Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Karta Citibank World MasterCard + prezent do wyboru: tablet, smartfon lub zegarek Samsung

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

13.07.2015

Karta Citibank World MasterCard + prezent do wyboru: tablet, smartfon lub zegarek Samsung

Ruszyła nowa promocja Citibanku. Prezent do karty możesz sobie wybrać samodzielnie!

Za wyrobienie karty i spełnienie tradycyjnie dość prostych warunków promocji dostać można: tablet Samsung Galaxy Tab 3 Lite SM–T113, telefon Samsung Galaxy J1 lub zegarek Samsung Galaxy Gear Fit.

Aby skorzystać z promocji i otrzymać nagrodę należy:
  • gdy oddzwoni konsultant banku, w rozmowie telefonicznej złożyć wniosek o kartę kredytową World MasterCard 
  • przekazać bankowi dokument dochodowy potwierdzający deklarowane dochody 
  • po zawarciu umowy i otrzymaniu karty w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez bank wykonać płatności kartą na łączną sumę min. 1 000 zł oraz co najmniej raz zalogować się do bankowości internetowej Citibank Online lub za pomocą aplikacji mobilnej
A informację o spełnieniu warunków i przyznaniu wybranego gadżetu otrzymasz już w pierwszym tygodniu miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełnisz wszystkie powyższe warunki. Wiadomość otrzymasz mailem. Ważne jeszcze by na ten właśnie moment nadal posiadać kartę. W ciągu kolejnych 30 dni kurier przywiezie do Ciebie nagrodę.

Graficznie terminarz wygląda tak:
Uczestnikiem promocji może być osoba, która "od 1 stycznia 2013 roku nie posiadała żadnej głównej Karty Kredytowej Citibank". A więc uczestnicy ostatnich edycji promocji, jak i aktualni posiadacze kart Citibanku nie mogą brać udziału w akcji. 

Karta kredytowa Citibank World MasterCard wiąże się z miesięczną opłatą 18 zł. Ale posiada też program lojalnościowym, o którym może by i nie było co wspominać (bo dość słaby jest przelicznik wydane złotówki => punkty => nagrody), ale w programie tym dostaje się 1000 punktów powitalnych. A 500 punktów można wymienić na... zniesienie opłaty za kartę. 

Tym samym zaoszczędzisz przez dwa miesiące, a w tym czasie - np. w poprzedniej edycji promocji - wielu Czytelników zdążyło już spełnić warunki promocji i otrzymać powiadomienie o nagrodzie ;) 

Dodatkową opłatą, która pojawia się przy kartach kredytowych Citibanku jest opłata za usługę CitiPhone (czyli możliwość korzystania z szerokiego zakresu funkcjonalności infolinii). Usługę można na szczęście wyłączyć, wysyłając krótką notkę w bankowości internetowej: "Rezygnuję z usługi CitiPhone". 

Wartość każdej z nagród - deklarowana w regulaminie - to 449 zł. Od otrzymanej nagrody nie trzeba odprowadzać podatku. Zdarza się jednak, że interpretacja podatkowa się zmienia, więc bank zapisał również:
"Do każdej Nagrody (...) w przypadku wystąpienia po stronie Uczestnika obowiązku podatkowego, Bank ufunduje dodatkową nagrodę pieniężną o wartości odpowiadającej kwocie należnego podatku dochodowego od łącznej wartości przyznanych Nagród"
Weź udział w promocji, wybierz nagrodę, wypełnij formularz kontaktowy.


FAQ promocji „Wakacyjna oferta Citi Handlowy – Zamów Kartę Kredytową Citibank World i wybierz swój gadżet Samsung”


Czy aby spełnić warunek zalogowania do CitiOnline konieczne jest otwarcie konta osobistego w Citibanku?

- Nie. Aby skorzystać z promocji wystarczy zawnioskować i skorzystać z samej karty kredytowej Citibank World MasterCard. Jej posiadanie wystarczy by uzyskać dostęp do bankowości internetowej CitiOnline.

Jakie warunki muszę spełnić by otrzymać kartę?

- Ogólne zasady przyznawania kart kredytowych w Citibanku wymagają spełnienia następujących warunków: wiek min. 21 lat, dochód min. 1200 zł netto, zatrudnienie w obecnej firmie od min. trzech miesięcy lub osoby w wieku min. 25 lat, prowadzące własną działalność gospodarczą od co najmniej 2 lat.

Jak mogę wyłączyć usługę CitiPhone, by nie płacić 6 zł miesięcznie?

