzystać i nadal pozostaję klientem Raiffeisen Polbank.

Moje bankobranie za sierpień wyglądało następująco:

Gdzie i co?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
Bank BPH: Lubię to! Konto
Konto otwarte w promocji „Pieniądze Cię lubią!” – 3% moneybacku za płatności kartą w dowolnym miejscu
ok. 2 400 zł – wydatki na zakupy spożywcze, paliwo i wszelkie inne
46,01 i 26,01 zł
Eurobank
Premia za otwarcie konta w promocji dostępnej na Grouponie
-
50 i 50 zł
Moneyback 5%
Wydatki członka rodziny – mój wydatek: 0 zł
60 zł
BZ WBK
Karta 1|2|3 – do 3% moneybacku + promocja „Dziękuję, że masz kartę kredytową BZ WBK”
Ok. 62 zł – zakupy w sklepach spożywczych
0,62 zł i 31,00 zł
Konto Godne Polecenia – promocja „Kupon do Empiku z kontem mobilnym”
-
100 zł – karta prepaid
Raiffeisen Polbank
Moneyback 3% od płatności kartą w dowolnym miejscu oraz 3% podwyżki wynagrodzenia
Ok. 195 zł – część wydatków spożywczych
5,86 zł i 40,00 zł
Blue Media
Robot finansowy bm.pl umożliwiający opłacanie rachunku ze zwrotem 5%
Opłata faktury
3,35 zł

I jak co miesiąc dokumentuję też te wpływy na konta:

Wszystkie posiadane przeze mnie rachunki i karty (czasem przy spełnieniu określonych warunków) nie wiązały się z kosztami z tytułu ich utrzymywania. W sumie zarobiłem 412,85 zł. Kwotę powyższą jak zawsze odnoszę do odsetek jakie mógłbym uzyskać z oszczędności na najwyżej oprocentowanych kontach oszczędnościowych. Żeby w ciągu miesiąca uzyskać z nich tyle samo, musiałbym przez cały miesiąc posiadać i ulokować na kilku najlepszych kontach aż 198 395,20 zł.

Jeśli Ty również chcesz zarabiać na bankach, przejrzyj aktywne promocje.

źródło grafiki nr 1: freedigitalphotos.net

17 komentarzy:

  1. no to jesteś 1,24 "w plecy" płacąc 62 zł kartą bzwbk zamiast bph, gdzie masz, jak widzę, spory zapas ;)

    a mógłbyś coś więcej napisać o tym "robocie finansowy bm.pl umożliwiającym opłacanie rachunku ze zwrotem 5%"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. już znalazłem

      Usuń
    2. BZ WBK vs BPH. Zgadza się. Aczkolwiek nie płacąc kartą BZ WBK nie miałbym 31 zł. Po tej promocji odłożę ją do szuflady ;) Jeśli chodzi o robot finansowy to pisałem o nim tutaj.

      Usuń
    3. jeszcze pytanie o bm.pl - wiesz może, czy połączy się z 3% zwrotem za płatność kartą bph?

      Usuń
    4. Łączy się

      Usuń
    5. Łączy się

      Usuń
    6. 5% zwrotu otrzymujemy TYLKO przy płatności z salda lub przelewem. Można rachunki opłacać kartą (np.BPH), ale wtedy nie ma cashback-u. Polecam lekturę regulaminu tej promocji.

      Usuń
    7. weźcie się Anonimowi zdecydujcie...

      Usuń
    8. No i z tym jest heca. Bo ja płacę kartą i dostaję zwrot od BM i od BPH. Choć w regulaminie mowa o tym, że do zwrotów liczą się tylko przelewy lub płatności z salda. Ale dałbym sobie rękę uciąć, że regulamin wcześniej takiego opisu nie zawierał. Zresztą w artykule Złotówy nie ma o tym wzmianki. Przeprowadziłem śledztwo, zajrzałem na dwa inne blogi finansowe i tam też nie było mowy o tym, więc podlinkowany regulamin chyba o prostu zmienili...

      Usuń
  2. Po dziś żałuję, że blog odkryłem po zakończeniu promocji "Pieniądze Cię lubię". Te 3% by się przydało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Bph skończyło się długoterminowe premiowanie i moneybacki. Teraz banki płacą głównie za otwarcie konta i max przez 1-4 miesiące.

      Usuń
  3. Sorry za offtop, ale po jakim czasie od wysłania info o rezygnacji z karty kredytowej Citibanku, citibankowcy dzwonią z jakąś ofertą aby u nich pozostać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po 3 dniach, u żony chyba po 3 tyg.

      Usuń
    2. Citibankowcy zmieniają ostatnio warunki promocji, a czy wie ktoś czy zmienili ofertę aby u nich pozostać z kartą (moneyback+zwolnienie z opłaty za kartę)?

      Usuń
  4. O tak, bph też bardzo żałuję, szkoda, ale może jeszcze coś podobnego wróci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sumka się uzbierała! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 597 orange finanse,2 x 580 (80 za dwie okazje njuMobile) mBank,2 x 50 Bph,2 x 50, Eurobank.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...