Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Mobilni mają lepiej - mOkazje z premiami do 55 zł dla obecnych klientów mBanku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

20.07.2015

Mobilni mają lepiej - mOkazje z premiami do 55 zł dla obecnych klientów mBanku

mBank w ostatnim czasie stara się odczarować przekonanie, że premiuje wyłącznie nowych klientów.

Wystartowała bowiem kolejna okazja do bankobrania skierowana do obecnych klientów banku. Tym razem można zarobić za ściągnięcie aplikacji mobilnej. Do wzięcia jest nawet 55 zł. 

A to już kolejna promocja dla aktualnych klientów mBanku. Cały czas można skorzystać z bardzo taniego kredytu odnawialnego, w zamian za co bank zwróci 100 zł wydatków na paliwo. W najnowsze propozycji nie trzeba jednak wnioskować o żaden nowy produkt, a jedynie zainstalować aplikację mobilną.

Z promocji "Mobilni mają lepiej" skorzystać mogą klienci, którzy:
  • konto osobiste w mBanku założyli przed dniem 1.04.2015 r. 
  • po 1.04.2015 r. nie logowali się poprzez aplikację mobilną do systemu transakcyjnego banku
Jeśli spełniasz te warunki i masz dostępną mOkazję, zaakceptuj "Regulamin Promocji mOkazje w Serwisie Transakcyjnym oraz Aplikacji Mobilnej mBanku". 

Aby zbierać premie najpóźniej do 31.08.2015 r. wybierz mOkazję nr 1 "Prezent za pierwsze logowanie". Na początek otrzymasz jednorazowy zwrot 10 zł jeśli dokonasz dowolną płatność (i zostanie ona rozliczona najpóźniej do 30.09.2015 r.) w jednym ze sklepów sieci Biedronka, Lidl, Tesco, Kaufland, Carrefour, Żabka lub Freshmarket.

mOkazja nr 2 za systematyczne logowanie do aplikacji daje jednorazowy zwrot w wysokości 15% (ale nie więcej niż 10 zł) od płatności kartą. Zwrot otrzymasz za:
  • zalogowanie do aplikacji mBanku minimum czterokrotnie w okresie od 1. do 30.09.2015 r.
  • wykonanie płatności (po udostępnieniu mOkazji nr 2) w Costa Coffe, KFC lub Mc Donalds (transakcja powinna być rozliczona do 31.10.2015 r.)
mOkazja nr 3 to również premiowanie za systematyczne logowanie do aplikacji i płatności w wybranych miejscach. Jednorazowy zwrot 20% (maksymalnie do 15 zł) płatności otrzymasz jeśli: 
  • zalogujesz się do aplikacji mBanku minimum cztery razy w okresie od 1. do 31.10.2015 r.
  • wykonasz płatności (po udostępnieniu mOkazji nr 3) w kinie sieci CinemaCity lub Multikino (płatność powinna być rozliczona do 30.11.2015 r.)
Ostatnia z mOkazji to mOkazja nr 4 - jakżeby inaczej - to również mOkazja za systematyczne logowanie do aplikacji bankowej. W tym przypadku do wzięcia jest zwrot w wysokości 25% (ale maksymalnie 20 zł).Trzeba jednak:
  • zalogować się w aplikacji mBanku co najmniej cztery razy w okresie od 1. do 30.11.2015 r.
  • po udostępnieniu mOkazji nr 4 dokonać płatności w jednym ze sklepów Go Sport, Decathlon lub Reserved (płatność musi być rozliczona do 31.12.2015 r.)
W uproszczeniu wygląda to tak:


W każdym miejscu, gdy mowa o płatności, bank - zgodnie z regulaminem - rozumie przez nią:
"płatność kartą debetową wydaną do Rachunku, kartą kredytową dla osób fizycznych wydaną na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Bankiem z wyłączeniem kart przedpłaconych i kart wydanych do rachunków prowadzonych w walutach innych niż złoty polski oraz płatności typu mTransfer z Karty Kredytowej"
Zwroty mają być dokonywane na rachunek uczestnika promocji najpóźniej do 60 dni od daty zaksięgowania płatności.