- Wystarczy zalogować się do CitiOnline i skorzystać z formularza: Kontakt z bankiem => zapytaj/złóż zlecenie => Karty kredytowe => Opłaty/Promocje i wpisać dyspozycję "Rezygnuję z usługi CitiPhone". Zlecenie będzie zapisane w historii korespondencji, a w ciągu kilku-kilkunastu dni w CitiOnline powinno przyjść potwierdzenie realizacji dyspozycji.

Czy aby wykonać płatność na sumę min. 1000 zł mogę wykonać przelew?

- Nie. Płatności, które należy wykonać powinny być transakcjami bezgotówkowymi - mogą to być płatności w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie (nie chodzi jednak o przelew, a o płatność, która jest wykonywana z podaniem danych z karty).

Kiedy i w jaki sposób mogę zrezygnować z karty?

- Decyzja ta należy do Ciebie. Z karty możesz zrezygnować każdej chwili. Aby dostać nagrodę, nie rób tego przed powiadomieniem o jej przyznaniu. Wniosek o zamknięcie karty można złożyć w placówce banku, listownie, przez infolinię banku lub za pomocą bankowości internetowej CitiOnline. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni.

Wypełnij formularz kontaktowy by złożyć wniosek i dostać wybraną przez siebie nagrodę

Chcesz być na bieżąco z promocjami bankowymi i okazjami do łatwego zarobku? Zapisz się na newsletter

Powiadom znajomych o promocji - udostępnij informację na facebooku

166 komentarzy:

  1. No i dobrze, że nie załapałem się na poprzednią edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak posiadam umowę śmieciową (wstyd się przyznawać, ale taki kraj) to przejdzie by dostać kartę kredytową??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W załączniku do regulaminu jest lista akceptowanych przez bank form zatrudnienie i dokumentów potwierdzających dochody. Wymienione są też umowy cywilno-prawne (w takim przypadku podstawowym dokumentem jest zaświadczenie o zatrudnieniu i miesięcznych zarobkach (ważne przez 45 dni od wystawienia). Przy tego typu umowach bank - co w poprzednich edycjach zgłaszali Czytelnicy - może prosić o dodatkowy dokument - np. umowę lub wyciąg z 3 ostatnich miesięcy.

      Usuń
    2. W mojej rodzinie wnioski o kartę Citi składało już 5 osób. 4 z umowami o pracę, 1 z umową zlecenie. W każdym przypadku był potrzebny jeden dokument - zazwyczaj wyciąg; raz zaświadczenie od pracodawcy.

      Usuń
    3. Wstyd to powinno się zrobić naszemu rządowi a nie Tobie!

      Usuń
    4. Wystarczy potwierdzenie przelewu na wypłatę wynagrodzenia na moje konto?

      Usuń
    5. W większości przypadków tak, ale bank może też poprosić np. o zaświadczenie od pracodawcy. Ale z mej rodziny wnioski składały cztery osoby i od wszystkich wystarczył wydruk pdf z konta internetowego.

      Usuń
    6. Podepnę się.A jak na umowie zleceniu nie mam podanej kwoty netto (stawki miesięcznej) tylko stawkę za godzinę i ilość minimalnych godzin w miesiącu to przejdzie takie coś?

      Usuń
    7. Pytają o średni dochód z ostatnich 3 miesięcy. A zazwyczaj jako dokument chcą wyciąg z konta albo zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach więc powinno przejść.

      Usuń
  3. Lojalki nie ma??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Kartę wystarczy posiadać jeszcze tylko na moment przyznania nagrody.

      Usuń
    2. Mało tego! Przy rezygnacji z karty wyjdziesz jeszcze na plus. Po kilku dniach od rezygnacji zadzwonił do mnie konsultant - niby potwierdzić dyspozycję ale i przekonać do pozostawienia karty. Zaoferował roczne zwolnienie z opłaty na rok. Upierałem się jednak, że to mnie nie przekonuje i dostałem jeszcze moneyback - kartą musiałem wydać w ciągu 1,5 miesiąca min. 500 zł i dostałem 50 zł zwrotu. No i oprócz tego brak opłaty za kartę :)

      Usuń
  4. Na alledrogo opaska oraz tel warte ok 350 zł, tablet troszkę mniej (już przesyt tymi tabletami) więc oferta banku warta rozważenia. Stawiałbym na tel - chyba dużo bardziej chodliwy sprzęt niż opaska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mam dylemat, brac kolejna karte na zone czy czekac na kolejne edycje zeby skorzystac z kolejnych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytanie dla osób, które z karty już skorzystały. Po jakim czasie od wniosku przyjeżdża kurier z umową? Bo zastanawiam się czy wyrobię przed urlopem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok 3 dni

      Usuń
    2. 3-7 dni. Zależy od momentu złożenia wniosku. W poprzedniej edycji ja złożyłem na początku i kurier był po 3 czy 4 dniach, ale żona w końcówce i kurier był po tygodniu. Na początku pewnie uwijają się szybciej.

