Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Agora podwyższa premię za Konto Godne Polecenia w BZ WBK

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

2.09.2015

Agora podwyższa premię za Konto Godne Polecenia w BZ WBK

To świetna wiadomość! Agora zapłaci więcej w promocji "Konto z premią"!

Co ważne zmiana dotyczy nie tylko nowo składanych wniosków w promocji, ale też tych złożonych już wcześniej. Do wzięcia jest teraz już nie do 60, a do 80 zł! No i niezmiennie nadal jest szansa by zdobyć tablet Samsung.

Promocję i konkurs przygotowany przez Agorę i BZ WBK opisywałem szczegółowo już w momencie startu akcji - tutaj. Ale zasady te warto przypomnieć:
  • najpóźniej do 15.09.2015 r. zarejestruj się w promocji (wyraź przy tym zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie określonym w promocji - niezbędnym na potrzeby promocji) - na podany adres email otrzymasz link umożliwiający otwarcie konta w promocji 
  • złóż wniosek o Konto Godne Polecenia z kartą płatniczą MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni
  • do 15.10.2015 r. zawrzyj umowę i wykonaj płatności kartą na łączną sumę co najmniej 100 zł 
Do 28.10.2015 r. od Agory otrzymasz maila o przyznaniu premii. Wtedy będziesz mieć czas do 4.11.2015 r. by uzupełnić dane do wypłaty premii. Jej wypłata nastąpi do 19.11.2015 r. na Konto Godne Polecenia otwarte w promocji. Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz 70 zł (a nie jak dotąd 50 zł). A trzeba pamiętać, że jest jeszcze jedna możliwość "podbicia" zysków. Dodatkowa premia w wysokości 10 zł trafi do tych, którzy pobiorą aplikację BZWBK24 mobile i za jej pomocą do 15.10.2015 r. założą lokatę mobilną na kwotę min. 1 000 zł.

Zaktualizowana grafika dotycząca promocji "Konto z premią" wygląda tak:


Podobnie jak przy premii dodatkowej, tak i w przypadku konkursu towarzyszącemu promocji, zasady nie ulegają zmianie. Codziennie (w okresie 20.08. do 15.09.2015 r.) jedna osoba zdobywa tablet Samsung Galaxy Tab 3 Lite WiFi. Warunek to jak najszybsze otwarcie lokaty w danym dniu i utrzymanie jej co najmniej do 15.10.2015 r.

W promocji mogą wziąć osoby, które nie posiadały konta osobistego PLN w BZ WBK na dzień 20.08.2015 r.

Na koniec oczywiście prześwietlenie produktów otwieranych w promocji. Samo Konto Godne Polecenia otwierane i prowadzone jest bezwarunkowo za 0 zł. Z kolei karta płatnicza wydawana do rachunku kosztuje 7 zł miesięcznie. Gdy spełnisz jednak warunek promocji dotyczący wydania kartą min. 100 zł, kartę możesz zatrzymać, ale możesz też wymienić na jedną z korzystniej rozliczanych (szczegóły opisałem we wcześniejszym wpisie dedykowanym promocji). Z kolei Lokata Mobilna to 4-miesięczny depozyt dający 2,5% w skali roku dla kwoty od 1 000 do 20 000 zł.

Skorzystaj z większej premii! Zarejestruj się w promocji Agory i BZ WBK

Źródło grafiki nr 1: freedigitalphotos.net

29 komentarzy:

  1. No proszę jaki zaskakujący ruch. Można? Można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ;) Organizatorzy promocji doszli zapewne do wniosku, że promocja nie cieszy się popularnością taką jaką by sobie życzyli i chcą to jakoś rozruszać. No ale trzeba pamiętać, że BZ WBK jest dużym bankiem, więc wiele osób konto już tam posiada, a z drugiej strony w ostatnich miesiącach mieliśmy kilka promocji banku w których można było sporo zgarnąć i wiele osób własnie wtedy założyło konto. No ale na pewno 80 zł wygląda teraz sensowniej niż 60 zł ;)

      Usuń
    2. Tak czy siak miłe zaskoczenie. Zwłaszcza dla tych, którzy już wniosek złożyli, ale podwyżka i tak ich obejmie.