Morał. Promocja skierowana jest do obecnych klientów mBanku, ale jednak tylko tych, którzy nie wykazują się aktywnością w korzystaniu z aplikacji. Mając w pamięci zeszłoroczne promocje BZ WBK i Getin Banku (które jeszcze bardziej ochoczo płaciły za instalację aplikacji - bez tak licznych warunków dodatkowych, jak to jest w przypadku mBanku) można wysnuć jeden wniosek: z aplikacji nie ma co korzystać, póki nie pojawi się finansowa zachęta do jej ściągnięcia i aktywacji :)

Wakacje pod znakiem promocji mobilności


W ostatnim czasie mamy wysyp promocji skierowanych do użytkowników smartfonów i tabletów, którzy zdecydują się zainstalować aplikacje. Z mPay można uzyskać 10-procentowy zwrot od wydatków na parkowanie i komunikację miejską, a z aplikacją SkyCash lub IC Mobile Navigator 10% zwrotu od ceny drugiego zakupionego biletu na dowolny pociąg InterCity. Do tego Bank Pekao SA daje 10 zł premii za samą rejestrację w PeoPay. A trzeba też pamiętać, że do 30 zł zwrotu miesięcznie i to przez pół roku można uzyskiwać dzięki płatnościom BLIK w promocji Banku Millennium: 360 zł do Konta 360°. Z aplikacji IKO (choć w niewielkim stopniu) muszą też skorzystać osoby zakładające Konto Inteligo z premią 100 zł.

Bądź na bieżąco z promocjami. Bankobranie na Twitterze:

12 komentarzy:

  1. no i nie mam mOkazji bo korzystam z aplikacji regularnie. Na szczęście mogłem skorzystać ze stówki przy kredycie odnawialnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam samo konto w mbanku bez karty. Rozumiem, że na premię, nawet te 10 zł nie mam co liczyć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Oprócz zainstalowania aplikacji, przy spieniężaniu każdej mOkazji trzeba wykazać się aktywnością w płaceniu kartą.

      Usuń
  3. z karty mBanku zrezygnowałem oczywiście po wprowadzeniu opłaty za nią (mam kartę w BPH i dostaję za transakcje nią 50zł/m-c). Wcześniej bank systematycznie zniechęcał mnie do siebie, za kilka miesięcy zrezygnuję z konta (przed naliczeniem przymusowej opłaty za limit w koncie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mBank jest megadrogi obecnie i dziwi mnie, że kiedyś przyciągał klientów nastawionych na taniość, prostotę i przejrzystość, a teraz ci klienci jakoś masowo z banku nie odchodzą. Bo nie jest już ani tanio, ani prosto, nie mówiąc już o przejrzystości. Dla mnie mBank się skończył po wprowadzeniu łowickiej wycinanki.

      Usuń
  4. mBankowi mówię stanowczo nie!!! z tą ilością kombinacji za 10 zł niech się wypchają

    OdpowiedzUsuń
  5. czy jeśli mam w mbank konto indywidualne i firmowe, ale kartę tylko do firmowego konta, to chyba nie mogę z tego skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta/karty muszą być powiązane z Tobą jako klientem indywidualnym: do RORu albo kredytówka

      Usuń
  6. hmmm muszę poczytać, która jest tańsza, albo mniej wyśrubowane warunki zwolnienia z opłaty ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Joanna

    Czegoś nie rozumiem i też muszę doczytać - czy te zwroty są tylko za płatności w Macach itp.? Czy wśród płatności musi się znaleźć KFC czy inna pizzeria?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi promocja nie działa. Spełniam warunki, konto w mbanku mam od lat, nigdy nie maiłem aplikacji mobilnej. Zaakceptowałem mokazje w serwisie transakcyjnym. Zainstalowałem aplikację, zalogowałem sie i nic. Nie mam żadnych mokazji opisanych w artykule. Napisałem na maila w regulaminie promocji. Niestety przyszła odpowiedź, że nie są w stanie mi pomóc.Polecili, żebym na infolinie zadzwonił. W tym momencie odpuściłem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skorzystałem z pierwszej mOkazji, ale druga się jeszcze nie pojawiła. Czy kolejne mOkazje będą pojawiać sie w określonym czasie?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...