      Usuń
  7. mała uwaga - na początek dostajesz 2000 punktów powitalnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi tak na infolinii powiedzieli, ale w regulaminie mowa o 1000: https://www.online.citibank.pl/polish/credit_cards/pdf/regulamin_programu_mc_world.pdf

      Usuń
    2. ja tez dostalem 2000pkt jeszcze w starej promocjo z tabletem, niewiem czemu... tylko sie cieszyc, oplata bedzie tylko za Citiphone,a za karte bedzie sie placic pkt, wiec spokojnie na 4 splaty starczy :P

      Usuń
    3. Ale z citiphone możesz zrezygnować

      Usuń
    4. wiem, zrezygnowalem, ale odp dopiero po tygodniu i zaczal sie nowy miesiac i napisali ze poberaja oplate za kazdy rozpoczety miesiac

      Usuń
  8. A ten telefon to jest Dual Sim, 3G, LTE?

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko im idzie. Wczoraj po g.23 złożyłem wniosek. Dziś zadzwoniła pani konsultant. Wniosek złożony i jest już decyzja o przyznaniu karty. Teraz mam czekać na kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  10. A co załatwiamy przez kuriera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisanie umowy i przekazanie dokumentu potwierdzającego dochody.

      Usuń
  11. A ja po dostaniu tableta z poprzedniej promocji, złożyłem wypowiedzenie i właśnie dzwonił do mnie konsultant. Dostałem zwolnienie z opłaty i wspomniany moneyback 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie są dokładnie zasady tego moneyback? To jest jakoś procentowo od tranzakcji kartą? A może te 50zł jest tylko jednorazowe?

      Usuń
    2. W ciągu 1,5-2 miesięcy wydać należy 500 zł i zwracają 50. To jednorazowy bonus

      Usuń
    3. A po otrzymaniu bonusu można znowu wysłać im wypowiedzenie karty? :)

      Usuń
    4. oczywiście, że można. sprawdzone ;)

      Usuń
    5. Dorzucaja cos gdy chce sie zrezygnowac z karty po wykorzystaniu moneybacku?

      Usuń
    6. No to nie jest perpetum mobile. Dostaniesz prezent za 449 zł, roczne zwolnienie z opłaty i 50 zł moneybacku, a tu jeszcze mało

      Usuń
  12. Jak to jest z taką kartą kredytową?? Nigdy nie miałem. Muszę na nią wpłacić ten tysiąc i wykorzystać czy to się odbywa w jakiś inny sposób??

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy we wniosku, który wypełniam muszę zaznaczyć "Zamawiam informację o statusie mojego wniosku"? Wczoraj po południu wysłałam wniosek i póki co nikt nie dzwonił. Zastanawiam się czy to dlatego, że sporo wniosków mają, czy z mojej winy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma potrzeby zaznaczania tego. Ja nie zaznaczyłam, a dzwonili.

      Usuń
    2. Dzięki, w takim razie grzecznie czekam.

      Usuń
    3. Na początku promocji bank oddzwania dość szybko. Później czas nieco się wydłuża - swoje robi duża ilość wniosków. W praktyce kontakt następuje w ciągu max. 2-3 dni roboczych.

      Usuń
    4. Przed chwilką oddzwonili, więc przepraszam za zamieszanie, ale to "mój pierwszy raz". Wcześniej tylko czytałam o bankobraniu i wreszcie się odważyłam. Mam nadzieję, że się wkręcę w bankobranie i oszczędzanie ;) Na emeryturę nie liczę....