      Usuń
  2. Czy jeśli już się zarejestrowałem i założyłem konto to muszę coś robić by dostać te 70, a nie 50 zł?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak długo po złożeniu wniosku o to konto czekaliście na odp? Dziwnie dłuży mi się ten czas ( w porównaniu z innymi bankami). Co prawda aktywacyjne 1 zł zniknęło z mojego konta ale też i nie wraca. Na maila nawet nie przyszło jakiegokolwiek potwierdzenia jego przyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam następnego dnia jakoś wczesnym popołudniem

      Usuń
    2. Czyli standordowo ja też się tego m.w. spodziewałam, a tu 3 dzień mija i nic.
      Że tak dopytam dostałeś potwierdzenie przyjęcia wniosku, czy już info o nr konta...? A co z tą złotówka, wróciła w tym samym czasie gdy otrzymałeś odp?

      Usuń
  5. Złożyłem wniosek w środę, w czwartek przyszły sms i email o aktywacji, a dziś.... zaczęła się jazda. Okazało się, że dostęp online mam aktywny jeszcze od marca i wchodzę i widzę, że mam aktywne dwa konta godne polecenia - te zawnioskowane w środę, oraz te otwierane w marcu, które już zamykałem - byłem w oddziale BZ WBK (innym niż przy zakładaniu) na początku czerwca i złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku, ale do dziś nie sprawdziłem czy faktycznie został on zamknięty i dziś ZONK. Muszę wyjaśnić sprawę osobiście w oddziale, ale wygląda na to,że skoro Bank mi konta nie zamknął to chyba na aktualną promocję mnie nie zakwalifikują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że będą schody. Ale pewnie masz kwity potwierdzające złożenie wypowiedzenia? No to reklamacja powinna być formalnością. Ale tu promocję prowadzi Agora, która dostanie info od banku, że warunku nie spełniłeś. No i wtedy gdzie składać reklamację? Będzie się trzeba trochę wozić :(

      Usuń
  6. Mam kwit z datą złożenia wypowiedzenia Umowy konta 10-06-2015 i wg niego data zamknięcia powinna być 08-07-2015.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten mail z linkiem to tak po 2-3 minutach dopiero przychodzi. Już miałem pytać czy to dostaliście, ale mam. Tylko czekać trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jak mam konto inwestora w banku BZWBK nieaktywne, ale niedawno się dowiedziałem że nie została rozwiązana umowa, tylko został zamknięty rachunek w czerwcu, tak jak też zamknąłem konto godne polecenia również w tym samym miesiącu, to czy mogę brać udział w tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto inwestora, czyli rachunek w Domu Maklerskim BZ WBK? To jak najbardziej możesz wziąć udział w promocji. Ważne byś nie miał konta osobistego (ROR).

      Usuń
  9. Maila u mnie nadal nie ma. A ktoś już dostał??

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie także brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytałem i mają być popołudniu. Polska mentalność... czekać z wszystkim na ostatnią chwilę, ech

      Usuń
  11. Do mnie mail przyszedł

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobnie jak poprzednicy otrzymałam 2 maile o przyznaniu premii.
    Pyt. do tych, którzy celowali z zakładaniem lokaty po północy - ma toś info o ew. wygranej tabletu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie mail nadal nie przyszedł a strona promocji jest już nieaktywna. Gdzie mogę złożyć reklamację??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się zalogować - jeśli będziesz mógł podać dane to oznacza, że raczej wszystko jest oki, a jedynie mail nie doszedł. W razie reklamacji możesz pisać tu: https://konto.zpremia.pl/promocja/kontakt/

      Usuń
    2. Po wpisaniu maila/reklamacji w wyżej wspomniany formularz pojawia się error :/

      Usuń
  14. Do mnie BZ WBK przysłało maila informującego o tym, że przysługuje mi premia i powinnam otrzymać ją do 19.11 po odpowiednim uzupełnieniu numeru konta w aplikacji. Zrobiłam to, ale pieniędzy mi nie przelali. Gdzie można w tej sytuacji złożyć reklamację, skoro w regulaminie jest mowa tylko o reklamacjach składanych w terminie 14 dni od otrzymania maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maila wysłała Agora, jako organizator akcji. Reklamacje można składać tutaj lub po zalogowaniu w panelu Agory.
      Wczoraj dostałem informacje od Agory, że przelewy zostały zlecone. Więc najpóźniej dziś powinny pojawić się na kontach z pierwszą sesją przychodzącą w BZ WBK.

      Usuń
  15. #BZWBK gdzie można składać reklamację jeśli nie otrzymało się obiecanego przelewu premii pomimo tego, że wcześniej przyszedł mail informujący o tym, że premia będzie?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...