      Usuń
    5. Powodzenia w bankobraniu! I jak coś to pytaj śmiało. Co widać po komentarzach, Czytelnicy chętnie sobie pomagają :)

      Usuń
  14. Przypominam tylko że citibank od osoby prowadzącej działalność gosp. wymaga przekazania księgi przychodów i rozchodów za aktualny rok (oprócz pit-u za poprzedni). Księga przychodów i rozchodów zawiera dane kontrahentów firmy (którzy nie zgodzili się na udostępnianie ich danych dalej), a także zapisane w niej tranzakcie są tajemnicą handlową obu stron - kary za ujawnienie obu tych danych są ciut większe niż wartość tego telefonu/tabletu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne, że banki od osób prowadzących działalność gospodarczą chcą nadmiaru dokumentacji (nie tylko Citi - każdy inny też). Ale przecież można uproszczoną wersję księgi przekazać.

      Usuń
    2. nie słyszałem jeszcze o istnieniu "uproszczonej" wersji kpir. Format kpir dokładnie wyznacza ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych i z tego co pamiętam nie ma tam mowy o żadnym alternatywnym formacie.

      Usuń
    3. Jeszcze raz skontaktowałem się z bankiem. Jak się okazuje poprzednim razem ich pracownik nie poinformował mnie o tym że można przekazać same podsumowania miesięcy kpir. Dodatkowo tym razem czekałem 64 godziny na to aż citibank oddzwoni (poprzednim razem ok 48). Chyba ten bank za bardzo nie ogarnia swoich spraw ani pracowników.

      Usuń
    4. godziny o których wspomiałem były w srodku tygodnia (bez weekendów).

      Usuń
  15. Wniosek na stronie wypełniłem wczoraj popołudniu. Pani z banku zadzwoniła po kilku minutach a dzisiaj juz podpisałem papierki i czekam na kartę. Jak widać szybko idzie. Teraz tylko czekać na kartę ;-) jestem ciekawy jak szybko karta przyjdzie, bo mam niedługo zakup do zrobienia, dzięki któremu spełnię wymóg transakcji 1000 zł. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega szybko! Ja wypełniłam 14 lipca po południu, 15 lipca po południu telefon konsultantki, a teraz czekam na telefon od kuriera celem umówienia się na podpisanie umowy.

      Usuń
    2. U mnie też bardzo szybko poszło. Kilka kont już otwierałem, o karty wnioskowałem, ale tak szybko i sprawnie nigdy nie poszło.

      Usuń
  16. W umowie o kartę jest zapis, że jest ona zawierana na okres 12 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to znaczenia. Umowa to jedno (tam ten zapis jest w innym kontekście), a co innego regulamin. Z karty możesz zrezygnować w dowolnym momencie bez konsekwencji. W kolejnych edycjach zapisy się nie zmieniają, a sprawa ta już była wyjaśniana kilkukrotnie i w praktyce też zostało to sprawdzone.

      Usuń
    2. Potwierdzam słowa @Mario_S. W umowie jest zapis o jej zawieraniu na 12 miesięcy, ale w kontekście jej przedłużenia lub wypowiedzenia. Taki zapis ma na celu ułatwienie rozstania banku z niesolidnym klientem (wygląda to trochę jak z umowami z pracodawcą: o wiele łatwiej można rozwiązać lub nie przedłużyć umowę na czas określony, niż tej na nieokreślony). Umowę można wypowiedzieć każdej chwili (z uwzględnieniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia).

      Usuń
  17. Czy wyciąg z konta potwierdzający dochód może być wydrukowany z konta bankowości internetowej czy trzeba się udać po niego do banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli na wydruku jest zapis "wydruk elektroniczny niewymagający stempla bankowego" lub coś e tym stylu to może być wydruk :)

      Usuń
  18. Czy emeryci z dochodem ponad 1200 zł są również zdolni wziąć udział w tej promocji ?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emeryci i renciści też mogą wnioskować.

      Usuń
    2. Emeryci i renciści też mogą wnioskować.

      Usuń
    3. Emeryci i renciści też mogą wnioskować.

      Usuń
  19. Super dzięki za info :)
    A do kiedy można skorzystać z tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 31.08.

      Usuń
    2. I co ważne liczba nagród (w odróżnieniu od przedostatniej i wcześniejszych edycji) nie jest limitowana :)

      Usuń
  20. Jak długo czeka się od wizyty kuriera na kartę kredytową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. tygodnia (ale standardowo mówią o 14 dniach)

      Usuń
  21. Czy płatność 1000zl trzeba wykonać w ciagu 30 dni od daty dostarczenia karty,czy 30 dni od poczatku okresu rozliczeniowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 dni od dnia podpisania umowy przez bank. W praktyce to są tak 2-3 dni po dniu kiedy odjedzie od Ciebie kurier z umową. Oprócz karty, bank prześle Ci również umowę i tam będzie wpisana ta data.

      Usuń
  22. Idzie szybko się ogarnąć. Wniosek 13.07; dziś zakończyłem płatności na tysiaka. I czekam na maila i smartfon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zrealizowałem płatności nawet ze sporą górką, bo kupowałem telewizor ;) Kiedy można spodziewać się maila o przyznaniu nagrody??

      Usuń
    2. W p-wshzym tygodniu następnego miesiąca kalendarzowego, czyli do 7.sierpnia.

      Usuń
  23. SUPER! Ja złożyłam wniosek 14.07. i nadal nie mam karty kredytowej... Kurier był 17.07 i cisza.....
    Jeden większy wydatek już mi przeszedł koło nosa i musiałam zapłacić inną kartą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lada moment pewnie będziesz mieć. U mnie kurier był chyba o jeden dzień wcześniej

      Usuń
    2. A wysyłają sms-a z informacją, że wysłali kartę?

      Usuń
    3. Tak. Ale ja dostałem SMSa dopiero w tym samym dniu co przyszła karta!

      Usuń
    4. Dzięki. Właśnie dziś dostałam maila o wysyłce karty. Więc czekam już spokojniej.

      Usuń
  24. a właściwie to jak przysyłają kartę (po podpisaniu umowy z kurierem). Pocztą zwykłą czy też kurierem? Jak dostaje sie dane do logowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. list zwykły. Przy pierwszym logowaniu wykorzystasz dane karty - login nadasz sobie wtedy sam.

      Usuń
  25. 2000 punktów powitalnych otrzymuje się po pierwszej płatności czy po pierwszym logowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkty powitalne są po pierwszej transakcji

      Usuń
    2. Ale tak od razu widać te punkty czy trzeba odczekać? Pierwsza transakcja wykonana dziś.

      Usuń
    3. To się chyba pokazuje dopiero po zaksięgowaniu płatności.

      Usuń
  26. Czy nie ma żadnych przeciwwskazań ze strony banku aby sprzedać otrzymaną nagrodę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. nawet gwarancja dot. numeru seryjnego urządzenia, a nie osoby która go dostaje więc możesz swobodnie sprzedawać :)

      Usuń
    2. Sprzedałem już 3 tablety, teraz wystawiam kolejny. Nie ma problemu ;)

      Usuń
  27. Super dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może głupie pytanie.... ale jak mam się zarejestrować do tego programu Mastercard Rewards? Muszę najpierw zrobić jakąś transakcję czy mogę wcześniej? Aktywowałam właśnie kartę i chciałam się zalogować do tego programu i niestety mam komunikat "Wprowadzony nr karty nie może zostać zweryfikowany, proszę wprowadzić ponownie." Coś robię nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazłam w citionline... Kartę aktywowałam dziś. Czy za lipiec naliczą mi opłatę 18 zł.? Pytam czy już mam kupować "zwolnienie z opłaty za kartę" czy dopiero w sierpniu?

      Usuń
    2. Możesz już zlecić wymianę punktów na zwolnienie z opłaty - i tak zostaniesz zwolniona z tej najbliższej (nie naliczają miesięcznie ale za okresy rozliczeniowe; za ten p-wszy niepełny opłaty chyba nawet nie ma).

      Usuń
    3. niestety nie mogę zlecić bo jeszcze nie mam punktów ;( wogóle nie widzę zakładki twoja karta.

      Usuń
  29. Wykonałam pierwsze transakcje i po ich zaksięgowaniu pojawiły się punkty. Ale mam ich trochę ponad tysiąc. Czy od razu powinnam mieć 2000 powitalnych czy to działa z opóźnieniem? Jak u was to było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pojawił się kolejny tysiąc.

      Usuń
    2. Dokładnie tak samo :)

      Usuń
  30. A od kidy zaczyna się okres rozliczeniowy karty,czy każy ma taki sam,czy jest on indywidualnie dawany.Na stronie nie mogę znaleźć info na temat okresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indywidualnie. Możesz wskazać datę - już nie pamiętam czy datę generowania wyciągu czy datę spłaty. Jeśli pytają o pierwszą no to trzeba uwzględnić i dodać sobie 24 dni jako termin spłaty.

      Usuń
    2. A jak mam to zrobić?Telefonicznie?Na stronie nie widzę opcji do ustawienia tego.

      Usuń
    3. A już wnioskowałeś o kartę? Mnie o datę pytali się w rozmowie telefonicznej, ale teraz podpytałem żonę i jej się nie pytali tego, więc chyba zależy od konsultanta. Pewnie datę okresu rozliczeniowego ustawiają adekwatnie do terminu wniosku albo coś takiego.

      Usuń
    4. Karta przyszła wczoraj,nic nie pytali.A dzisiaj przyszła druga karta.Nie wiem po co.Pewnie coś w banku pomylili.
      Napisałem już maila do banku w obydu sprawach.

      Usuń
    5. wlasnie mam ten sam problem, konto bylo zakladane na tesciowa :) i przyszla 2 karty tzn karta i naklejka, naklejki niepotrzebujemy i niechcemy za nia placic. co mam zrobic aby nie pobierali oplaty za naklejke?

      Usuń
    6. Napisz w Citionline, że rezygnujesz z naklejki

      Usuń
    7. Naklejka jest za darmo. Mnie pytali podczas rozmowy telefonicznej czy chcę i od razu pani zaznaczyła, że jest za darmo. Ale ja nie chciałam.

      Usuń
    8. A wiecie może, czy transakcje wykonane z użyciem naklejki są liczone do "promocyjnego" 1000zł ?

      Usuń
    9. Nie, transakcje zliczane do 1000 zł muszą być wykonane kartą. Te z naklejki nie zaliczają się. Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię.

      Usuń
  31. Czy można użyć karty do transakcji z inst. finansową (zakup ubezpieczenia)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie (w odróżnieniu od innych promocji) nie ma takiego wykluczenia więc muszą zaliczyć.

      Usuń
  32. płacę kartą 1000 zł za zakupy. i teraz jak mam spłacić kartę? jak przelać na nią ten tysiąc jak nie ma numeru konta tylko nr karty. proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w Citionline klikniesz w kartę to tam będzie nr do spłaty karty

      Usuń
    2. dzieki za pomoc

      Usuń
  33. Takie pytanko..... Dziś wydałam brakującą kwotę do tysiąca. ALe wiadomo, operacje nie są jeszcze zaksęgowane, jedynie saldo dostępne się zmniejszyło. Spełniłam warunki? Czy dopiero w sierpniu je spełnię jak zaksięgują się wszystkie obciążenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być zaksiegowane. Więc powiadomienia raczej spodziewaj się na początku września.

      Usuń
    2. Już doczytałam w regulaminie, że operacje muszą być zaksięgowane. Czyli czekam do następnego miesiąca.

      Usuń
    3. A jednak dostałam maila, że spełniłam warunki i otrzymam tablet. Zaznaczam, że miałam kartę obciążoną, ale transakcje jeszcze nie zaksięgowane.

      Usuń
  34. "oraz co najmniej raz zalogować się do bankowości internetowej Citibank Online lub za pomocą aplikacji mobilnej w dniu przyznania nagrody"

    to zdanie mówi że trzeba się zalogować do bankowości internetowej w dniu przyznania nagrody ... by dostać własnie tą nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skad wziales takie informacje?

      ja widze regulaminie"
      "Nagrodę, o której mowa w pkt V ust. 2 otrzymają Uczestnicy, którzy po aktywacji Karty:
      a) dokonają bezgotówkowych transakcji, spełniających kryteria, o których mowa w ust 2 poniżej, na łączną kwotę min. 1000 zł nowo wydaną Kartą w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę,
      b) zalogują się min. 1 raz w serwisie bankowości internetowej Citibank Online pod adresem https://www.citibankonline.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej CitiMobile lub za pomocą aplikacji CitiHandlowy for iPad w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty podpisania przez Bank umowy o Kartę,
      c) w dniu otrzymania Nagrody, będą posiadaczami Karty."

      prosze o sprostowanie kto ma racje?

      Usuń
    2. To był tylko komentarz dot. zdania którego autor artykułu użył wyżej - które wprowadza w błąd moim skromnym zdaniem.

      Usuń
  35. Dostałem i aktywowałem kartę citi world. Gdy wchodzę w zakładkę "nagrody" w bankowości elektronicznej otrzymuje informację "Dla Twojej karty katalog nagród jest niedostępny." i propozycję zamówienia karty citi world. To normalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkty są dopiero po pierwszej transakcji

      Usuń
  36. Moja mama dostała dzisiaj odmowę przyznania karty.
    Od pół roku jest na dożywotniej rencie rodzinnej z kwotą 2200 netto. Zobowiązania miesięczne podała 700zł.
    Pytali o staż pracy wcześniej, było to 10 lat.
    Żadnych kredytów nie ma.
    Jaki może być powód odrzucenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia kredytowa (jakieś zaległości albo obecne zobowiązania), BIK-scoring (i niska ocena punktowa), a może coś innego jeszcze.

      Usuń
  37. Historii kredytowej brak. Ale ja wcześniej też nie miałem i nie było problemu

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. Jak mogę sprawdzić z jaką datą jest umowa na kartę kredytową w citybank online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni po przesłaniu karty, prześlą też umowę. Tam będzie data. Możesz też zapytać w Citionline

      Usuń
  39. I jak? Dostaliście maila z informacją o tablecie? Pytam tych co wydali 1000 zł.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie dostałem, pewnie nie mogą ogarnąć tej ilości nowych klientów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dostałam maila, że spełniłam warunki i otrzymam tablet! Dodam, że 1000 zł. wydałam, ale transakcje nie były zaksięgowane. To będzie moja druga nagroda z bankobrania. W telefonie czeka jeszcze 10 zł. z peo pay do wydania.

      Usuń
  41. Jest mail z info o przyznaniu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest u mnie! Więc teraz czekamy na kuriera.

      Usuń
  42. Z tego co czytam widzę, że większość wybiera tablety. Czy ktoś wybrał coś innego??

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedy najlepiej spłacić kartę jeśli umowę mam od 29 lipca a już wydałem 1000 zł ale jeszcze nie mam powiadomienia o nagrodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed terminem wymaganej spłaty - wtedy unikniesz odsetek. Będziesz to mieć w zestawieniu które jest wystawiane na koniec okresu rozliczeniowego. Ale możesz też spłacić nawet dziś. To nie ma nic wspólnego z powiadomieniem o nagrodzie

      Usuń
  44. czy aby wykonać płatność na sumę min. 1000 zł mogę zapłacić rachunki? Czy będą one brane pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to będzie przelew na rachunki to nie. Jeśli będzie płatność z podaniem danych z karty albo transakcja kartą z pinem to tak.

      Usuń
  45. Dostałem nagrodę, jak teraz zrezygnować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprościej wyślij wiadomość w CitiOnline: rezygnuję z karty. Wypowiedzenie trwa 30 dni - w tym czasie zadzwonią do Ciebie potwierdzić je.

      Usuń
  46. przelałem wczoraj pieniądze na konto by spłacić kartę ok.1500 zł i do tej pory przelew nie dotarł. wie ktoś może ile trzeba czekać. mój bank to raiffeisen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc z Rajka wyszło dziś sesją o 8, a ostatnia sesja przychodząca w Citi o 15:30 więc do tej pory bym zaczekał

      Usuń
    2. ok dzieki

      Usuń
  47. Ile minęło u was czasu od maila o wygranej do kuriera z nagrodą? U mnie już 15 dni minęło i zaranie nie ma (tak, wiem że mają czas do 30 dni). Znając moje szczęście to akurat kurier będzie gdy ja wyjadę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w rodzinie złożyliśmy wniosek już o czwartą kartę :) raz był kurier po 3 dniach, drugi raz po 30, a w zeszłym miesiącu jakoś po 2 tyg. Teraz czekam również.

      Usuń
    2. Karta przychodzi kurierem czy poczta? Aktywna jest dopiero od momentu aktywacji? Jestem ciekaw ponieważ wysłali ja do mnie 3 dni temu a jestem poza domem do przyszłego tyg.

      Usuń
    3. pocztą, listem. Musisz kartę aktywować

      Usuń
  48. witam, a co jak zapłacę za towar kartą, a zwrot dostane na konto bankowe w innym banku. Czy to jest transakcja zwrócona ? Skąd city będzie wiedziało o zwrocie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takim zwrocie Citi też nie będzie wiedziało, no ale nie każdy sklep chce dokonać zwrotu w gotówce lub przelewem.

      Usuń
  49. witam
    a czy dokonanie zapłaty bezgotówkowej czynszu na wspólnotę kartą poprzez Sprytny Bill – liczy się ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam,
    Czy do wymaganego minimum płatności kartą tj. 1000 zł zaliczane są też płatności zbliżeniowe (do 50 zł) czy tylko płatności z użyciem PIN?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej. Z punktu rozliczania transakcji nie ma znaczenia czy ona jest zbliżeniowa czy z pinem

      Usuń
  51. U mnie pewne zamieszanie z tą promocją. Po złożeniu wniosku, kartę otrzymałam i to szybko ale później zaczęły się schody. Wczoraj i dziś wykonałam dwie płatności kartą kredytowa na allegro, poprzez PayU. Do każdej z operacji przyszedł sms z hasłem, którego niestety nie ma gdzie wpisać bowiem po wpisaniu danych karty kredytowej i kliknięciu zapłać zostaję przekierowana na pustą stronę z logo MasterCard na pasku. Do chwili obecnej płatności na allegro widnieją jako oczekujące na potwierdzenie z banku, czyli odrzucone też nie są mimo braku wpisanego kodu. Poza tym pierwsza transakcja przy użyciu PIN przebiegła bez zakłóceń, ale już z następnymi były problemy: karta nie działa zbliżeniowo, a każda transakcja wymaga trzykrotnego wpisania PIN. Po dwóch pierwszych próbach wyświetla się komunikat wpisz kod PIN, tak jakbym go nie podała (nie ma komunikatu zły PIN), dopiero próba trzecia kończy się powodzeniem. Zostało to sprawdzone w kilku terminalach, a więc nie jest to wina danego czytnika kart. Zrezygnowałam z CitiPhone więc zadzwonić nie mogę ale pisałam do banku i czekam na odpowiedź. Poza tym punktów powitalnych mam 1000 więc chyba podwojenie już nie obowiązuje. A czy ktoś z Was miał podobne problemy z karta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. punkty promocyjne są nadal - promocja jest przedłużona do końca roku. widoczne są dopiero po zaksięgowaniu transakcji. dodatkowy 1000 punktów będzie widoczny w najbliższym wyciągu.

      Usuń
    2. tez tak mialem z platnosciami allegro - ponawialem kilka razy az w koncu przeszlo - chyba bank albo allegro musza cos odblokowac...

      Usuń
  52. Czy ktoś z Was otrzymał już maila z informacją o przyznaniu nagrody za transakcje dokonane w sierpniu?

    OdpowiedzUsuń
  53. właśnie nie, sam czekam, transakcje z 28 sierpnia, normalnie zaksiegowane

    OdpowiedzUsuń
  54. @up @myself
    właśnie dostałem maila z informacją o spełnieniu warunków, tablet w drodze

    OdpowiedzUsuń
  55. @up
    to znów ja, wczoraj info o wygranej, dziś tablet w domu, czekajcie na kuriera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mają miesiące w których uwijają się wyjątkowo sprawnie :)

      Usuń
  56. Tablet dotarl pod koniec tygodnia, pojdzie na prezent :) dzieki za info o promocji i biore sie za pisanie wypowiedzenia umowy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy ktoś poza mną ma problem z wymianą punktów na zwolnienie z opłaty miesięcznej? Od dobrych kilkunastu dni jest komunikat "Przepraszamy, w tym momencie nie możemy wyświetlić strony. Spróbuj później lub zadzwoń do CitiPhone." a szczerze mówiąc, nie chce mi się do nich na razie dzwonić specjlanie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy ktoś poza mną ma problem z wymianą punktów na zwolnienie z opłaty? Od dobrych kilkunastu dni jest komunikat "Przepraszamy, w tym momencie nie możemy wyświetlić strony. Spróbuj później lub zadzwoń do CitiPhone." a szczerze mówiąc, nie bardzo mam ochotę do nich dzwonić.

    OdpowiedzUsuń
  59. Dostał ktoś maila o wygranej za transakcje we wrześniu?

    OdpowiedzUsuń
  60. dostałem info o nagrodzie, płatność sprytnybill, pozdrawiam, i dziekuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  61. tydz temu mail o wygranej dzisiaj kurier z telefonem....

    OdpowiedzUsuń
  62. Trzeba napisac wiadomosc do banku ze swojego konta. U czesci klientow maja awarie i nie pobiera pkt za karte, gdy sie napisze robia to "recznie". Juz to przerbialam wiec wiem ze mozna.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie wiecie czy aby działała gwarancja do telefonu to trzeba zgłosić sprzęt do firmy Regenersis czy nie trzeba nic zgłaszać a w razie awarii dopiero kontaktujemy się z Regenersis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszasz gdy coś się zepsuje. Formularz zgłoszeniowy prowadzi do naprawy

      Usuń
  64. Nie wiecie czy gwarancja na telefon działa od razu i nic nie trzeba zgłaszać a w razie awarii kontaktujemy się z firmą regenersis?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...